We gaan voor de 2de!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Zeepaardje, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36
    Dat was ik ja, haha. Ik had echt een enorm ongi gevoel. En dat heb ik nog een ruime week na mijn posi test gehouden. Dus Jolan, TESTEN!!!!

Nathalie, wat balen van je ongi:x wbt dat gewicht... ik wilde ook graag terug naar mijn 'oude' gewicht maar zat er nog 3 kg boven. En nu ben ik zwanger en ben ik die 3 kg kwijt.
    Heb je trouwens dat gesprek op je werk al gehad? Dat was toch ergens begin jan?

Wolfje, heel veel beterschap voor je oma!!Ik hoop dat ze snel opknapt. Hoe gaat het vandaag met haar?

Vlekkengek, wat zielig voor je meisje! Ze kreeg toch vier tandjes tegelijk?

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nee geen gesprek :D. Krijg een brief, maar nog niets gehad.

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    @Nath, ja heerlijk fanatiek hihi, als alles maar optijd klaar is, want ik zie het niet zitten met een peuter en een baby, maar dat moet goedkomen lijkt me ;). Krijg je nu alleen nog maar eenn brief? Eerst jou zo onzeker zitten maken en dan stelt het toch niet heel erg veel voor toch? Heb je nog gezegd dat jullie voor een 2e bezig zijn?

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik wist wel dat het alleen een brief zou zijn, de vraag is alleen waar ik geplaatst ga worden. Dan vind ik wel weer spannend. Maar ik ga me er nu even niet druk om maken, ik zie het wel.

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

Sep 13, 2008
    5,182
    2
    0
    Ja daarom, ach je stond op papier toch al als sec dus lijkt me sterk dat ze dat zomaar mogen/kunnen veranderen naar tel/adm/rec was het toch. Na ja iig niet druk om maken indd! Het zal echt wel meevallen allemaal!

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Was gisteravond al weer moe, en last van me buik...hebben jullie ook zo'n last van je darmen? In bed kan ik niet slapen en draai ik me om en om...zo flauw..moet je plassen midden in de nacht, val je daarna niet meer gelijk in slaap. De kleine houdt me nu al uit me slaap;)

@ Wolfje Ach, wat zielig dan he! Heel veel beterschap voor je oma en veel sterkte!

@ Nathalie Hele dikke knuf meid!!! Is balen, maar als je nu nog ff twee kilo's eraf krijgt voor de eisprong en dan zwanger raakt...begin je wel met een lager gewicht;) (in mijn ogen ben je al heeeel licht..62 is mijn droomgewicht hihi) Schouderklop voor je positiviteit! En we gaan gewoon duimen voor je!!

@ Jolan Wanneer ga je testen? Sorry..heb alles beetje vlug doorgelezen..maar het begint spannend te worden geloof ik!! Hoop zo weer roze te zien hier!!

@ Vlekkengek Hele dikke knuf voor je meisje!!

@ Meesje Dus als ik het goed begrijp...is er beter beeld als ik een volle blaas heb? Wat heerlijk dat je over anderhalveweek de 12 weken echo krijgt.

@ Jadore Oooh..krijg je zoveel echo's?? Heerlijk joh! Je krijgt je kind dus regelmatig te zien!!

@ Maart sorry, je NOD is toch ook al bijna?

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meesje; wat fijn dat je dan de echo hebt!!!

nathalie; balen meid!!! dikke knuf...

vlekkengek; lief van je... je laat me weer lachen:) het zou wel super zijn... maar eerst nu ongi worden... dat wil nog niet komen:( missschien door stress weet het anders ook niet, maar ja zowiezo langer cyclus dus we zullen het moeten afwachten...

veel beterschap met doorkomende tandjes..sem was ook een pechvogel die er erg veel en lang last van had zo zielig!

maible; ben nu net aan het bellen met opa...
    Vanmorgen was er een jonge man geweest om de stoma te verzorgen die leefde ook erg mee, dus daar waren ze tevreden over! Oma was nu opgebakken aardappeltjes aan het eten en het smaakte haar ook:) vandaag kennen opa en oma elkaar 64jr... jeej wat een lange tijd dan zeg!!! Hoop dat ze nog heel lang van elkaar mogen genieten!

madeliefje; oh irri als je snachts plassen moet en niet meer kunt slapen...

maart; ongi geworden...? balen!

all; schoolkeuze; weten jullie al waar je de kids naar school wilt doen... hier weinig over na gedacht, maar sem wordt in april 3jr en dan moet ik denk ik maar eens keuze gaan maken... moeilijk!

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    @ Madelief: heeeeeel herkenbaar!!! Dat van die darmen en van het slapen! Ik werd vanmorgen wakker van een "hallo!" van mijn schoonmoeder die kwam oppassen! Had nog een kwartier om me aan te kleden en naar mijn werk te komen! (en nog gehaald ook nog!)
    Ik moest vannacht ook plassen en kon vervolgens 2-3 uur niet meer slapen! En dan krijg je dat je je verslaapt! Manlief dacht: laat haar maar lekker doorslapen, ze heeft het nodig!
    En dat heb ik al vaker de laatste tijd dat ik 's nachts wakker lig. Dan heb ik op de bank al geslapen en dan lig ik in bed wakker. Zo irri!!!
    En mijn darmen liggen zowat stil, echt balen!

