We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Ovu testen vind ik een vaag gebeuren, maar het zal aan mij liggen ;) Ik gebruik ze iig niet meer, dan maar liever tempen inderdaad.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ik doe nu beide... omdat ik me temp ook niet altijd vertrouw... maar goed we zullen het moeten afwachten..

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hier ook weer van de partij

gister lekker uitgewaaid op scheveningen, lekker zonnetje erbij, was super!
    vandaag alles een beetje in huis aan het opruimen, echt zo'n kleine klusjes dag :D
    alleen is Sylke net keihard gevallen, dikke bult op haar voorhoofd maar voor de rest heeft ze er niet veel last van volgens mij, zal ik nog naar haar moeten laten kijken door een arts of is dat te overbezorgd? (was ook mij schuld dat ze viel vandaar)

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    @Vlekkengek, agossie, arm meisje! Als ze er niet veel last van lijkt te hebben hoef je denk ik niet naar de ha. Maar als je je echt zorgen maakt kun je altijd even gaan.

Quint en Wolfje, altijd spannend dat zoeken naar eieren. Veel klus-plezier deze week;)

5. Zeepaardje

dank je wel!!

ben er vanavond niet net 5 kijken op bed met mannetje en wie weet wat daar van komt:D

6. Zeepaardje

vlekkengek sneu voor je meisje maar ha is niet nodig als ze verder overal op reageert hoor... maar je voelt het zelf het beste!

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Sluit me volledig bij aan! :) Ga zo ook voor de TV hangen maar eerst nog een paar dingen in het huis afronden...
    Wolfje, veel plezier met het kijken naar Net5 :D

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Pfffffff....net terug, vanmorgen om half acht vertrokken!
    Ben ik blioj dat het erop zit en dat ik weer lekker thuis ben!

Heb net nog een pendel binnen gekregen; febr 2011 meisje!
    Ik hoop dat het uit mag komen!
    Na, ik ga zo slapen ben bekaf. Sorry dat ik niemands mail beantwoord....ben te moe.

xx

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Weer een beetje uitgeslapen Meesje?

Hoe is het met je kleine Vlekkengek? Heeft ze nog last van haar bult?

Geniet van je fruithapje vandaag Giraf!

Mijn schoonzusje zou vanmorgen langs komen. Ze is nu 37 wk zwanger. Nu belt mijn schoonmoeder net dat ze niet gaat komen en dat zij onderweg is om hun zoontje op te halen. Schoonzusje had erg slecht geslapen en had veel harde buiken... Het was zo enorm aan het rommelen dat ze nu het idee had dat het misschien door ging zetten! Vind het zooo spannend!

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Vlekkengek, arm meisje! Hoe gaat het nu met haar?

Meesje weer uitgeslapen?

Maible, spannend!!!

Hier weinig nieuws. Zoonlief wordt net wakker, de slaapkop, dus we gaan even ontbijten :D

11. Zeepaardje

12. giraf

giraf Niet meer actief

Hai dames,

Wij zijn net terug van de stad, heb rijstebloem gekocht, dus daar gaan we donderdag mee beginnen (dan ben ik vrij)
    Wel lekker zo'n onverwachte vrije dag! Ik heb nog 4 weken vrij staan tot einde van dit jaar, dus ik kan eigenlijk wel vaker zo'n dagje tussendoor plannen.

Hoe werkt dat eigenlijk, dat temperaturen? Ik lees daar zoveel over, maar ik snap eigenlijk niet hoe het werkt..:)

@Quint:
    Wat een leuke foto's in je album!

@Vlekkengek:
    Lekker zo'n dagje Scheveningen! Ik kom daar ook altijd graag.
    Heeft Sylke nog veel last van de bult?
    Als ze net gevallen zijn en je bent thuis, kun je boter op de gevallen plek smeren, dan krijgen ze niet zo'n grote bult.

@Wolfje:
    Je ei ondertussen al gevonden? :D

@Meesje:
    Pff dan heb je inderdaad een lange dag achter de rug!
    Moet je vaak naar een beurs?

@Maible:
    Spannend voor je schoonzus! (en voor jullie ook natuurlijk)
    Ik hen gisteren te horen gekregen dat mijn s.z ook zwanger is, nog maar heel pril (4 weekjes) maar ze is super gelukkig.

@Nathalie:
    Lekker zo'n slaapkop! Liever laat uit bed, dan dat ze om 5 uur al aan je bed staan "Ik is wakkel, Speeju met mij"
    (vrije vertaling van "Ik ben wakker, kom je met mij spelen?" mijn neefje :p)

Vanmiddag gaan we naar de babywinkel voor een Trip-trap kinderstoel (Of ben ik te snel haha, ze is natuurlijk pas 3.5 maanden)
    Mijn vader moet altijd om mij lachen, omdat de kleine al vanaf haar geboorte altijd sokken aanheeft met anti-slip... Hij zegt dat ik altijd aan het opscheppen ben :D

13. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Gefeliciteerd met je sz Giraf!

