@ Jadore: jij schreef laatst over de Pip-kamer van je dochter. Mag ik die eens zien??? Ben erg benieuwd hoe Pip die is! Ik zou graag een fototje bekijken, misschien krijg ik er inspiratie van. @ Vlekkengek: gefeliciteerd met je waterratje! Wat knap dat jullie samen zoveel zwemmen, zal ze veel plezier van hebben in de toekomst! @ Maible: veel rusten en dan maar wat minder op ZP he, baan is ook wel belangrijk natuurlijk. Hopelijk na de 12 weken wat minder moe! Laat ons de reactie van je familie even weten he! @ all: hier een man thuis die geen kater heeft maar gigantisch pijn in zijn rug......en jullie weten hoe mannen zijn als ze pijn hebben he..... Straks vrienden op visite, ga zo even appelflappen maken! Mmmmm Fijne zondag!!
@Mees, dank je wel voor je uitgebreide verhaald! Ik heb even gekeken van onderen en het is iets rood inderdaad maar de afscheiding is wel gewoon normaal alleen wel meer als anders. Ik wacht morgen nog even af en als het dan neit over is ga ik dinsdag wel even naar de huisarts. Wij gaan straks op verjaardagsvisite dus ben pas vanavond weer van de partij hier! Fijne dag verder allemaal!
KRUMMELTJE!!!! GEFELICITEERD!!!! Wauw! Er kokmt gewoon elke dag een zwangere bij Leuk! Meesje Ja, die echofoto's zijn inderdaad al vele malen bekeken Ik zie alleen niet wat wat is Maar ach, het is de mooiste rijstkorrel die ik ooit gezien heb Ik zou hetzelfde hebben als jij denk ik, als ik kraamverzorgster zou zijn... Volgens mij zou ik elke keer huilen als de week voorbij is (ik huil nogal snel ) Finnefant Welkom! Spannende tijd voor jullie lees ik... Anders hier even een foto neerzetten van je test? Kunnen wij meeturen als je wilt... Wolfje Fijn dat je het zo lekker hebt gehad bij de zwaluwhoeve. Alleen balen van je kies weer Madeliefje Lekker he, af en toe uitslapen? Hier ook om en om.... Quint Hier nog steeds 24/7 misselijk En jij? Hoe voel je je? Raspberry HEEL herkenbaar, dat 'met zwanger worden bezig zijn' Ik was ook constant bezig met wat ik voelde, wat mijn vruchtbare dagen waren, elke dag op ZP Maar je vroeg of ik voelde dat ik weer zwanger was... Ja en Nee. Mijn gevoel zei dat het raak was, maar ik had totaal geen symtomen.... Bij Isa had ik al ruim voor mijn nod pijnlijke borsten, maar nu helemaal niks... Pas met een week of 6 kwam de misselijkheid, tot nu toe nog steeds geen last van mijn borsten. Elke zwangerschap is dus echt anders. Maible Zie je er tegenop om het op je werk te vertellen dat je weer zwanger bent? Ik wel eigenlijk Heb soms het idee dat ik pas net uit mijn vorige zwangerschapsverlof kom... Jadore Leuk idee om erbij te zetten van het geslacht! Hoe gaat het verder met je? Alweer bijna 9 weken!! Gaat snel joh! (of voor jou gevoel niet?) Jolan Hier alles goed hoor! En met jou? Kom je de dagen een beetje door of is de onzekerheid ook een beetje weg? Vlekkengek Gefeliciteerd met het zwemdiploma! Leuk dat het concours ook goed ging... All Vanmiddag naar een kraamborrel, nog nooit naar geweest, ben benieuwd wat ik kan verwachten... Iemand van jullie een kraamborrel gegeven? Of 'gewoon' alle kraamvisite apart? Nod lijst: 22-01-11; Raspberry ronde 1 ??