ja net zo alss jij, posi ovu dag erna mijn eisprong gehad! En dat is meestal ook wel het geval, na je eerste posi ovu springt je eitje tussen de 24-36 uur, iig die van cb digitaal, sommige hebben tussen de 24-48 uur maar dan nog kan die dus na 24 uur springen ik zou van 25 dec uitgaan dus 26dec dpo1 dus dan zit je vandaag al 10dpo!!!!! TESTEN TESTEN TESTEN o nee je ging braaf wachten
zowiezo ga ik vandaag niet testen, aangezien ik een lf heb van 10/11 dus mrogen zou ook nog mn nod kunnen zijn. Daarbij wil ik samen met mn ventje testen. Dat vond ik paar maanden terug zo jammer dat ik niet met hem had getest. Maar ja, ik ging erniet van uit dat ik zwanger was (had 4 dagen achter elkaar positieve ovutest, dus deed voor de zekerheid een zwtest)
Jadore, goed nieuws geniet ervan. Ik heb hetgevoel dat ik vandaag of morgen al ongesteld ga worden heb echt zo'n ongi gevoel.
Hoi meiden hier ben ik weer even, ben er met me gedachten totaal niet bij, sorry! Vanmorgen boodschappen voor me opa en oma gehaald en vanmiddag heb ik dat gebracht... Samen met opa de boodschappen opgeruimd... en toen naar boven gegaan naar oma...toen ze me zag begon ze meteen te huilen... dat gaat je dan door merg en been! Even samen geknuffeld en heb haar even thee gegeven, gelukkig drinkt ze nu wel wat... Ze was heel emotioneel elke keer als er ook een griep is heeft zij het; terwijl ze altijd de griepspuit halen, vitamine spuiten, gezond eten... zo zielig hoe ze er nu bij ligt alles een zielig klein hoopje mens! Opa zat er ook even helemaal doorheen, nu ga ik er vrijdag weer heen... ff de keuken soppen, me tante had gister de kamers al gedaan... Nou ik ga ff bijlezen en wens jullie alvast een fijne avond toe xxx
hoi lieverds... all; sorry me hoofd is momenteel net een vergiet, maar bedankt voor de knuffels jadore; mooie echo meid! maart; welkom ik geloof jolan en nathalie...? s6 met tesen meiden!!! duim voor jullie!
Hoi dames, rustig hier.... @ Nathalie: klote van je omo test, en nog kloteriger dat je je zo shit voelt! Hopelijk is het toch ergens goed voor....blijf aan je denken meis! @ Jolan: spannend hoor! Even geduld dus, en testen met 2 is inderdaad leuker! Suc6! @ Wofje heeeeel veeeeel beterschap voor je oma. Hopelijk komt ze er goed doorheen en knapt ze goed op van deze aanslag op haar lijf. Knuf! @ Madelief en Jadore: was vammorgen nogal kort in mijn reactie, maar was op het werk en werd gestoord....vandaar. Kwam er op neer dat als je met 9 weken zorgt voor een volle blaas dat ze het veel beter uitwendig kunnen zien. Mijn echoscipiste is net zo ervaren als die van Jadore zo te lezen, maar ze wilde gewoon dat het perect beeld was. Als ze niet zo vakkundig was geweest had ze misschien genoegen genomen met uitwendig. Maar ze vinden het zelf volgens mij ook veel te leuk om alles perfect in beeld te zien. Met 7 weken heeft ze alles opgemeten en kwam dus op exact 7 uit, en na 2 weken op 9 weken, dus heeft bij 7 ook alles goed gezien. En beide keren hartje gehoord. Madelief: had je al een afspraak?? @ all: vandaag te horen gekregen dat we volgende week donderdag de 13e de 12-weken echo hebben. Spannend! Begint op te schieten nu! Daarna haal ik pas diep adem hoor, dan valt er toch weer wat spanning van me af! xxx
hey meiden ff een ego berichtje, duik zo mijn bed weer in Ik ben net ongesteld geworden.....ene kant helaas, andere kant ook opgelucht. Dus op naar de volgende ronde
nathalie, balen dat je ongesteld bent geworden manlief zit hier te zeuren dati k moet testen..... omgekeerde wereld of niet?
@ Nathalie: ah meis, balen zeg......had echt goede hoop omdat je je toch niet lekker voelde. Toch een griepje?.....beterschap meid en kop op he! Nieuwe ronde nieuwe kansen! Klinkt cliché sorry!.....sterkte en knuf! @ Jolan: dan zeg ik: testen!!!!
