@Vlekkengek, voor jou dus ook echt afwachten, spannend. De hoofdpijn en zwaar gevoel in de buik kunnen zwangerschapssymptomen zijn. Ik hoop het voor je!! Ik ga lekker onzeker met je mee doen en ben benieuwd!
Nod lijst: ??-01-11: Vlekkengek (cyclus van slag), ronde 8 22-01-11; Raspberry ronde 1 23-01-11; Quint ronde 4 23-01-11; Krumeltje ronde 1 03-02-11; Nathalie, ronde 3 05-02-11; Wolfje22 ronde 10 Zwanger: Meesje: Uitgerekend 27 juli 2011 Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Maible: uitgerekend eind augustus 2011 Giraf: uitgerekend eind augustus 2011? Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011 Jolan25: uitgerekend 17 september 2011 Smeppers: vlekkengek Ex-smeppers: Jadore (1e smep-ronde raak!) Maible (1e smep-ronde raak!) Giraf (1e smep-ronde raak!) Madeliefje (1e smep-ronde raak!) Jolan25 (1e smep-ronde raak!) Afspraken: Meesje: 13 jan 12 weken echo, 26 jan uitslag bij VK Giraf: 13 jan 1e echo Jadore: ... jan 2e echo Maible: 24 jan intake Madeliefje: 27 jan intake, 31 jan 1e echo Jolan25: 31 jan. 2e echo
Heyyyyyyy lieve meiden, heb jullie gemist Sorry was heeeeeel druk deze dagen en geen seconde tijd gehad om op mijn kont te zitten. Ik heb alleen deze 2 pags gelezen dus de rest ga ik straks lezen @Jolan, meis ik had juist GEEN krampen en geen ongi gevoel en heb ik voor het eerst afgelopen paar dagen gehad! Dus no worries het komt goed lieverd Knuff @Rasp, Welkom meis zie dat je al aardig ingeburgerd bent maar wij hadden nog geen hallo gezegd @All, super leuk vandaag te horen gekregen dat Chloe (@rasp, mijn dochtertje) geboekt is voor een fotoshoot voor het blad Ouders van Nu vind het echt heel leuk, de centjes die we ermee verdienen zet ik op haar spaarrekening en haar de gratis foto's zijn opzich alleen al super top, ook voor later, ga het blad kopen en dan bewaren ze gaat op 2 foto's als het goed is
@Jadore, dank je wel! K ben inderdaad al helemaal ingeburgerd, ik voel me hier helemaal thuis en heerlijk om met jullie te kunnen kletsen. Vind mijn man ook wel fijn denk ik hihi. En wat super dat je dochter in dat blad komt! Kun je trots op zijn!
@Vlekkie, meisy laat je niet gek maken op zp! Het komt wanneer het komt en wij hebben echt gewoon mazzel gehad dat het allemaal in 1e smepronde raak is, normaal is het percentage wel hoger dan normaal, maar zo hoog is naar mijn idee ook uitzonderlijk. Ik hoop echt dat je snel zwanger zal zijn en wie weet ben je het al, want ik hoor wel eea qua zwangerschapskwaaltjes duim keiiiiiiiiiiiihard meis @Quint, hier ben ik weer hey wat kl*te zeg dat hij niet meer wilt dat je ovus gebruikt en tempt...pffff wat kan hij er nou "last" van hebben, ach ik begrijp mannen soms echt niet, wel zou ik je het advies van mij willen geven.....luister naar hem.... het wordt alleen maar erger als je hem zou gaan pushen al hoewel het zo moeilijk voor jou is, want jij wilt er immers 1000% voor gaan, maar misschien kan je hem voorstellen hem meer vrijheid te geven dan dat hij nu zou verwachten van jou, misschien haalt dat de druk eraf en ziet hij in dat de stress op zijn werk niets met thuisfront te maken heeft, maar het kan ook zijn dat hij er maanden over zou doen weer te zeggen we gaan er weer echt voor....pffff het is zooooo moeilijk, ik heb vroeger toen ik hele erge moedergevoelens had alles zo verpest bij mijn man, ik maakte alles erger door zooooo te pushen dat ik nu helemaal anti-pushen ben en 180 graden gedraait, maar het is heeeeeel moeilijk meis en ik vind het gewoon echt rot voor je lieverd maar weet je het komt echt echt echt goed! Een extra dikke knuffff voor jou (o en ik wil het niet overdrijven hoor want misschien heb jij er minder last van dan ik des tijds, maar als je er toch heel erg mee zit dan is het