-01-11: Vlekkengek (cyclus van slag), ronde 8 03-02-11; Nathalie, ronde 3 05-02-11; Wolfje22 ronde 10 Zwanger: Meesje: Uitgerekend 27 juli 2011 Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Maible: uitgerekend eind augustus 2011 Giraf: uitgerekend 30 augustus 2011 Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011 Jolan25: uitgerekend 17 september 2011 Quint: uitgerekend 4 oktober 2011 Krumeltje: uitgerekend 1 oktober 2011 Smeppers: vlekkengek Ex-smeppers: Jadore (1e smep-ronde raak!) Maible (1e smep-ronde raak!) Giraf (1e smep-ronde raak!) Madeliefje (1e smep-ronde raak!) Jolan25 (1e smep-ronde raak!) Afspraken: Meesje: 13 jan 12 weken echo, 26 jan uitslag bij VK Jadore: 24 jan 2e echo Maible: 24 jan intake Madeliefje: 27 jan intake, 31 jan 1e echo Jolan25: 31 jan. 2e echo Giraf: 10 Feb 2e echo Geslacht willen weten/bekend maken: Meesje: Nee verrassing tot de geboorte Jadore: Ja met 15 wkn echo en Ja andere mogen het ook weten Maible: Ja, met 20 wkn, en ja, jullie mogen het ook weten Krumeltje: Ja, zodra ik het weet mag de hele wereld het ook weten! Giraf: Nee verrasing tot de geboorte
Nod lijst: 22-01-11; Raspberry ronde 1 ??-01-11: Vlekkengek (cyclus van slag), ronde 8 03-02-11; Nathalie, ronde 3 05-02-11; Wolfje22 ronde 10 Zwanger: Meesje: Uitgerekend 27 juli 2011 Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011 Maible: uitgerekend eind augustus 2011 Giraf: uitgerekend 30 augustus 2011 Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011 Jolan25: uitgerekend 17 september 2011 Quint: uitgerekend 4 oktober 2011 Krumeltje: uitgerekend 1 oktober 2011 Smeppers: vlekkengek Ex-smeppers: Jadore (1e smep-ronde raak!) Maible (1e smep-ronde raak!) Giraf (1e smep-ronde raak!) Madeliefje (1e smep-ronde raak!) Jolan25 (1e smep-ronde raak!) Afspraken: Meesje: 13 jan 12 weken echo, 26 jan uitslag bij VK Jadore: 24 jan 2e echo Maible: 24 jan intake Madeliefje: 27 jan intake, 31 jan 1e echo Jolan25: 31 jan. 2e echo Giraf: 10 Feb 2e echo Geslacht willen weten/bekend maken: Meesje: Nee verrassing tot de geboorte Jadore: Ja met 15 wkn echo en Ja andere mogen het ook weten Maible: Ja, met 20 wkn, en ja, jullie mogen het ook weten Krumeltje: Ja, zodra ik het weet mag de hele wereld het ook weten! Giraf: Nee verrasing tot de geboorte Madeliefje: Nee, de kleine gaat het ons laten zien na de bevalling Krumeltje, meid, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!Wordt elke keer super blij van dit nieuws!! Heerlijk van genieten meid!!Hoe reageerde je man? @ Wolfje De kies is er in elk geval uit. Gelukkig maar!ik had ook zitten trillen hoor! Dikke knuf! En dat je voorlopig geen tandarts meer hoeft te zien! @ Vlekkengek Grote meid heb je hoor!Gefeliciteerd!! @ Raspberry Duim voor je hoor!!Posi testen straks! Zo, ga lekker ff een middgadutje doen..zelfs manlief ligt hier naast me te slapen hihi...
@Giraf, dank je wel voor je antwoord, dat geeft me hoop!! Ik voel mijn borsten nu helemaal niet maar het rommelt wel in mn buik.....we zullen zien, het blijft nog even spannend!! Meiden allemaal bedankt voor jullie medeleven, vind ik LIEF!!!!
giraf, nee ik merk dat de onzekerheid steeds meer komt helaas. Die stomme mk ook. Het maakt je zo onzeker over je lijf . Ik zou zo graag wat voelen, maar ik voel gewoon echt helemaal niets. En dan moet ik ook nog 2 weken wachten op de echo. heb achteraf toch spijt dat ik hem niet heb laten staan.
@ Jolan: geen spijt hebben, en niet onzeker zijn! Ik heb ook echt noppes gevoeld en pas na 6-7 weken een beetje anders. Dus het kan echt dat je vet zwanger bent zonder dat je iets voelt. Komt goed meid!!
