*** begin ego bericht van Meesje**** Dames! Vanmorgen om 9:15 was het zover. 12 weken echo met nekplooimeting en bloedprikken. Dezelfde echoscopiste als bij mijn zoontje, zo'n lief mens! En heel scheutig met echofoto's geven!! Ik was niet zo zenuwachtig als andere keren, maar het blijft altijd spannend he. Bij de eerste wrijf over mijn buik met het apparaat zag ik al iets heftig op en neer ploeperen, en jawel, daar zat hij/zij weer. Lekker in zijn holletje. De nekplooi viel keurig binnen de marges, en ze heeft 6 buisjes bloed afgenomen. Het was moooooooiiiiii, zucht zwijmel......wat is het toch leuk om te zien! Hierbij een mooie foto van onze kruimel... ****einde ego bericht****** @ Giraf: gefeliciteerd, jij hebt dus ook een leuke morgen gehad! @ all: reageer straks op jullie berichten als ik wat meer tijd heb. xx
Giraf Geweldig dat alle goed is en toch 1 klein boefje dus! Geniet er lekker van!! Mees, Wat een mooie echofoto!!!!!AL zo duidelijk allemaal!!Mooi hoor en fijn dat alles goed is!! @all Hoop er nu weer vaker te zijn! Sorry dat ik dingen gemist heb!!Hoop dat het goed met jullie!!Ik knap hier gelukkig weer op en ben lang zo misselijk niet meer!(daar ben ik toch wel blij mee...)
@Meeesje YEAHHHHHHHH wat een mooie echo meis en wat fijn dat het goed zit echt geweldig nogmaals gefeliciteerd lieverd en nu echt genieten, wauw wat leuk om dan echt je beebje als baby te zien @Rasp, indd dat is echt het belangrijkste! Ahhhhh wat schattig zie dat helemaal voor me! Het was ook een reden waarom ik wilde weten wat het zou worden aangezien ik ook echt heilig van overtuigd was dat het een jongen zou worden en ik toch anders deed ik weet niet hoe, maar toen ik wist dat ik een meid kreeg ging ik toch echt haar bij haar naam noemen als ik tegen haar ging praten en gewoon het inbeelden als ze er zou zijn...ach alles heeft zijn voor en nadelen echt super leuk als het een verrassing is, ik ben daar echt te nieuwsgierig voor hoor @Nath, oooooo ja dan moeten ze niet zeuren hahahaha nee joh hartstikke leuk! Ook zo'n mooie als die van jullie? @Quint, he bah wat kunnen ze jaar daar onzeker maken soms, nu heb ik dat gelukkig niet meer hoor, maar 1x hadden ze Chloe dr hoofdje niet goed gemeten en toen kreeg ik te horen dat er een arts moest komen kijken, want dat het niet goed was en ik ging zowat huilen daar ik zenuwen helemaal gestresst...zei ze maar we gaan eerst nog even nog een keer meten...had die trut (ja sorry hoor maar vind dr gewoon een trut) gewoon niet secuur gemeten en dat bij mijn kind grrrrrr (hahaha dat denk iedere moeder dan denk ik ) A fijn mijn dochtertje liep al los met 11 mnd en ik liep vroeger pas los met 17 mnd dus het zegt niets geen zorgen maken hoor meis! Wij willen btw wel een pretecho maar dan met ongi 25 wkn en met 15wkn geslachtsbep. en jullie straks?
@Mees, wat een goeie foto zeg! Zo bijzonder als zo compleet he! Fijn hoor! @Quint, ik heb alles nog op een rijtje hoor, vind het spannend maar ben mezelf nog niet gek aan het maken hoor. Wie weet komt dat nog hahaha, gelukkig heb ik jullie dan om me weer met beide beentjes op de grond te zetten!
@MAdelief, pfff je gaat precies mijn kant op....zou heftig toen en zakte weer even af.....en bij mij nu weer verschrikkelijk, hoop dat bij jou zo blijft dat je je goed voelt, ik heb gister nog mijn avondeten heerlijk eruit gegooid bah wat voelde ik me ziek, had jij het bij je eerste ook?
Jadore, op mijn hyves staat wel een foto van Timmy Hij is zwart met grijs en heel eigenwijs (hahaha dat rijmt )
@ Jadore Maar jij bent erg misselijk van de zwangerschap dan? Ik was het door de buikgriep!!Dacht dat het zou blijven, maar het is sinds gister wel weer langzaamaan minder geworden! En nu voel ik me weer zoals voor de buikgriep. Vervelend he misselijk voelen! Ik kon er ook even niet van genieten...ik voelde me zo beroerd en Maaike vraagt dan je aandacht...nu gaat het weer en als ik die echofoto's ziet, gaat het helemaal kriebelen van binnen!! Veel sterkte met je misselijkheid! Ik weet nu hoe rot dat voelt! Vorige keer had ik geen buikgriep gehad en voelde ik hetzelfde als nu. Dus wie weet..weer een meid
Wolfje, veel plezier morgen bij de zwaluwhoeve, lijkt me ook wel leuk maar voel er niets voor om daar naakt rond te lopen Nathalie, ooooh ik dacht al . Jadore/raspberry/quint, oh haar gewicht maakt ook niets uit hoor, het groeit zoals het groeit, verder is ze een heel vrolijk meisje en daaraan kan je zien dat ze helemaal gezond is Jadore, heb je al weer iets kunnen eten/binnehouden? En bij kruidvat is nu 3 halen 2 betalen (wel kruidvatmerk) Giraf, wat gaaf meid, lekker genieten nu Raspberry, spannend, en vaak als de mannen het al zeggen . Meesje, mooie foto hoor, en ook jij nu lekker genieten.
