Wolfje, ook een knuf. Geniet van jullie dagje sauna! Zou ik ook heel graag willen maar wij hebben niemand om de kleine achter te laten dus doen het niet.
QUINT!!!!! VAN HARTE MEID WAT GAAF!!!!!!! IK ZEI HET TOCH!!! Soms heb je diepe dalen nodig om op hoge toppen te komen!!!! Oh meid wat gaaf zeg, hoe te gek!!! Wat een dag! Ben zoooooooooooooooooooooo blij voor je! Wat zul jij blij zijn, na zo'n k*t week.... Zeg maar tegen je man dat hij blij mag zijn dat hij afgelopen weken zoveel heeft mogen klussen, dat hij nu maar het echte gereedschap uit de schuur gaat halen, kan hij de babykamer gaan aanpakken!! Geniet ervan meid, phoe, ik was net in slaap gevallen, maar ben nu weer klaarwakker! Dikke kus van mij!
Meesje, dank je wel! Jullie zijn allemaal zo lief! En je had inderdaad helemaal gelijk. Ik had het echt niet verwacht, echt raar hoe sommige dingen kunnen lopen, he. Nou manlief is niet z'n klustype, hahaha. In het huis klussen doe ik meestal zelf. Hij is meer van dingen tillen en zo... Maar ik besef het allemaal nog niet, jo. Het is echt onwerkelijk.
Nod lijst: ??-01-11: Vlekkengek (cyclus van slag), ronde 8 23-01-11; Krumeltje ronde 1 03-02-11; Nathalie, ronde 3 05-02-11; Wolfje22 ronde 10 .......; Raspberry ronde 1 Zwanger: Meesje: Uitgerekend 27 juli 2011 Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Maible: uitgerekend eind augustus 2011 Giraf: uitgerekend 30 augustus 2011 Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011 Jolan25: uitgerekend 17 september 2011 Quint: uitgerekend 4 oktober 2011 Smeppers: vlekkengek Ex-smeppers: Jadore (1e smep-ronde raak!) Maible (1e smep-ronde raak!) Giraf (1e smep-ronde raak!) Madeliefje (1e smep-ronde raak!) Jolan25 (1e smep-ronde raak!) Afspraken: Meesje: 13 jan 12 weken echo, 26 jan uitslag bij VK Giraf: 13 jan 1e echo Jadore: ... jan 2e echo Maible: 24 jan intake Madeliefje: 27 jan intake, 31 jan 1e echo Jolan25: 31 jan. 2e echo
Leuke reactie van manlief quint. Na ja morgen doe je er nog een en lijkt me sterk dat het vals posi is hoor zo ziet het er ook echt niet naar uit besef het nou maar
Jadore, mannen, zucht maar verder is ie wel lief Heb er al twee van verschillende merken versleten, beiden hartstikke positief!
Hi hi hi.....ik dacht werkelijk dat je bedoelde '2 mannen van bijv. 2 verschillende nationaliteiten versleten!!! Toen viel het kwartje en begreep ik dat je testen bedoelde.....
Meesje, sorry ik ben niet helemaal helder meer. Ga zo naar bed denk ik. Morgen gewoon werken! Slaap lekker!
whahahhahhahaha meesje toch whahahahaha, ik begreep hem wel meteen hoor hahahaha maar dat kwam omdat wij het over testen hadden hihihi lig helemaal dubbel hier!
mooie banner quint! Werkze morgen! Meiden ik ben er morgen ook niet ben naar vrienden die ver weg wonen dus denk dat het zaterdag pas weer wordt fijn weekend alvast iedereen!
Goedemorgen!! Quint, appart om een banner te lezen van 2 weken en 3 dagen Nog nooit gezien hahaha. Echt super hoor!!!! Ik had vanmorgen weer wat slijm dus hier gaat er de komende tijd geklust worden Oh Wolfje, have fun!!! Jadore, ook een fijne dag!
