@ Giraf: Spannend dat gesprek met je leidinggevende. Ik kijk er nu al tegenop terwijl ik niet eens weet of ik zwanger ben hahaha! Maar meestal reageren ze heel leuk. Ik heb nu eenmaal een hele slechte ervaring hiermee. Komt vast helemaal goed!
Nee ik had ook geen pijnlijke borsten, helemaal niets. In het begin iets van die ongi krampen maar die waren snel over.
nou dat stelt me dan toch weer wat gerust! Bedankt meiden, sorry voor mn geklaag hoor. Ik wil gewoon graag een mooie echo hebben!
Giraf, kan me voorstellen dat je het spannend vind. Maar als hij niet leuk reageerd is ie gewoon gek Mijn lg zei, toen ze hoorde dat ik weer gestopt was, niet in de drukke periode bevallen he. Nou daar zakt je de broek toch vanaf!!! Ik ga ff iemand verschonen, stinkt hier
nou meiden ,ik heb het gewoon gedaan...... de gyn gebeld en gevraagd of ik de afspraak weer terug kan zetten. Het kon! Ik heb nu dus gewoon as maandag een echo. Het geeft mij al een geruststelling als ik opd ie echo een vol vruchtzakje zie. Dat was namelijk de vorige keer het probleem. Als het hartje nog niet klopt, vraag ik gewoon of ik eind die week terug mag komen. Dit scheelt gewoon zo ontzettend voor mijn gevoel, niet meer zo lang wachten!
Jolan Bij de 1e had ik echt 0,0 symtomen, maar er is toch echt een lief klein meisje uitgekomen Het is dat ik vanaf week 25 een grotere buik kreeg.... Wel fijn dat je maandag al mag! Hoop dat je dan al een hartje ziet! Andere Thanks, ik denk ook wel dat mijn baas het leuk vind hoor... Finnefant jij had een slechte ervaring met vertellen? Nathalie Pff, alsof je je zwangerschap op de dag af kunt plannen Wat een rare reactie!
Jolan, wat fijn dat je de afspraak terug hebt kunnen zetten. Nu hoef je maar een week in spanning te zitten! Ik heb bij de eerste geen pijnlijke borsten gehad en nu ook niet. Nergens last van. Ik heb dit keer zowiezo minder kwaaltjes dan bij nr 1. Ben wel misselijk (vooral 's avonds) en ben moe maar stukken minder dan de eerste. Giraf misschien krijg jij nu wel een jongen en ik een meid gezien onze 'kwaaltjes' precies andersom zijn Veel succes met het vertellen aan je leidinggevende. Ik ga het denk ik volgende week donderdag vertellen op mijn werk. Dan hebben we een vergadering. Kan ik het maken om alle collega's tegelijkertijd te vertellen en niet eerst de afdelingsaanstuurder? Nath, ook lekker met dit weer paardrijden..Je hebt geen binnenbak of wel? Ik ga straks nog even naar het ZH. Svader is gister geopereerd. Manlief zou vanavond bij hem op bezoek maar hij belde net dat hij moet overwerken (lees uit eten met collega's) Dus dan ga ik maar even op bezoek.
@Jolan, wat fijn dat je maandag terecht kan!! Duim voor je! Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen hoor en hopelijk ben je snel helemaal happy! @Giraf, zeker weten doe ik het niet maar ik meen toch echt dat ik vorig weekend mn eisprong heb gehad, buikpijn en vruchtbaar slijm en dit was maandag weer over. De buikpijn van afgelopen zondagmiddag misschien innesteling....?? Who knows! Ik heb hier inmiddels de daktarin binnen. Toch wel een schimmelinfectie. Wat opzich ook wel vreemd is want als ik naar de oorzaken kijk dan staat zwangerschap ook in het rijtje en alle andere oorzaken zijn bij mij sowieso niet aan de orde, toeval?? Hahahaa en zo kun je heerlijk gek gemaakt worden!!
Even héél snel: @ Jolan: fijn dat je het voor elkaar hebt is toch lekker dat je maandag iets meer weet. Inderdaad kan je wel zien dan of het een vol of leegvruchtzakjes is! maar hij is vol hoor!!! Ik heb echt ook GEEn pijnlijke borsten gehad na de positest. Heeft nog tot 3 weken terug geduurd eer ik wat voelde. En nu voel ik ze enorm!! Bij mijn zoontje kreeg ik vlak voor NOD gevoelige tepels, en dat had ik nu dus niet, ik snap je onzekerheid wat dat betreft dan ook helemaal!! @ Maible: fanatiek door de regen wandelen! Vergeet je de kamertjes-foto's niet, sorry ben erg nieuwsgierig! @ giraf: gek he dat die kleintjes het allemaal niet zo boeit wat je met hun doet! Wij hadden dan allang een vet ochtendhumeur gehad als ze ons uit bed door de regen lieten gaan!! Ik zal het muziekje hier t.z.t. even showen als we het af hebben. Mijn moeder vond de stofjes ook te gek! @ rasp: heel veel werk plezier en laat ons even weten voor 'wat' je zorgt! (als dat mag, bekend maken of het een jongetje of meisje is)
Of het een jongen of meisje is kan ik wel vertellen dan hoor.... Maar ik verwacht ngo geen werk vandaag, is vaak zo dat ik de eerste werkdag de hele dag op wacht sta en het is momenteel ook aardig rustig wat ik begrepen heb. Zijn vaak bepaalde periodes in het jaar dat het heel druk is met geboortes, nu is het iets minder druk.
