Moggu! Quint Gewoon zeggen dat je niet weet hoever je zwanger bent omdat je een zeer onregelmatige cyclus hebt! Vaak mag je dan wel al snel een echo om te kijken hoever je bent.... Nathalie Das inderdaad niet zo lief van je vriendin... Ik zou het ook niet echt leuk vinden. Ik hou sowieso absoluut niet van liegen! Mooie kamers zag ik voorbij komen! Meesje Hoe gaan jullie de babykamer inrichten dan? Omdat jullie ook niet willen weten wat het geslacht is... Zo'n kamer net als Jadore vind ik echt prachtig, maar wel meisjesachtig... En ik weet natuurlijk niet of er een jongen of een meisje in komt te liggen.. Wat vinden jullie? welke kleuren 'kunnen' voor zowel jongen als meisje?
Ik heb haar nog gesmst iets van: Gefeliciteerd, ik had het kunnen weten. Geniet er van en we spreken snel weer af. Het is toch een vriendschap van 16 jaar die je niet zomaar weggooid, maar vind het wel flauw. Ze had me ook nog 2 keer gebeld maar die heb ik niet opgenomen.
Moggu Giraf , thanks , ja ik wist natuurlijk dat ik een meid kreeg , maar bij een verrassing vind ik de kleur geel heel leuk en als je van iets harder houdt vind ik oranje-nijntje kleur ook heel leuk.....Turquoise vind ik trouwens ook heel mooi! Ik blijf het wel moeilijk vinden als je niet weet wat het wordt, misschien kan je de basis doen wat voor een jongen en meisje kan en dan op moment dat je weet wat het wordt de aankleding en misschien 1 muur ofzo echt voor een jongen of een meisje...ik noem maar wat hoor
@Nath, vind ik ook hoor, soms doen mensen wel eens iets wat ze zelf achteraf ook niet helemaal begrijpen waarom ze dat hebben gedaan en iedereen heeft soms wel eens minder leuke dingen, al hoewel ik ook heel slecht tegen liegen kan hoor, maar 16 jaar vriendschap dat zou ik ook niet door zoiets laten verpesten! Wat bedoel je eigenlijk met : ik had het kunnen weten? Dat ze aan het liegen was of dat je het had kunnen weten dat ze wel zwanger was op t moment dat je het hara vroeg of....???? Heeft ze al wat terug gestuurd?
Inderdaad geel of oranje kan voor beide! Lime zie je ook veel voor beide. Verder zou ik het zo neutraal mogelijk houden.
Nathalie Misschien kun je aangeven dat je het niet zo'n leuke streek vind van haar? Je kunt beter eerlijk tegen haar zijn en zeggen wat je dwars zit, anders begrijpt zij misschien weer niet waarom je bijv de telefoon niet opnam.... Zou lullig zijn als zo'n lange vriendschap door zoiets zou stuklopen... Jadore Geel vind ik ook mooi, maar mijn man niet. Groen is favoriet bij mijn man, maar dat vind ik weer niet zo mooi... Misschien rood? Of oranje is inderdaad ook mooi... Ach ik kan nog even nadenken...
@ Giraf: bijgaand een foto wat ik op de muur wil. 1 muur, die nu op het kamertje gestreept is. (zie album) Die muur wil ik zo behangen hebben met blokkenverschillend meiden behang. Wij hebben de babykamer bij de 1e zoals je kunt zien neutraal maar wel heel kleurrijk gemaakt. Alle kleuren erin verwerkt behalve roze, en lichtblauw. Oranje is altijd leuk, beetje geel oranje vind ik mooi. Rood kan ook wel voor beide vind ik. Als we een jongen krijgen gaat het de kleurcombi: groen, turqoois, bruin, zilvergrijs worden. Ruitjes behang vind ik ook erg leuk voor jongen en meisje. Mijn vader is schilder geweest en sinds dit jaar in de vut, dus hij mag de eerste of 2e week na de bevalling de muur gaan doen. Baby slaapt toch eerst op onze kamer. En de accessoires waarmee ik het jongens of meisjes achtig wil maken kan ik dan mooi als kraamkado vragen. Maak ik v.t.v. een lijstje met keuzes. @ Jadore, Quint, Jalan, Nathalie en de rest: Hier blijft het waarschijnlijk ook bij 2 kinderen, maar ik wil niet de hele tijd bij alles denken: dit is de laatste keer dat ik dit of dat meemaak. Daar wordt ik verdrietig van. Ik bedoel het ook niet van dat ik meer kado's wil krijgen, maar meer dat mensen het allemaal zo snel 'gewoon' vinden. En inderdaad, de meeste wachten tot je de 12 weken voorbij bent, dus ik wacht geduldig! Voor ons is de 2e net zo belangrijk en speciaal als de 1e, en da's het belangrijkste! @ Vlekkengek: beterschap voor je meisje! Kunnen inderdaad de laatste restjes tand zijn die vervelend doen. Laat haar maar lekker luieren! BzV gezien gisteren?? Een ik hou van Holland kamertje vind ik ook te gek! Zowel voor jongen als voor meisje. Alleen mijn man vind het minder. xx
hi allemaal... nathalie; jeej wat raar van je vriendin zeg!!! groot gelijk heb je! all; zwaai.. oja mijn vriendin... ik heb van het weekend vragen gelezen van jullie maar gewoo nvergeten te reageren... sorry moet nu overblijven en dan naar verjaardag vanavond visite... pff nou ze heeft abortus gedaan en der is een andere vriendin meegegaan. wel liet ze me nog weten dat ze er mooi vanaf is... pff ze zou eind deze maand weer contact met me opnemen... zodat we allebei ff onze gedachten konden laten bezinken... drukke week dnek aan jullie knuf
Het is matgroen en rood (van de bobbie beer versie) met een hele brede rand van winnie de pooh. Horizontaal behangen..ben er nog elke dag super blij mee! Bekijk bijlage 122257 Op de foto ziet het er als lelijk groen uit, maar het is echt een mooie kleur groen.. (komt omdat ik perse moest flitsen..stomme camera:x) Boven haar bed (links) wil ik nog witte fotolijstjes ophangen met foto's van Maaike
Dames, ik ga vanavond even lekker bijlezen hoor! Heb een druk dagje vandaag. Mijn buik voelt nog wat vreemd en ik heb af en toe vlagen van misselijkheid. Het zou toch wel gemeen zijn als mijn lichaam me nu voor de gek aan het houden is....maar ik neem mezelf voor om nog steeds te denken dat het niet zo is want ik wil ook niet heel erg teleurgesteld zijn.
