Oh dames wat een vruchtbaarheid hier! Zou dat voor mij ook goed nieuws gaan betekenen??? Ik wacht het nog even af want bij mijn dochter testte ik ook pas ná mijn NOD positief en op mijn NOD negatief. Ik wil dus nog even geduld hebben en afwachten of mijn lichaam signalen af gaat geven.
Heb het al weer gecorrigeerd haha want ik bedoelde Jadoren had het al gedaan. Het lijstje er neer gezet bedoel ik daarmee.
Heb de kleine meid weer even in bedje liggen en mn ventje ligt ook nog te slapen (kroegloper hahah) dus ik ga even een wasje weg strijken. Ik neus ondertussen wel even mee hihi..
hahahaha thanks had hem al door, kijk maar naar mijn tekst die ik heb aangepast hihi, Blehhh moet ook strijken geen zin in is die van jou ook nog een "kroege"fan, de mijne is ook niet vies van stappen hoor
Krumeltje, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! Geweldig leuk!!!! Geniet ervan!!! Rasp, wanneer denk je te gaan testen? Hcg waait jouw kant op!
@Jadore, hahah ik lees het nu net, fijn dat je m doorhebt hihi. Mijn ventje houdt inderdaad nog wel van het kroeglopen. Ikzelf ben ook wel een stapgek maar dat gaat nu gewoon niet zo makkelijk meer he, maar dat neemt niet weg dat ik er wel van hou en het is ook wel goed op z'n tijd merk ik. @Quint, ik ga pas testen wanneer ik het gevoel heb zwanger te zijn of anders gewoon pas volgend weekend want dan is mijn NOD denk ik.
Nod lijst: 22-01-11; Raspberry ronde 1 ??-01-11: Vlekkengek (cyclus van slag), ronde 8 23-01-11; Krumeltje ronde 1 03-02-11; Nathalie, ronde 3 05-02-11; Wolfje22 ronde 10 Zwanger: Meesje: Uitgerekend 27 juli 2011 Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Maible: uitgerekend eind augustus 2011 Giraf: uitgerekend 30 augustus 2011 Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011 Jolan25: uitgerekend 17 september 2011 Quint: uitgerekend 4 oktober 2011 Smeppers: vlekkengek Ex-smeppers: Jadore (1e smep-ronde raak!) Maible (1e smep-ronde raak!) Giraf (1e smep-ronde raak!) Madeliefje (1e smep-ronde raak!) Jolan25 (1e smep-ronde raak!) Afspraken: Meesje: 13 jan 12 weken echo, 26 jan uitslag bij VK Jadore: 24 jan 2e echo Maible: 24 jan intake Madeliefje: 27 jan intake, 31 jan 1e echo Jolan25: 31 jan. 2e echo Giraf: 10 Feb 2e echo Geslacht willen weten/bekend maken: Meesje: Nee verrassing tot de geboorte Jadore: Ja met 15 wkn echo en Ja andere mogen het ook weten Maible: Ja, met 20 wkn, en ja, jullie mogen het ook weten
Even beetje een genante vraag....heeft een van jullie ook ervaring met jeuk aan je onderkantje? Het is niet jeuk om gek van te worden maar het voelt wel irritant....in combinatie met meer afscheiding ben ik bang dat ik misschien wel iets van een schimmelinfectie heb ofzo maar dat heb ik nog nooit eerder gehad dus ik heb geen idee.
