Meesje, hahahaha, moet erg om lachen. Maar zat net eigenlijk te janken (ja van geluk dat Jolan zwanger is ) en ook omdat het deze ronde k*t gaat met klussen. Manlief is te gestresst/voelt zich teveel onder druk gezet en mijn ei is volgens mij vandaag al geweest. Deze ronde kunnen wij helaas afschrijven. Tempen ga ik denk ik afmaken om later vergelijkingsmateriaal te hebben. Ik heb ook besloten om te gaan minderen op zp. Ga wel meelezen en zo af en toe reageren, vind het nog steeds gezellig hier. Het komt allemaal wel goed, dat weet ik zeker maar ben nu even teleurgesteld... Liefs,
nathalie; ja was in de war korenaar zin bij de asselsestraat in de buurt denk dat ik wel weet wat de 2de reden is van openbare school... wij willen ook gaan kijken waar het minste zit om het zo maar te zeggen super leuk ding voor je nichtje; sem heeft hem ook gehad en heeft er veel plezier mee gehad!! jolan; van harte gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan! giraf; hier ook midden in stad en keus genoeg... dat maakt het zo moeilijk haha quint; gewoon een hele dikke knuffel meid!!!!
He Quint..... Ach meid, wat klote dat je er nu even zo voorstaat. Mannen....soms moet je ze wel gelijk geven ook al druist dat zwaar tegen je gevoel in! Het is jammer dat hij het zo voelt, maar je kunt er even niks aan doen. Je zin doordrijven is funest voor je relatie. HIj moet het ook willen en zich er goed bij voelen.... Ik zou evengoed tempen komende dagen, want als je inderdaad je ei hebt vandaag dan zie je dat ongetwijfeld terug in je kaart. En dan weet je weer meer. Ik hoop voor je dat je mannetje het rot gevoel snel vergeet en wie weet kunnen jullie morgen toch nog een goed-maak-klusje klaren....hoeft dan nog zeker niet te laat te zijn he! Sterkte meid, enne, als je er wat minder bent komende tijd: niet uit het oog, uit het hart hier he!!! x
Jolan lieverd!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! WAuw hahahaha wist het geweldig echt zo fijn! Ik hoop dat dit beebje blijft plakken, sprak vandaag een vriendin van mij die een paar maanden terug ook een mk heeft gehad en zij zei, je voelt gewoon wanneer het wel of niet goed zit, dus het moet goed zitten meid geniet ervan! @Quint, lieverd dat meen je niet blehhhh sorry hoor bedoel het niet naar, maar ik heb zelf met manlief gehad dat ik het jaen terug heeeeeel graag wilde en hij er maar niet aantoe was en dat doet me daaraan denken terwijl het helemaal geen vergelijking is, want jouw man wilt wel graag een 2e, ik weet dat mijne ook niet leuk vond als ik zei vanaaf moeten we klussen en hij zei ook ...wil je dat niet zo zeggen....maar ja om nou om de dag en soms elke dag nou te gaan moeten verleiden ja sorry hoor maar dit is het onderdeel waar zij even moeten presteren en het enige in principe dus ik zei nou ik vind dat jij ook gewoon net zo mee moet werken als ik als je het zo graag wilt, toen is hij gelukkig wel bijgedraait en heeft sowieso nooit moeilijk gedaan, maar ja mannen houden er denk ik niet zo van als ze ineens "verplicht" worden maar ja ik (wij) daarintegen hebben liever gister dan vandaag nog! Vind het erg jammer als je er minder bent , maar zp kan je ook erg "opjutten" dus doe waar je je goed bij voelt en zoals bij ons Meesje uit het oog is niet uit het hart
Jolan van harte meid!!!!!! Heb jij ook getempt en met ovutesten gewerkt?? Ik vind die testen ed zo'n gedoe, dus ik denk dat ik gewoon vanaf dag 8 om de dag ga klussen
Giraf, als je zwanger bent is kinine niet zo goed voor je en dat zit in tonic en bitter lemon. Laten dat nu net de 2 drankjes zijn die ik super lekker vind Wolfje, jij snapt hem inderdaad hahaha oh ff spammen Nu wil ik ook!!!!!!!!!!! zucht......