Hey meiden, zat in maaikes zwangerschapsdagboek te lezen en daar wist ik op 23-02 dat ik zwanger was en bij deze kleine wisten we het op 23-12. Vind ik toch wel grappig! Bij Maaike wist ik dus rond deze tijd pas dat ik zwanger was...(qua lengte zwangerschap dan) @ Vlekkengek Hoe gaat het met je kleine meid?
Thanx meiden! Ik ga zeker weten op een roze wolk zitten... Raspberry Ik hoop dat je man gelijk heeft Maar je gaat over 2 dagen testen begrijp ik? Jadore Ja! Een augustus baby... Tenzij deze ook 2 weken extra blijft zitten net als Isa, maar dat hoop ik niet Manlief had de ochtend inderdaad vrij genomen. Ik moch kiezen hoe laat ik wilde komen vandaag, dus ik dacht dan maar gelijk 's ochtends, anders loop ik de hele dag te zenuwen Quint Laat ze maar lullen hoor op het CB. Je zoon gaat heus wel een keer lopen, maar pas als hij er aan toe is, toch? Ieder kind is daar anders in... Maar op het CB moeten ze altijd wel iets te zeuren hebben volgens mij Nathalie Zo is het! Je mag een gegeven paard niet in z'n bek kijken.... Meesje Wauw! Dat is wel een mooie echo! Wat een fotomodel Wanneer krijg je de uitslag van de nekplooimeting? Madeliefje Fijn dat je je alweer een beetje beter voelt. Goed voor jezelf (en baby) zorgen he... Vlekkengek Ik ben wel eens naar een spa geweest, maar vond het ook niks hoor, dat bloot rondlopen... Normaal heb ik er echt geen moeite mee, maar dat geloer van sommige mensen Pfff werd er gewoon verlegen van, terwijl ik normaal gezien echt niet op mijn mondje gevallen / preuts ben. Maible Weten ze het op je werk al dat je weer zwanger bent? Ik zie er best wel een beetje tegenop om het te vertellen... Heb soms het idee dat ik pas net uit mijn vorige zwangerschapsverlof ben
Ehmm, misschien een beetje dom hoor, maar hoe? Het is een foto en ik heb hier geen scanner.... Een foto van de foto maken, zou dat werken?
Wat dacht je hoe ik mijn echofoto erop kreeg.....? Juist.....een foto knippen van de echofoto. Heb ook geen scanner...
@Nath, oooo ja dacht dat die van jullie was, maar die bedoelde ik ahhhhhh wat een schatje echt een mooie kat hoor! En wat leuk Timmy en Tibby @JA ik ben wel echt zo ziek vd zwangerschap helaas, vorige keer werd het volgens mij minder met 12 wkn ongeveer dus nog 4 weken Wil ook niet klagen hoor, want de meeste die niet zooooo extreem moe en misselijk zijn met overgeven hebben een heel ander beeld bij een zwangerschap en dan voel ik me zo'n aansteller, ik heb gewoon een beetje pech. Hopelijk bij jou nu indd gewoon weer goed! Wat leuk zeg en toevallig ! Denk je dat het ook weer een meid gaat worden? @Vlekkie, ja daarom helemaal gelijk heb je hoeft je er ook geen zorgen over te maken en gelukkig doe je dat niet! Ja ik heb mijn eten tot nu toe binnen gehouden, maar het blijft vechten tegen niet overgeven, als ik wil kan ik ieder moment maar ja vind ook bijna niets lekker momenteel en nergens trek in maar wel honger hebben pffff geen eens trek in drinken zoals thee of cola pfff ben best een cola drinker, maar nu is het even niet anders het is echt even "overleven" hahaha. Wij hebben altijd pampers, ik blijf altijd bij een merk meestal als iets bevalt. Welke heb jij? @Giraf, jaaa helemaal gelijk heb je zou ik ook gedaan hebben Echt zo fijn he lieverd pffff ben helemaal blij ook Ach en september is ook leuk hoor Chloe is ook van september Zo heb ik btw ook mijn echofoto's erop gezet hoor foto van een foto @
MOOI Giraf! Wat een verschil tussen alle foto's he. Jij hebt er echt een mega duidelijk vruchtzakje kogelrond langs zitten. Bij mij was die wat flubberiger zeg maar. Tweede foto zit het wat dichter bij elkaar lijkt het? Iets minder duidelijk daardoor. Maar tof he!!!!!