Thanks meiden! Ik heb vanmorgen getest en weer nega. Maar net weer een kleine (heel heldere) bloeding gehad, dus ik wacht gewoon af of dit de innestelingsbloeding is (kan toch nog 13-14 dg na ei?) of dat het doorzet en ik ong. wordt. Normaal is het begin van ong niet zo helder, maar ja alles is nu toch al anders haha. Maar ik denk toch dat we in ronde 2 weer aan de klus mogen en dan ga ik zeker ook smeppen! Bedankt voor de felicitaties!!!
@Ff, Wat leuk dat je ook gaat smeppen als het niet raak is nu dan he , hoe gaat het nu met de bloeding heeft het al doorgezet of is het alweer gestopt inmiddels? @Nath, o ja, soms moet ik het even vragen hoor dus op de gok ach het is ook helemaal niet nodig natuurlijk, ik vond het alleen zo leuk om te doen hahahaha @All, zooooooo ik heb 21 pakken pampers gekocht hahahaha waren 3 pakken voor 20 euro, zo ik hoef voorlopig niet meer te kopen en niet meer te kijken waar aanbiedingen zijn.....vaak was ik er dan al uit en kocht ik ze toch per pak..tjaaaa dan kosten die dingen gewoon 10euro pffff dus blij dat ik nu niet meer mis kan grijpen en niet meer hoef te kopen zo lekker boeiend bericht he
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat 21 pakken?!?!?! Is niet te hopen dat je straks mis grijpt qua maat hahahaa Wij klussen nu om de dag dus ik hoop echt dat we op deze manier mijn ei niet missen. Nu nog even 3 dagen klussen en dan weer even wat rustiger aan
Ja zijn er veel, maar Chloe is geen dikkertje en weegt nog geen eens 9 kilo en ik heb maat 4+ is van 9-20 kilo dus lijkt me dat ze er nog heeeeeel lang mee kan doen nou je zou hem dan eigenlijk niet kunnen missen zou ik denken zou wel lang doorgaan indd, ik had bv dit keer ook een cyclus van 28 dagen alleen pas op cd17 mijn ei en dan een lf van 11 dagen veel klusplezier meisy
Jadore pampers zijn nooit weg, toch? De baby heeft ze straks ook nodig. Ik heb werkelijk waar nog nooit de volle prijs betaald voor de luiers. De beste prijs is natuurlijk 3,33 per pak pampers J en laatst heb ik 5 per pak betaald. Nathalie, lekker aan de klus! Wil je echt geen ovu testen gaan gebruiken?
Hallo iedereen, Ik mag met heel veel plezier vertellen dat het raak is! Ik ben zwanger van onze tweede. Heb net de test neergelegd en wilde het dolgraag hier vertellen. Ik vind het ongelofelijk spannend en voel me nu al schuldig dat ik Finn straks minder aandacht kan geven. Maar we gaan er ook van genieten!!!! We mogen ons echt gelukkig prijzen dat we al twee keer zo snel zwanger zijn (twee keer raak in de 1e ronde!!!). Iedereen heel veel succes en ik stuur alle liefde en vruchtbaarheid jullie kant op !!
@Jadore Lekker zo'n voorraad! Hoef je je nergens druk over te maken, heerlijk! Het heeft doorgezet, helaas. Maar op naar de volgende ronde!! Aan de SMEP! Weet alleen nu echt niet meer wanneer mijn ei is, dus ik ga 2x p dag ovulatie testen vanaf dag 6!
