We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Lekker geklets gisterenavond jullie....:D
    Pagina 400 alweer....wat gaat het snel he?
    +++ edit pagina 401 ;) +++

Meesje
    Gefeliciteerd met het bereiken van de magische 12 weken grens!

Nathalie
    Hahaha toen je nog jong en onbedorven was....:p

All
    Ook goedemorgen! :D

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Thanks dames!!

@ Giraf: vind je banner erg leuk en vrolijk! Ook wel leuke dierentekening voor kamertjes-ideeën...

Heb gisteren zitten surfen voor ideeën, en nu hebben we 1 hele muur in streeppatroon geschilderd, kan voor jongen en voor meisje. Dus laten we zo tot de baby er is. Maar als we weten wat het is geworden wil ik een echte jongens of meiden muur. Voor een meid heb ik wel ideeën, wil ik verschillende behangsoorten en die dan in vierkante vlakken tegen elkaar plakken.
    Voor een jongen zit ik te denken aan boerderij of dieren thema.....hebben nu auto thema voor zoontje, maar hij gaat naar de zolder slapen. Iemand suggesties??

@ Jadore: schoonheid zit inderdaad van binnen, maar ik vind het toch verrekte fijn dat ik niet de allerlelijkste mams op aarde ben. (niet dat ik mezelf zo mooi vind, meer acceptabel, haha!!)

@ Wolfje: Jadore heeft gelijk: denk je ook aan jezelf? Ik vind dat jij jezelf eens op iets leuks moet tracteren!!

@ Nathalie: zet het maar op een zuipen schat!
    Dat kan, nee sterker nog, dat mág nog maar heel even, want binnenkort ga je positesten!!

3. giraf

giraf Niet meer actief

Meesje
    willen jullie van te voren al weten wat het geslacht is?
    Of pas bij de geboorte?
    Wij wisten bij de 1e dat het een meisje was, maar nu willen we het pas na de bevalling weten.... spannend!

Leuke ideeen voor de babykamer!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mees, leuke ideeen hoor!! Jul krijgt straks gewoon een standaard kamer :D
    Witte kast en wit bed, en ik wil een rol gordijn van stoer :D

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Giraf: was niet helemaal duidelijk begrijp ik? Ik wil het NIET weten! Bij mijn zoontje ben ik opgenomen geworden met 29 weken en toen kreeg ik een spoed echo. Zo'n uitgebreide met metingen. Het was een assistent die vroeg of wij wisten of wilden weten wat het werd. Wij: NEE! Even later zoemde ze vol in beeld op zijn piemeltje....."oh...sorry" zei ze alleen. Ik wist ecter toen al voldoende.
    Dat vond ik heel erg toen, maar vanwege het feit dat ze me thuis zeiden dat ik wellicht al aan het bevallen was met 29 weken, vond ik het niet zo erg meer toen bleek dat het loos allarm was. (blaasontsteking waardoor ik harde buiken had om de 3 min en al ontsluiting) Ik was zoooo blij dat hij wass blijven zitten!
    Nu ben ik heel bang dat ze het weer voor me gaan verraden....
    Zal dus net na de bevalling klussen worden, maar mijn vader is een in-de-vut-schilder dus..... En baby slaapt eerst toch bij ons op de kamer.
    Mag de strakke witte moderne wieg lenen van mijn broer en schoonzus. Ben ik zo blij om! Hoeft hij/zij niet in de wandelwagenbak.

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Nathalie: hier ook een basis witte kamer hoor. En gordijnen zijn neutraal. Ik wil gewoon 1 knal muur, en de rest met mandjes e.d. aanpassen en sfeervol maken.
    Zoon krijgt een wit kajuitbed en witte kast. Heb een mooie foto thuis op de pc opgeslagen. Wil zijn kamer in lime- en legergroen met grijs maken, en dan zo'n stoer ruitjes dekbed met stoere kussens erin.
    Hou absoluut niet van Cars of Disney of zoiets.... ben meer fan van Anne-Claire-petit en Pip studio enzo, dat soort dingen, maar die zijn altij voor meisjes en niet zo voor jongens.
    Zag gisteren een stoer behangetje van Anne Clair Petit, een gehaakte aap met een gehaakt gitaar die uit een soort schilderijlijst hangt. Heeeel fout en bijna lelijk van foutigheid, maar daardoor zoooo schattig!

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Klinkt echt stoer!!

Jul heeft op zijn kamer een lijn van winnie the pooh, maar die wil ik er bij de volgende af hebben. Niet leuk meer :D

8. giraf

giraf Niet meer actief

Oei, dat is wel een stomme fout van die assistente! Zeker omdat ze er nog speciaal naar vraagt of jullie het wilden weten :(
    Maar nu dus (weer) niet... leuk hoor! Moet zeggen dat ik het wel een raar idee vind dat we pas bij de geboorte zullen weten wat het is.... Ik had bij Isa een mooie naamslinger gemaakt voor in haar kamer, maar nu zal ik er dan dus 2 moeten maken, 1 met de jongensnaam en 1 met de meisjesnaam.

