We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Meiden, ben er weer! Ik ga eerst even bijlezen....

2. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Hoi Meiden,

@madeliefje: Ik heb samen met mijn vriend getest, we keken dus tegelijkertijd. Hij zei "ik zie volgens mij 2 streepjes hoor" dus ik: "ja? zie jij het ook? ik ook!!!" Was dus wel leuk, lagen met z'n drietjes in bed, dochter er ook bij, dus heel relaxt!

@giraf: balen dat je zo misselijk bent joh! Ik heb bij de vorige zwangerschap eigenlijk nergens last van gehad, en ook nu 0 symptomen. Ik vind het prima zo!

@vlek; balen van de inbraak zeg. Zijn er al ontwikkelingen? Wat fijn dat je een winstpunt hebt gereden! Hoe gaat het met je dochter? Hier ook tanden en kiezen die doorkomen, zielig he!

@finnefant: gezellig dat je mee kletst!

@jadore en meesje: Geweldig, zo'n pip kamer! en ook het blokkenbehang is briljant! Voor mijn dochter heb ik een kamer in LIEF stijl, ook super gaaf!

@Rasp: hopelijk ben je niet voor niets misselijk!!....spannend hoor!

@Maible: Wat leuk dat je familie zo leuk reageerde op je zwangerschap! Gaan jullie het nog op een speciale manier vertellen aan anderen? Veel plezier iig.!

@Natalie: Hoe ging je wedstrijd??

@Quint; wie weet, een 2-ling! zou wel heeeeel gaaf zijn natuurlijk!!

@all: Mij werd het gisteren wel heel moeilijk gemaakt hoor. Met vriendinnen hadden we een babyshower georganiseerd voor mijn vriendinnetje die in feb. is uitgerekend. We doen altijd 'wedenschappen' met elkaar over wie er als eerstvolgende gaat trouwen of kinderen krijg ofzo. Nou alle punten werden op mij ingezet; ze dachten toch wel dat ik binnen een half jaar zwanger zou zijn... mmm kreeg volgens mij echt een kop als een boei en wist helemaal niet meer wat ik moest zeggen... hahaha

En mijn moeder had de geweldige inbreng voor het eten: 'meid, ik heb een even lekker wat gerookte zalm gehaald, voor op de toastjes' (shit, hoe kom ik daar onderuit??!!! PANIEK!!! hahaha) uiteindelijk maar gezegd dat ik propvol zat van alle snacks bij de babyshower... en het hielp, er werd geen zalm voorgeschoteld, pffff!

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Dag dames,

Ten eerst eraan de positief geteste dames: GEFELICITEERD! Geweldig nieuws zeg!

Vandaag clearblue digital gedaan: Hij zei "niet zwanger" maar de (eigenlijke) test gaf toen ik hem er uit haalde weer een heel licht streepje. Wel iets meer nog dan de vorige keer. Maar niet genoeg nog om de test "zwanger" te laten zeggen... Jeetje wat een onzekerheid zeg. Maar ik heb dan ook echt geen geduld, daar ben ik nooit erg goed in geweest. hihi

4. raspberry

@Finnefant, ik wil je niet graag ontmoedigen maar de testen die in die digitale gaan hebben altijd een streepje. Dat geldt dus niet!! Wel raar want je hcg zou nu wel gestegen moeten zijn aangezien het elke 2 dagen verdubbeld. Welke test had je gebruikt dan toen je positief testte?

5. raspberry

Dames, ik heb bijgelezen en bedankt wederom voor jullie bemoedigende woorden! Het is te veel om overal op te reageren en dat zal de komende week wel vaker zo zijn aangezien ik vanaf morgen dus 8 dagen aan het werk ben. K zal het missen hier haha! Maar ik ga jullie natuurlijk wel op de hoogte houden hoor!

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    *Even een ego berichht; HOERA, ik ben ein-de-lijk klaar met mijn verslagen, pfffff Einde bericht*

Rasp veel succes met werken de komende 8 dagen!

Finnefant, dat is verwarrend:( Heb je al met k2v5 getest?

