hoi meiden even kort berichtje van mij... Maar met me oma gaat het erg slecht ik ga er toch morgenmiddag naar toe... de ha is geweest en die schrok van haar toestand, lichaam is gewoon op, ze heeft ook al zo veel meegekaamt... ze krijgt per direct thuishulp en heeft nu een kuur gekregen, morgen komen ze bloedprikken... me oma is zo zwak kan niet meer op der benen staan, moet morgne ook een stoelpo halen of zoiets... en ff boodschappen doen dus weinig op zp, sorry... maar ik ben gewoon zo'n familiemens/ gevoelsmens...
Wolfje veel sterkte met je oma! Nathalie, nog getest? Of wacht je nog even? @ Mees Hebben ze bij een uitwendige echo rond 9 weken nog niet goed beeld? volgens mij doen ze alleen maar uitwendig bij ons...
YEAHHHH THANKS MEIS lief van je Ging super goed, ze zag al snel dat er wat zat, alleen mijn darmen zaten erg irri te doen en ik spande mijn buik aan door mijn hoofd op te tillen dus toen ik die naar beneden moest doen was het ineens heel duidelijk te zien ik zal de foto's even plaatsen ze zei dat we ons geen zorgen hoeven te maken, want het ziet er allemaal super uit! Het hartje klopt al en we hebben het zelfs horen kloppen echt geweldig! Over 3 weken mogen we weer! Wanneer mag jij?
@Quint, nee is helemaal niet erg een lage temp, zolang je kaartje makkelijk te lezen is is het gewoon hetzelfde als een hogere temp hoor en je kaartje ziet er mooi uit, lijkt vind ik een beetje op het begin van mijn kaartje @Jolan, ik had een Lf van 11 dgn en ook zwanger mee geworden 2x hihi @All, even nog een foto van echo met hartje
YEAHHHHH thanks Lieverd!!! Nee indd geen zorgen meer maken wat een doos ook ga niet meer testen ook iig @Krummel, Dpo is Days past Ovulation dus dagen na je eisprong hoe verder je komt hoe verder je tegen je Nod zit! Meestall is 14dpo je Nod
@Quint, hahaha zag net pas dat jij het al had uigelegd dpo nadeel van lezen en meteen reageren, maar anders onthoud ik het niet @Meesje, bij ons doen ze geen inwendige, omdat het aparatuur daar heel goed is en ze het duidelijk kunnen zien, ze heeft het ook gemeten, was 8mm, en zei dat ik op 24/25 aug zat met deze berekening, maar omdat het over 3 weken beter te bereken is doen ze het dan pas anders verschuift het telkens , ik heb nu foto's geplaatst vind ze wel duidelijk . Hoe gaat het met jou? Wanneer mag jij weer? @Wolfje, heel veel sterkte lieverd, ik weet hoe close je met je fam bent en vooral oma ik hoop dat ze er bovenop komt!!!! gelukkig krijgt ze wel thuiszorg en ben jij er voor haar Knuff! @Nath, jaaa waar ben je nou heb je nog getest???
Jaodre, mooie echofoto's!!!! Echt gaaf joh! Fijn dat je zo geruststeld werd! En het hartje horen kloppen..heel bijzonder om te horen zeker...
hey meiden!!! Ik heb niet meer getest, gisteravond kwam ik uit bad en ben toen bijna flauw gevallen. Was de hele dag al misselijk en vriendlief was ook ziek thuis, denk dat hij me heeft aangestoken. De hele ochtend op bed gelegen en nu gaat het wel weer. Nog steeds niets hier............dan ga je je toch zorgen maken als de testen negatief zijn. Jadore, wat een super gave foto!!!
wauw, zo zag mijn echo er ook uit met 6, 5 weken. Echt precies hetzelfde, grappig!!!! Wat is het toch bijzonder.
ach hopelijk word je niet ziek! Bij je vorige zwagnerschap testte je toch ook pas laat positief? Dus ik heb goede hoop voor je hoor!
bij vorige zwangerschap heb ik 4 dagen overtijd getest dacht ik. Was eind van de middag en toen was hij heel ligt. Ik ga me er iig niet teveel op focussen, lijkt me ook niet goed.
@ jadore en Madelief: Ze vroeg mij: heb je een volle blaas, bij de 9 weken echo. Ik had net geplast, dus probeerde ze het eerst uitwendig. Maar het gaf een heet troebel beeld. Vandaar de inwendige. Dan hoor je het hartje ook nog iets helderder volgens mij, je zit gewoon dicht op de bron lijtk me? Mooie foto's Jadore, bijzonder weer he!
@Madelief, ja zeker weer heel bijzonder, vooral omdat ze zei dat ik niet moest schrikken als er nog geen hartje zou kloppen en dus dan zien en ook nog eens horen wauw de echo kon voor mij niet beter Wanneer mogen jullie? @Nath, nee dat meen je niet niet ziekies worden maar goed dat je niet echt flauw bent gevallen pffff zijn zulke gevaarlijke vallers in de badkamer! lekker uitzieken en wie weet krijg je straks wel 2 strepen op je test duim iig nog steeds en geen bloed geeft moed toch @Jolan, deed meen je niet hahaha wat grappig! En dat was bij Lieke toch , ik zou dan ook geloof ik op 6.5 gezeten hebben gister . Ik rekende echt de dag nadat mijn ei was gesprongen zoals FF dat doet, ik tempte dus, vandaar dat ik het echt exact wist dus ik had bv cd17 mijn ei dan was cd 18 dpo1. Hoe doe jij het dan? @Meesje, thanks ben ook helemaal happy , je kon het hartje gewoon heel goed en duidelijk horen dus misschien zou ik een oorbeschadiging krijgen als het een inwendige echo was en deed ze het daarom niet whahahahaha geintje maar ze doen het daar niet, ik heb een echoscopiste die in het wereldje heeeeel erg bekend is en ze kan echt super snel alles zien echt ongelooflijk, vorige keer was Chloe tussen de 5/6 wkn en zagen we alleen een knipperlichtje en zij kon van alles zeggen echt geweldig ook toen zei ze dat het een goede intacte zwangerschap was . Ben ook zo blij dat ze zelf zei, nou zie ik jullie over 3 weken weer, dan zien jullie teminste ook armpjes en beentjes enzo pffff wat is het mooi en bijzonder tijdens het tikken zit ik hier met een glimlach op mijn gezicht betrap ik mezelf op XD. Wanneer mogen jullie weer? Even naar het Nodlijstje kijken!
jadore, ik temp niet dus ik gok maar nav ovutesten wanneer mn ei is gesprongen. Ik had 24 dec positieve test, 25 dec streep weg. Dus ik ga er vanuit dat hij 25 dec is geweest. Wat is jouw ervaring? Hoe lang na je ovutest gaf ff aan dat je ei was geweest?