Quint !!!!!! van harte !!!!! hoezo ons aan het "schrikken" maken, wat leuk meid, echt gaaf !! nu kan je mannetje niet meer terug . en meesje,zo las ik het net ook hoor, dacht he? maar begreep later dat het over de testen ging wolfje veel plezier vandaag bij de zwaluwhoeve, lekker genieten en bijkomen van alle stress en drukte de afgelopen tijd. met je oma nog alles goed? zo... mannetje komt vandaag weer thuis, wel stil zo hoor , vooral in bed is het zo raar om er alleen in te liggen ipv met z'n 2en. vanmiddag even een uurtje op de basischool helpen met handvaardigheid, hopen dat ze het een beetje leuk vinden
Wauw Quint, van harte gefeliciteerd!!! Wat geweldig!!! Ben heel blij voor je, hoe voel je je dan? Had je al verschijnselen? Ik heb besloten om toch pas volgende week te gaan testen want ik heb nog geen verschijnselen dus ik wil wachten tot ik een vermoeden heb. Bovendien heb ik sterk het idee dat ik afgelopen weekend mijn eisprong gehad heb dus dan is het te vroeg om morgen te testen. Ik ga zo op visite dus ik ben hier vanmiddag weer! Doeidoei!!
WHAAAAAA Quint!!!! Wat GE-WEL-DIG!!!!! Van harte!!!!!!!!! (nou krijg ik per direct ook testdrang, want wij hadden dezelfde nod...) Wat denken jullie, zit nu 9 dagen na ei..., beetje vroeg he?!) En ja: ik leef nog!!! sorry voor mijn afwezigheid! ik heb heul veul gewerkt
@Krumeltje: wat heb je te verliezen!?? Beter iets dan niets weten zeg ik altijd maar! als je testen zat hebt, gewoon doen, doe eens gek! Ik zit klaar om je te felicteren! xx
Ik heb even terug gelezen en zag dat jullie het over scannen van de echofoto's hadden. Gelukkig hebben jullie geen scanner want dat moet je nooooit doen!! Door het scannen of kopiëren of lamineren van de foto's gaat het beeld er af en hou je gewoon een zwart plaatje over. Doe dus nooit!!
@ raspberry: kijk, daar hebben we iets aan, goed advies!! Ik heb gelukkig 6 foto's gekregen, dus de ramp van 1 foto verliezen was te overzien, maar ik hoorde wel dat ze snel vervagen als je ze inlijst. Heb er 1 op de kast staan nu in de kamer, en 1 veilig ingeplakt. het zal je gebeuren als je maar 1 foto hebt..... @ krumeltje: enne?
Ja Krumeltje houdt ons in spanning.... Wat prachtig weer een zwangere, hopelijk volgt de rest snel he, dan zijn we lekker tegelijk zwanger straks! T is hier inderdaad vruchtbaar hahah! Wat een pokkeweer he! Je komt zo de deur niet uit, bah! Heb me net een breuk gesjouwd aan boodschappen, HAMSTERUUUUUH!! Wie van jullie volgt de Voice of Holland?? Ik zit elke vrijdagavond namelijk paraat om half 9 hoor! Kan er gewoon naar uit kijken, erg he.
Hi rasp, Ben op het werk....helemaal alleen.....dus tussendoor wel effe tijd om krumeltjes test te beoordelen Ik volg the Voice half. D.w.z. dat ik kijk met laptop op schoot, dus hoor alles maar zie niks. Wel spannend al maakt het me eigenlijk geen bal uit wie wint. De goeie staan nu in de finale vind ik. Wij moeten morgen nog boodschappen doen. Maken er een uitje van met onze kleine. Die begint al bij de ingang: "koekje??" Nee, daar mag je niet om vragen! Strakjes bij de kassa pas. Komen we bij de vleesafdeling: "mama, vleesje? Worstje??" Hij vraagt het net zo vaak totdat de dames hem verstaan achter de toonbank....pffff...hoe erg En dan bij de kassa vraagt hij onder het boodschappen op de band zetten: Koekje geven!!!! Da's leuk he, zo'n brutaaltje dat alles gewoon vraagt! Dus morgen gaan wij weer HAMSTERUUUUHHH!