vind ik altijd fijn om gesteund te worden en dat mensen je begrijpen, dat miste ik toen der tijd echt, misschien als ik jullie al kende had ik het niet zover laten komen, wij zijn er namelijk zelfs van uit elkaar gegaan ) @Meesje, ik vind het wel weer leuk om het lijstje te laten staan, misschien overtuigt het nieuwe te gaan smeppen, ik ben er nl heilig van overtuigd dat dit echt werkt en juist leuk om te zien, laten we wel zijn dat zwanger worden sowieso geen enkele wedstrijd is dus alleen daarom zou ik het bij wijze van weg willen doen, maar aangezien wij hier alleen maar hopen dat iedereen heel snel zwanger wordt vind ik het juist leuk het bij te houden. O ja en misschien een idee, als je wel smept, maar het liever niet zegt omdat je misschien wel een druk voelt erdoor (ik noem maar wat) dan kan je het bv of achteraf alsnog zeggen of gewoon nooit Wat leuk!!!! Nog 2 dagen en je 12 weken echo YEahhhhhh die vind ik persoonlijk het mooiste volldeig en echt beebje in beeld, oeehhhh geniet ervan lieverd! @Jolan, o jaaaaaa was er al wat te zien met de echo ? ik moet nog verder terug lezen dus msschien kom ik het nog tegen maar ben zo benieuwd
@ all: haha, was maar een idee hoor om het lijstje wat compacter te maken! Nog even en we kunnen er 1 hele pagina mee vullen hier! Maakt niet uit, geen probleem om het te laten staan. @ Jador: rustig aan he meid, ren jezelf niet voorbij! Ik voer hier echt geen reet uit thuis, voel me soms echt een slonsje. Vlak voordat mijn man thuiskomt op dagen dat ik thuis ben, ga ik nog snel vanallerlei kleine klusjes doen, zodat ik vanalles heb gedaan wat me dan weer een 'goed' gevoel over de dag geef. Maar moet nu toch echt weer een keer de badkamer onder handen nemen....pffff PS: wat gaaf van de OvN!!! Cool, als ik dichterbij woonde had ik mijn zoontje ook allang een keer proberen op te geven. Maar alleen al de reis....beter maar niet doen. Maar hij is zo fotogeniek, dat ik soms wel eens denk: hij kon zo kindermodel worden!
@Maible en Madelief, zag jullie klesten over kinderwagens...pfff ik zit ook zo in dilema, aan de ene kant wil ik ook wel een duo aan de andere kant lijkt het me zo onhandig altijd vast te zitten aan zo'n lomp ding, ik wil eigenlijk graag een Stokke, en dan een goede draagzak zodat als ik alleen ben dan Chloe dr buggy kan pakken met de draagzak en wanneer ik met andere ben (wat vaker het geval is) we een confortabele kinderwagen hebben. Heb wel nog even gekeken naar die jullie zeiden, die ene lijkt mij wel handig die je dan aan de ene kant een buggy is en aan de andere kant een reiswieg of maxicosi kan doen. @Madelief, pfff mijn top tot nu toe was ook eind week 6 begin week 7 pffff heftig nu gaat het al wat beter, hoop dat het bij jou ook snel beter zal gaan, want vooral met een kleine is het zoooo lastig om je ziek te voelen! Knufff @Giraf, Mooie banner meid @Jolan, eindelijk zover dat ik je berichtje gelezen heb, geweldig meid top! Hopelijk over 2 weken een kloppend hartje en anders igg een stipje ofzo maar we gaan voor beide @Nath, ooooo waauuuuwwww wat een leuke foto('s) vooral die knuffelend met je zoontje ahhhhh ik smelt en wat ben je een knappe meid met een knap knulletje! Schattige poes ahhhhh nou mis ik die van mij ach denk aan de voordelen zeg ik dan tegen mezelf,want die van mij gingen plassen in huis pfff drama. @Maible, Chloe kreeg haar eerste tandje pas met 7 mnd, ze is/was heeeeeel snel met rollen (begin 4 mnd) en lopen (los al met 11 mnd) maar die tanden dat duurde en duurde (voor mijn gevoel dan he hahaha) nu krijgt ze ze ineens allemaal tegelijk lijkt wel, iig een tijdje terug. Maar ze gaan komen hoor haha leuk he al die ontwikkelingen uhmmmmm even een "kwijl" momentje @Wolfje, hoe gaat het met je oma?