@ Rasp: ooeeeehhhhh spannend!! Ben erg benieuwd, ik zeg: zwanger! @ All: helemaal happy ben ik. Kreeg net post: mooie kaart van mijn broer en schoonzus, helemaal in rijm, met felcitatie, en een kaartje van vrienden van ons. En er zat een enveloppe met 22 verschillende stofjes bij! Had ik via Marktplaats gekocht, helemaal super, ga ik samen met mijn moeder een muziekmobieltje van maken voor de babykamer. Kan ik weer eens lekker crea bea gaan doen!
Ha meiden, Ik kom even snel zwaaien. Ik ben super druk met die stomme verslagen voor mijn werk:x Ik had ze om 15.00 af moeten hebben maar ik heb nu nog werk voor een paar uur, zucht.. Nathalie, is niet echt leuk van je vriendin...Ik zou het haar eerlijk vertellen dat je er niet blij mee bent.. Vlek, hoe is het met je dochtertje? Wolfje, toch heftig hoor dat er iemand zo dicht bij je een abortus ondergaat terwijl jouw kinderwens zo sterk is. Sterkte meis! Meesje, ik heb ook het idee dat een tweede minder bijzonder wordt gevonden door de omgeving. Maar ik eigenlijk alleen praten uit ervaringen van vriendinnen. Niemand weet nog dat ik zwanger ben Smoeder kwam vanmorgen wel een boeket bloemen bezorgen, erg lief. Met rose en blauwe bloemen Ik heb nog geen idee hoe ik de kinderkamer ga inrichten. Wij gana in het voorjaar verbouwen en nu hebben we maar 2 kamer boven. Dus de baby zal wel eerst op onze kamer komen. Daar moeten we nog even mee gaan puzzelen. Voor ene meisje wil ik ook graag een kamertje in pip-stijl. Oliver heeft een combi van neutraal/ landelijk met Lief. Ik zal straks even een foto maken. En nu moet ik weer snel verder..
@ Maible: oeh dat klinkt ook mooi, neutraal landelijk met Lief! Misschien ga ik wel ideeën jatten! Als je tijd hebt, zie graag een foto verschijnen!
@Madelief, ook heel leuk Maaike dr kamer! Ik vond het ook al lastig met camera de kamer goed over te laten brengen, in het echt vind ik Chloe dr kamer ook nog mooier hihi Hadden jullie haar kamer al gemaakt voordat jullie wisten dat ze een meid werd/was of niet? @Wolfje, anneeeeeeee dat meen je niet :S oooooo wat erg zeg ja sorry hoor maar ik ben best anti abortus, in heel sommige uitzonderlijke gevallen denk ik soms nog wel eens ok nog niet goed, maar wel begrijpelijk. Hoe is ze zwanger geraakt dan en wat was haar reden om het weg te halen? Pfffff echt shocking daar ben ik van af OMG tranen in mijn ogen @Giraf, rood zat ik ook nog aan te denken is alleen niet zo mijn smaak, maar als je het subtiel combineert vind ik het wel weer heel leuk! Ik hou er wel van als de kleuren nog een beetje zoetig zijn dus pastel-kleuren ofzo, een baby moet er natuurlijk tot rust komen dus te druk of te schreeuwend zou ik dan weer niet leuk voor een baby vinden, niet dat jij dat wilt ofzo hoor ik blijf soms maar door praten hahahahaha maar ik vind het altijd leuk als je ook zo'n schattig gevoel hebt bij een kamertje @Jolan, hoe voel je je? Al veel verteld aan mensen? @Rasp, zooo klinkt wel erg spannend en het kan altijd alle kanten nog op, maar het klinkt iig veel belovend! Ik duim iig! @Wat super leuk joh! Wij hebben maar 1 kaartje gehad, wel wat felicitaties op hyves ook, maar een kaartje is veel leuker! Of een bosje bloemen ook niet gehad . Zo knap hoor ben benieuwd wat je ervan gaat maken ben niet zo creabea ja wel in mijn hoofd, maar kan het niet goed in praktijk maken dan zoals ik het in mijn hoofd heb dus ik laat dingen maken door creabea mensen bv pip-hartjes, letters op Chloe dr deur, dr hoeslakens en dr waskussenhoezen, ik wil nog heel wat laten maken maar nog even wachten, pip dingen zijn erg duur nl en ik wil de babykamer doorschuiven dus Chloe krijgt een nieuwe kamer qua meubels en dan wil ik een bed waar heel veel pipkussen op kunnen @Maible, Pfff bikkelen hoor! Hoop dat je het snel succesvol of zult krijgen! Pip-stijl voor een meisje helemaal weg van Chloe dr kamer is a la pip en als het weer een meisje wordt dan denk ik dat ik ook weer pip wil of belle rose heb wel zelfde smaak als meesje, maar dan wil ik wel het zachte naar voren brengen en niet het harde. @Meesje, elkaar inspireren super leuk toch