@Meesje, o ja was ik helemaal vergeten hihi, ik zal straks even wat foto's maken en plaatsen, zal niet straks straks zijn hoor even wakker worden nog . Het is wel een heel meisjes-achtige pip-kamer hoor maar ach zal straks de foto's plaatsen ik ben nog elke dag dol op haar kamertje Wat gezellig mees appelflappen maken samen, ik lust ze niet maar het idee allen al samen wat te gaan bakken leuk!!! @Rasp, zeker even naar de HA gaan hoor, ik heb wel eens een SI gehad en dat is helemaal niet erg 80% vd vruchtbare vrouwen krijgt dit wel eens plus bij mij was juist de veroorzaker lactacyd dus nu alleen maar met warm water en een washandje schoonmaken en dan na het douchen heel goed droog maken!! Schimmeltjes houden nl van vochtige en warme plekken dus vandaar en indd inlegkruisjes niet dagelijks dragen, daar krijg ik het ook van, ik ben nou eenmaal een gevoelig mens hihi. Van de HA kreeg ik gewoon een soort "eitje" en die moet je in je vagina doen en al snel verzacht de jeuk en evt. pijn! Spannend meis....pfff ik hoop hoop het zooooo voor je meis duimduimduimerdeduim wanneer ga je ook alweer testen? @Giraf, Ja gaat zeker snel! Jij ook alweer bijna 8 wkn pfffff hoe sneller we de 12 voorbij zijn hoe beter Ik voel me nog steeds heel vaak ziek en wie zei het nou Volgens mij Maible maar ik voel me ook zo brak zoals zij het omschreef, en ik moet elke dag wel een paar momenten vechten tegen het overgeven pfff heel vermoeiend, ook heb ik wel erge trek, maar kan ik bijna niets hebben als ik alleen al iets ruik moet ik al bijna dus ook wat dat betreft ben ik blij als we de 12 gepasserd zijn . En jij? Wat leuk een kraamfeestje, wil je me even laten weten hoe je het vond? Wij willen nl wel 1 kraamfeest geven en dus geen bezoek! Ik werd er echt ontzettend moe van 4 wkn kraambezoek waarvan de eerste 2 wkn echt volop en gewoon niet uit zichzelf weggaan nee en gewoon uren blijven tot 00.00 uur ik kon niet eens normaal op de bank zitten door al die hechtingen, maar ja ik trok zelf mijn mond niet open dus dit keer een groot kraamfeest lijkt me DE oplossing @Madelief, lekker geslapen ik heb ook even een dutje op de bank gedaan..heerlijk hoe voel je je nu...nog steeds wel vrij ok? @Jolan, heel begrijpelijk meis! Ik denk dat het de 2 wkn wachten wel waard is iig, als je nu al zou gaan is er waarschijnlijk zo weinig te zien dus ik zeg geen bloed geeft moed en 2 wkn veel afleiding zoeken en dan gaan ze zo voorbij en voor je het weet heb jij je echo! @All, lekker aan het luieren gister nieuw matras en nieuwe topper binnen van 180*200 dus we hebben weer een heerlijk royaal bed en tegen mijn BI dus ik heb heerlijk geslapen verder niets boeiends te vertellen
hoeft niets te zeggen meis, maar als je zoooo onzeker bent zou ik gewoon nog een extra laten maken, loop je bij een gyn nu? Ik neem aan dat ze t geen probleem vinden om je 2 tellen ff een echo te geven toch? En anders particulier misschien kost je 30 euro.
een echo heeft zowiezo nu geen enkele zin. Ik moet gewoon wachten tot over 2 weken. Het is niet anders. En moet mezelf niet zo onzeker maken. Maar een paar kwaaltjes zou het zoveel zekerder maken.....
