We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mees, ik ken geen sniffy. Wie is dat?

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Haha....Nathalie, ze schijnt op wintersport te zijn nu en daarna ging ze toch ook voor het echie? (haar moeder was toch geopereerd, misschien zegt dat je wat? Of ben jij zo van: van uit het oog uit het hart, haha!)

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nee zo ben ik absoluut niet :D
    Misschien ben ik later gekomen, ga ff kijken :D

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh ik heb het weer gevonden :D

5. giraf

giraf Niet meer actief

Meesje
    Ik wil je alvast even veel plezier wensen voor morgen!
    (Ben er vanavond niet)
    Dus bij deze: Veel plezier morgen bij de echo! Ik zal aan je denken :D

All
    Fijne avond meiden!

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Giraf, fijne avond!!!

meesje ook van mij heel veel plezier!! Ik weet nog niet of ik er vanavond ben. Moet naar peerd en een vriendin zou komen :D

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,

even snel :D
    uit de bloedtesten blijkt dat ik echt opnieuw zwanger ben :D

Was nog een heel gedoe. Vandaag bloed wezen prikken in het zh, kwam thuis had de ha gebeld. Ik terug gebeld. Bleken ze toch de hcg waarde te hebben: 701. Volgens assistente wel laag , ik in de stress... (uitendelijk dacht ze waarschijnlijk of ik wilde weten of ik nu een miskraam kreeg of wat dan ook).

Maar goed, ik na dat telefoontje het zh gebeld. En de gyn kon mij vertellen dat de hcg waarde vandaag op 2068 zat, dus :D Gewoon heerlijk opnieuw zwanger, zoals ik zelf natuurlijk eigenlijk al wel wist :D

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Giraf: jij ook veel plezier! Genieten he!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hallo dames, ben ik ook weer even.

@Jolan, wat fijn dat je nu toch echte bevestiging hebt gekregen!!

Wij zijn vanmiddag even met z'n drietjes naar de Ikea geweest en daar was het toch druk!!! Vreselijk!! Maar wel weer leuke dingetjes gekocht.
    Verder voelt mijn buik iets vreemd en vanmorgen tijdens het douchen een dikke klodder slijm (sorry, bah).
    De rest van de dag is het lobbige, witte afscheiding....oh jee dat had ik bij mijn dochter ook, een week voordat ik positief testte begon dat toen.
    Maar goed, ik weet ook dat mijn lichaam me ook gewoon lekker voor de gek kan houden dus ik houd alle opties open!
    Vanavond weer sporten dus dan ben ik misschien niet aanwezig hier.....vind het gezellig hier met jullie en heerlijk om mn verhaal kwijt te kunnen dus bedankt dames! X

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Jolan: Gefeliciteerd met de 2e bevestiging zullen we dan maar zeggen!? Fijn dat je al meer duidelijkheid hebt!!! Ga je ook positiever de echo in straks!! Nu lekker slapen vanavond he!!

@ Raspberry! Heerlijk he, kwaaltjes en onzekerheden delen met andere stresskipjes!! Enjoy ZP zou ik zeggen!
    Wat die afscheiding betreft; als je zwanger blijkt wordt dat inderdaad erger! Pffffff....hier soms echt klef. En wat doe je eraan he! Gewoon accepteren. Heb 2 weken geleden en kuurtje voor schimmelinfectie gehad, dus dat is het niet. Dit hoort gewoon bij een van de kleine ongemakken die zwangerschap heet.

@ all: vanavond ook geen ZP voor mij. Beetje afkicken, hang al dagen achter de laptop. Vanavond wil ik de tv voor mezelf! (komt er wat leuks op??)
    xxx en thanks voor het omlullen van deze sombere natte werkdag!:D

11. raspberry

@Mees, zit al vanaf het begin van mijn eerste zwangerschap op dit forum en maak ook deel uit van een ander clubje maar die zijn momenteel minder actief en zitten niet in hetzelfde schuitje als ik nu dus vandaar dat ik ook een clubje heb opgezocht waar ik nu lekker mijn ei kwijt kan. Over ei kwijt kunnen gesproken hahah hopelijk is mijn ei bevrucht hahaha!

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Meiden die over kamers aan het praten waren: Chloe dr kamer is helemaal A la Pip-studio en ik ben er echt verschrikkelijk trots op :D hahaha ik zal zsm even een foto maken en in album zetten :D. Meubels houden wij ook wit en de rest hebben we de kamer wel erg girly-pip gemaakt ;) als ik in haar kamer kom ben ik nog steeds super trots :D

@quint, :D meen je niet hihihi geweldig oooo lieverd ik hoop zooo dat hij er weer helemaal voor wilt gaan en zich snel weer helemaal goed voelt, mijn man is soms ook best gestresst van zijn werk en ik moet zeggen dat ik dat ook altijd erg lastige tijden vind, maar met zijn werk heb je bepaalde tijden van het jaar dat dat gewoon zo is en ik weet dan gelukkig wel dat het door zijn werk komt ;). Thanks meis, ja ik ben ook heel trots hihi ben ik altijd maar is wel extra leuk allemaal.