Krumeltje, van harte!!! Echt gaaf dat je zo snel zwanger bent! Quint, hoe reageerde je man op je goede nieuws? En hoe voel je je? Madelief, fijn dat je een beetje opgeknapt bent. Vlekkengek, hoe ging je concours? Rasp, heel herkenbaar dat die testdrang Wolfje, wat naar dat die kies er uit moest, brrrrr. Je bent nu gelukkig wel van de pijn af. Nathalie, heb jij nu al een brief van je werk gehad? Of heb ik dat gemist Sorry dat ik de laatste week zo weinig heb gereageerd meiden. Ik heb het onwijs druk voor mijn werk. (moet verslagen schrijven die heel veel tijd kosten) en ik ben de laatste dagen zo onwijs moe... Ik heb het gevoel alsof ik niet echt wakker kan worden. Zo'n soort zondag, kater, gevoel. Vandaag gaat het gelukkig iets beter. Straks moet ik naar een verjaardag. Zoontje van mijn beste vriendin wordt 4. (dezelfde vriendin die twee weken geleden is bevallen van haar derde) We zitten er aan te denken om eerst maar een naar mijn ouders en daarna na schoonouders te gaan. Het wordt tijd dat ze weten dat ik weer zwanger ben.
WAAAAAUUUUUWWWW!!!! 2 ZWANGEREN ERBIJ! VAN HARTE GEFELICITEERD QUINT EN KRUMELTJE! Wat goed zeg, wat een heerlijk vruchtbaar forum! verder alles goed met iedereen?
Rasp, wat vervelend die jeuk. Ik heb er geen ervaring mee. (alleen jeuk als ik mijn bikinilijn weer eens bijwerk met een bot scheermesje) Als je last blijft houden misschien een bezoekje aan je ha?
@Maible, ja dat ga ik doen maar ervaringen horen doet altijd goed en ik ben niet echt fan van de dokter....
Dat is waar Rasp. Het is altijd fijn als iemand hier er ervaring mee heeft. Zat me trouwens net te bedenken dat ik soms jeuk heb als ik inlegkruisjes of maandverband gebruik.
Ja daar kan je wel jeuk van krijgen mar die gebruik ik momenteel niet dus dat kan geen oorzaak zijn. Bedankt voor het meedenken!
krummeltje, van harte !!! en dat al in ronde 1 , oh meid wat zul jij je goed voelen nu geniet er lekker van, en ff de lijst aan passen he en toen waren er nog maar 4 niet zwangeren op het lijstje, hoop echt dat binnenkort alles op roze staat, zou wel heel leuk zijn ! raspberry, jeuk heb ik ook wel eens idd, als ik maar goed was met lactacied (of hoe je het ook schrijft) dan valt het wel mee. hier ook geen ha fan idd wolfje, wel fijn dat je kies eruit is, zorgt ie niet voor nog meer narigheid, jij hebt je portie wel gehad nu hoor !! hoop dat je de volgende bent ! over 1,5 week weer ei toch? klus ze, en zorg dat de zwemmer hun tomtom bij zich hebben laat anders je man even de weg uitleggen maible, veel plezier met het vertellen tegen ouders en souders !! hier vanmorgen concour gehad, proefjes gingen goed,dadelijk even de punten ophalen, ben benieuwd !! daarna meteen door naar het diploma zwemmen, bleek de de kleine opging voor brons EN zilver, kwamen we pas bij de "diplomauitreiking" achter , maar geslaagd met vlag en winpel hoor.
@Vlekkengek, fijn dat het goed ging en heel mooi dat je kleine de diploma's behaald heeft!! En wat betreft de lactacyd, dat is beter niet te gebruiken wanneer je zwanger wilt worden want het doet ook iets met je vruchtbare slijm waardoor de zaadjes minder goed naar boven kunnen zwemmen!
