We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ga weer, ben kapot. Vanmorgen was onze dochter om 5 uur al wakker en wilde met geen mogelijkheid weer verder slapen.

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    We zitten Sidney White te kijken. Echt zo'n meiden film :D

3. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hoi dames,
    Mag ik me bijvoegen. Van het weekend besloten om voor een 2e te gaan. Hebben al een dochter van bijna 4 (maart), en ook al bijna 4 jaar hier op het forum.
    groetjes sandra

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nathalie, en dat met je schoonvader ? :D

sandra, welkom hier ! ik zal het lijstje even opzoeken dan kun je daar je gegevens invullen.
    hopenlijk is het snel raak !

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    Nod lijst:
    ??-01-11: Vlekkengek (cyclus van slag), ronde 8

23-01-11; Quint ronde 4
    23-01-11; Krumeltje ronde 1
    03-02-11; Nathalie, ronde 3
    05-02-11; Wolfje22 ronde 10
    .......; Raspberry ronde 1

Zwanger:
    Meesje: Uitgerekend 27 juli 2011
    Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011
    Maible: uitgerekend eind augustus 2011
    Giraf: uitgerekend eind augustus 2011?
    Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011
    Jolan25: uitgerekend 17 september 2011

Smeppers:
    vlekkengek

Ex-smeppers:
    Jadore (1e smep-ronde raak!)
    Maible (1e smep-ronde raak!)
    Giraf (1e smep-ronde raak!)
    Madeliefje (1e smep-ronde raak!)
    Jolan25 (1e smep-ronde raak!)

Afspraken:
    Meesje: 13 jan 12 weken echo, 26 jan uitslag bij VK
    Giraf: 13 jan 1e echo
    Jadore: ... jan 2e echo
    Maible: 24 jan intake
    Madeliefje: 27 jan intake, 31 jan 1e echo
    Jolan25: 31 jan. 2e echo

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

nog meer slecht nieuws me laptop adapter is kapot... hoop dat paps hem morgen kan maken anders nieuwe bestellen, tot die tijd geen zp voor mij dan helalas overdag:(

ga nu bijlezen en hopelijk op iedereen reageren... sorry voor degene die ik vergeten ga... knuf

@ meesje; super 12wk gefeliciteerd meid!
    ja heb voormezelf en manlief iets leuks in de plannig vrijdag avond mits ik niet ongi ben-> zwaluwhoeve...

@ jadore; nee hoor, denk aan mezelf ...nog steeds volop ongi en in de planning stond vrijdag de zwaluwhoeve:p hopelijk red ik dat!

@ Quint; wat lief van je mannetje;)

@jolan; goed nieuws meid; gefeliciteerd!

@rasp; leuk dat je bij ikea wat gekocht hebt zeg!

@jadore; ik koop altijd tig pakken als ze in aanbieding zijn, als ik met de laaste pak begin, ga ik weer op zoek naar aanbiedingen:p

@ vlek; nee niks gehoord van vriendin nog... met oma gaat idd stuk beter, gelukkig! en voorleesuurtje... sem vond het leuk van een afstandje. hij is net als ik...houd niet van groepen...

@ sandra; welkom en heel veel s6!

@all; nou meiden...ik ga echt naar me mannetje toe ligt al een uur in bed, maar ik moest eerst op jullie reageren, knuffel

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vlekkie, nee niet met schoonvader :D
    Met een vriendin hahaha

Sandra, welkom!!!

Wolfje, balen van je adapter! Hopenlijk kan ie gemaakt worden! En fijn dat het beter gaat met je oma!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Spreek ik net mijn ouders, we hadden een kitten voor ze gekocht. Zijn ze nu al flauw van dat dier. Hij zou de andere kat pesten, zit in de krantenbak/bloembak. Tja het is een jong dier, die moet je gewoon opvoeden.

9. raspberry

Goeiemorgen!!!

Sandra, welkom in de groep!! Spannend om na 4 jaar weer aan het avontuur te beginnen!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Goedemorgen :D

@Sandra, Welkom meis! Wat super leuk dat jullie voor een 2e gaan! en wat een grote meid heb je alweer heel leuk! Nogmaals welkom :D

@Vlekkie, helemaal met rasp eens, Chloe is ook niet dik, maar wel heel lang en dus boven gemiddeld daarmee tja je kan niet alles hebben zeg ik dan plus ik zou dat niet eens willen want als ze dan met alles ruim over gemiddeld zou zitten betekent het dat ik een reuze kind heb hahahaha, 250 gr is wel weinig, maar soms hebben ze gewoon een tijdje dat ze hun prio's aan andere dingen stellen en dan komt het straks wel weer!

@Rasp, oehhh spannend zaterdag :D Ik duim keihard voor je!

@Wolfje, ahhh neee meen je niet echt vervelend, pfff weet nog wel hoe ik thuis zat te kl*ten om een berichtje hier te plaatsen met de pu13 die het allemaal niet deden hahahahaha blij met onze nieuwe, ja het is even een aanschaf, maar ze gaan helaas niet eeuwig mee. Ahhhh lekker he zwaluwhoeve ben jaloersssss :D en dan met manlief wat ontzettend leuk!!!
    Geniet er lekker van en even nergens aan proberen te denken!
    Normaal koop ik dus ook veel pakken tegelijk, vandaar dat ik dacht nog voorraad te hebben ;) niet dus hihihi even speuren voor een aanbieding weer, altijd leuk tja pampers zijn de goedkoopste niet.