meesje bedankt voor je uitleg, gebruik het niet elke dag hoor, maar 1 x per week, wist niet dat het zo slecht was , dus die gaat de kast in Finnefant welkom hier !! jolan, heel begrijpelijk hoor meid, maar de 2 weken wachten is het 100% waard, een mooi kloppend stipje is je beloning raspberry, wanneer ga jij testen ?? jadore, wat zul je lekker slapen vanacht op je nieuwe topping @ kraamfeest, lijkt mij ook giga mooi, maar is hier niet zo gebruikelijk, ben bang als ik dat feest geef dat er later toch nog mensen op kraambezoek willen komen bij ons thuis, oude tradities is hier nog heel erg . iedereen die ik vergeten ben: Sorry ! net de puntjes van mijn proef opgehaald, heb ik 1 winstpunt gereden, zo trots op mijn knollie !!! en mijn zus belde net met wat minder nieuws , gister is er bij hun ingebroken :x. half 8 zijn ze naar vrienden gegaan en kwart voor 8 had de buurvrouw wat gehoord, dacht dat hun weer terug waren want de kleine was niet lekker en ze wisten nog niet of ze gingen. kan hier zo boos om worden he, ze hebben hun dus in de gaten gehouden totdat ze weggingen en toen de boel eens goed doorzocht :x, beneden was er niet zo veel aan de hand maar de slaapkamer hebben ze doorzocht en de kluis van zolder hebben ze meegenomen, met alle emodingen natuurlijk:x het ging ze dus puur om die kluis want de sleutels van de auto lagen beneden met de porto van mijn zus ernaast en die hebben ze laten liggen. alle aangiftes zijn gedaan, zelf hebben ze in de woonkamer "geslapen" want de technische reserge kwam vandaag sporenonderzoek doen, hopenlijk vinden ze de daders, maar de kans zal wel klein zijn :x. "leuk" eind van een gezellige avond
Vlekky, jeetje mienaaaaa wat erg! Tssss het is ook te gek voor woorden deze k*t wereld af en toe wat erg zeg al je emotionele spullentjes wauw wat een klap moet dat zijn! Hoe wisten ze dat daar een kluis was....zijn ze zo lang binnen geweest ofzo?
Even foto's van kamertje van Chloe, verdere foto's staan in mijn album ook van ons "nieuwe" bed (alleen matras en topper zijn en dekbedovertrek zijn nieuw )
@ Vlekkengek: zo erg is het niet hoor. Je kunt gerust 1x per week Lactacyd of iets gebruiken, doe ik ook. Maar vriendin van me gebruikt het elke dag en liefst 2x per dag. Ja dan vraag je om problemen denk ik. Je lichaam moet toch zelf de boel beneden regelen is mijn mening. Dus geen paniek! @ Rasp: gewoon de HA even bellen inderdaad. @ Jadore: WAUHW!!! helemaal super dat kamertje!!! Zoiets wil ik ook als ik een dochtertje zou krijgen. En dan mag er ook van dat knalrode vogeltjes behang bij. Helemaal mijn stijltje!
Ik doe even een ego berichtje! Nou de jeuk is inmiddels verdwenen...vreemd. Ik heb sinds het begin van de middag mentruatiekrampen en mijn borsten worden gevoeliger. Dit heb ik de laatste keren dat ik ongesteld werd niet van te voren gevoeld maar had ik voor mijn zwangerschap altijd wel als ik ongi moest worden. Het kan dus wel beide kanten op maar ik begin toch wel wat meer een vermoeden te krijgen. Maar goed ik ga mezelf nog niet rijk rekenen. Ik moet vanaf dinsdag weer 8 dagen werken dus dan kan ik 's ochtends niet testen, althans dat vind ik dan niet leuk, dus ik weet nog niet wanneer ik zal testen, misschien dan een keer op een avond. Dat moet ook wel kunnen lijkt me. Hou jullie op de hoogte!!
@ Jadore Meid..wat een gave kamer!!!Snap dat je daar elke dag nog van kan genieten! Mooie lamp ook! @ Jolan Snap dat je baalt, ik hoop dat je duidelijke symptomen mag krijgen! 2 weken duren lang idd... Heb je 31 janauri ook savonds de echo? ik heb lekker geslapen...werd wel een paar uur haha...maar blijf gewoon moe, maja..beter dan misselijk zijn! Heb echt met je te doen Jadore..hopelijk is het gauw voorbij!!
@ Vlekkengek Oooo..wat rot voor je buren zeg! Tis toch niet normaal!!! De schrik zit er zeker wel in! En het gevoel dat mensen aan je spullen hebben gezete!