We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    JAAAA ik :D we zitten in onze eerste echte ronde na bijna een jaar volledige bv en geen menstruatie....vijftien sept eerste menstruatie gehad en een oktober positieve ovu heb nod op de 20e gezet aangezien ik het nog niet weet eigenlijk :D vind het zooooo spannend onze eerste was niet gepland dus hier verslaafd op zp is helemaal nieuw en erg leuk :D behalve op de wachtbank zitten dan ;)

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    sorry hoor zie allemaal verdrietige berichtjes hiervoor had ik niet gezien dacht dat er maar een pagina was voordat ik mijn bericht had geplaatst maar indd echt zo triest echt erg voor het gezin vooral :(

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hu Charissa!
    Welkom, gezellig dat je je bij ons voegd!
    Verdrietige berichtjes? Over Antonie Kamerling bedoel je? Verder zijn wij heel vrolijk hoor! Behalve dan dat we zitten te wachten, wachten, wachten....op ei en op ongie....
    Hier kunnen we samen de wachttijd doden zeg maar!
    Tot snel weer!

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Erg fijn he dat we dit forum hebben, met je man kan je dit iig niet zo delen als met de meiden hier (althans mijn man niet ;)) die is er nuchter in. We hebben op vrijdag 1 oktober een positieve ovu gehad en 3 uur later geklust en zaterdag in de ochtend en de dinsdagavond/nacht voor de positieve ovu van vrijdag ... ik hoop dat het raak is zoals de meeste hier ;)

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

welkom meid
    sorry weining tijd nu, tot maandag:)

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Mag ik ook meedoen? :D Wij gaan ook voor een brusje en ik vind het zo spannend! Ik denk dat ik vandaag of morgen ongi zal worden en dan gaan wij ervoor! Veel succes allemaal met het wachten!

7. Zeepaardje

Welkom quint1!
    klets lekker met ons mee!

Nou ik werd vanmiddag ff boos, ging een nieuwe telefoon kopen en zei die man (zijn vrouw stond naast hem) dat hij in jan weer papa ging worden, dus ik van leuk en gefeliciteerd... en hij heel droevig, maar het is een meisje en dat is erg jammer... pff kon die man wel wat aandoen!

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Welkom Quint1!
    Leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd. (maar wel een beetje blijven schrijven he!)
    wAT ZIJ DIE man in de winkel wolfje???? Een meisje!???? Zou ik een godsgeschenk vinden! Hoe lomp!
    Ik was ook aan het shoppen vanmiddag, en stond te zeuren over een vetrolletje waar ik last van heb met broeken kopen. Zegt die verkoopster: wat denk je van mij: ben 12 weken zwanger en je ziet het al kei goed!
    Gefeliciteerd, (en waarom ik niet!?) ik weer jaloers natuurlijk.
    Maar goed, kan het goed van me afzetten. Heb een heel fijn gesprek gehad met manlief gistreren!
    Fijne avond, ik ga op kraamvisite bij een vriendin.
    xxx

9. Zeepaardje

tja idd meesje
    fijne avond

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dames.....
    Zat me net iets te bedenken toen ik me een glas cola inschudde.....wat een ongezonde troep eigenlijk!
    ZIjn er dingen die jullie laten nu jullie zwanger willen worden? Dingen waarvan jullie denken dat ze je vruchtbaarheid 'belemmeren' zeg maar.
    Vroeg het me zo af....

@Charissa en Quint: Hebben jullie al een zoontje of dochtertje?
    @Charissa: ik mis een bannertje dus ook de vraag hoe oud jou kleintje nu is.

11. Zeepaardje

xmeejsex; nee laat eigenlijk niks staan... rook niet... en drink nauwelijks, dus ga eigenlijk overal mee door...

vandaag lekker naar dolfinarium geweest, lekker van het weer genoten!

oja en ik ben sinds gistermorgen ongi af, dus nu maar 6dg ongi, normala 7-8dg...
    benieuwd of dat ook door de monnikspeper komt...

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    de monnikspeper?
    Tell me more!

13. Zeepaardje

oeps had ik dat nog niet verteld... strafpunten haha

zit nu aan de monnikspeper voor een regelmatige cyclus...omdat de vorige dus zo mega lang was....

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Via de HA voorgeschreven gekregen?
    Wat is het, een pil, poeder of een hele peper haha?
    Noooooooit van gehoord.....!

