We gaan voor de 2de!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Zeepaardje, Oct 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nathalie;
    echt ik gun het ook iedereen echt waar, maar toch steekt het me; waarom een ander wel en ik niet... :(
    Maar goed lukt me steeds beter om het weer te relativeren...

2. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Nathalie en Wolfje, dikke dikke knuffels meiden.

3. giraf

giraf Niet meer actief

Quint
    Tja wat moet je daarmee inderdaad? Pff vind het heel lastig voor je! Misschien voelt hij zich op dit moment teveel onderdruk gezet? Mijn man kon er ook niet tegen als ik zei "Vanavond ben ik vruchtbaar" dan had hij spontaan geen zin meer....
    Ik snap dat het lastig is om je wens even 'in de koelkast' te zetten, maar een goede relatie is ook belangrijk....
    Dikke knuffel meid!!

Nathalie
    Ook voor jou een hele dikke knuffel!
    (Ook voor Wolfje en Vlekkengek, gewoon zomaar omdat ik jullie lief vind!)
    Tuurlijk mag je verdrietig zijn als je hoort dat er weer iemand in je buurt zwanger is! Of je nou 1 maand, 1 jaar of al 10 jaar bezig bent om een kindje te krijgen, als je eenmaal een kindje wilt dan is elke dag dat je niet zwanger bent er 1 teveel. En dat je nu even verdrietig bent, hoeft absoluut niet te betekenen dat je het een ander niet gunt! Maar als het een lieve vriendin is dan begrijpt ze dat....
    Dat van die kinine wist ik niet joh, gelukkig lust ik geen tonic en bitter lemon:p
    Wat een mooie foto!! Zo lief!!

Wolfje
    Mijn man heeft altijd geroepen dat hij absoluut niet via de MMM een kindje wilde, maar toen de 1e een tijd op zich liet wachten, was hij diegene die zei "Misschien moeten we eens naar de huisarts gaan"
    Geeft de moed niet op he meid!

Madeliefje
    Hier nog 1 die ontzettend moe is! Kan de hele dag door slapen, maar de kleine is gewoon om 7 uur wakker :D
    Gelukkig heb ik vakantie, dus kan ik het lekker rustig aan doen.

Vlekkengek
    Slim van je om nu al te tempen! Toen wij naar de huisarts gingen werden we ook terug naar huis gestuurd met de mededeling 'ga eerst maar eens tempen'
    Ik dacht dat ik gek werd op dat moment :)
    Zet je eindelijk die 'grote stap' naar de ha, moet je eerst stom huiswerk gaan doen :(
    Wil je volgende ronde naar de ha?

Jadore
    Hoe gaat het met je? wanneer mocht je voor de 2e echo?

Meesje
    Wauw! :$ Jullie krijgen wel vaak een echo bij jullie VK!
    Wij krijgen er hier maar 2... Bij 11 weken en bij 20 weken :(
    Tenzij ze ergens over twijfelen, maar als alles goed gaat, dan blijft het bij die 2 echo's.

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Nathalie, Wolfje en Quint Meiden, wat gun ik jullie toch ZWANGER!!!! Hele dikke knuffel!!!

@ Giraf Wij krijgen ook 2 echo's. Maar hoef er ook niet meer om de reden dat er iets niet goed is. Dan ben ik wel tevreden met 2 echo's! Dat was ik bij Maaike ook, maar nu komt het denk omdat ik onzeker ben deze eerste fase! Doe je wel es een middagdutje? Ik wil er niet aan beginnen, al is het soms erg verleidelijk, maar dan slaap ik snachts helemaal slecht!

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    en bedankt he ;):D

quint, wel lastig van je mannetje, misschien denkt ie dat ie onder te veel druk moet presteren? vanavond als de kleine in bed ligt even goed met je mannetje praten,misschien zit er meer achter?

nathalie, dat heb ik ook hoor, alle nichtjes melden 1 voor 1 dat ze zwanger zijn, ik hoor daar ook zo graag bij :(, ook al is het geen competitie.
    en even je tranen de vrij loop laten kan goed opluchten, volgende ronde is jouw ronde !!

giraf, als ik deze ronde ongi word ga ik naar de ha idd, misschien is er meer aan de hand, maar het eerste wat ze zullen zeggen is dat ik moet afvallen ben ik bang :(, is altijd zo makkelijk gezegd dat het daaraan ligt ;)

wolfje, dikke knuf voor jou, hoe gaat het met je oma trouwens? sterkt ze alweer wat aan?

net weer een klein streepje op de ovutest, misschien word ie deze keer wel opbouwend. ook maar meteen een hcgtest gedaan, waar het op sloeg weet ik niet maar in een keer zat de dipstick erin :), maar helemaal wit natuurlijk :(.
    net even gependeld en de pendel zegt dat ik deze ronde wel zwanger word zonder tussenkomst van een ha of arts.
    weet niet wat ik ermee moet, ben bang dat ik mezelf er teveel aan ophang.