Wat echo's betreft: bij onze VK met (indien wenselijk 7)-9-12-20-32=liggingsecho -36 =groeiecho, dus ook best veel, zo'n 6.
    Wil graag een 3d pretecho laten maken tegen het einde. Niet te vroeg want dat vind ik niet zo'n mooi gezicht. Iemand ervaring met 3d?

x

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    @ Wofje: ahhhhh school! Wat erg he dat je daar al over na moet denken.....ben ik nog niet klaar voor hoor!
    Wij hebben 3 scholen in het dorp, 2 'normale' en 1 openbare/jenaplan ofzo?
    Nu zijn de 2 'normale' samengegaan en krijgen een nieuw gebouw dichter bij ons in de buurt, dus keuze wordt nu heel makkelijk!
    Wohw, opa en oma zijn echte tortelduiven dus! Fijn te lezen dat oma weer wat kan eten! Sterkte!!

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wij hebben een 3d gedaan Mees. Ben er alleen 2 of 3 keer voor terug geweest omdat ie steeds verkeerd lag :D

11. Zeepaardje

meesje; ja dan is keus snel bepaald... ik wou ook school in de buurt maar de dichtsbijzijndse is verplicht overblijven en aangezien ik niet werk, wil ik dan niet... dus wordt nog ff zoeken...

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    wb school, onze zoon gaat iig naar een christelijke school. Er zit er 1 bij ons in de wijk dus nog ff kijken maar dat is nog een ver van mijn bed show :D

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    We hebben een school aan het einde van de straat en een net iets verderop een andere straat in. maar ze gaat naar de chr.school. Heerlijk op loopafstand..echt een luxe!

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    jadore, wat ben je allemaal aan het verbouwen dan?

kilo's, ik moet er zo'n 15 a 20 af :):(, lukt niet zo hard met al die feestdagen zo :D

wolfje, fijn dat het met je oma al iets beter gaat, hopenlijk kunnen ze idd nog lang van elkaar genieten, 64 jaar samen :$, dan kun je praten over echte liefde.

school, in ons dorp zit 1 protestantse school, alle buurkinderen zitten daar ook, is wel zo gezellig lijkt me.

meiske is echt zielig, heb gewoon medelijden, ze wil niet slapen ook al was ze vanmorgen 5.00 wakker, bovenste zijn nu door het tandvlees, nu de onderste 2 nog, puntjes zitten eraan te komen :(.
    hopenlijk is het snel over, ze is niet te genieten nu.

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    hoi meiden!!!!!!

het begint spannend te worden hier :D
    Twijfel of ik vanavond zal testen ivm geen ochtendurine. maar ja, aangezien ik samen met manlief wil testen moeten we dan wachten tot vrijdag.

16. Zeepaardje

nathalie; korenaar of iets zit zeker bij jou in de buurt...

hier ik wou christelijk school... maar manlief absoluut niet (hij is zelf christelijk opgevoed en heeft zich er nu tegen gezet) katholiek wil ik dus perse niet, gaat waarschijnlijk een openbare worden, maar ja welke haha

jolan; even paar uur (4) niet drinken dan kun je vanavond testen:):) s6

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    He,

Grappig om te lezen hoe iedereen over het geloof denkt w.b. de schoolkeuze.
    Hier zijn geloof ik alle scholen katholiek, maar niet echt mega bezig met het geloof. Je kunt je kind de communie laten doen met 8 jaar, maar daar haken ook steeds meer ouders en kinderen op af. Hoeft ook niet, dat scheelt.
    Limburg is merendeel katholiek, ik ken eigenlijk geen christelijke/joodse/protestantse mensen/scholen. Maakt me ook niks uit, iedereen is gelijk wat mij betreft. Ga zelf ook alleen naar de kerk als er een reden is: dopen van familiekindjes, huwelijken, begrafenissen.
    Weet dus ook totaal niet wat er op een christelijke school 'anders' gaat....(eigenlijk best nieuwsgierig naar)
    Weet dat hier op de openbare school gewoon meer aan het kind zelf overgelaten wordt en dat het kind wat vrijer en zelfstandiger wordt 'gemaakt'.

@ Vlekkengek: beterschap voor de laatste 2 tandjes! Kunnen echt hels zijn. Geef haar maar een vette knuffel. PS, ik duim deze ronde extra hard voor je!! Hou moed he!!

@ Jolan: niet te veel drinken en vanavond zitten we klaar als je goed nieuws komt brengen!!!

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Jolan Spannend!Ga je vanavond nog testen??? Ben echt heel benieuwd! Maar dat is iedereen natuurlijk!

@ Meesje Qua verschil denk enkel dat er een Bijbelverhalen smorgens worden verteld en gebeden en gedankt wordt met de kinderen. Voor de rest qua onderwijs niks lijkt me. Dat kan ook weer per chr.school verschillen misschien.

@ WOlfje Fijn dat het beter gaat met je oma!

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wolf, nee hier in de wijk zitten de zonnewende en nog 1 :D

Mijn kerel heeft 2 redenen waarom onze zoon niet naar een openbare bs gaat. 1 is het geloof en de ander, zie zal ik maar niet zeggen op een openbaar forum :D

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb net deze voor ons nichtje gehaald. Ik merkte dat je heel veel krijgt voor nu, maar het is ook leuk om wat te krijgen voor als ze wat ouder zijn :D. En onze zoon raced er nog mee door de kamer :D

Share This Page