15. Zeepaardje

nee bij de apotheek gehaald... of reform ding hoe dat ook maar heet haha
    2xper dag na de maaltijd tablet innemen met half glas water...
    heeft ook goed geholpen met menstratiepijn... normaal slik ik alive feminax ofzo, maar was nu niet nodig.

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Hoi, hoi,

"'ZIjn er dingen die jullie laten nu jullie zwanger willen worden? Dingen waarvan jullie denken dat ze je vruchtbaarheid 'belemmeren' zeg maar."

Nee, nog niet... Jullie wel? Maar wij gaan aan de eerste ronde beginnen, nog niet zo lang bezig dus. En eerlijk gezegd hoop ik heel stiekem dat het deze eerste ronde nog niet raak zou zijn omdat ik dan rond onze zoon zijn tweede verjaardag zou zijn uitgerekend. Oliedom natuurlijk maar zo voelt het voor mij... Wij hebben dus al een zoon en gunnen hem eem brusje :)

Monnikspeper kende ik nog niet, net gegoogeld ;) Wel heb ik wat over tarwekiemolie gehoord maar ik zou niet durven zeggen of deze echt werkt, geen ervaring mee. Ik hoop wel dat de monnikspeper goed zijn werk doen voor een mooie cyclus!!!!

P.S. mijn verontschuldigingen voor eventuele taalfouten, kom oorspronkelijk niet uit NL.

17. Zeepaardje

Quint1; valt 100% mee met spelfouten hoor;) waar kom je dan vandaan als ik vragen mag...?
    ik hoop idd dat het ook zijn werk doet, vorige cyclus 54 dg en dat vond ik iets te veel van het goede...

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi Quint,

Ik was ook al aan het googlen over tarwekiemolie enz, maar heb me toch bedacht me maar niet bezig te gaan houden met extra voedingssuplmenten. Ik had voor mijn zoontje een continue cylcus van 35 dagen. Nu is hij iets onregelmatiger maar gelukkig steeds onder de 35 dagen! Maar heb wel een paar keer twijfel gehad over mijn ovu-testen, dus ik had een beter gevoel bij die 35 daagse cyclussen.

Ik snap je idee over niet uitgerekend willen zijn op rond de 2e verjaardag!
    Ik dacht in juni ook: hoeft nog niet direct raak te zijn, maar eind zomer is wenselijk. Helaas nu ronde 6 in aantocht en herfst in aantocht....
    Ik zou heel graag willen bevallen in de lente of zomer. En vorige week was ik een beetje van slag omdat het al geen lente baby meer kan worden...erg he.....nu ben ik een beetje van dat idee afgestapt. We hopen gewoon dat het ons gegeven is om nog een kleintje te mogen opvoeden.

Hebben vandaag een heerlijk drukke dag gehad. Heel veel gedaan, garage opgeruimd en tuin in orde gemaakt, in het bos gewandeld, ijsje gegeten.... wat een weer he!

19. Zeepaardje

xmeesjex; ik wou deze ronde eerst ook overslaan omdat ik anders rond zomer uitgerekend zou zijn en ik eigenlijk niet in juli/augustus wil bevallen, maar ben daar ook helemaal van af! Ben al lang blij als ik zwanger ben dan maakt mij het niet meer uit wanneer ik beval! :p

20. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hallo dames,

Hier nog iemand die gaat voor een tweede wonder!
    We hebben een al een zoon van 3,5 mnd en dat vinden we zooooo leuk dat de tweede ook meer dan welkom is.:D
    Afgelopen donderdag tweede ongi na de bevalling gehad. Volgende NOD is rond 6 nov. Maar voor de bevalling had ik onregelmatige cyclus.

Het is zo'n lekker weer geweest afgelopen weekend! Wat hebben jullie gedaan? Wij zijn vanmorgen naar het bos geweest met hond en kind, daarna bij mijn paarden geweest en vanavond een hoop vrienden op bezoek gehad voor een BBQ (de laatste van dit jaar denk ik). Was reuze gezellig. Mijn beste vriendin was er ook. Ze is nu 30 wk zwanger van de derde. Echt al een mooi bol buikje:D
    Zijn er in jullie omgeving ook zoveel mensen zwanger of net bevallen?

Deel Deze Pagina