meesje, ik doe wel tempen idd, maar niet via FF, hou het allemaal in de agenda bij met ovutesten ernaast. moet ze alleen nog een keer in een schema zetten. temp wisselt hier heel erg, is wel heel vervelend maar goed, als ik dan in jan ergens naar de ha ga kan ze dit meteen zien en stuurt ze me niet naar huis met dit huiswerk (want dan heb ik dat lekker al gedaan en kan ze me meteen helpen) nathalie, wat een mooie foto, ja daar smelt je van he, komt goed voor je meid !! dat teveel onder druk gezet is idd wel vaag, als je niet voor een kindje gaat willen ze het zo vaak mogelijk en moeten ze presteren dan kunnen/willen ze het niet, mannen !
Wat een mooie foto Nathalie!! jolan, dringt het al tot je door dat je zwanger bent? Quint, meid, dikke knuf! Denk aan je hoor! Hier nog steeds moe haha..kan de hele dag wel slapen geloof ik!
Nod lijst: 03-01-11; Nathalie (bcv29) ronde 1 14-01-11: Vlekkengek (bcv 35), ronde 8 23-01-11; Quint ronde 4 05-02-11; Wolfje22 ronde 10 Zwanger: Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011 Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Maible: uitgerekend eind augustus 2011? Giraf: uitgerekend eind augustus 2011? Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011 Jolan25: uitgerekend 17 september 2011 Smeppers: vlekkengek Ex-smeppers: Jadore (1e smep-ronde raak!) Maible (1e smep-ronde raak!) Giraf (1e smep-ronde raak!) Madeliefje (1e smep-ronde raak!) Jolan25 (1e smep-ronde raak!) Quint, Vlekkengek en Nathalie... gaan wij snel de lijst helemaal roze maken!!!
Nod lijst: 14-01-11: Vlekkengek (bcv 35), ronde 8 23-01-11; Quint ronde 4 03-02-11; Nathalie, ronde 3 05-02-11; Wolfje22 ronde 10 Zwanger: Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011 Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Maible: uitgerekend eind augustus 2011? Giraf: uitgerekend eind augustus 2011? Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011 Jolan25: uitgerekend 17 september 2011 Smeppers: vlekkengek Ex-smeppers: Jadore (1e smep-ronde raak!) Maible (1e smep-ronde raak!) Giraf (1e smep-ronde raak!) Madeliefje (1e smep-ronde raak!) Jolan25 (1e smep-ronde raak!) Reken maar wolfje, ben er nu wel flauw van
Bah, lees nu net dat er weer iemand zwanger is in de omgeving............dan baal je toch wel even hoor. Ondanks dat ik het iedereen gun hoor
Nou als manlief meewerkt Gisteren kwam er het hoge woord uit: misschien moeten wij het bij een kindje houden Pffff, wat moet ik nou hiermee Kan weer gaan janken (sorry ben erg jankerig geloof ik)
quint balen meid... hele dikke knuf... hier zegt manlief dus ook niet naar het zkh te willen omdat we al een kindje hebben! dus dan komt het er waarschijnlijk ook niet van Hoop dat je er met manlief goed over kunt praten meid en hopelijk besluiten jullie alsnog er samen voor te gaan!
Ach arme Quint! Dikke knuffel hoor! En dan loop ik te zeiken dat ik nog een ronde moet wachten terwijl de 1 na de ander zwanger wordt Ik doe wel ff met je mee met een klein traantje
nathalie; altijd weer ff slikken als je hoort dat iemand in je omgeving zwanger is! knuf hopelijk is het ook snel jouw tijd!!! oja ben vannacht ongi geworden!
Balen Wolfje!!!! Nou vind het heel leuk hoor, maar denk dat het komt omdat het bij Jul in deze ronde raak was dat is nu dus niet het geval. Dus daar baal ik flink van en dan verteld de 1 na de ander dat ie zwanger is terwijl ik dat zelf ook graag wil kunnen zeggen. En ik mag me eigenlijk helemaal niet aanstellen, want er zijn mensen die ik het nog veel meer gun hahaha