@Quint, jeutjeeeeeeee waar haal jij die aanbiedingen vandaan...bij www.vandevrachtwagengevallen.nl hwhwhwhhahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahaha geweldig heb ik nog nooit meegemaakt, de beste aanbieding tot nu toe was 2 grote pakken voor 13 euro maar die heb ik nooit meer gezien helaas en normaal 3 pakken voor 25 dus nu deze 3 voor 20 ben ik al super blij mee en indd als ik overhoud dan gebruik ik ze voor aankoment beebje @Mama van Finn, SUPER GEFELICITEERD!!!!! Lucky you (wij hebben gelukkig ook geen klagen gehad maar toch 2x 1e ronde geweldig ). Pffff lieverd je moet je echt niet schuldig gaan voelen tegenover je oudste hoor, die heeft juist het geluk gehad alle aandacht voor zich allen gehad te hebben al deze tijd en 9 mnd duren nog lang, ik voel me juist eerder schuldig tegenover nieuwe beebje dat ik er veel minder mee bezig ben tot nu toe dan met Chloe ach komt allemaal goed! @Ff, balen, maar aan de andere kant ZUIPENNNNNNNNNNNNNNNN whahahahahahahaha lekker los gaan en genieten van je wijntjes en dan straks voor 150% met smeppen de volgende ronde in Duim voor je meis!
Mama van Finn, van harte meid!!!! Quint, misschien dat we in de toekomst wel testen gaan gebruiken hoor. Maar we zitten net in ronde 3, dus ik zie wel.
Volgens mij gemiddeld 28 dagen, maar ik heb het nooit zo goed bijgehouden. Pas vanaf november... Dat 2x per dag testen moet ik misschien nog niet doen. Maar voor Finn had ik een superonregelmatige cyclus, dus daar ben ik nu weer bang voor. Toch was ik toen ronde 2 al zwanger. Ik denk dat ik gewoon even moet relaxen en het de tijd geven. Ik ben weer aan het hollen en moet gaan lopen. Ze adviseren vrouwen met een onregelmatige cyclus om 2x p dag te testen, vandaar mijn gedachte. Maar ik doe gewoon lekker rustig aan. Het komt ook gewoon omdat ik al heel lang een tweede wil en mijn man nu pas er klaar voor is. Oh bezoek!! Tot morgen!
@Ff, nou ik kan je vertellen dat ik inmiddels heel wat verstand heb van tempen, ovu-testen en smeppen en het is echt niet waar dat vrouwen met een onregelmatige cyclus 2x pd moeten testen! Alleen als je (en dit is echt een uitzondering) een korte LH-piek hebt moet of kun je beter 2x pd testen, normaal duurt een LH-piek 24-36 uur en bij sommige uitzonderlijke gevallen is dit dus maar 12 uur! Als je dan maar 1x pd test heb je de kans dat je je piek mist! Maar dit komt weinig voor! Sommige ovu-testen werken bij de een beter als de ander, daarom heb ik met Clear Blue getest, ok het was heel prijzig, maar ik kon er echt 100% vanuit gaan dat dat ding me de waarheid vertelde en in de 2e ronde zwanger geraakt. Ik kan het me goed voorstellen hoor dat je er gewoon 1000% voor wilt gaan, dat had ik ook ookal begonnen we net ik ben vd eerste ongepland maar super welkom zwanger geraakt en dus wist ik ook dat de kans groot was dat ik snel zwanger kon worden en het echt bewust tempen en ovu's gebruiken dat wilde ik ook graag een keer meemaken dus helemaal geweldig nou heel verhaal sorry! Heb je een leuke verjaardag?