Hahahahaha Meesje, zooooo herkenbaar hihihihihi ik doe soms ook een paar dagen niets en dan voel ik me zoooooo slecht whahahaha en voordat manlief komt ga ik snel de noodzakelijke dingen doen oooooo zo erg, maar ik heb de laatste tijd zo weinig ernergie en als ik me dan eens een keer goed voel ben ik blij dat ik even rust heb lichamelijk O ja helemaal mee eens jouw zoontje is ook echt een kanjer!!! Ik moet wel echt eerlijk zeggen dat ik vind dat we hier in ons topic allemaal echt leuke kids hebben hoor pfff wat een knapperts en lieverds....zijn toch de leukste ever en always
@Giraf, neeee lieverd niet gek maken, donderdag trekken wij gewoon de J&J Champy open hoor!!!!! Hoe laat moet je? Nog heel even lieverd knuffie @Krumeltje...waar ben je nou heb je niet meer gezien toch of overheen gelezen? Iig leuk dat we vriendjes zijn @Meesje, mooie foto van je aankomende buikje @Nath, oooo wat lief dank je, maar je hoeft echt niet jaloers te zijn op mijn figuur hoor, ik ben echt te dun vooral bij mijn armen enzo en dan ook nog eens lang althans benen waar je u tegen zegt en een romp die in verhouding kleiner is dus niet jaloers zijn je bent zelf echt een mooie meid! @All, zo weer aardig bijgekletst dacht ik zo
@Meesje, nou ja even serieus, maar soms denk ik oooo even foto kijken en dan verbaas ik me over de mooie moeders hier, niet lullig bedoeld hoor, maar ja kan je niet altijd zeggen iig
gefeliciteerd met onze 400ste pagina meiden @All, o nog even niet dat uiterlijk me zo boeit hoor, zat het nog even terug te lezen en het is leuk zolang je er nog een beetje leuk en verzorgt uit kunt zien, maar op den duur zullen we allemaal niet zo leuk eruit zien en vind ik innerlijkeschoonheid veeeeeel belangrijker en leuker aan een persoon hoor, de buitenkant is maar voor even @Rasp, truste meis tot morgen!
hoi lieverds... heb bijgelezen, maar me hoofd knapt uit elkaar!!! Vriendin heb ik mailtje gestuurd, met jou woorden meesje oma; gaat goed... alleen de medicijnen voor de longontsteking slaan nog niet aan, morgne komt de ha weer dus hoop dan iets meer te weten! all; dikke knuffel en hopelijk zijn we allen snel op roze!!! xxx
Zo jullie zitten allemaal aan de jip en janneke chapagne?!?! Dan schenk ik ff een echte in Wolf, dikke knuffel meid!! Jadore, knappe mama's.........hahaha is maar goed dat er oude foto's op mijn hyves staan Toen was ik nog jong en onbedorven hahahaha
Goedemorgen dames!! Even een ego-berichtje van mij: Ik feliciteer mezelf vandaag met het bereiken van de magische 12-weken grens!! Morgen hopelijk een goeie en mooie gezonde echo en dan valt er al een hele hoop bezorgdheid van mijn schouders af.
@Meesje: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een goed nieuws!!! Yes yes yes, komt helemaal goed lieverd geen zorgen maken je krijgt morgen een top echo @Nath, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor hoor dat dan whahahaha moet wel lachen om jou hoor gekkerd heb toch ook recente foto's gezien van met je zoontje. O en ja maak ons maar lekker, wacht maar als jij straks zwanger bent hahahahahaha nee hoor gelijk heb je zolang je niet zwanger bent de positieve dingen ervan benadrukken! @Wolfje, wat goed dat ze een kuur heeft, hopelijk helpt het snel, want het is voor jou ook heel zwaar allemaal, vergeet je jezelf niet? @all, Goedemorgen