We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!!

Quint, ik ga voor je duimen meid!!!

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Jolan laat je niet gek maken!!!Je bent weer zwanger!!

@ Quint Jaaaaaa..duim heel hard voor je!!!

@ all Hier nu echt wel misselijk aant worden en constant moe...maar dat hebben we er wel voor over! Vanmorgen was manlief er gelukkig nog toen er oppaskindjes kwamen..kon ik nog ff blijven liggen...HEERLIJK!

3. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hallo Meiden,

Ik ben een dagje weg, en wat lees ik?!?

JOEHOEEEEE, VAN HARTE JOLAN.

Echt helemaal super!!!

Ik ga deze ronde zo ontzettend hard duimen voor jullie; Vlekkengek, Nathalie en Wolfje!! Die lijst moet nu echt helemaal roze worden hoor!! Dikke knuf voor jullie allen!
    Quint, wat enorm balen dat je man ineens met dat soort uitspraken komt..Maar zo te lezen is het toch nog goed gekomen?
    En laat je niet gek maken door ZP!

Wolfje, hoe is het met je oma?

Meesje, wat krijg jij veel echo's! Ik krijg er, net als Giraf, maar 2. 1 tussen de 10 en 12 wkn en 1 met 20 wkn. We willen dit keer ook een 3d echo laten doen, zo rond de 25 wkn.
    Laten jullie ook een nekplooi meting doen? Wij niet.

Ik ben gister met een vriendin naar de Kids Factory in Breda geweest. Was erg gezellig. Ik heb een jurkje, vestje en een zwangerschaps dagboek gekocht. Vandaag ga ik naar de stad met mijn moeder. Ik ga even kijken of ik nog leuke kleertjes voor ukkie(s) kan vinden.

Giraf, weet jij al of je thuis-blijf-mama gaat worden? Vanmorgen had ik het met manlief over de kinderopvang, zegt ie ineens dat het misschien wel een goed idee is als ik na de tweede structureel maar 2 dagen ga werken. Moeten we wel even wat rekenwerk gaan doen of het haalbaar is. Ikke=blij:D

4. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Quint: met pijn zweet en tranen klussen??!:( dat is niet de bedoeling hoor!!;) Maar natuurijk ga ik heeeeel veel voor je duimen!

Mijn vriend is dit weekend met z'n vrienden weg, volgens mijn calculator zou ik precies dit weekend m'n ei hebben. Maar ik denk toch dat m'n ei woensdag is geweest (op dag 10). Wat denken jullie? Dat lijkt me wel een beetje vroeg toch? Had de twee dagen daarvoor ook vruchtbaar slijm, dus wat dat betreft zou het goed kunnen. Ik heb een cyclus van zo'n 25-27 dagen. Hebben elke dag geklust, dus wie weet. 8)

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Krumeltje, waarom zou een vroege ei niet kunnen? Ik heb deze ronde ook al op de dag 10 een ei gehad. Je kan sowieso niet op de calculator vertrouwen want die berekend een gemiddelde eisprong. Maar het ei kan dus een paar dagen eerder of later komen. Wil je het zeker weten dan kun je gaan tempen en/of ovu testen gebruiken…

Maible, leuk het shoppen in Breda (ten minste daar ga ik dan vanuit want ik ben nog nooit in Breda geweest, hahaha). Ik hoop dat het je zal lukken om 2 dagjes te gaan werken, lijkt me echt ideaal!

Het is niet echt goed gekomen hier. Wij hebben besloten om deze ronde af te maken en daarna gaan kijken hoe en wat verder. Leuk is anders… Het voordeel is wel dat ik nu redelijk relaxt op het wachtbankje kan gaan zitten want ik denk echt niet dat het raak is, veel te veel stress/niet goed geklust deze ronde.

Madeliefje, strekte met je misselijkheid. Gelukkig is het maar tijdelijk… Ik hoop dat het al gauw beter zal gaan.

6. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    quint: je hebt gelijk, ik moet gewoon op mijn lijf vertrouwen, niet op zo'n idiote banner. Ik voel mijn ei altijd, dus denk idd dat het woensdagavond was.
    Prima ronde dus voor mij!
    Hopelijk kun je zonder stress wat bijkomen, en echt aan je relatie aandacht besteden, ipv. alleen aan het zwanger worden. Vind het heel goed van je dat je nu wat relaxter ermee om probeert te gaan! :)

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Jolan, nee joh lieverd maak je niet druk, sommige mensen kun je beter laten praten hier, zo ken ik bv iemand in een ander topic waar ik veel kom, die bijna alleen maar over zichzelf schrijft en dan elke ronde zichzelf helemaal gek maakt en dan alles opschrijven (is niet erg hoor maar wel irri als diegene alleen maar over zichzelf praat) en dan wanneer bv iemand zwanger raakt zegt ze of NIETS of alleen gefeliciteerd, maar het aller ergste is dat ze je heel onzeker maakt, meteen bij mij roepen terwijl ik er niet eens ongerust over was dat ik een korte Lf heb dat je daarmee moeilijk zwanger kan worden en dat toen ik zei dat mijn temp anders deed en ik me gewoon anders voelde andere kwaaltjes enzo toen zei ze dat dat niets hoefde te zeggen, terwijl ik echt dacht dat ik zwanger was en dat was/ben ik ook ;) maar goed geeft niet als iemand je weer terug op aarde wilt zetten, maar als ze zelf dan zei dat ze zich anders voelde en weet ik het allemaal duide het volgens haar eerder wel op zwangerschap dan niet alleen dan ook nog zeggen dat ze er niet vanuit ging.....pffff ja sorry voor het lange verhaal hoor maar sommige meiden houden er gewoon van je down te laten voelen of je onzeker te maken dus trek je er echt niets van aan hoor je bent super zwanger :D

@Quint, YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat goed!!!!! Zo snel al :D:D:D:D en dan ook nog benut :D:D:D yes yes yes, mijn ei kwam ook eerder de ronde dat het raak is en natuurlijk duim ik keihard voor je :D
    Sorry ik lees nu ineens pas het laatste berichtje van je...hoe bedoel je precies met dat jullier er niet echt uit zijn gekomen als ik vragen mag? Over voor een 2e of jullie relatie? :(

@Madelief, pfff bij mij is het ook in de 5e week echt begonnen met misselijkheid en extreme vermoeidheid, ik heb vd HA iets gekregen tegen misselijkheid, ik moest er echt tegen vechten niet over te geven, want ik kan dat zo slecht en dan voel ik me nog beroerder en ja we hebben wel een kleine dreumes hier natuurlijk rond huppelen dus ik dat vragen, mag ik het niet nemen als ik wil gaan autorijden pfff wat een gedoe, dus die slik ik niet, iig nog niet vandaag heb ik wel een betere dag, maar mennn je doet het graag en ik wil ook echt niet klagen, maar het voelt echt alsof mijn lichaam een vaatdoek is dat ik niet kan gebruiken. Sorry voor het geklaag, maar lucht wel op :D even kijken naar ons lijstje....staan hier ook de komende echo's op?

@Maible, oooo lekker joh! Ik blijf sowieso het eerste jaar vh aankomende kindje thuis en daarna wil ik denk ik ook max 3dgn gaan werken, het liefste 2 maar indd kijken of dat haalbaar is!

Manlief is naar een auto kijken in einhoven is een heel eind rijden voor ons, een KIA SORENTO : Marktplaats.nl > Kia sorento 2.4I 4wd Ex-Luxe Leer Navigatie 20"lm - Auto's - Kia

wat vinden jullie van deze auto? Ik heb nu een Opel Astra uit eind 2005, ik wil me er niet mee gaan bemoeien, want heb daar gewoon geen zin in en geen energie voor, maar wel benieuwd wat jullie ervan vinden, misschien heeft een van jullie hem wel :D

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Krumeltje, uhmmmm lekker hoor dat broodje zalm wat je aan Nathalie aansmeert die ik niet mag :p hahahahahha krijg er honger van...nog meer lekkere ideen maar dan die ik mag :D ben altijd zo inspiratieloos echt jammer, kan jij goed koken?