Nee joh, is helemaal niet stom hoor! Als jij je er geruster door voelt is het goed he... Hoe laat mag je komen maandag?
om 13.00. Maar we gaan dit weekend naar center parcs, dus hopelijk maandag een goede afsluitng van het weekend
@Jolan, wat heerlijk dat jullie naar Center Parcs gaan! Kan je ook even lekker ergens anders mee bezig zijn, lekker zwemmen met de kleine meid, heerlijk hoor!
Giraf: leuk he, met z'n 3e testen!! jolan: lekker weekendje weg, kun je even bijkomen!! Hier nog even de foto van de test van vanmorgen! Ik ga zo maar eens de verloskundige bellen, leuk!!
Nee, ze zit nog steeds in de maxicosi Maar ze 'horen' toch ook tot het 1e jaar in de maxicosi? Past Olivier er al niet meer in dan? Al kijk ik wel uit naar de dag dat ze in een autostoel kan hoor, dat gezeul met die maxicosi ben ik wel beu eigenlijk...
Giraf, volgens mij mogen ze vanaf 9 maanden in een autostoel. Jul zat toen al in de autostoel, maxicosi werd ie boos van omdat het zo klein was hahaha Maible, wij hebben geen binnenbak maar verwacht dat het vanavond wel wat droger is. En een zwangerschap kan je inderdaad niet plannen. Mocht ik nu zwanger raken dan ben ik in oktober uitgerekend en kan ik begin september met verlof. Dan is het ook startschooljaar en super druk, maar ik ga daar geen rekening mee houden. Ik heb dit weekend weer zo'n zwaar drukkend gevoel gehad in mijn onderbuik. Is nu weer weg maar mijn eisprong zou volgens banner donderdag moeten zijn. Nouja voorlopig nog maar ff klussen
@ Jolan: Geniet ze dit weekend! En maandag zal echt wel goed komen! Mijn zus heeft 3 kinderen en zij heeft echt NOOIT kwaaltjes gehad. Geen pijnlijke borsten, geen misselijkheid, geen krampen, geen ong pijn. Helemaal niks. En toch 3 kerngezonde kinderen gekregen!! Maar stom is het zeker niet, jouw angst is denk ik heel gegrond en ook logisch. Je wilt jezelf toch behoeden voor nieuw verdriet, dat is je afweermechanisme. Sterkte en ik hoop echt dat je lekker kunt genieten dit weekend!! @giraf: Ja, ik kwam er de vorige keer achter dat ik zwanger was terwijl ik net een nieuwe baan had aangenomen. Mijn buik groeide zo hard, dat de kantinemevrouw me al met 8 weken aansprak op mijn zwangerschap, en met haar vele anderen. Ik zat toen nog in mijn proeftijd. Ik merkte dat er naar mijn buik gekeken werd en toen besloot ik maar eerlijk te vertellen dat ik zwanger was. 1 dag voor het eind van mijn proeftijd werd mijn proeftijd niet verlengd. 3 keer raden waarom, maar ja dat valt niet te bewijzen. Maar daar zit je dan, zwanger en een uitkering. Ik ben toen gelukkig een paar maanden voor mijn verlof nog ergens als logistiek manager aangenomen, waardoor ik mijn zwangerschapsuitkering vol kreeg uitbetaald. Maar mijn nieuwe baas was een rasechte tiran, dus ik ben in mijn verlof gaan solliciteren en heb een complete carriereomslag gemaakt. en gelukkig heb ik nu het leukste werk van de wereld! Nl op een kdv en bso! Maar ik heb wel heel lang mijn zwangerschap moeten verbergen, omdat je echt bijna nergens zwanger wordt aangenomen. Die stress over het werk heeft mij toen veel harde buiken gegeven en later ook een lichte pnd, dus dat gaan we deze keer zeker anders doen hahaha! @ krumeltje: Gefeliciteerd!!! Heerlijk in 1 ronde. Maar ik denk niet dat het ronde 1 gelukt is, helaas. Want ook k2v5 geeft niks. Laat dan die menstruatie maar komen, dan kunnen we door met ronde 2! (ik zei al, geduld is niet mijn sterkste kant hihi)
Hoi natalie; groot gelijk dat je daar geen rekening mee houdt! Op wat voor school werk jij? Ik werk als docent op het MBO. Mijn dochter heeft van opa's en oma' de maxi cosi tobi gekregen voor haar 1e verjaardag, en echt, wát een heerlijkheid. niet meer zeulen met die andere!