o ja even een kleine aanvulling, ovu-testen bij een lange cyclus is wel vaak zo dat je een late eisprong hebt natuurlijk waardoor je gewoon langer moet testen
@ Finnefant Gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!!!! Maak er een mooie dag van! En 1 glaasje wijn met mate drinken, kan geen kwaad lijkt me hoor! Lekker genieten vandaag!! @ Jadore Meid, je niet schuldig voelen hoor dat je wat gerbuikt tege misselijkheid. Misselijkheid24/7 is echt zwaar hoor, dus heb veel bewondering voor je dat je het nog zo lang zonder hebt gedaan. Ik heb 2 kennissen/vriendinnen die het ook gebruikt hebben...je moet op een gegeven moment wel! Voordeel is dat je voorkomt dat je wegens uitdroging in het zkh moet liggen! Dan is dit veel beter toch? Fijn dat die medicatie er is! En hoop echt dat je weer wat eten binnen blijft houden!! En 4 dagen alles alleen moeten doen en manlief moeten missen..meid..Petje af hoor! Dikke knuffel!! @ Wolfje Hoe gaat het met je mond en met je oma? @ Mama van Finn Gefeliciteerd!!! ZO..vandaag kwam hoogzwangere vriendin op visite...die beviel vorie keer met 38 weken, dus wie weet..wordt ik volgende week wel weer gebeld...lijkt me wel lekker als je niet over tijd hoeft te lopen. Ze bevalt hoogstwaarschijnlijk eerder of op tijd. Vanmorgen leek het ff voorjaar te worden, maar helaas regende het al weer aan het eind van de morgen...ik al heel actief dekbed naar buiten hangen en de boel doen...ben iets te vroeg me me voorjaarsschoonmaak
Jadore Rot voor je dat je je nog steeds zo misselijk voelt meid! Ik hoop dat het medicijn een beetje helpt, anders kun je helemaal niet genieten van je zwangerschap Enneh.... 21 pakken pampers!!! Wauw! Jullie zitten voorlopig goed Raspberry Leuk dat het een gezellig gezin is waar je nu aan het kramen bent (zeg je dat zo?) Krijg je dan niet extra kriebels voor een baby? Finnefant Gefeliciteerd meid! Veel plezier vanavond! Ik heb ook altijd een onregelmatige cyclus, maar ik test ook maar 1x per dag met ovutesten hoor... Tot nu toe elke ronde mijn ei ermee gevonden... Anders wordt het een dure hobby... Quint 3,33 euro voor een pak pampers??? Waar?? Illegaal? Mama van Finn Gefeliciteerd!!! All Vandaag aan mijn leidinggevende verteld dat ik weer zwanger ben... het zweet stond in mijn handjes Maar hij reageerde echt super blij! Haha, soms maak je je zo druk om dingen terwijl het later voor niks blijkt te zijn
mama van Finn:GEFELICITEERD!!!! Giraf: leuk leuk leuk! op je werk vertellen en dat ze dan ook nog leuk reageren!! pfff, opluchting!! 21 (!!!) pakken!?!?!?! sowee, das veel! all: ik ga morgen de verloskundige maar eens bellen. Had al wel de zorgverzekering te pakken gekregen gisteren, en vandaag (!) al een 9-maanden boek ik de bus! jippie! Straks eens even rustig doorkijken! Hebben gisteren voor mijn dochter een shirtje besteld met de tekst: Hoera ik word grote zus! Krijgt ze dit weekend aan, want we zijn niet zo goed ik geheimpjes bewaren voor opa's en oma's dus gaan het gewoon lekker vertellen! spreuk van de dag: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
MamavanFinn, gefeliciteerd! Ontzettend leuk voor jullie! Giraf, wat fijn dat je leidinggevende zo goed reageerde! Ben je opgelucht? En was je niet van plan om te stoppen met werken? Uitleg over 3,33 per pak pampers (gewoon bij de Etos, hoor). Er zijn daar af en toe acties 3 pakker voor 20. Ik krijg een keer per kwartaal pamperskortingsbonnen (10 korting bij aankoop van 3 pakken pampers). Als je deze bon tijdens een actie 3 pakken voor 20 inlevert, dan heb je 3 pakken voor 10 ofwel 3,33 per pak De laatste keer hadden zij bij de Etos 4 pakken voor 30 en dan heb ik met z'n bon 20 voor 4 pakken betaald ofwel 5 per pak. En dan kan je bij de Etos ook nog babyzegels sparen en inleveren, krijg je nog meer korting. Al met al ik vind het de moeite waard.
Hey meiden!! Giraf, je hebt je dus druk gemaakt om niets Krumeltje, leuk zo'n t-shirt!! Quint, dat is nog eens voordelig schoppen Vriendin belde net, die zwangere, deed echt net alsof er niets was. Heb maar gewoon gedaan, geen zin in discussie aan de telefoon. En nu ga ik douchen en mijn man zo naar boven sleuren . Fijne avond all!!