Nathalie Balen meis! *dikken knuffel voor jou* Jolan Wie ben ik om je man tegen te spreken... Testen! (hoezo maken we elkaar gek hier) Meesje Leuk de 13e weer een echo, ik mag ook de 13e! Spannend! Wolfje Beterschap voor je oma, zorg maar goed voor haar en je opa!
@Wolfje heel begrijpelijk lieverd, rustig aan is echt niet erg als je even wat minder "sociale" berichten stuurt hoor, knuff @Meesje, ik ben super blij met de echo die ik heb gehad, vind hem super duidelijk en mooier kon voor mij niet met ook nog een kloppend hartje horen en zien er valt nu zowel inwendig als uitwendig niet heel veel te zien dus ik krijg over 3 wkn weer en geloof dan over 2 wkn en dan weer over 3 wkn en dan 5 wkn dan denk ik nog pretecho en dan de laatste rond 34 wkn dus ben super blij met ze! Daarom ga ik ook helemaal daarheen, daar ben ik wat minder blij mee, maar goed zo goed zijn ze dat ik dat er voor over heb allemaal Vorige keer zag ik met 9 wkn btw uitwendig al armen en benen en echt een mini mensje @Jolan, waar wacht je nog op @Nath, balen meis maar met opgeheven hoofd nu echt naar je 2e ronde hihihi
nee meiden, hou in ieder geval tot morgen vol . Vandaag of morgen is mn nod (gekeken naar de lf die ik altijd heb)
Ja! Maar aan de andere kant zei mijn gevoel wel dat ik zwanger was Volgens mij was het Maible die beweerde dat ze niet zwanger was/kon zijn omdat ze ongikrampen had... Tja ze had dus gelukkig ongelijk
nou hier zijn we allemaal weer uit bed , kleine meid heeft echt zo'n last van d'r tanden, zielig gewoon :x hopenlijk is het snel voorbij en kan ze weer lekker slapen (en wij ook ) nathalie, dikke knuf voor jou meid, had het zo gehoopt , nieuwe ronde nieuwe kansen klinkt nu heel vervelend, maar de moed niet opgeven meid, we komen er wel ! wolfje, ga maar lekker vaak naar je oma, die heeft je nu harder nodig dan wij, denk ook aan jezelf maar geniet nu ze er nog is !! ook een dikke knuf voor jou, het zit je even niet mee, maar na regen komt zonneschijn (miss in de vorm van een baby ??) jolan TESTEN !!!, als de mannen al beginnen te klagen dat er getest moet worden is dat wel een heel duidelijk teken hoor , morgen (donderdag) kon je man erbij zijn toch, is wel net zo spannend. jadore, mooie echo hoor, geniet er maar van !! hopenlijk hier ook snel een plakbeeb (ben beetje jaloers , maar is begrijpelijk toch )
Zooooooooooooooooooo nu kan ik weer lekker een weekje tonic drinken En red-bull hahahaha Jolan, je moet testen hoor!!! Ben zo benieuwd! Vlekkie, arme meid!!! Hoop dat ze snel helemaal door zijn! Jolan, ik had het bij de vorige zwangerschap wel.
Goedemorgen lieverds @Jolan, Ik had het weer niet, maar ik hoor vaker van wel dan niet, ik kreeg een week na mijn Nod krampjes af en toe. @Vlekje, wat sneu dikke knuff voor je meisje en meestal als je het bijna niet meer denkt vol te houden houdt het op, ik hoop dat ze snel vd pijn af is , waar krijgt ze tandjes? Heel begrijpelijk lieverd en juist goed dat je het zegt hoor er is namelijk echt helemaal niets mis mee om een beetje jaloers te zijn, dat betekent alleen maar dat je er zelf ook zo naar verlangt en ik geloof echt dat het niet lang meer gaat duren, ik duim keihard voor je!!!Knuff @Nath, even namen afkorten die zo lang zijn hoor hahahaha jij bent ook een lekkere, maar groot gelijk heb je hummmm yammie redbull en uhmmmmm carpaccio ahahahaha ja aan elke voordeel zit zijn nadeel en andersom Hier druk aan het klussen (in huis dan ) dus ik ben heel beperkt met alles in huis, hele woonkamer ligt overhoop en manlief doet alles in zijn uppie, maar hij gaat als een speer en het ziet er nu al super mooi uit kan niet wachten tot we weer echt beneden kunnen zitten.
Ja ik moet het toch positief maken voor mezelf Had ook al tegen mezelf gezegd dat mocht ik niet zwanger raken ik wil proberen op mijn oude gewicht te komen. Ik woog vroeger altijd 62, maandag was dat nog 65 en vanmorgen alweer 63.5 (handig dat ziek zijn ). Fanatiek bezig Jadore!!!