We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Testen, dan weet je waar je aan toe bent....
    Maareh... Ik wil niet lullig zijn hoor, maar waarom plaatst je je berichtje in dit topic?
    Kun je beter vragen in het topic 'zwanger worden'

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Raps, Welkom!! ik hoop dat je snel bij het lijstje van zwangeren mag!

Wolfje, wat een :x vriendin..!Ze moet natuurlijk haar eigen keuzes maken maar nogal tactloos om jou er op deze manier in te betrekken. Ik zou daar persoonlijk heel snel klaar mee zijn..

Sorry, reageer zo op de rest, moet even een heeeeeel verdrietig mannetje gaan troosten;)

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Maible, dank je! Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!

Natuurlijk ook alle andere zwangere dames nog gefeliciteerd, en dat alles maar voorspoedig mag verlopen!

Ik heb eens even op internet geneusd. Ik vind die klachten die ik heb vreemd dus ik wil graag een beetje uitvinden wat het kan zijn. Nu kwam ik op een site terecht waar werd beschreven wat PMS (Pre, menstrual, sydrome) is. En dan komen mijn klachten toch wel behoorlijk overeen. Vanaf de eisprong wel 2 weken menstruatiepijn hebben wat weer over gaat als je ongesteld wordt en nog een aantal dingen die ik ook heb. Kan dus best zo zijn dat ik hier ook last van heb en dat is onschuldig gelukkig!
    Ach, je gaat wat zelfdokteren op een gegeven moment, ik houd niet zo van bezoekjes aan de dokter. Maar goed, moet binnenkort toch voor een uitstrijkje dus dat sluit ook weer ernstige dingen uit dan.
    Pfffff, wat is het vrouwenlichaam soms lastig!!!

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    zo, kleine ligt even weer in bed. Hij is de laatste dagen enorm huilerig. Normaal huilt hij nauwelijks. Misschien toch een tandje wat doorkomt?

Quint, Vreemd dat je nu bruinverlies hebt. Je hebt toch afgelopen weekend je ei gehad? Ik hoop dat het een innesteling is! Hoe is het verder thuis? Is je man al een beetje bijgedraaid?

Madeliefje, voel je je al wat beter?

Nathalie, hoe was het bij je paard? Ik wilde gisteravond gaan rijden, stond ie met drie enorme dikke mok-benen. Arm dier. Eergister had hij nog nergens last van.
    Mooie buik had jij met 20 wkn!

Krumeltje, wij zijn nu vriendjes!

Vlek, hoe gaat met de tandjes van je kleine meid? Zijn ze al een beetje door? (zij kreeg toch een paar kiesjes tegelijkertijd of vergis ik me nu?)

Giraf, nog twee nachtjes slapen..;)

Jadore, waar ben je?

5. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    THNX!

Leuk dat jij ook zo snel een tweede wil. Vervelend van die buikpijn. Misschien niet onverstandig om even na te vragen bij de ha wat het kan zijn.Vriendin van mij heeft pms. Is super vervelend. Ze moest van de HA de pil doorslikken, eens inde 4 maanden moest ze een stopweek. Dan zat ze ook meteen thuis van de pijn. Ze wil nu graag zwanger worden en de pijn wordt nu gelukkig wel elke ronde minder.

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    wolfje, wat een "fijne" vriendin, je hebt al een kindje dus dan weet ze hoe moeilijk jij het zult vinden als je haar moet steunen in een abortus, en als het echt een vriendin betaamd dan weet ze dat je bezig bent voor een 2de. (tenminste ik lees ook berichtjes die je plaatst op hyves over je kinderwens)

giraf, een mooie foto van je buik hoor.

maible, tandjes zijn zo goed als door, ze kreeg de 4 hoektanden tegelijk :(, slaapt s'nacht tenminste weer rustig.
    en 3 dikke mok benen :$, hopenlijk trekt het snel weg en kun je weer rijden, behandel je de mok wel?

raspberry, gelukkig is dat onschuldig, hoef je er tenminste geen zorgen over te maken, maar hoezo krijg je dan een uitstrijkje?

quint, vandaag nog bruinverlies gehad?

jolan, we slepen je er wel doorheen die week hoor, resultaat zal zoveel beter zijn dat je blij bent dat je hebt gewacht :D

hier net lekker gezommen, zondag "afzwemmen" voor teddybeer brons :D, dadelijk naar CB, benieuwd wat ze weegt en hoeveel ze gegroeid is.

