madeliefje balen van je ongi, maar nu weer nieuwe kansen! geslacht; zou stiekem wel een jongen erbij willen, 2 boys lijkt me erg leuk maar eerst maar zwanger zien te worden!
Graag een meisje als ik heeeeeel eerlijk ben......best erg @ maible ,Als ik op de link druk, werkt hij wel trouwens.....vreemd? Grappig dat gezoek naar eieren. Ik hoop de mijne volgend weekend te begroeten. Mijn man gaat nu zaterdag flink op stap, dus kan maar beter een weekend wachten, haha!
ik heb telkens een heel raar gevoel in me buik, ovu test is wit, maar voel telkens wat trillen ofzo echt raar...
Ik zou een meisje weer heel leuk vinden, maar een jongen zou ook erg leuk zijn!! Dan heb je van elk geslacht er een! @ Wolfje Hopelijk is dat je eitje die er aan komt!!
Meesje, nu doet de link het wel Zal wel aan mijn laptop liggen.. Lijkt me wel een handig potje. Wolfje, Toch een ei wat er aan zit te komen? Heb je vanmorgen een ovu test gedaan? Misschien vanavond voor de zekerheid nog eentje doen. Ik kon mijn ei moeilijk vinden tot ik 2x pd ging ovu testen...
Nog even een vraagje van mij, gezien de ovulatietesten weer om onze oren gaan vliegen komende weken.... Welke gebruiken jullie?? Ik heb altijd die van sensitest gebruikt, maar heb de laatste keren wel vaker een paar vage testen gehad. (controle streep heel licht enzo) Ben van plan om iets anders te halen in de winkel. Welke adviseren jullie? @ Woflje: hopelijk een ei in zicht dan!! Suc6 meid!
Ik had eerst die van kruidvat maar die vond ik erg lastig af lezen. Bij mij komt er nl altijd een lijn en ik vind het ook lastig om te zien of het dan posi is. (de kleur vd lijn tov controle lijn) Ik heb de laatste twee rondes voor mijn zwangerschap cb digital gebruikt. Wel duur (30E) maar het werkte wel!
@vlekkengek Tja, als je op je eigen vrijgezellefeest geen alcohol drinkt, dan zullen mensen het wel snel doorhebben ja... Men zegt dat je sneller zwanger word, als je er niet aan denkt. Wij liepen net in het ziekenhuis omdat zwanger worden bij ons niet lukte, dus ik liet alle spanning van me af glijden zo van 'het lukt ons niet zelf, maar het ziekenhuis gaat ons helpen' En stiekem bleek ik zwanger te zijn! Dus nu probeer ik niet aan zwanger worden te denken (zei ze die elke dag op ZP zit) @Meesje Dat ziet er wel handig uit, dat potje. En het is nooit vroeg genoeg voor sinterklaas! @Maible Hier geen voorkeur voor een 2e. Bij de 1e wilde ik graag een jongen, en kreeg een meisje! Maar nu ze er is kan ik me weer niks bij een jongen voorstellen.... Wij willen er om te beginnen 3, daarna zien we wel weer. Als het aan mij ligt wil ik er wel 5 ofzo, maar manlief vindt 3 wel genoeg. @Wolfje Veel plezier dit weekend met je oma! En zoals Maible al zei, misschien vanavond even een ovu testje doen... wie weet? @Madelief Zijn we gezellig samen ongesteld... Voel jij je dan ook altijd zo vrij en lekker net als in de maandverband reclame? (Ik HAAT die reclame, en helemaal als ik ook daadwerkelijk ongesteld ben!) Heb de kleine net voor het eerst een papfles gegeven. Het leek wel alsof ze in weken niet meer gegeten had Zo ontzettend gulzig dronk ze de fles haha. Nou maar hopen dat ze doorslaapt vanacht, want we gaan proberen om de fles van 23:00 over te slaan...
Hee, meiden! Ovu testen gebruik ik niet meer (ik heb wel die van sensitest gebruikt), ondingen zijn dat... Ik ben van het berekenen methode maar heb wel een hele regelmatige cyclus en dan kan het wel. Als ik zou mogen kiezen dan zou ik voor een jongen gaan, lijkt me leuker voor onze zoon! Giraf, geniet van de eerste hapjes! En ik hoop dat jullie de laatste fles niet meer nodig zouden hebben. Wolfje, veel plezier met je oma. Het lijkt alsof je jouw ei hebt gevonden. En iedereen succes in deze nieuwe ronde!
hoi meiden soory weinig tijd ivm me oma... ovutest is licht... hoop op ei! ik gebruik testpoint etos... knuffel, vanaf dinsdag ben ik er weer meer hoor!
Hoera! Ze heeft de hele nacht doorgeslapen... We hebben gisteren haar voor het eerst rijstebloem in haar flesje gedaan, en de fles van 23:00 overgeslagen. We waren bang dat ze dat nog niet zou redden, maar ze werd pas om 7:00 wakker! *sorry voor mijn ego berichtje* Alles goed met jullie dames? Het is zo rustig hier....
Wat super Giraf!! Nu ben je vast zelf ook heerlijk uitgeslapen Geef je nog 5 flessen of ben je nu over op 4? En geef je al fruit/ groenten? Ik ga zo naar mijn werk. Heb een bespreking met degene die mijn werk heeft gedaan tijdens mijn verlof. Nog een week en dan moet ik weer aan het werk...
Ja we zitten nu op 4 flessen. 3x 180ml en de laatste 210ml en 2 eetl rijstebloem. Fruit ben ik nog niet mee begonnen, ik wil even wachten tot ze goed gewend is aan de papfles. Spannend een pendel voor januari! En voor een meisje, die zijn heel leuk Ik heb 2 pendels voor Oktober 2010 (2x jongen) en 1 voor November 2010 (jongen) Die van oktober gaan niet meer lukken, maar ik heb nog hoop voor November! Heb je zin om weer te gaan werken? Ik vond de 1e 4 weken echt vreselijk (sorry) maar nu gaat het wel weer. Ze vind het leuk om naar de oppas te gaan, dus dat scheelt wel denk ik... En mijn collega's hebben heel het kantoor volgehangen met foto's van haar, dus ik zie haar de hele dag!
November is een mooie maand om zwanger te worden En allemaal pendels voor een jongen, die zijn ook erg leuk!! Heb een dubbel gevoel bij mijn werk. Aan de ene kant ben ik er heel erg aan toe maar ik wil Oliver niet missen... Hij gaat al sinds half sept 1 dag naar het kv. Ik had daar totaal geen moeite mee, even tijd voor mezelf. Maar vanmorgen liep ik echt weg met een baksteen in mijn maag. Het helpt ook niet echt mee dat hij het meteen op een brullen zet als we daar binnenlopen..
Ahgos, nee, dat kan ik me voortstellen. Als ze dan huilen dan wil je ze het liefst mee naar huis nemen. De eerste keer dat ik haar wegbracht was het ook flink huilen, alleen niet bij haar, maar bij mij Ik huilen, huilen, huilen en zij was maar aan het lachen naar oma. En mijn moeder zei "Ga maar hoor, wij redden ons wel" Ze moest me bijna de deur uitduwen.....
giraf; wat fijn dat ze zo geslapen heeft zeg! maible; hopelijk komt het januari pendel uit sorry erg druk, morgen naar walibi fright nights en zondag wokken
zo vandaag even lekker naar het bos geweest met hond en kind, was lekker weertje en Sylke keek haar ogen uit, en die plassen he, die zijn toch echt favoriet! verder niet echt gelezen hier en zelf weinig te melden.