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mooie auto Jadore!!!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thnx vind hem zelf ook heel mooi alleen vind ik nu het praktische ook heel belangrijk nu de 2e opkomst is ofcourse dus ja het wordt voornamelijk mijn auto alleen normaal zoek ik die dus zelf uit, maar nu heb ik er gewoon echt geen zin in hihi ooo echt erg haha

11. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Jadore: kia sorento is echt gaaaaaf!! ik zeg: DOEN die bak!
    Zal ik voor jou dan een broodje geitenkaas, walnoten, honing en uitgebakken spekjes maken?? ;)

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Krumeltje; Ja hij lijkt mij ook wel erg mooi, ben benieuwd wat manlief ervan vond straks :) ik zeg ook kopen alleen ik ben soms te makkelijk daarin ;) uhmmmmmmmmm jammyyyyy hahaha krijg er spontaan trek in het water loopt me in de mond. Volgens mij ben jij wel een goede kookster :D ik wou dat ik goed kon koken, word soms zo gek vh commentaar van manlief terwijl ik echt mijn best doe :( pffff en ik vind het wel gewoon lekker en wat zijn moeder maakt prijst hij bv helemaal de hemel in terwijl, ja het is wel lekker maar ik vind het niet bijzonder ofzo hij lust ook zo weinig groente en elke dag denk ik weer wat moet ik nou weer maken :( en wat doet hij dan...gaat hij 2 a 3 uur na het eten zelf weer een hamburger bakken ofzooo naaaa ik vind het echt niet leuk meer.

Dus dames die het herkennen of tips hebben roept u maar :p:D

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Maible Wat leuk dat je naar KidsFactory bent geweest!!Heerlijk..ik hou ook van winkelen voor kids!
    En heerlijk dat je straks dan nog 2 dagen gaat werken! Dat scheelt wel en als de mannen het zelf aangeven, is wel heel lief dan!

@ Jadore Ja..vaatdoekje..dat is precies het goede woord!Een uitgewrongen vaatdoekje om precies te zijn!Maar hoef niet over te geven gelukkig, maar moet wel oppassen. Zolang het niet 9 maanden duurt, vind ik het helemaal goed. Doe gewoon een stapje minder. En dit weer zorgt daar ook wel voor!
    En oh wat een mooie auto!!haha..manlief zou wegsmelten erbij geloof ik! Hij had het laatst nog over deze auto geloof ik..nou we hebben een ford focus van 2002 (dacht ik) en ik vind die nog best genoeg! hihi..maar wel gaaf he een nieuwe auto!! Ja..auto's zijn mannenzaak..dat is hun trots!;)

@Krumeltje Dus je zit nu ook op het wachtbankje!!Spannend!!Duim ook voor jou!

@
    @ Quint Duim toch voor je..er is 1 zaadje nodig...spannend dat wachten weer he!

@

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Jadore...Oef, ik ben blij dat ik een vent heb die alles eet (boerenzoon he) want ik zou hem zelf aan het koken zetten als tie commentaar had. Is niet leuk nee als tie je eten niet zo waardeert! Wat lust tie allemaal dan? De 4 P's zeker? (patat,pasta,pizza, pannekoeken)En het zegt dus niks over je kookkunst!!!! Als hij weinig lust, kan je het maken hoe je het wil, maar het wordt niet lekker dan. En als tie het zo lekker vind bij zn moeder, had tie daar moeten blijven;) Maar niet twijfelen aan je eigen kookkunsten hoor!!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks meis, pfff soms is het gewoon echt niet meer leuk, doe zo mijn best, gister alles zo gemaakt zoals hij het lekker vindt ook met jus erbij en toen zei hij dat hij een sausje mist:$ ik had dit gemaakt:

1 kilo drumsticks met maggie braadstomen knoflook, (pandan)rijst en sperziebonen Extra doorgekookt zoals hij dat lekker vindt ;)

