We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

ga ff bijlezen... en dan reageren...

nou heb nieuwe adapter gekocht, dus kan weer voorruit...

ga morgen middag naar de zwaluwhoeve, manlief vond dat ik dat wel verdiend had en nu ben ik ongi af dus we gaan ervoor:)

2. Zeepaardje

@ nathalie; nee kon niet meer gemaakt worden, maar heb nieuwe gekocht, was gelukkig op voorraad:)

@jadore; ja heb er echt zin in:)

@ giraf; wow meid helemaal fijn, nu lekker op die roze wolk blijven zitten:)

@meesje; mooie echofoto meid, gelukkig is alles goed!

@madeliefje; doe rustig aan meid!

@ vlek; tja interesseert mij niks haha, maar ja ook badkledingdagen he:p

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Giraf Bijzonder zo'n foto!! Kan alleen niet alles goed herkennen..:) ben er niet zo goed in. Maar wat heerlijk om dat hartje te zien kloppen!!

@ Jadore Ja denk dus weer dat het een meid wordt, maar misschien dat ik aan het eind vooral gericht ben op jongenskleding, dan zou het een jongen kunnen zijn;) ik kan het me niet voorstellen dat het een jongen is zeg maar. haha...dat is weer nieuw voor me, dus ja!
    Over pampers zijn wij totaal niet te spreken juist. Gek is dat! Wij zijn helemaal van de Bumblies!:D En al ze in de aanbieding zijn ook top goedkoop..we hebben toen voor 5 euro per pak ingeslagen hihi...en we hoeven nu al maanden niet meer bij te kopen:)

@ Wolfje Wat heerlijk om naar de Zwaluwhoeve te gaan..doe je ook gelijk een massage enzo? Heerlijk lijkt me dat!! Nou, je hebt het verdiend hoor!Geniet er lekker van!!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Giraf, mooie foto!!!! Leuke buikfoto ook!

Wolfje, geniet ervan meid!!!

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Giraf, Waaaaaaaaaaa geweldig!!!!! Mooie foto's meid!!!

@Wolfje, Yessss een nieuwe adapter scheelt een hoop geld als je een nieuwe laptop aan moet schaffen en een hoop tijd als je alles steeds moet bijlezen op zp :p

@Madelief, wat leuk dat je zo'n sterk gevoel hebt al, ik zou het echt echt niet weten ;) zat vandaag ineens aan een meid te denken en toen ik net positief teste dacht ik een jongen pfff zou het niet weten. Dat is indd super goedkoop. In het begin heb ik wel eens merk van de Dirk vd Broek geprobeerd, alleen die vond ik zo hard, daarna Huggies naaa die hielden geen enkele spuitluier en die had ze erg veel dus toen maar weer terug bij pampers ;) misschien dat ik wel een keer zo'n pak ga proberen, zijn die bij de kruidvat te koop?

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Jadore, denk je dat het mogelijk is om 7 dpo te testen?

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Poeh ik heb het op FF wel eens gezien dat ze posi getest hebben, maar ik teste op 8 dpo negatief, maar na 3 kwartier was er een heel heel heel licht streepje te zien, mijn test op 10 dpo (toen ik hier dus bekend maakte dat het raak was :D) had ik een duidelijke lichte streep, maar de test van cb plus (is een vroege test van cb) was duidelijk positief :D dus ik zou nog heel even wachten, maar ik duim zo hard dat ze er bijna afvliegen XD

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    trouwens zie dat je morgen al op 8dpo zit...ach zolang je er rekening mee houdt dat het echt veel te vroeg kan zijn kan testen geen kwaat, ik teste op 8 dpo btw met KV2V5. Je hebt trouwens een heel mooi en duidelijk kaartje! :D

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Is deze duidelijk? ;)

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dit meen je niet ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo my godddddddddddddddddddd whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahahahahhahahahahaha Quint mijn lieverdje :D:D:D:D:D

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Whahahahahahahahahhaha word helemaal gek hier whieeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeee ongelooflijk wat duidelijk jeetje mina niet normaal hoe duidelijk :D:D:D:D:D

Jij sneaky testen he :p hahahahahahaha :D

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wanneer heb je getest dan? Niet eens met ochtendurine he!

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Hahahaha, ik heb eigenlijk vanavond een ovu testje gedaan om te kijken of ik de hoop nog moest houden. Die ovu test was vet positief! Toen durfde ik wel te testen! Net gedaan, hoor, met avondurine. Ik vind sowieso dat het geen tot weinig verschil uitmaakt en dat het een vooroordeel is... Bij mijn vorige zwangerschap teste ik ook met avondurine 4 dagen voor NOD vet positief.

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee quint gefeliciteerd!!!!!!!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    WHAHAHAHAHA nou ik vind het geweldig nieuws :D hahahahahaha en oooo wat fijn...hoe reageerde manlief?

Ga je je banner al veranderen :D?

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hebben jullie eigenlijk gessmept?

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Tijd om aan te passen :D:D:D:D

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nathalie, dank je wel!!!! Jij, Vlekkengek, Wolfje en Rasp zijn de volgende!

J'adore nee, niet gesmept. Manlief zou dit echt niet trekken hoor. Wij zijn meer van goed mikken, hahaha.

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Van manlief moet ik het wel hebben ;) Die zei dat de test vals positief was... Hij gelooft het nog niet echt (en ik ook nog niet trouwens)

20. Zeepaardje

@ madeliefje; ja zeker... nog ff kijken wat haha

@ Quint; wow meid! gefeliciteerd!!! Hoe reageerde manlief?
    geweldig meid, ben blij voor je!!!

@all; wat is het rustig hier, nou ik ga lekker naar bed daar nog ff lezen... knuf

Deel Deze Pagina