Nou..mag niet meedoen met MvM..bij de eerste vraag lag ik er al uit..heb nl. een bloedtransfusie kort na mn geboorte gehad...snap niet wat dat nu nog voor invloed kan hebben, maar goed!! Heb wel een mooie knaltest erbij! Had me mams nog gebeld om het na te vragen..vroeg ze: ben je bezig met je te verdiepen in je bloedgroep ofzo; ik zeg ja zoiets...hihi
madelief, jammer zeg dat je niet mee kan doen Ach je hebt het geprobeerd toch!!! cb, hier nooit problemen, maar om nou te zeggen dat het geweldig is....... Vanmorgen toevallig ook geweest, maar lieke was niet te genieten dus was erg geslaagd..... ahum.
@Quint Slim om je temp kaartje in je handschrift te zetten, dan kunnen onze temp-experts er naar kijken Hier ook super veel zin in de lente!! @Jolan Jij zit ook al dicht bij de NOD toch? Wat zegt je gevoel? @Wolfje Ik heb ook mijn opa en oma nog, ben super blij dat ze er nog zijn! Probeer er zo vaak mogelijk naartoe te gaan en ze te helpen waar ik kan... @Vlekkengek Hier ook flink aan de schoonmaak deze dagen, met die feestdagen hebben we niet veel gedaan @Jadore Spannend vanavond! Ik kan hier niet zijn om 19:00, maar ik kom zo snel mogelijk kijken! Veel plezier!! @Maart Welkom! @Nathalie Ik heb voor mijn nichtje een prinsesenpakket gemaakt, alles roze en veel frutsels... Misschien ook een idee voor jullie nichtje? Ik zit morgen ochtend klaar voor je test hoor... @Maible Wauw! Zelfs al opmerkingen over je buik?! Das al snel... @Meesje Hoe gaat het met onze "verst zwangere"?
maart, welkom meid, dat het ook maar snel raak mag zijn voor jou. madelief, jammer dat je niet mee mag doen, scheelt wel weer een boel gedoe. cb is soms zo raar, hier valt het wel mee ze zijn wel aardig, maar al die adviezen gaan het ene oor in en de andere uit, elk kind is anders toch?
giraf, ja ik zit heeeel dicht bij mn nod. Als ik uitga van mn cyclus van voor mn zwangerschap, toen had ik een korte lf van 10/11 dagen. Dan zou mn nod morgen over overmorgen zijn. maar als ik uitga van 14 dagen na ei is dat zaterdag. Mijn gevoel..... ik had een heel goed gevoel , maar sinds vanmorgen een beetje het gevoel dat ik ongi ga worden..... Maar mn gevoel zegt nog steeds: positief blijven.
@ Giraf: gaat goed hoor met me!! Geen klachten eigenlijk. Beetje last van mijn rug de laatste dagen, maar had ik voor mijn zwschp ook regelmatig. Morgen bellen ze me wanneer de afspraak voor 12 weken echo is. Heb al positie onderbroeken aan. Van die hele lage, want mijn normale die sneden echt in mijn onderbuik. Niet fijn in combi met een te strakke broek..... Met jou ook alles goed?? @ Jolan; geen bloed geeft moed las ik hier vaker! @ Maible: fijn dat jij ook zo goed geslaagd bent bij Almost mum!! @ Madelief: helaas van MvM. Niks aan te doen he...overmacht. @Maart: welkom!! en Suc6!!
ik heb nog steeds goede hoop hoor. Zolang ik niet ongesteld ben, heb ik hoop Als ik woensdag niet ongi ben heb ik nog meer hoop
nou meiden, ik heb net getest en helaas weer negatief. Snap er niets van want heb ik niet echt ongi-krampen. Misschien eens proberen met ochtend urine.
Nathalie: morgenvroeg direct testen, dan weet je meer!! Ik duim voor je! Jadore: kom maar op met die gave echo foto!!!! Ik ben er klaar voor!!!
Nathalie, morgenochtend nog een testje doen hoor! Ik hoop zo op een posi test! Jolan. jij gaat woensdag testen? Ik duim voor een posi test!! Jadore, ik zit helemaal klaar voor de echo foto!
Ingelijst? Uhmmm....nee, heb ze in mijn zwangerschapsdagboekje zitten. Moet ze nog inplakken. Heb wel de 9 weken foto als screenfoto op mijn gsm staan.