We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    #4221 Cinnamon, 16 jan 2011
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
    Spannend Rasp! En wel meteen laten weten als je hebt getest hoor!
    Vreemd dat de jeuk nu weg is, maar wel fijn.

Vlek, gefeliciteerd met je wp! Super. En wat k*t van de inbraak bij je zus!:$ Lijkt me echt vreselijk als er mensen in je huis komen en aan je spullen zitten!

Jadore, wat een gave kamer heft Chloe!! Helemaal leuk!
    En slaap lekker op je nieuwe matras!;)

Wij zijn na de verjaardag bij mijn ouders langs geweest. Mijn moeder reageerde echt precies zoals ik had gedacht;) Het eerste wat ze zei "I knew it!!" Ze zijn wel helemaal blij. Toen even bij souders geweest. Alleen smoeder was thuis, svader wordt morgen geopereerd en moest al in het ziekenhuis zijn vannacht. Toch maar verteld. Smoeder helemaal blij. Ze was al bang dat er in 2011 geen kleinkind bij zou komen;) (dit wordt het 6e kleinkind voor hun)
    Volgende week gaan we het aan broers, zus en vrienden vertellen.

Giraf, ik zie er niet echt tegenop om het op mijn werk te vertellen. 3 collega's weten het al en ik weet dat de meesten het toch wel heel erg leuk vinden. Het is wel een gek idee dat ik straks weer met verlof kan. Ik ben pas weer 10 weken aan het werk. Hihi. Moeten ze iemand aannemen om jouw werk over te nemen tijdens je verlof? Of nemen collega;s je werk over?

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hier ook even een ego bericht, ga morgen bijlezen meiden.

kreeg net een sms'je van mijn beste vriendin dat ze tegen me gelogen had en wel zwanger is. En dan denk je dat je beste vriendin altijd eerlijk is, niet dus. Klinkt misschien stom maar het kwam wel even aan zeg maar.
    Ze heeft me nu al 2 keer geprobeerd te bellen. Ik ben echt super blij voor haar hoor, maar ik snap niet waarom ze daarover liegt (ik had haar vorige week gesms't omdat ik wist dat ze ongi moest worden)

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden...ben niet lekker ga morgen bijlezen al heb ik een drukke week voor de boeg... vandaag terug met mond wond bleef bloeden...

hoofdpijn ga naar me bedje knuf

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Meesje, thanks :D ik ben niet heel erg van rood dus vandaar niet ook rood erbij ik twijfelde erg tussen het behang van bird en blossum ofzo, maar ik vind bird ook leuk voor kleinere anders i het echt een kamer die ik leuk vind en Chloe is helemaal weg van de vogels die op het behang zitten en er zitten ook vlinders enzo op dus dan moet ik altijd zeggen wat het is van haar ;) De kamer is nog niet helemaal af hoor we zijn al een tijdje aan het klussen in het hele huis en manlief houdt ervan om op een gegeven moment de grootste dingen aan te pakken en daarna de kleine dingen dus er moet nog een kachelombouw komen en van die embrasse. Heb je ook foto's van jouw ventjes kamer :D wie weet kan ik weer inspiratie opdoen voor als het een jongen wordt;)

@Rasp, vreemd hoor al hoewel ik ook met een SI had dat het minder werd of weg en dan weer net zo hard terug kwam, overigens weet ik indd ook dat het een zw.sch.kwaaltje kan zijn! Spannend meis indd wel vertellen he als je hebt getest:D

@Madelief, thanks meis ben ook helemaal weg van die lamp :D Heerlijk dat je zo lang hebt geslapen! Ja die misselijkheid vind ik echt het ergste maar ja komt goed!

@Vlekky, pfff ik had al gereageerd maar vind het zo erg hoe durven mensen zo in iemands huis te komen waar ook nog eens een kindje woont pfff zou me echt even niet meer veilig voelen in mijn eigen huis :( Ik hoop dat ze gepakt worden!!!!

@Maible, wat leuk dat ze enthausiast reageerde :D bij jullie verwachte ze het dus ook wel, leuk hoor! Hihi wat grappig net 10 wkn aan het werk en dan weer over een paar mnd met verlof :D en ga je nou minder werken of misschien zelfs stoppen of weet je het nog niet?