Waarom moet er in pieppppnaam nog een sausje bij? En wat voor en waarbij dan:). Ook klaagt hij vaak dat het te weinig is, terwijl ik altijd eten moet weggooien, en ik vind het gewoon overdreven om 4 schouderkarbonades te maken voor 1 volwassen vent, 1 volwassen vrouw en een dreumes die echt amper eet omdat ze een hele slechte eter is met alles, maar de dingen die ik lekker vind eet zij ook het beste, maar ik ga gewoon niet 2 dingen koken zou niet weten hoe en super overdreven, maar met het gevolg dat me dit dus erg dwars zit.

Wilde hij maar alleen de 4 P's dan had ik dat gewoon makkelijk even in de oven kunnen gooien voor hem en gewoon eten wat ik wil voor mij en de kleine ;)

Even wat voorbeelden, hij lust geen: champinons, broccoli, witlof, tomaten, spruiten, oude kaas en kaasfondue, nog een hoop dingen maar daar kom ik even niet op, hij eet liever niet te veel pasta en veel aardappelen en hij houdt van doorgekookte groente terwijl ik van beetgaar hou en juist niet van NL eten en wel van pasta pffff wordt er gewoon gek van, elke dag nadenken wat ik moet maken en dan overal rekening mee houden en dan heb ik zo mijn best gedaan en dan is het weer niet goed ;) sorry volgens mij zit ik op mijn klaagstoel vandaag hahahaha

Hoe doen jullie dat elke dag nadenken wat ga ik maken, of hebben jullie gerechten en deel je dat bv voor een hele week al in? Zou gewoon willen dat als net zoals de meeste vrouwen het vanzelf gaat iig niet tegen koken aan zitten te hikken ;) hebben jullie wel eens een cursus gedaan? Ik ben op een rot manier het huis uit gegaan dus erg weinig mee gekregen helaas, want mijn moeder kan wel heel goed koken maar ja ben erg benieuwd:D

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hahahaha jadore, herkenbaar!! Hoewel ik bij de rijst wel iets van een kerrie sausje had gedaan :)
    Is namelijk erg lekker met kip en boontjes en alleen rijst is zo droog :D
    Die van mij kan ook alleen maar zeuren hoor!

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wij eten trouwens standaard in de week bloemkool, brocolli en boontjes. De eerste 2 lust ik niet dus maak ik voor mezelf wat anders. Op donderdag kookt mijn schoonmoeder vaak dus dan is de week alweer zowat voorbij :D
    Weekend is het vaak patat en 1 keer pasta.

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

quint; meid ik ga heeeeeeeeeeeel hard voor je duimen!

mailbe; vandaag bij opa en oma geweest, maar tis zo zielig oma huilt de hele dag door, zo vervelend!
    wat fijn dat jij heerlijk bent wezen shoppen!

krumeltje; hoop dat je je ei goed benut hebt:p

jadore; mooi auto meid!

madeliefje; wat naar dat je toch misselijk aan het worden bent!

jadore; ik hoef met eten niet aan manlief te denken en ook niet aan zoonlief lusten beide alles:) dus dat is ideaal, klagen ook nooit dus dat is fijn:)

all; tja zit niet zo lekker in me vel... me oma huilt de hele dag door en opa is overal maar druk mee...
    vanmorgne weer misgegaan met de stoma dus alles zat onder opa weer bed verschoont en de thuiszorg kwam oma douchen...
    zo zielig dit allemaal... oma eet en drinkt wel wat, maar is lang de oude nog niet...

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wat sneu voor je oma Wolf!!! Dikke knuffel!

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hahaha dat is ook handig :D, wat een goed idee van die kerriesaus dat vind ik ook lekker en hij ook....nog een merk en pak dat je me kan aanraden? :D

@All, naaaa wat denk je manlief hele eind gereden en was de perfecte auto volgens hem bla bla bla zegt hij hij werd net voor me neus verkocht :( grrrrrr wat een gedoe hahahaha

Deel Deze Pagina