Ah wat heerlijk joh!! Mijn vent had nooit zo veel met kinderen maar zijn eigen nu is heilig natuurlijk. Vind het altijd aandoenlijk om die twee samen te zien. Als ik weg geweest ben en ik kom thuis ligt het hele huis overhoop maar hebben ze de beste tijd samen! Dat vind ik heerlijk! En zo hoort het ook toch!
Ik heb vanmiddag trouwens testen gehaald......die branden in de kast nu natuurlijk. Maar mijn gevoel zegt wel dat het nog echt te vroeg is om te testen, helemaal als mijn eisprong afgelopen zondag was. Heb ook nog steeds te weinig verschijnselen....maar misschien komen die ook wel niet als ik wel zwanger ben. Ik verwacht hetzelfde te moeten voelen als bij mijn vorige zwangerschap maar dat hoeft natuurlijk deze keer niet zo te zijn. En daar komt bij dat het ook wel een wonder zou zijn wanneer het weer in 1 keer raak zou zijn deze keer. Hm....t is toch wel enigszins een lastig pakketje waar ik nu in zit....zou ik er té veel mee bezig zijn of herkennen jullie t wel?
HAHAHAHAHAH HEEL HERKENBAAR!!!! Zo heb ik er 6 maanden over gedaan en ik werd ook elke maand stapel dol van mezelf! Maar....die spanning heeft toch ook wel wat, je moet alleen v.t.v. weten dat het geen maanden gaat duren, dan blijft die spanning ook leuk. Anders wordt het frustrerend. Maar 1 is gelukt, dan lukt 2 ook wel moet je maar denken!
meesje en rasp: aandoenlijk he, als je man/vriend zo lief is voor je kleintje, ik wordt dan altijd helemaal verliefd weer!! Heb testen in huis gehaald, maar ze zitten nog keurig in de verpakking! vlekkengek: hoe ging je wedstijd? madeliefje: fijn dat je weer een beetje opknapt!!
Ah Krumeltje, jij hebt ze ook al! @Mees, gelukkig herken jij het! De eerste keer zwanger worden was ik er helemaal niet zo mee bezig maar ik bedacht me vandaag ook dat dat waarschijnlijk ook komt omdat het toen vakantie was en we waren lekker een weekje weg EN ik ging er neit van uit in één keer zwanger te zijn dus dan is het heel anders. Ik heb nu ook gewoon te veel tijd om er over na te denken.
@Giraf, even een vraagje aan jou. Heb jij echt gevoeld dat je weer zwanger was? Ook omdat jij zo snel na de bevalling weer zwanger bent geworden en ik me afvraag of het dan net zo waarneembaar is in je baarmoeder en borsten als bij de eerste. Ik vernam het bij de eerste namelijk voornamelijk in mijn borsten en baarmoeder al een week na ovulatie. Alvast bedankt!
meiden het spijt me heel erg dat ik de laatste tijd niet uitgebreid op jullie reageer... maar ik heb bijgelezen... me kies is eruit getrokken dus ben van die pijn af! maar oh heb liggen trillen als een rietje van angst en spanning... knuffel
Wolfje: geen sorry!! Je bent mega 'bij' wat reageren betreft. En wat dan nog als je even niet op alles antwoord geeft of reageerd?! Eindelijk verlost van de pijn....pfff....hopelijk geneest de wond snel en was dat het dan echt voor je voor komende tijd!!! Nu is het welletjes geweest he! Knuffel! @ Rasp: ik merk nu meer aan mijn lijf als toen ik positief teste. MIjn bevalling is wel al een hele tijd geleden maar misschien heb je wat aan mijn 'verhaal'. Tijdens ovulatie: gevoelige tepels. Dit hield 9 dagen aan terwijl dit anders met 4-5 dagen weg was. Na 9 dagen was het weg. Met positieve test: geen pijnlijke borsten laat staan pijnlijk tepels. Vanaf 9 weken: pijnlijke borsten! Merk nu dat als ik mijn bh uit doe, dat de boel heel beurs aanvoelt. Alsof ik spierpijn en blauwe plekken heb. Dus het kan echt even duren alvorens je echt wat verschijnselen krijgt, maar dus wel zwanger bent. Afwachten dus.
@Mees, dank je voor je reactie. Misschien ga ik ook wel weinig voelen deze keer maar de eerste keer had ik super pijnlijke borsten die ik gewoon moest vasthouden met traplopen omdat ze bij beweging zo zeer deden. Dit heb ik nu dus helemaal niet, volgens mij uberhaupt geen gevoeligheid in de borsten behalve het gebruikelijke wat ik altijd nog heb na het stoppen met de borstvoeding.
Hmmmm twee andere testen gedaan en daarop geen streepje te zien. Ik begin nu echt te twijfelen. Maar mijn man zag ook het lichte streepje. Ik heb wel wat vage krampjes onder in mijn buik, maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Bij Finn wist ik pas na 5 weken dat ik zwanger was, dus ik weet niet of ik laat hormonen aanmaak. Ach we zien wel. Het zou wel boffen zijn al het echt gelukt is!
@Finnefant, gewoon even een paar dagen afwachten en dan weer testen, dan is het HCG vast wel gestegen. Zou fijn zijn voor jullie wanneer hij dan goed positief is. Duimen draaien!!
Goeiemorguuuh!! Het zonnetje schijnt! Heerlijk! Lekker bakkie koffie met het geklets van mn kleine meid erbij, kan niet beter.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! GEFELICITEERD!!!! Jeetje Krumeltje wat fijn voor je! Wat een vruchtbare boel hier!
YEAHHHHHHHHH KRUMELTJE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt super geweldig meis geniet ervan!
Nod lijst: 22-01-11; Raspberry ronde 1 ??-01-11: Vlekkengek (cyclus van slag), ronde 8 23-01-11; Krumeltje ronde 1 03-02-11; Nathalie, ronde 3 05-02-11; Wolfje22 ronde 10 Zwanger: Meesje: Uitgerekend 27 juli 2011 Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Maible: uitgerekend eind augustus 2011 Giraf: uitgerekend 30 augustus 2011 Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011 Jolan25: uitgerekend 17 september 2011 Quint: uitgerekend 4 oktober 2011 Smeppers: vlekkengek Ex-smeppers: Jadore (1e smep-ronde raak!) Maible (1e smep-ronde raak!) Giraf (1e smep-ronde raak!) Madeliefje (1e smep-ronde raak!) Jolan25 (1e smep-ronde raak!) Afspraken: Meesje: 13 jan 12 weken echo, 26 jan uitslag bij VK Jadore: 24 jan 2e echo Maible: 24 jan intake Madeliefje: 27 jan intake, 31 jan 1e echo Jolan25: 31 jan. 2e echo Giraf: 10 Feb 2e echo Geslacht willen weten/bekend maken: Meesje: Nee verrassing tot de geboorte Jadore: Ja met 15 wkn echo en Ja andere mogen het ook weten Goede morgen Lady's, Lekker stil hier op zp Dacht lijkt me leuk om erbij te zetten wie het geslacht wel of niet willen weten en bekend gaan maken, dit omdat ik het leuk vind ernaar uit te kijken wanneer we van iemand horen wat het wordt, alleen ik heb geen super geheugen helaas . Ook niet zwangere mogen hier natuurlijk bij!!!!!!!!!!!!!! @Krumeltje, jij "moet" nog even zelf je naam aanpassen zoooo leuk om jezelf op roze te zetten
Waren we tegelijk Rasp? Wat is die onderste zin eigenlijk met laatst gewijzigd door rasp; vandaag om ...reden: meesje had het ook al gedaan dus die van mij was overbodig ???