Thanks Quint en jij (en alle andere nog niet zwangere) snel ook zwanger worden van een plakbeeb gun het je/jullie zo!!!
Nee met de gewone kruidvat testen, dan moet je zo'n plus krijgen. Pokke dingen vind ik het Vorige keer had ik predictor, maar daar lees ik geen goede dingen over dus durf niet meer. Ga zo lekker in bad, misschien ben ik er wel teveel mee bezig.......
nathalie, idd met ochtendurine testen. Aangezien je de vorige keer ook pas laat echt positief testte.... maible, nee ik ga niet woensdag testen. Als ik ga testen is het vrijdag of zaterdag samen met mn man. Dat wil ik heel graag, de afgelopen 2 keer is het zo gelopen dat ik het alleen deed. meesje, te gek die slabber, echt leuk!!! jadore, geweldig meid! super super super, ben blij voor je!!!
Nee joh is toch niet gek dat je er nu wat meer mee bezig bent! En die van cb vroege test vond ik btw veeeeeel duidelijker dan mijn kv2v5 testen, terwijl ik die met ochtend urine deed en die vroege van cb met middag urine en die was echt super positief die kost 11 euro
Thanks Jolan! Leuk samen testen, ik vond het dan alleen zo'n teleurstelling als het niet zo zou zijn en misschien nog wel vele maanden kon duren en aangezien ik mezelf echt niet in kon houden voor nod te testen was de kans er ook dat het dan negatief was. Super spannend voor de dames die bijna kunnen testen ik duim echt kei en keihard voor jullie!!!!
Heeft cb ook een vroege test dan? Nouja iig vanavond maar even wat anders als zwanger worden en testen............
als ik vrijdag/ zaterdag nog niet ongesteld ben MOET ik zwanger zijn. Ik heb een korte lf en ben altijd 10/11 dagen na ei ongesteld: dat is morgen of overmorgen.
Nathalie, ik hoop dat je binnenkort positief test! Jolan, voor jou geldt hetzelfde! Meesje, echt een gave slab! J'adore, dank je wel lieverd. Ik hoop het natuurlijk ook van harte voor nog niet zwangeren onder ons!
@Nath, ja dat wist ik dus ook niet, ik stond bij de kv en zag toen cb plus deze kan 4 dagen voor nod! Maar lijkt wel erg op de verpakking van de gewone hoor dus goed kijken dan, want die was echt goed positief kijk anders maar in mijn album in vergelijking met kv2v5 Ach meis het is toch spannend en je bent er echt niet te veel mee bezig hoor! Lekker genieten van je avondje indd en morgen weer gaan testen @Jolan, o dat is spannend joh! Ik vond het btw super relaxt een "korte" lf te hebben hoor ik ga je in de gaten houden deze dagen hoor @ Yes zie dat je je kaartje nu in je onderschrift hebt ga even spieken
Jolan, samen testen is wel zo leuk. Maar als ik je goed begrijp weten we genoeg als je woe nog niet ongi bent? Quint, ben je al weer bezig met ovu testen? Nathalie, ik ga je voorbeeld volgen en lekker in bad! Ik hoop dat je je gedachten een beetje kunt verzetten. Slaap lekker iig! @all, fijne avond en tot morgen!
Ja, deze ronde is de eerste temp ronde voor me. Ook ik vind mijn temp vrij laag, ja. Was me ook gelijk al opgevallen. Maar het is toch niet erg zolang ie stabiel blijft? Maible, ga woe beginnen met die ondingen (lees ovu testen), zucht. 8)
JAAA JADORE HOERA!!! Ik kwam stieken even tussendoor spieken hoe je echo geweest was (hoezo nieuwsgierig ) Fijne avond allemaal meiden!
WOW jullie hebben veel geschreven zeg!! Heb helemaal bijgelezen, en nu reactie in sneltreinvaart... Wat een top-echo!; onze hond pax is 3 idd nog redelijk jong; balen dat MvM niet kan; bij de HEMA heb ik een houten poppenwagentje gekocht, echt heeeel schattig, misschien kun je daar eens kijken; spannend voor de bijna nod-ers; wat is dpo?; welkom Maart; succes met het tempen; ook succes met de ovulatietesten; en jullie natuurlijk ook allemaal een geweldig 2011 gewenst, dat al je dromen uit mogen komen!! x
uuhhhh, tja het kan natuurlijk altijd anders zijn...... Heb op het moment wel het idee dat ik ongesteld ga worden, zo'n gevoel in mn onderbuik en daaronder hopelijk is het niet zo....
Krumeltje, wahahahahahahahahaha wat een leuke reactie/samenvatting! Echt geweldig! DPO = days post ovulation
Effe snel nog (ga zo naar bed want gisteravond viel ik op de bank in slaap om vervolgens om 1:30 uur wakker te worden en tot 4 uur wakker te liggen.....) @ Jadore; Waarom niet even inwendige echo gedaan? Bij mij deden ze met 9 weken eerst uitwendig maar direct erna inwendig omdat het geen mooi duidelijk beeld gaf. Met 7 weken beginnen ze bij mijn VK niet eens aan uitwendige. Vandaar natuurlijk dat ze ook nog geen definitieve meting doen bij jou VK? Maakt ook niet uit hoor, iedere praktijk is anders, zo zie je maar weer! xx en slaap lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!