@Nath, girl where are you?:D

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ah Nathalie, wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat dat raar aankomt maar misschien probeerde ze je te beschermen? Raar maar sommige mensen snappen niet dat liegen meestal harder aankomt dan de harde waarheid.

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Lees dat Krumeltje zwanger is, Van harte gefeliciteerd meid!!!!!

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Wolfje, pffff meis het zit je echt echt niet mee allemaal...laat het nou even heel snel ophouden allemaal, dit verdien je niet dikke knuff hoop dat alles snel goed komt met je en je fam!

@Nath, hahaha had je niet gezien nog, maar wat raar zeg! Maar hoe zit dat dan...had ze verteld dat ze ervoor gingen en toen ze ongi moest worden vroeg jij ernaar en zei ze nee, maar was wel zo? Vreem hoor! Ik heb wel tegen mijn zus gezegd dat ik voorlopig geen 2e wilde, maar dat was bij mij omdat ik zoiets had van ik wil niet dat er een druk op komt te liggen en daarbij is onze band niet superrrrrr goed dus en ik had geen zin dat mensen het zo erg verwachten dat ze zouden vragen en en en pffff, maar mijn beste vriendin wist het dat we bezig waren en zij wist het als 2e (souders eerst) dus heel pril maar maakte mij niet uit ;)

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou we wisten van elkaar dat we bezig waren en ze wist wanneer ik ongi moest worden en andersom. Dus toen ik haar sms'te zondag met de vraag of ik haar kon feliciteren zei ze dat het helaas niets zo was en we er voor gingen om samen zwanger te worden de volgende ronde.
    Het is niet dat ik niet blij ben voor haar, ze heeft vorig jaar een mk gehad, maar zij is wel de laatste persoon waarvan ik had verwacht dat ze tegen me zou liegen hierover. Heb ook nog niet gereageerd, wil wel maar ze heeft me toch een beetje pijn gedaan door niet eerlijk te zijn.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb de eerste zwangerschap ook meteen verteld aan mijn familie en de schoonfamilie en aan een paar hele goeie vrienden. Ook omdat ik het fijn zou vinden om op hun terug te vallen wanneer het verkeerd afloopt.

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @Jadore: in mijn album net 3 kamertjes-foto's geplaatst. Moet zeggend dat er nog wat dingetjes zijn bijgezet ter aankleding. Ziet er nu redelijk wit uit, maar in het echt knalt die strepen muur er wel uit.
    Mocht het een jongen worden wil ik de rode en oranje strepen vervangen voor donkerblauw en lichtgrijs of zilver, en dan in combi met dierenfiguren uit ruitjes behang ofzo. Moet nog even kijken...

@ Vlekkengek: zwaar balen voor je zus! Wat erg zeg!! Ik zou niet meer thuis willen slapen....ieks......sterkte voor haar!!

@ Rasp, blij dat de jeuk weg is. Even in de gaten houden!

@ Nathalie: vreemde gang van zaken van je vriendin. Ik zou me net als jij voelen. Beetje onzinnig om niet eerlijk te zijn als je van elkaars NOD afweet.....

@ Maible: leuk dat iedereen zo blij reageerde! Is lekker he, als je je buik niet meer in hoeft te houden!!

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    goedemorgen meiden!!

Vlekkie, wat klote zeg voor je zus! Je zou je zowat niet meer veilig voelen in je eigen huis. En dan nog te bedenken dat ze hebben staan wachten!

Jadore, wat een ontzettend gaaf kamertje!!! Zoiets zou ik ook wel willen, maar wij kunnen geen behang op de kamers. Zit spagtelpoets (ofzoiets :D) op de muren.

Maible, wat leuk dat ze enthousiast reageerden!!!

Oh en vlekkie nog gefeliciteerd met je winstpunt :D. Ik waarschijnlijk vanavond weer. Of morgen hahaha

Mees, hoe voel jij je?? Gaat echt hard zeg, bijna 13 weken alweer!

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morgen Nathalie! (En alle anderen!!)

Ik voel me prima tot nu toe.
    Lag gisteren in bed aan mijn buik te voelen en zei nog tegen manlief: ik wil gaan shoppen, nieuwe spulletjes kopen voor de baby. Om het wat echter te maken voor onszelf. Het is nog zo onwerkelijk!