Nod lijst: 22-01-11; Raspberry ronde 1 ??-01-11: Vlekkengek (cyclus van slag), ronde 8 03-02-11; Nathalie, ronde 3 05-02-11; Wolfje22 ronde 10 Zwanger: Meesje: Uitgerekend 27 juli 2011 Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Maible: uitgerekend eind augustus 2011 Giraf: uitgerekend 30 augustus 2011 Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011 Jolan25: uitgerekend 17 september 2011 Quint: uitgerekend 4 oktober 2011 Krumeltje: uitgerekend 1 oktober 2011 Smeppers: vlekkengek Ex-smeppers: Jadore (1e smep-ronde raak!) Maible (1e smep-ronde raak!) Giraf (1e smep-ronde raak!) Madeliefje (1e smep-ronde raak!) Jolan25 (1e smep-ronde raak!) Afspraken: Meesje: 13 jan 12 weken echo, 26 jan uitslag bij VK Jadore: 24 jan 2e echo Maible: 24 jan intake Madeliefje: 27 jan intake, 31 jan 1e echo Jolan25: 31 jan. 2e echo Giraf: 10 Feb 2e echo Geslacht willen weten/bekend maken: Meesje: Nee verrassing tot de geboorte Jadore: Ja met 15 wkn echo en Ja andere mogen het ook weten Maible: Ja, met 20 wkn, en ja, jullie mogen het ook weten Krumeltje: Ja, zodra ik het weet mag de hele wereld het ook weten! Hoi meiden, ik schrijf dit vanaf een roze wolk..., Bedankt voor alle felicitaties! Echt nog een beetje onwerkelijk hoor! Het lijkt als je naar mijn banner kijkt of ik echt veeeeel te vroeg getest heb, maar dat valt wel mee hoor. Als ik uitga van mijn ei op woensdag, dan heb ik nu maar 3 dagen voor nod getest. Ik heb altijd een vrij korte cyclus, maar daar houdt die banner natuurlijk geen rekening mee. En, sorry, maar heb niet gesmept (volgens mij...) gewoon toevallig elke dag gesext in de vruchtbare periode...
KRUMELTJE!!! GEFELICITEERD MEID!!! En jij maar wachten met testen he!! In Ieder geval wel op een moment gedaan dat je eraan toe was, en met resultaat!!! Lekker genieten nu he! @ Rasp: helaas veel ervaring mee. Niet zozeer met jeuk alswel met pijn, schrijnend gevoel zeg maar. Ik heb nu net toen ik 5-6 weken zwanger was een schimmelinfectie gehad. Aangezien ik er bekend mee ben, d.w.z. gevoelig, heb ik gelijkd e ha gebeld. Ik heb er al vaker iets voor gehad dus hoef tegenwoordig niet meer te komen, maar krijg via d etelefoon mijn pilletje. Wel zo fijn! Ik kan je het volgende vertellen: (hoop niet dat iedereen nu denkt: gedver Mees, wat ben jij een viezerik) je moet jezelf even van onderen inspecteren. Als je afscheiding hebt die wat korrelig is en niet goed weggeveegd kan worden, dan is het meestal raak. OOk is het veel roder. Kan ook dieper zitten, dan zie je niet zoveel. Het is absoluut niets om je voor te schamen, en een huisarts kijkt even met een eendebek en je krijgt een pilletje. Omdat ik zwanger was moest ik de pil vaginaal inbrengen. Is een soort mini eitje, en voelt de dag erop aan alsof je een krijtje aan het verliezen bent. Heel pijnlijk helaas, omdat je het 'krijt' niet weg kunt poetsen. Het is echt een beetje olieachtig zeg maar. Daarna verdwijnt je schimmel snel. Als je niet zwanger bent, dan kun je een orale pil krijgen. 1x slikken en je bent ervanaf, ideaal! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap met regelmaat last van mijn onderkantje gehad. Ik heb me uiteindelijk heel erg kunnen helpen met het middeltje: Bioclin Multi-Gyn actigel. Is een gel, en met een extra tuutje op de tube kun je dit ook dieper inspuiten. Prikt wel als de hel. Dit mag je gebruiken als je zwanger bent. Zodra ik me van onderen een beetje anders voel smeer ik dit zalfje en stelt mijn lichaam de zuurgraad weer bij. (misschien ook een tip voor Vlekkengek) Elke dag wassen met Lactacyd is ook niet goed, dan doet je lichaam zelf niks meer volgens mij. Zo, een hele hoop info, maar is gewoon een vrouwelijke kwaal waar je je echt niet voor hoeft te schamen! Suc6!