@Nath, whahahahahaha hebben jullie een kat gegeven hihihi hadden ze dat aangegeven? Achh als ze er al een hebben :D indd even wennen waarschijnlijk ;) en anders zijn jullie denk ik een katje rijker :D

@All,zooo hier gister weer overgeven echt alles eruit wat ik gegeten had in de avond :( ben zo ontzettend slap en voel me echt niet zo goed hoor hoop echt dat ik snel mezelf weer zal worden! Hoe voelen jullie je?

11. giraf

giraf Niet meer actief

**Ego bericht aan**
    Een HELE goedemorgen dames! Mijn dag kan niet meer stuk! Heb zojuist een heel mooi kindje gezien met een heel mooi (snel :$) kloppend hartje! :D
    Ben zzzzzzzzzzoooooooooo blij!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ben nu 7w2d, dus ben op 30 Aug uitgerekend.
    Ga nu even naar mijn moeder de echo showen....
    10 Febr 2e echo.
    **Ego bericht uit**

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Super Giraf!!!!!!!!!!!!!!! lekker genieten nu!

13. raspberry

@Giraf, wat FIJN!!! Geniet maar lekker na op je roze wolk!

@Jadore, wat vervelend dat je moet spugen zeg! Dat heb ik gelukkig bij de eerste zwangerschap nooit gehad, lijkt me heel vervelend. Sterkte daarmee!

Hier vandaag geen lobbige witte afscheiding tot nu toe. Mijn man zegt dat hij denkt dat ik zwanger ben, dat gevoel heeft hij....hm....ik voel het niet!
    Moet zeggen dat ik het wel steeds spannender vind worden en ondanks dat ik er niet te veel mee bezig wil zijn merk ik dat ik er toch best wel veel aan denk en er af en toe ook wel wat zenuwachtig van word. Dat had ik met de eerste zwangerschap niet maar toen had ik ook nooit verwacht in één keer zwanger te zijn en nu weet ik dat die kans dus weldegelijk bestaat. T zou wel bijna té mooi zijn he.

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    GIRAFFFFFFFFFFFFF WAuuuwwwwwwwwwwwwwYYYYYYYYYY hahahahahahahhaa geweldig lieverd!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O wat fijn en wat leuk :D toch ook nog augustus :D wat super super leuk!!!!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Rasp, thanks ja heel vervelend wou dat ik het ook niet had maar ja vorige zwangerschap ook gehad..misschien weer een meid :D
    Nouuuu als mannen dat zeggen is dat vaak een goed teken! Zooooo super spannend hoor zou wel heel mooi zijn als jullie weer zo gezegend mogen zijn! Ik hoop het voor jullie! Nog 2 dagen :D

16. raspberry

Hahaha zouden mannen zo'n goede intuïtie hebben???
    Nog 2 dagen tot de eerste test maar ik houd er ook rekening mee dat ik pas volgende week zaterdag kan testen. We'll see!!

Jadore, zou je het leuk vinden om weer een meid te krijgen? Tuurlijk is het altijd leuk maar misschien lijkt je een jongen ook wel heel leuk.
    Nu ik een dochter heb mag de tweede ook gewoon een dochter zijn hoor, vind het heerlijk zo! Ik ben wel een meisjesmoeder.

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Giraf, wat moest je btw vroeg! Manlief vrij gevraagd? Wat fijn he meis ben zooooo blij voor jullie!!!

@Meesje, hoe laat moet je nouuuuuu :D?

@Rasp, ja volgens mij is het vaak zo dat mannen wel goed zitten met hun gedachten :D hahaha maar ach indd niet te veel hopen dan kan het altijd nog een beetje "meevallen". O ja dat herken ik wat je zegt, ik ben zelf nu ook echt een meidemama dus ik zou het heel leuk vinden als het weer een meid wordt, maar het maakt me echt echt echt niet uit, veel te blij als het gezond mag zijn! Jongen heeft ook weer zijn charme en manlief lijkt het weer heel leuk het beide mee te maken, maar mij lijkt het voor Chloe weer leuk nog een meid te krijgen maar achhhhhh het maakt me echt niet uit! Over ongeveer 7 weken zullen we het weten ;). Zouden jullie het van te voren willen weten?

18. raspberry

Tuurlijk is het het belangrijkste dat het maar weer een gezond kindje mag zijn en het maakt ons ook echt niks uit. Wij wisten het met onze dochter niet van te voren wat het zou worden en dat was geweldig vonden wij dus bij een tweede willen we het ook weer niet weten. Maakt het extra spannend vinden wij.
    Ik was er echter de hele zwangerschap van overtuigd dat het een jongen was en ik was dan ook zwaar verbaast dat ik niks tussen de beentje voelde zitten toen ze bij me op de borst gelegd werd, hihi. Dus de verrassing was enorm!

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Giraf, van harte gefeliciteerd, meid! En nu volop gaan genieten!

Nathalie, een kitten cadeau geven, hahahaha.

Rasp, volgens mij maak je jezelf een beetje gek of niet?

Jadore, willen jullie een pretecho laten maken met 16 weken ? Het is zo leuk, smelt!

Meesje, zeker succesvol afgekikt?

Vlekkengek, zolang het goed met jullie meid gaat, zou ik me geen zorgen om haar gewicht gaan maken. Ik moet a.s. maandag naar het CB. Onze zoon loopt nog niet dus ben me nu al geestelijk aan het voorberijden, bah.

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ze hadden zelf aangegeven er nog 1 te willen, tja dan moeten ze nu niet zeuren :D

Deel Deze Pagina