Leuk al die kamer ideetjes! Ik ben ook helemaal weg van PIP en landelijke/brocante stijl. Ik zal morgen foto's van het kamertje maken. Het is nu te donker en de kleine man ligt nu te slapen;)

7. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    @maible: you go girl!! goed gedaan hoor! nu lekker avondje voor jezelf!!

8. raspberry

Dank je Maible!! Fijn dat jij klaar bent met je werk!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jadore, hoe ik me voel? Eerlijk? kut......
    Ik ben aan het wachten op symptomen...... Geef me gewoon wat pijnlijke borsten ofzo,g ewoon een teken dat het echt zo is. Dit is echt niet leuk :(
    Je leest van iedereen dat ze óf misselijk zijn óf pijnlijke borsten hebben of wat dan ook. Hier niets.

10. raspberry

Aah Jolan, vind het heel vervelend voor je. Het zit heus wel goed maar ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Sterkte en ik hoop dat je snel zekerheid hebt!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :( meis wat wil ik graag wat van mij aan jou geven zodat we allebei zekerheid hebben vd zwangerschap en tegelijk kunnen genieten! Wachten is indd de enige optie, maar ja wat duurt dat lang he! Dikke knuff en hoop dat je je heel snel heel misselijk gaat voelen of pijnlijke borsten hihi wat klinkt dat raar ;)

12. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    jolan; bij mijn dochter had ik ook werkelijk nergens last van, en nu ook 0 verschijnselen. Echt, het hoeft niet bij iedereen zo te zijn!
    Natuurlijk ben ik echt nog heeeeel kort zwanger nu, en kan het nog komen, maar toch.;)

Veel meiden maken elkaar ook een beetje 'gek' met ingebeelde verschijnselen als ze nog niet zwanger zijn, steekje hier, zeurtje daar, maar als je geen verschijnselen hebt, staat dat nergens, dus bij deze (hart onder de riem:)) geniet van een zwangerschap zonder lastige kwaaltjes! Echt kan me juist niets beters wensen!! 8)

(misschien kun je je moeder eens vragen, mijn moeder had ook nergens last van, en je hoort vaak dat het wel een beetje met elkaar te vergelijken is) (heb haar trouwens nu nog niets verteld, maar ze zei dat bij mijn vorige zwangerschap)

13. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ja ik las het later ook op de site bij een ander topic.:( Maar ook daar was het weer zo tegenstrijdig wat ik las.
    De eerste waarbij ik heel licht blauw testte was die van de etos... Maar al met al wel weer dezelfde krampjes onderin mijn buik als bij de vorige en ook mijn borsten worden steeds gevoeliger en ik ben ook alweer 3 dagen overtijd...:(
    Ach er zit misschien niks anders op dan afwachten. Anders even naar de HA.

@ Raspberry wat is een k2v5 test? Ik google wel even denk ik:p

Bedankt!!

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    krumeltje, ik weet idd dat mn moeder ook nooit misselijk is geweest ofzo. Daarvan weet ik nu gewoon dat ik dat toch niet zal krijgen. maar vorige keer had ik wel pijnlijk borsten (jij ook niet?) en die heb ik nu dus niet, en dat vind ik gewoon eng... Ook zijn de ongikrampen die ik volgensm ij de vorige keer wel had, al een week weg. Ik heb alleen dat als ik hoest dat ik af en toe een flinke scherpe steek voel in mn onderbuik.
    maar ja, iedereen heeft het over pijnlijke borsten he....

Maar idd wat jij zegt, je hoort altijd alleen vande klachten.

15. raspberry

Kruidvat 2 voor 5 euro. Die zijn prima! En niet duur!
    Ik hoop heel erg voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt!

16. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    zie nu dat dat het lijkt alsof er staat dat meiden hun zwangerschapsverschijnselen zich inbeelden...

ik bedoel natuurlijk dat meiden die niet zwanger zijn zich nog wel eens wat inbeelden! voor degene die misselijk zijn ed.... STERKTE:) en knuf! ik hoop dat jullie je snel beter voelen!!

17. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    soooweee wij kunnen goed tegelijkertijd posten!! haha
    maar nee! ook geen last van de borsten!

18. raspberry

19. raspberry

@Joland, dat niezen en hoesten en dan steken krijgen herken ik heel goed!!

Deel Deze Pagina