Hier ook als basis een witte kamer, leek ons handig omdat de kamer van kind naar kind zal overgaan. Zo ook een witte box en een zwarte kinderwagen....
    Muren van Isa haar kamer zijn zuurstok roze en voor de rest veel prinsessen spullen :D

Nu weet ik nog niet hoe ik de babykamer wil hebben, eerst maar eens een goede echo :p

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!!!

@Mees, wat fijn dat je de 12 weken bereikt heb. Is toch een mijlpaal voor je gevoel he! Het echte grote genieten kan na de echo beginnen!!!

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ligt iedereen plat ofzo???
    Zo rustig hier.
    Wil de tijd nog een beetje omgekletst krijgen vanmiddag. Dan is het sneller donderdag!

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Weet je wie we lang niet hebben gesproken en zich toch enige tijd geleden bij 'ons' heeft aangesloten? Sniffy!
    Niets meer van vernomen..... ?

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Mis je haar? ;):D

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ach wat is missen.
    Nee, ik was bij mijn 'vrienden' aan het kijken, en toen bij 'jullie' vrienden en toen dacht ik: he, die naam is hier toch oko meerdere malen voorbij zien komen? Vind het leuk als mensen komen en blijven, niet voor 5x en dan laat maar, snappie!
    Hoe ist met jouw?

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Meesje, ik geloof dat ze eerst ging wintersproten en daarna pas aan de klus dus kan me voorstellen dat ze nu niet actief meedoet. Wellicht duikt ze weer op als ze echt voor de tweede gaan…
    Gefeliciteerd met 12 weken! Het is toch weer een mijlpaal. Krijg je morgen gelijk de uitslag of moet je een paar dagen op wachten. Het wachten lijkt me toch heel erg spannend.
    Hier gaat het wel goed. Het liefst zou ik nu per direct willen weten of het gelukt is deze ronde maar ja zo werkt het helaas niet. Zit mezelf nu een beetje op te vreten.

J’adore, wat zou je trots zijn op je meid, zeg! Hartstikke gaaf, man!
    Ik begrijp wel wat je zegt over het pushen maar ja je gaat ervoor of niet… Heb ook geen zin om nog een jaar zonder succes bezig te zijn omdat wij reeds mijn eisprong gaan missen. Is toch zonde van de tijd + je wordt onwijs gefrustreerd van. Trouwens, wie stond er vanochtend naast mij te vragen wat mijn temperatuur is geweest?

15. giraf

giraf Niet meer actief

Ben er ook nog hoor :D
    Ben de uren aan het wegkijken op de klok ;)

Quint
    Je man??

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hihi...mannen.....wat zei je: wat boeit jou dat?

Ik heb de 26e een afspraak bij de VK en als alles in orde is krijg ik daar de 'uitslag' te horen. Als ik een verhoogd risico loop vermoed ik dat ze dat wel met een paar dagen al laten weten. Laten we hopen dat dat niet het geval is.

Hoe is je temp momenteel?
    Ik zag aan je kaartje gister dat hij 36.7 was. Maar weet niet of het alweer bijgewerkt is? Ik hou je in de gaten hoor....!

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Gaat al weer wat beter hier gelukkig, maar nog geen puf om alles na te lezen. Denk wel aan jullie hoor meiden!!En hoop snel weer helemaal terug te zijn!

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Meesje, alles zit vast en zeker goed! Maar ik kan me voorstellen dat je toch twee weekjes in spanning blijft. Wij slepen je wel doorheen, hoor!
    Ja, ja ik mag dus niet tempen maar hij wil het wel graag weten, zucht… Ik heb hem beloofd om vanmiddag mijn grafiek te showen. De temp van vandaag (36,8 staat daar nog niet in, ga vanmiddag even bijwerken. De temp jojoot een beetje maar is verder OK (denk ik).

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi leiverd...even een klein berichtje van mij...ik leef nog:D lees vanavond of morgen bij en dan reageer ik op jullie...

ga nu met sem naar de bieb toe; voorlees half uurtje...benieuwd hoe hij dat vind:)

xxx en fijne dag!

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ quint: misschien dat je man na het bekijken van de grafiek ook inziet dat het jou giga veel info geeft, en zo voor hem ook uiteindelijk minder belastend is qua klussen. Je kunt natuurlijk ook vanaf je ongie om de dag klussen tot je nieuwe ongie, maar of hij daar blij van wordt? Ik deed op een gegeven moment ook tempen om maar niet 10x verplicht te hoeven klussen. Om het een beetje te beperken zeg maar waardoor het ook plezierig bleef.
    Je temp is inderdaad nog ok, gezien je lage starttemps. Als hij zakt naar 36,6 dan zou ik me gaan bedenken, maar 36,8 is ok. Geen bloed geeft moed!
    x

Deel Deze Pagina