Trip Trap ligt hier ook al klaar...:) Gekocht bij de mazzeldagen van Prenetal.

Ik heb een heerlijk rustige dag vandaag. Spelen met de kleine, beetje internetten, lezen en heb net gewandeld met de hond.

Ik zit nu trouwens op CD 13, moet nu toch maar gaan zoeken naar een ei:p

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Trip trap heb je toch vroeg of laat nodig. Wij hebben hem via marktplaats gekocht omdat dat kreng zo duur is (vind ik dan). Bevalt goed.
    Lekker z'n dagje thuis, Maible. Zoek ze, zou ik zeggen :D Ik kan al met een paar dagjes op het wachtbankje, vind toch weer spannend, had ik niet verwacht.
    Meesje, wat voor pendels heb je nog meer liggen? Ik heb er geen een :( Alle pendels die ik had ontvangen zeiden zwanger in augustus/september...

15. Zeepaardje

@ giraf;
    nog geen ei gevonden:(
    s6 met de rijstebloem...
    kinderstoel hadden wij al voor de geboorte een chicco nooit gebruikt vind die van de ikea gewoon super fijn!

@maible
    geniet lekker van je rustige dag!
    En samen gaan we eieren zoeken!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Kinderstoel hebben wij ook voor de geboorte al gekocht. Wij hebben die van de ikea. Kost niets en super handig :D

Zo net een taartje gebakken, die laat ik nu afkoelen en dan gaat ie de vriezer in. Zaterdag ga ik hem verder afmaken (vullen en bekleden) :D

17. Zeepaardje

~mmm klinkt lekker nathalie, ja wij vinden stoel ikea ook helemaal top had hem gekocht voor de camping, maar hij blijft mooi thuis staan,ideaal ding!

18. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hallo Dames

bult valt mee, is wel heel blauw en groen maar zeer doet het volgens mij niet.
    vanmorgen lekker naar babyzwemmen geweest, vind ze zo leuk! krijst het hele zwembad dan bij elkaar van plezier :D

maible: spannende uurtjes voor jullie, laat je weten wanneer het zover is en wat het word?

XmeesjeX: rust maar lekker uit, is ook heel belangrijk.

zien jullie ook overal kleine baby's en zwangere vrouwen? word er altijd een beetje jalours van, hoewel ik niet mag klagen want er loopt hier al een gezonde spruit, hoeveel vrouwen willen zwanger worden maar lukt het niet denk ik dan altijd.

ik ga even met de kleine hummel kiekeboe spelen, ze zit alweer onder de deken te hopen dat er iemand piep zegt :D:D:D

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo...een 1e verjaardag is echt gaaf!! Maaike heeft al haar eerste stapjes achter haar nieuwe poppenwagen gezet! (het werkt gelijk zeg) Ze zat 's avonds zo lief nog op het kleed met haar nieuwe speelgoed te spelen. Helemaal geweldig dit! Ze zit nu ook in de fase dat ze met haar vingertje alles aan gaat wijzen. Ze probeert je echt na te zeggen. Ben blij dat we zaterdag nog eens haar verjaardag vieren met de familie/vrienden..dan is het feest nog niet voorbij en blijft de hele week bijzonder...
    @ Wolfje filmpjes gekeken en je had gelijk...bijzonder om het terug te zien en je beseft dat ze in een jaar dan zoveel ontwikkelen en groeien! En hopelijk vind je je eitje snel!!

@ Vlekkengek Gelukkig dat het allemaal mee viel!! Ze vallen nog wel es he...en soms zo onverwachts! Nu Maaike die poppenwagen heeft, die sjeesjt ook zo ineens naar voren...beloofd nog wat!

@ Maible Spannend van je schoonzus!!

@ Giraf wat grappig, ik wist niet dat boter hielp voor bulten... En wij hadden de triptrap gekregen met de verkleiner toen Maaike was geboren, maar alle accesoires erbij kosten ook nog wel wat zeg! Het is leuk om zulke dingen alvast te kopen en in huis te hebben toch? Ik kon ook niet wachten om Maaike in de kinderstoel te hebben zitten!

20. giraf

giraf Niet meer actief

Nou we hebben de kinderstoel gekocht hoor, maar duur :$
    Trip trap stoel, verkleiner en kussentjes en we moeten 200 euro betalen... auw, dat deed pijn in de portemonnee! Maar mijn man zegt altijd "Niets is goed genoeg voor onze kleine" Haha, alsof het haar wat uitmaakt...

Madelief, fijn dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad!

Maible, al nieuws van je schoonzusje? Als ze nou morgen bevalt heeft ze een mooie datum 20-10-2010!

Vlekkengek, hier ook allemaal zwangere vrouwen in de buurt...En de kleine baby bij mezelf :D

Deel Deze Pagina