We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Dikke knuf voor jou Vlek! Niet opgeven hoor! wanneer is je NOD?
    Jij zat ook weer snel op je paard!:$ Ik durfde na 4,5 week pas, en dat vond ik al snel.

Mooie buik Mees! Ik zal zo die van mij ook even op de foto zetten.
    Ik zal (speciaal voor jou) ook een banner maken. ;)

Giraf, Is toch wel heel spannend die eerste echo! Ik weet zeker dat het helemaal goed is met je kruimeltje hoor!
    wij zijn ook aan het kijken voor een duo wagen etc. Wij willen denk ik een Phil&Teds wagen. Die is niet zo breed en makkelijk in te klappen.
    Voor de rest wacht ik even de 20 wkn echo af. Is wel zo makkelijk als we weten of we een jongen of meisje krijgen.
    Krijgt jouw kleine al een tandje? Hier nog niets te zien.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

ga nu overblijven en naar me oma, gaat niet zo best... heel er g in de war...

weet niet of ik vandaag nog op zp kom...

knuffe lvoor jullie

3. giraf

giraf Niet meer actief

Maible
    Ja ja haar 1e tandje komt door, ik wist het niet, ze is niet anders dan anders, maar ze had mijn vader gebeten :D
    Mijn zus is helemaal lyrisch over de duowagen van Urban Jungle.
    Mijn buurvrouw heeft ook de duowagen van Phil&Teds, maar ik vind het altijd zo zielig dat de baby dan zo onderop moet liggen :) Maar hij is wel niet zo breed inderdaad.
    Ben benieuwd naar je banner...:)

Vlekkengek
    Dikke knuffel, hoop toch dat het nog goedkomt hoor, het kan nog steeds...

Nathalie
    Mooie foto! Lekker dat hij zo veel wilt knuffelen :p Ik hoop dat mijn meisje ook een kroelkont is, ik iig wel :D

Wolfje
    Kop op meid! sterkte vanmiddag bij je oma....

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi meiden,

bij de gyn geweest en echo gehad. Hij kon nog niets zien, maar dat gaf hij al aan voordat hij de echo deed, dat er waarschijnlijk niets te zien was. En idd, alleen verdikt baarmoederslijmvlies. Het is nog veel te pril en het is dus normaal dat er dan nog niets te zien is. OVer 2 weken mogen we terug. Ik ben benieuwd of er dan al een kloppend hartje zichtbaar kan zijn....

5. giraf

giraf Niet meer actief

Jolan
    Zou inderdaad wel heel vroeg zijn als je al iets zou zien, maar wel fijn dat je over 2 weken al terug mag voor een echo!

Maible
    Ik heb mijn zwangerschapsbanner hoor, nu jij nog! :D

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Ik kom even melden dat ik nu al paar dagen flink de buikgriep heb, echt niks an! Voel echt beroerd en zooo moe! Maar ben heel benieuwd hoe het met julie gaat. Mis jullie hoor!

7. giraf

giraf Niet meer actief

Wat vervelend Madeliefje, doe maar lekker rustig aan!

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    madeliefje, oh bah wat balen dat je zo ziek bent. Doe maar rustig aan hoor!!

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dank je! Wat een mooie banner heb je;)

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Giraf Jij ook dank je wel!!Hoe gaat het met jou? Las volgens mij dat je al een buikje kreeg..toch een tweeling? zou wel bijzonder zijn!!Ik ben weer ruim een kilo kwijt...maak me wel beetje zorgen om het kleinjte..

11. giraf

giraf Niet meer actief

Hier gaat het goed, 24/7 misselijk! :D
    Mijn man zegt ook al dat het een tweeling is gezien mijn buikgroei... Donderdag weten we meer.... Spannend!
    Je hoeft je echt geen zorgen te maken over je kleintje hoor! Een vriendin van mij is de 1e 4 maanden van haar zwangerschap 12 kilo afgevallen, heeft in het ziekenhuis gelegen en al, maar het was een gezond meisje van dik 4 kilo :p
    Volgens de VK pakt de baby bijna altijd wel genoeg "af" van de mama...

12. giraf

giraf Niet meer actief

Jolan
    Hoe voel jij je eigenlijk? Wat zegt je gevoel over zwangerschap nu?

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    giraf, mn gevoel over deze zwangerschap is goed.
    Ik voel nog niets..... dat maakt me soms wel onzeker.

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Jolan, het zou wel erg vroeg zijn om nu al iets te zien. Maar dit is vast een plakbeeb!! Had je bij de vorige zwangerschap last van misselijkheid of andere symptomen?
    Madelief, je hebt het goed te pakken... Arme jij, veel beterschap! En geen zorgen maken om je baby hoor! Net wat Giraf zegt, die pakt wel wat ie nodig heeft!

Wolfje, hoe gaat het met je oma?

Giraf, zou wel erg gaaf zijn, een tweeling! Spannend!
    Ik heb net mijn banner gewijzigd.

Hier een foto van mijn buikje..let niet op wat ik aan heb, ben het huis aan het poetsen vandaag:)

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    maible, ik kan je foto niet zien :(
    Bij mn dochter had ik ook nauwelijks kwaaltjes. Ik heb toen 2 weken last van mn borsten gehad, verder niets.
    De vorige zwangerschap heb ik helemaal niets gehad, maar ja dat werd een mk.....

weten jullie of er met ruim 6 weken iets van een hartje te zien is op de echo?
    Ik heb namelijk over precies 2 weken weer een echo.

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Maible, mooi buikje!!! Ik schaam me..ik heb een blubberbuike met striemen nog van Maaike overgehouden...dus niet echt om te showen..want die buik heb ik altijd...ben jaloers op jullie buikjes!!hihi..ik show het wel als alles lekker groot en dik is.dan valt het wel weg..beloofd!!

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Giraf Meid..24/7 misselijk..is geen pretje!! Heb je medicatie of iets er voor gekregen? Over een paar dagen heb je je echo toch??Spannend!! Ben echt benieuwd!

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Jolan Wat spannend! Volgens mij kunnen ze het vanaf 6 weken een hartje zien kloppen..in de 6de week begint het te oefenen en rond 6 weken echt met regelmaat te kloppen. Ff vraagje: heb je al eerder een echo gehad? dacht zoiets gelezen te hebben. (sorry dat ik et gemist heb, maar leef met je mee hoor:))

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Jolan, geen idee of je dan al een hartje kan zien. Jadore heeft volgens mij ook met 6 wkn een echo gehad. Misschien weet zij het?

Ik heb je trouwens een vrienden uitnodiging gestuurd. Dan kun je mijn foto zien;)

Madeliefje, niet voor je buikje schamen hoor!

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

even kort berichtje van mij, moet zo na het eten naar verjaardag toe:(

met me oma gaat het wel redelijk, alleen longontsteking erbji:(

fijne avond xxx

Deel Deze Pagina