@ alle zwangere dames: klinkt misschien heel kinderachtig en onzinnig, maar hebben jullie ook het idee dat familie en vrienden je eerste zwangerschap véél specialer vonden??
    Ik kreeg bij de eerste echt super veel kaarten en kadootjes. Ons hele dressoir stond vol met slofjes, mutsjes, rompers, kaarten en knuffels.
    En nu.......
    Heb 3 kaartjes (van een nichtje van mijn man, van de ouders van mijn schoonzusje (!) en van de broer en schoonzus van mijn man) en 2 zelfgekochte kadootjes! Een babytruitjes wat ik mijn man heb gegeven voor Sinterklaas, en een handpopje wat ik zogenaamd voor mijn zoontje heb gekocht zodat hij kan spelen met de baby.
    Beetje karig toch?
    Mijn schoonzusje zei al dat zij bij de 2e ook véél minder had gekregen.
    Toch is het net zo speciaal als de 1e vind ik.
    Ik heb bij mijn vriendin evengoed iets speciaals gegeven bij de 2e en 3e zwangerschap.
    Naja, vroeg het me af hoe jullie dit ervaarden nu. (ik weet wel dat ik nog een kleinigheidje ga krijgen van me vriendin, ouders en broer+schoonzus, maar vind het niet leuk als mensen vragen waar ze me blij mee kunnen maken.....doe eens gek en koop een kleine prul!)

Manlief is thuis, gaat zo naar de dokter, kan nog niet eens zichzelf aankleden, zo'n rugpijn. Heb nu dus 2 kinderen om me heen.....
    x

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    meesje, heel herkenbaar. Ik heb tot nu toe 2 kaartjes en een bos bloemen gekregen. maar ja, hier weet nog bijna niemand het, dus dat is dan wel logisch. Maar ik verwacht ook neit zoveel hoor.

nathalie, ik zou idd hetzelfde gevoel hebben als een vriendin erover zou liegen. ZEker als jullie het van elkaar weten. Dan moet je ook niet vertellen wanneer je ongi moet worden tec.

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nathalie, wat vervelend van je vriendin, ik zou hetzelfde doen als jij denk ik. vooral als je van elkaars nod af weet, liegen kan zoveel kapot maken :(

maible, leuk dat je ouders en smoeder zo reageerde :D

jadore/meesje leuke kamers hoor !!! zelf heb ik hem in delfs boerenblauw :D

wolfje was het volgens mij ?:) al iets gehoord van je vriendin? en hoe gaat het met je oma? al iets minder last van je getrokken kies? beterschap hoor meid, hopenlijk ben jij de volgende, gun het je van harte, beetje zonlicht door al die donkere dagen van jou heb je wel verdiend !

vandaag was ons meiske niet te houden ;), kwam huilend uit bed, huilend een broodje gegeten en toen heb ik haar nog even laten rondlopen (huilend), ze ligt nu weer in bed, had iets verhoging dus misschien zijn de tandjes verder aan het doorkomen of zo :(.
    vaak doet slapen dan wonderen, het was ook meteen stil toen ik naar beneden liep. normaal is ze altijd zo vrolijk en als ze dan zo'n dag heeft voel je jezelf altijd meteen zo rot :(

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Mees, hele leuke kamer echt ontzettend gaaf!!!! Ik vind het voor een jongen zo moeilijk!

@Nath, ons hele huis is ook van spachtelputz, manlief heeft 1 muur gladgestreken zodat het behang erop kon, want ik moest en zou een muur met behang hebben :D en dat wil ik sowieso weer voor ons 2e wondertje ;)

@Vlekky, zag dat ik vergeten ben te feliciteren met je wp :D gefeliciteerd :D! Wat naar van je meisje :( pffff ze heeft het wel te pakken met die rot tanden he, dikke knuff voor jullie 2! Hoop dat ze snel beter zal worden!