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej meiden
    thanks allemaal voor de knufs
    nou ik negeer haar vandaag zowiezo ook, maar ga zeker niet mee met haar...ik kan het niet aanzien om een kloppend hartje te zien wat wegehaald wordt!

ze is 26jr en heeft geen vriend... bah bah bah...ze dacht ik doe het alleen wel, maar kreeg niet genoeg reactie van der ouders...
    pff ben nog zo pissig en kan wel janken als ik er aan denk!

en idd, dat dit nou weer bij mij moet komen...
    Ken haar al vanaf middelbare school, zien elkaar 2-3x per maand en ze weet van kinderwens alleen niet dat we bezig zijn, maar ja...

jelline; welkom; je hebt wel een normale cyclus hoor;) gelukkig maar en gewoon testen dan heb je wat zekerheid s6

vlekkie; ze heeft geen hyves dus dat is niet haar schuld, maar leuk is anders!
    s6 bij cb

rasp; s6 met bezoek aan dokter... hopelijk kan er wat aan gedaan worden...

all; sorry ben een vergiet nu weer...knuffel

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hey meiden!!!

Maible, het was koud en de bak was bevroren. Niets gedaan dus :D
    Misschien morgen, maar de vorst zit in de grond dus zal wel lastig zijn.

Zit oprah te kijken, gaat over moeders die hun kinderen hebben vermoord. Word er ziek van als ik er naar kijk...........

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Nathalie: Niet kijken dan! Ga maar Teletubbies of Bob de Bouwer kijken....wordt je vrolijk van!

@ Wolfje: tja....als ik jou was zou ik haar een email/brief sturen:
    "het spijt me van mijn reactie, maar je moet weten dat wij al ruim een jaar enorm verlangen naar een 2e kindje, en dat jou nieuws erg hard bij me binnenkwam daa het bij ons nog niet wil lukken. Mijn wens en jouw ongewenste zwangerschao gaan niet samen, dus vraag ik je begrip te hebben voor mijn reactie. Ik kan je momenteel niet helpen, ik hoop dat je steun vind bij een ander."
    Iets in die trant?
    Een goede vriendin (2-3x per maand contact valt bij in die categorie) heeft dat ook begrip voor jou situtatie ern zal iemand anders vragen met haar mee te gaan.
    Strekte meid!

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meesje; thanks; ja dat ga ik zeker gebruiken, goed verwoord meid...

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Weet ze eigenlijk dat jullie met een 2de bezig zijn?

Zoja, dan heeft ze een enorme muur van beton voor d'r kop. Hoe kom je erop om iemand in jouw situatie mee te vragen......

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh ik zie het al :D
    Nouja dan nog vind ik het niet een slimme zet van d'r........

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    grrrr meiden,
    gister die bloedtest gedaan via de ha. De mevrouw die bloed ging prikken deed al zo wazig en ja hoor, ik was er al bang voor: ze hebben alleen gemeten of ik zwanger ben ,maar niet hoeveel hcg er in mn bloed zit. Ja hallo..... dat hij aan zou geven dat ik zwanger ben, dat snap ik ook wel.......
    Ik vind wachten zo irritant, maar nu raak ik zo langzamerhand gefrustreerd. Moet ik dus nog langer wachten. Ik laat het nu via de gyn lopen, heb al contact gehad, moet morgen terugbellen.n
    IK WIL GEWOON ZEKERHEID EN BEVESTIGING!!!!

