We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja ik heb vandaag een echo gehad, ik had nacontrole van mijn mk bij de gyn

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    maible, jaaaa mooi buikje :D

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gaaf buikje maible!!!!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hier een buikfoto van mijn vorige zw. Toen was ik al over de 20 weken :D
    Ik wil wel weer zo'n buikje bij de volgende zw :D

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Mooie foto Nathalie!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hallo dames, hebben jullie hier nog een plekje vrij??

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nieuwe meiden zijn altijd welkom raspberry!!
    Welkom dus :D

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga zo richting mijn paardevriend. Rijden zal wel niets meer worden, maar heb goede hoop voor woensdag :D

9. raspberry

Fijn! Dank je!
    Ik zal even kort iets vertellen over mezelf.
    Ik ben sinds 8 maanden (morgen) moeder van een dochter, Vera. We hebben besloten dat we het leeftijdsverschil tussen haar en een eventueel broertje of zusje niet te groot willen laten zijn dus we zijn sinds deze maand begonnen met zwanger worden van een tweede kindje. Ik heb mijn dochter borstvoeding gegeven tot 3 weken geleden en ben sinds augustus al weer ongesteld maar heb nog een hele onregelmatige cyclus. Twee keer rond de 30 dagen en een keer 40 dagen. Ik heb geen idee hoelang de cyclus deze keer zal zijn maar ik heb het idee dat ik afgelopen weekend een eisprong gehad dus dan is mijn NOD over 2 weken, rond 22 januari.
    Heerlijk om lekker te kunnen kletsen hierover want ik vind het fijn om het te kunnen delen met dames die in hetzelfde schuitje zitten.

Tot zover mijn verhaal en vragen kan altijd!

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Spannend Rasp, ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn! Dit topic schijnt vrij vruchtbaar te zijn ;)

11. raspberry

Ik ben zelf ook heel benieuwd want bij mijn dochter was het meteen de eerste ronde raak! Geeft natuurlijk geen garantie en daar houd ik ook zeker weten rekening mee maar het zou wel te gek zijn!

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    wolfje fijn om te lezen dat je oma iets opknapt, wel balen van d'r longontsteking :(

raspberry, welkom meid, dat het ook voor jou maar heel snel raak mag zijn ;)

madelief, heel veel beterschap meid, hopenlijk knap je snel op

maible/nathalie, mooie foto's hoor ! wou dat ik zo slank als jullie was :)

nathalie, het gaat wel dooien geloof ik, dus woensdag lekker rijden :D (ik ook)

morgen weer naar het cb, ben benieuwd wat ze nu weer zullen hebben ;).
    vandaag was ze niet te genieten, om alles huilen en alles was te veel, en zelf zat ik dus vandaag ook niet lekker in m'n vel, dus je kunt je voorstellen wat voor een dag het hier was;).
    manlief was opeens heel druk op de boerderij :D.

13. raspberry

@vlekkengek, dank je wel!
    Ik zie dat jij ook een hele onregelmatige cyclus hebt, vervelend is dat he! Vooral die hele lange cyclussen!!

14. raspberry

Ik heb trouwens even een vraag.
    Ik heb sinds de bevalling, tijdens de cyclus, een bepaalde periode erg last van mijn buik/baarmoeder met uitstraling naar mijn rug. Het voelt als menstruatiekrampen en het duurt ongeveer wel een week. Ik denk dat het de eisprong is maar voorheen had ik daar maar een dag last van. Herkent iemand dit??
    T

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Vlekkengek, meid, het kan nog alle kanten op! Niet de hoop opgeven. Ik gun het jullie van harte! Jullie meid zal wel een brusje krijgen!

Wolfje, beterschap voor je oma en knuf! Was het verjaardagsfeestje van vandaag nog leuk? ;)

Giraf, sterkte met je misselijkheid. Het is maar tijdelijk en ik hoop dat het snel ophoudt.

Meesje en Maible, mooie buiken!

Madeliefje, beterschap. Hebben je gemist de afgelopen dagen.

Rasp, welkom! Een week lang je eisprong voelen lijkt me erg lang. Maar ja, alles kan...

Dames, kom even jullie gedag zeggen. Ben alleen niet zo vorlijk gestemd. Heb bruinverlies gehad en onwijs ongi gevoel in mijn buik (nu nog steeds). Zo vroeg in de cyclus heb ik het nog nooit meegemaakt en vrees dat het geen goed teken is, zucht.

16. raspberry

#3916 raspberry, 10 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2011
    @Quint1, dat lijkt mij inderdaad ook wel lang maar ik zou niet weten wat het anders is. Het gaat ook weer gewoon over dus het lijkt me niks ernstigs maar ik vind het zo vreemd en onbekend voor me. En lastig om te bepalen wanneer dan daadwerkelijk de eisprong is.

En waar in je cyclus zit jij nu dan? Gezien je bruinverlies.

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    quint, bedankt meid, ik hoop dat je gelijk hebt !
    en wat betreft je bruin verlies, ik hoop dat het innestelings bloed is, heb gehoord dat dit ook gepaard gaat met pijn/krampen.

raspberry, dit had ik deze cyclus ook, heel raar! aan het eind idd een eisprong gevonden dmv ovutest maar deze is nu al 3 dagen pos :(!
    ik snap er helemaal niets meer van.
    cyclussen zijn idd heel onregelmatig, vind het altijd zo lang duren voordat je duidelijkheid hebt, dan vreet ik me van binnen al helemaal op ;)

net alle temp in een tabel gezet, als je dit bekijkt lijkt het net zo'n lijst van 1 van onze koeien :D
    temp vliegt alle kanten op, dus ik weet het ook niet meer, als ongi is geweest ga ik naar ha, kijken wat die zegt :(

hebben jullie gister nog boer zoekt vrouw gekeken, haha die marcel in z'n boxershort heel verlijdelijk aan de deurpost hangen en vragen of de dames nog een nachtzoen willen, lag in een deuk !! :D:D:D

18. raspberry

@vlekkengek, bij mij is de pijn afgelopen donderdag weer begonnen en gisteravond in bed kwam de pijn nog erger opzetten en vanmorgen toen ik wakker werd was het over. Vandaag wel wat zeurende pijn onderin de rug maar niet meer in mn buik. Ik denk dan ook dat het eitje gisteravond gesprongen is ofzo. Volgens mij heb ik sinds vandaag ook geen vruchtbaar slijm meer dus ik denk dat het nu dus 2 weken op het wachtbankje is.

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Vlekkengek, ik hoop ook dat ik gelijk krijg ;) en dat jullie niet naar de ha hoeven. Zullen wij afspreken dat wij tegelijkertijd positief gaan testen! :D
    3 dagen positieve ovu testen heb ik ook deze ronde gehad. Eerst waren zij bij mij nooit positief en nu dus 3 dagen achter elkaar wel. Vaag, vaag, vaag allemaal...
    Ik geloof niet dat het bij mij een innestellingsbloeding is geweest, daarvoor is het veel te vroeg, zucht. Het is weer een of andere gekkigheid/ongein.

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    quint, dat tegelijk positief testen hou ik je aan meid, deal !!:D

raspberry, we duimen voor je meid, over 2 weken weten we het

Deel Deze Pagina