@Mees, nog een keer ;), leuk joh gaan shoppen voor de kleine :D wij wachten tot we weten wat het wordt ;).
    Ik denk het wel ook te herkennen dat vele het iig al verwacht hadden, maar ik persoonlijk vind de zwangerschap tot nu toe ook anders, kan er niets aan doen, ik hou net zoveel van dit kleintje als ik toen van Chloe deed, maar ik heb het gewoon heel druk met Chloe waardoor ik niet steeds kan zwijmelen zoals ik bij haar wel kon doen en zo dromen hoe zal dit en dat zijn.....ja dat weet ik nu wel hoe het ongeveer zou zijn, maar wel denk ik ooooo wat zal het zijn en hoe ziet het er straks uit en op wie gaat het lijken enz enz enz, maar de grote ontwetendheid is er bij mij wel af, plus dat als ik aan mijn buik zit ik elke keer wel kan spugen, ben nog steeds zooooooo ziek dat ik niet alleen maar kan genieten helaas. Maar ik ben heeeeeeeeeeeel erg blij zwanger te zijn en dit wondertje is net zo welkom en we wachten al met smart hoor dus niet dat dat verkeerd begrepen wordt.
    Qua cadeau's denk ook dat het met je weken te maken heeft je bent (niet lullig bedoeld) net 13 weken en denk dat veel mensen wachten met wat kopen totdat je de eerste 3 mnd door bent althans dat was bij Chloe wel ook zo en vind ik ook wel logisch hoor.

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Goedemorgen dames,

Veel gekletst alweer! ;)

Meesje, dat je bij het tweede kindje veel minder aandacht krijgt, hoor ik van iedereen. Kraambezoek schijnt ook veel minder te zijn dan bij de eerste. Mijn maakt het helemaal niks uit, voor ons is de tweede net zo bijzonder als de eerste en misschien zelfs iets bijzonderder omdat ik weet dat wij het bij twee kindjes houden...

Wolfje, hoe gaat het met je mond?

Vlekkengek, gefeliciteerd met je paardenpunt (zeg ik het goed?) en het zwemdiploma. En wat vreselijk van die inbraak. Ik hoop dat de dieven aangehouden kunnen worden.

Jadore, wat een mooie kamer! Echt super gaaf vooral die behang is erg leuk. Ik ben niet zo van prinsessenkamertjes, dus jullie inrichting spreekt me erg aan.

Giraf, sterkte met je misselijkheid. Had je het bij je dochter ook of is het deze keer heel anders?

Maible, wat fijn zulke leuke reacties!!!! Ik voel me helemaal goed, nergens last van maar het kan zomaar veranderen. Manlief is nu volgens mij bijgekomen van het nieuws maar roept de hele tijd dat het een tweeling wordt...

Nathalie, wat raar van je vriendin. Waarom zou ze zoiets doen? Jouw reactie begrijp ik heel goed maar hoop dat het toch goedkomt tussen jullie.

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jadore, ik begrijp wat je schrijft hoor. Je hebt het nu gewoon drukker met een kindje erbij dan bij je eerste zwangerschap. Vind het ook wel lekker, want dan kan ik ook eens ergens anders aan denken ;)

quint, wauw ik denk echt dat jij verder zwanger bent hoor, anders zou je toch niet al positief kunnen testen? Hoe zag je test er uit trouwens?

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Jolan, ik begrijp ook helemaal niks meer van. Hier is mijn test van do 13 jan 7 dpo. Iedereen zegt dat het onmogelijk is om zo vroeg zo donker te testen. Ga vandaag overleggen met vk. Ik hoop zo dat ik een termijnecho mag om te kijken hoe ver ik ben. Ben erg nieuwsgierig.

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Quint, wat fijn dat jullie al weten dat jullie 2 kindjes willen, zo kan je indd extra genieten met de wetenschap dat het hoogstwaarschijnlijk je laatste zwangerschap zal zijn! Vind jouw banner echt heel leuk!

@Jolan, ja dat is precies wat ik bedoel en ik vind het ook heel fijn, want met Chloe was ik echt alleen maar constant met mijn zwangerschap bezig en dat kan nu gewoon niet meer ;). Wat jij tegen Quint zegt had ik ook het idee hoor, haar testen knalde ervan af een paar dagen voor nod ....die had ik pas een paar dagen na nod zoooooo duidelijk,maar volgens mij had ze een vroege eisprong maar dan nog wat een knaller van een test(en) :D

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    wanneer was je eerste dag van je laatste menstr.?

Deel Deze Pagina