nathalie, is een heel leuk kado voor je nichtje, hier loopt de kleine meid er ook nog mee idd, en is wel fijn dat ze ook iets hebben voor een paar maanden later, hebben ze dan ook nog iets te spelen en die 2e reden kan ik wel raden hoor, is ook ons idee waarom ze niet naar een obs gaat. jolanda, je maakt het wel spannend hoor, misschien toch tot vrijdag wachten, is ie echt knal en kun je er niet meer omheen , wel knap als je dat zou kunnen, maar is wel net zo leuk om met z'n 2en te testen. even een ovutest vraagje, vorige week was er qua steep een kleine opbouw (begon licht naar iets donkerder maar niet positief), toen een paar dagen was ie helemaal weg, gister weer een kleine streep en vandaag weer helemaal wit , snap er niets meer van, jullie ?
Meid, wat ontzettend gaaf he! Echt geweldig..jij blij dat je vanaaf toch al een test hebt gedaan! Heerlijk hoor!Haha..ben helemaal happy...vind het echt zo leuk elke keer!
jaaa jolan !!!!! hartelijk gefeliciteerd meid. oh wat super, ben echt blij voor je !! en maar goed dat je niet tot morgen of vrijdag hebt gewacht, je zult wel op een roze wolk zitten nu en wat was de reactie van je man ????
Nod lijst: 03-01-11; Nathalie (bcv29) ronde 1 07-01-11; Jolan25 (cyclus onbekend ivm miskraam) ronde 1 na mk 13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9 14-01-11: Vlekkengek (bcv 35), ronde 8 23-01-11; Quint ronde 4 Zwanger: Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011 Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Maible: uitgerekend eind augustus 2011? Giraf: uitgerekend eind augustus 2011? Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011 Smeppers: vlekkengek jolan25 Ex-smeppers: Jadore (1e smep-ronde raak!) Maible (1e smep-ronde raak!) Giraf (1e smep-ronde raak!) Madeliefje (1e smep-ronde raak!) Weet niet of er nog een nieuwere lijst was, maar deze kwam ik tegen..je kunt gelijk de boel weer veranderen jolan! was het je 1e smepronde? Dan is smeppen wel heel succesvol!
Nod lijst: 03-01-11; Nathalie (bcv29) ronde 1 13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9 14-01-11: Vlekkengek (bcv 35), ronde 8 23-01-11; Quint ronde 4 Zwanger: Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011 Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Maible: uitgerekend eind augustus 2011? Giraf: uitgerekend eind augustus 2011? Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011 Jolan25: uitgerekend 17 september 2011 Smeppers: vlekkengek Ex-smeppers: Jadore (1e smep-ronde raak!) Maible (1e smep-ronde raak!) Giraf (1e smep-ronde raak!) Madeliefje (1e smep-ronde raak!) Jolan25 (1e smep-ronde raak!) idd gesmept (met een kleine smokkeling, want 1 keer hebben we er 2 dagen tussen gelaten door omstandigheden)
Whaaah Jolan!!!! JJJAAAA!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Super!!!!!! We zeiden toch dat je moest testen?! Wat zei je man ervan? @Vlekkengek Echt sneu voor jullie meisje, al die doorkomende tandjes (En ook sneu voor jullie nachtrust natuurlijk.....) Snap best dat je een klein beetje jaloers bent op de echo van Jadore hoor... Is zeker begrijpelijk! Ik hoop dat jullie ook snel een 2e streepje op de test zien. @Nathalie Nu mag je weer een week tonic drinken? Ikke nie snap? Mooi kado voor je nichtje! Gaat alles goed met haar? (en ook met de mama en papa natuurlijk?) @Jadore Heel de woonkamer op zijn kop? Wat gaan jullie allemaal doen dan? @Maible Hier nog 1 die terug wilde naar mijn oude gewicht, maar nu ben ik weer zwanger, dus heb ik het maar weer uitgesteld @Madeliefje Hier nog een die slecht slaapt, en als ik al slaap dan heb ik de hele tijd rare dromen en nachtmerries @Wolfje Hier nog niet verdiept in de latere schoolkeuze, ze is nog klein natuurlijk... Maar we wonen midden in de stad, dus keuze genoeg later @Meesje Wij hebben vorige keer met 29 weken een 3D eco laten maken, was wel mooi, maar we hebben er 100euro voor betaald, en dat vind ik achteraf een beetje teveel. Maar het is wel super mooi om je kindje zo in 3D te zien.
mn man vond het geweldig. Ik wilde natuurlijk samen met hem een test doen. Dus ik die test doen, test daarna 5 min uit het zicht en na die 5 min zeg ik: kijk jij maar, ik durf niet. Hij zegt meteen: ja. Ik kon het neit geloven, moest gewoon huilen!! Zo snel alweer raak, het is ongelofelijk. Wat een wonder, en zo blij dat dit ons weer gegund is!!!! Nu duimen voor een plakbeeb, maar heb goed gevoel bedankt lieve meiden!!!
WOEHA!!!!! JOLAN: GEFELICITEERD!!!!!!! En zo snel weer raak! Je bent megavruchtbaar!! Echt leuk, wat een geluk! Ik was even aan het surfen en dacht: oh, Jolan ging testen, even checken! Wat zul je blij zijn! Veel plezier met nagenieten van je 2 strepen! Enne....eigenlijk hebben wij de laatste ronde ook gesmept, alleen wist ik toen niet dat het smeppen heette! Dus, smeppen is gewoon de nieuwe rage! Vlekkengek: wij gaan voor je duimen! Ik kan je niet helpen met het streepje wat komt en gaat....sorry....soms kan een test ook liegen, en je lichaam kan je soms ook voor de gek houden.....deed jij nu wel of niet tempen....? Even in je profiel spieken zo... xx
@ Vlekkengek: ik zie geen tempkaartje. Weet dat het lastig is dat tempen, maar het geeft je in combi met de (soms wazige) testen beter inzicht...... Dan heb je iets meer hou vast als je testen niet helder zijn.... @ Quint: even je tempkaartje gespiekt, meid je bent onderkoeld, hihi! So, jij hebt echt een lage temp! Beter als een hoge, dan zie je ook goed verschil straks!! Ga zo door! x