14. raspberry

Hoi Dames

Even ter verduidelijking, het uitstrijkje is gewoon de oproep die je krijgt wanneer je 30 wordt en aangezien ik toen zwanger was hoefde ik toen niet maar moet/ mag ik nu wel. (inmiddels al 32 zelfs pfff)
    En ik ga dus niet naar de huisarts om ergens wat aan te laten doen hoor. De klachten die ik momenteel heb zullen ook vast nog wel met het ontzwangeren te maken hebben en dat mijn cyclus nog iets in de war is en ik maak me niet echt zorgen maar vind het alleen maar wat lastig.

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Haha @ Raspberry: tja....ik mag ook voor het uitstrijkje komen! Leuk he, over de 30 gaan.....
    Ter verduidelijking voor je: ik, Quint en jij zijn hier geloof ik de enige 'oude bokken', hihi. Leuk dat er weer een 30-plusser zich heeft toegevoegd!! Dan lijk ik weer minder oud met mijn 34....pffff:)
    Maar dat verklaard waarom hier dames kunnen denken dat je iets 'onder de leden hebt'.
    Zal inderdaad gewoon te maken hebben met ontzwangeren, en met het feit dat je baarmoeder heel wat heeft meegemaakt.
    Vraag me trouwens af wiens cyclus en menstruatie hier na de bevalling exact hetzelfde is gebleven????

@ Jolan: da's inderdaad balen zeg, sukkels. Jij helemaal hyper bellen natuurlijk in de hoop dat je bevestiging kreeg....balen, maar....even geduld en dan krijg je een mooie echo. De weken vliegen voorbij op ZP toch!??

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nod lijst:
    03-01-11; Nathalie (bcv29) ronde 1
    13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9
    14-01-11: Vlekkengek (bcv 35), ronde 8
    23-01-11; Quint ronde 4
    .......; Krumeltje ronde..
    .......; Raspberry ronde ..

Zwanger:
    Meesje: Uitgerekend 27 juli 2011 13 jan 12 weken echo
    Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 .. jan 2e echo
    Maible: uitgerekend eind augustus 2011 24 jan intake
    Giraf: uitgerekend eind augustus 2011? 13 jan 1e echo
    Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011 27e intake, 31 jan 1e echo
    Jolan25: uitgerekend 17 september 2011 .. 1e echo

Smeppers:
    vlekkengek

Ex-smeppers:
    Jadore (1e smep-ronde raak!)
    Maible (1e smep-ronde raak!)
    Giraf (1e smep-ronde raak!)
    Madeliefje (1e smep-ronde raak!)
    Jolan25 (1e smep-ronde raak!)

Dames die ik vergeet: voeg jezelf even toe!
    Dames die iets te melden hebben: zet je afspraakjes erbij!

17. raspberry

@Meesje, 34 is nog HARTSTIKKE jong!!! hahaha. Ach ik voel me nog precies hetzelfde als 10 jaar geleden!

18. raspberry

Nod lijst:
    03-01-11; Nathalie (bcv29) ronde 1
    13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9
    14-01-11: Vlekkengek (bcv 35), ronde 8
    23-01-11; Quint ronde 4
    .......; Krumeltje ronde..
    .......; Raspberry ronde 1

Zwanger:
    Meesje: Uitgerekend 27 juli 2011 13 jan 12 weken echo
    Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011
    Maible: uitgerekend eind augustus 2011 24 jan intake, 27 jan term.echo
    Giraf: uitgerekend eind augustus 2011? 13 jan termijn echo
    Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011 ....termijn echo
    Jolan25: uitgerekend 17 september 2011

Smeppers:
    vlekkengek

Ex-smeppers:
    Jadore (1e smep-ronde raak!)
    Maible (1e smep-ronde raak!)
    Giraf (1e smep-ronde raak!)
    Madeliefje (1e smep-ronde raak!)
    Jolan25 (1e smep-ronde raak!)

Dames die ik vergeet: voeg jezelf even toe!
    Dames die iets te melden hebben: zet je afspraakjes erbij!

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Raspberry: klopt meid!! Als ik mezelf in de spiegel bekijk ben ik qua figuur niks verandert, maar qua gezicht....vond mezelf toen ik trouwde qua huid toch mooier, dat was in 2007....dus als het nu zo door blijft gaan kan ik me laten liften met mijn 40e....haha!

20. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0

Deel Deze Pagina