@Meesje, nog eventjes meid, hoe laat moet je?

@Madelief, oooo lieverd pffff ik weet precies wat je bedoelt, ik ben ook zoooo vaak ziek en vooral nog steeds misselijk en extreem moe, vanmiddag ook weer geslapen ben echt zo blij als mijn lichaam weer een beetje normaal functioneert. Nog even meis :D en dan hopelijk na de 12 weken weer allemaal ok :D

@Giraf, jij ook fijne avond meis :D

@Nath, o gezellig! Gaan jullie wat leuks doen?

@all, heerlijk bezig hier, luiers helemaal op, dacht dat ik nog een pak had :S niet dus, doos ;)

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Rasp, oehhh spannend :D temp jij ook? Hoeveelste dpo zit je?

14. raspberry

@Jadore, nee ik temp niet omdat het pas de eerste ronde is. We hebben dus nog zoiets van we zien wel. Het heeft geen haast maar zou wel al ontzettend welkom zijn.
    Ik heb geen idee hoeveel dagen ik na mijn ovulatie zit maar ik dacht hem te hebben gevoeld afgelopen weekend maar kan ook al veel eerder zijn. Ik zit nu op cyclusdag 30.

15. raspberry

Nou dames, ik ga spinnen dus tot later!! Als ik jullie vanavond niet meer spreek, een fijne avond en Mees veel plezier met de echo morgen!

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Rasp, spannend, al een testdatum ingedachte? Fijne avond meis!

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jadore, we gaan niet veel bijzonders doen. Komt een film op tv en die zouden we gaan kijken. Even lekker relaxed op de bank :D
    Moet alleen nog een manier vinden om haar netjes te vertellen dat we wel op tijd naar bed willen hahaha

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga ff snel zoonlief op bed leggen...........verwacht schoonvader zo en dan wordt ie weer helemaal hyper. Geen zin in :D

19. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    Jadore, wat leuk dat je meis in ovn komt, zeg het even als ze erin staat, zal ik het blad eens bekijken in de winkel :D

Quint, mannen ;) lees paar blz terug dat je moest stoppen met temp en ovutest en nu vraagt ie zelf wat je temp is ??
    En idd, dat wachten…

Wolfje, goed dat je die mail naar je vriendin hebt gestuurd, heeft ze nog wat van zich laten horen? En heel fijn dat het met je oma al weer iets beter gaat, ze word goed in de gaten gehouden zo te lezen
    Hoe vond sem het voorleeshalfuur?

Meesje, gefeliciteerd met je 12 weken grens, nu mag iedereen het weten !! plak anders een sticker met: ik ben zwanger ! op je voorhoofd :D
    En wat leuk dat je de wieg van je broer mag lenen, staat altijd zo schattig, zo’n kleintje in een wiegje.
    En heel veel plezier morgen met je echo, je moest al vroeg toch ??

En sniffy idd had zich hier aangemeld, ze zou op wintersport in jan geloof ik misschien komt ze daarna weer kletsen, heeft ze wel veel blz bij te lezen :D

Madelief, nog steeds een beetje ziek? beterschap meid !!

Jolan, gefeliciteerd !!! en nu lekker geniet meid !!!

Raspberry, oh spannend meid, als ik het zo lees……….
    En ik heb mijn ei ook afgelopen weekeind gehad, lopen lekker gelijk

Nathalie, welke film komt er vanavond dan?

vandaag weer lekker druk geweest, kleine naar mijn zus gebracht en aan de poets geweest in de melkstal, hoort er bij helaas.
    vanavond is manlief naar een vergadering en morgen gaat ie weg tot vrijdag, moeten we het alleen zien te redden hier, zal dus wel veel op zp zijn :D.
    gister naar cb geweest, is ze maar 250 gram gegroeid in 4 maand tijd :$, normaal zouden we in aug weer terug moeten maar nu even een extra momentje op 4 mei. verder was alles prima ze is ook zo actief dat alles wat ze binnen krijg ze er meteen weer afhuppelt :D

20. raspberry

Hoi dames, ben ik toch nog maar wel even.

@Jadore, ik ga heel misschien zaterdag de eerste keer testen. Dan zit ik op cyclusdag 30 dus dat lijkt me wel een goed moment maar kan natuurlijk nog veel te vroeg zijn als mijn cyclus deze keer ook weer 40 dagen is....we zullen zien.

@Vlekkengek, zou heel leuk zijn wanneer we gelijk op lopen!
    En wat betreft je kleine meid, als ze tevreden oogt en gezond is dan moet je je niet druk maken om haar gewicht hoor. Sommige kinderen verbruiken nou eenmaal meer of zijn gewoon zo gebouwd. Geen kind is gelijk.

Deel Deze Pagina