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dank je wel Madeliefje!!!!!!!!!!!!!! Maar ik mag eigenlijk niet klagen ik zit pas in ronde 2 (officieel dan he ;) )

Ga ik nu maar ff genieten van mijn broodje filet met uitjes :)

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vlekkie dit wordt ook jouw ronde!!!!

Doe jij pendelen???

8. Zeepaardje

giraf... dank je wel! maar misschien met de 2de dat het toch anders is... je hebt tenslotte al een kind, dus zijn grootste wens is vervuld... ach ja we zien wel...

quint; dank je meid

madeliefje; ja ik hoop het ook; allemaal zwanger dit jaar!!!

vlekkengek; ja oma sterkt ietsjes aan gelukkig, gaat wat beter nu!
    als je tijd over hebt. mag je ook voor mij pendelen hoor;)

nathalie; ga ik zaterdag lekker eten:)

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou hij smaakte me helemaal niet en het stinkt naar uien hier hahahahaha

10. Zeepaardje

had hem dan ff bij mij langsgebracht:)

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ben trouwens niet eens zo heel erg ongi?!?!
    Normaal moet ik echt blijven zitten zeg maar hahaha. Nu alleen wanneer ik naar de wc ga, echt zo vreemd.

12. Zeepaardje

nathalie; echt raar zeg...houd het ff in de gaten;)

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    hoi meiden,

of ik al kan beseffen dat ik zwanger ben?
    Nou gister heeft iemand hier op het forum me onzeker gemaakt.... die vertelde dat het ook nog kon zijn van de miskraam, die positieve test..... Dat stemmetje klinkt nu steeds door mn hoofd.

Even mn verhaal:
    ik heb na de mk gekeken met ovutesten of die nog een streep gaven aangezien ik geen zwangerschapstesten meer had.... Die werden na 1,5 week lichter en na 2 weken wit. Na 4 weken had ik weer 2 dagen een positieve test: eisprong en daarna weer wit. Nu heb ik dus gister positief getest en ook nog met een ovutest gedaan enook die gaf weer een streep. Mijn gedachte is dus dat het goed moet zitten, maar ja dat stemmetje he......

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jolan, laat je niet gek maken meid!!! Luister naar je eigen gevoel! Je bent gewoon hartstikke zwanger!!!

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    @ Jolan: Da's het lullige van 'dit soort forums he....je krijgt soms ook meningen te horen die je niet WILT horen! Maar....als ik je verhaal zo lees denk ik toch ECHT NIET dat je je zorgen hoeft te maken, JE BENT VET ZWANGER MEID!!
    Laat ze maar lullen. Ik geloof niet dat je nu nog hormonen van nov in je lijf zou hebben.
    xx en geen zorgen meid!

16. krumeltje

krumeltje Actief lid

Dec 9, 2008
    185
    0
    0
    Hoi Meisjes!

Wat een hoop nieuws weer!

Jolan: idd, laat je niet gek maken hoor! Zwanger = Zwanger, Yes!!

Nathalie: probeer anders een een broodje zalm met kruidenkaas... mmmm!!

Verder knuffels aan ieder die baal nieuws heeft!! Ik baal lekker met jullie mee!

X

17. Zeepaardje

jolan; maak je niet gek jij bent zwanger!!!

18. Zeepaardje

hoi meiden

morgen druk dagje dus niet of weinig op zp... knuffel voor jullie

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    Bedankt meiden!!!!

20. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Jolan, natuurlijk ben je hartstikke zwanger. Geniet ervan!

Vlekkengek, wat voor ovu testen gebruik je? En waarom geen FF om je temp bij te houden? Het is erg makkelijk en overzichtelijk (enig nadeel het is in het Engels). Ik gebruikte eerst sensitest ovu testen en deze ronde zwanger en kids. Wat een verademing, zeg. Wil geen andere ovu testen meer zien behalve die van zwanger en kids :)

Meiden, zie mijn kaartje! Ikke=trots, hahahaha. Gisteren overduidelijk mijn ei geweest en wij hebben met veel pijn zweet en tranen geklust. Duimen jullie aub mee dat het raak is. Als het deze ronde niet raak is dan kijken wij verder. Misschien nemen wij eventjes een pauze...

Fijne dag allemaal! Ik ga zo werken :(:(

Share This Page