We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Wiens schoonzus stond nou op het punt van bevallen?
    Maible??

De mijne nl ook!
    Ze had een hoge bloeddruk en eiwitten in urine, dat duidt op zwangerschapsvergiftiging. Ze is 35,5 week zwanger door ivf en heeft in het begin al weken in het ziekenhuis gelegen met iets zeldzaams.
    Ze houden haar urine nu in de gaten en moet plat blijven. Als het minder word dan mag ze zondag naar huis, zo niet is het daarblijven en zal ze wel ingeleid worden.
    Ben natuurlijk errug benieuwd!!

Verder geen nieuws, lekker The Voice aan het kijken!
    xx en iedereen een fijn weekend!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meesje; hopelijk gaat het allemaal goed met je schoonzus! spannend en succes!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Giraf nou, ik vind ongesteldheid helemaal niks en met maandverband wordt dat idd. niet echt beter!! Ik vind het echt onzin reclame! Heerlijk dat je zo lekker lang kon blijven slapen...voordat Maaike dat es deed...

@ Meesje Spannend zeg!!

Ben nu nog ff hard de boel aan het doen..vanmiddag staat er weer visite voor de deur! Heb erweer zin in!!:)

4. Zeepaardje

s6 madeliefje en fijne dag!

5. Zeepaardje

oja hier ovu test nog steeds negatief!

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Spannend, schoonzussen die aan het bevallen zijn!
    Wolfje, succes met het verder zoeken maar het is wel balen, zeg...
    Wie had er pendels voor januari? Ik heb er namelijk ook een ontvangen, januari meisje! en nog een december jongen. Wij zullen zien...
    Verder weinig nieuws hier, zit nu op het wachtbankje...
    Zwaai naar iedereen en fijn weekend!

7. giraf

giraf Niet meer actief

Hai meiden!
    Wat een rot weer he?? Kan geen kant op met de kleine...
    Vanacht heeft ze weer gewoon doorgeslapen zonder een late fles! Heerlijk!
    Kunnen wij ook weer op tijd naar bed :p.
    Als ze straks wakker is gaan we maar naar oma denk ik, daar een beetje vervelen...

Morgen feest, want schoonmoeder wordt 50.

Nou dames nog een fijn weekend, veel plezier allemaal met visite-huishouden-ei zoeken-enz...
    En succes voor de schoonzussen die moeten (mogen) bevallen!

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    wat een weertje idd, vanmorgen was het nog wel lekker dus even bloemen en broodjes gehaald, even paard gereden en nu lekker op de bank met een joggingbroek aan, HEERLIJK !!
    de kleine hummel heeft tijdens het rijden geslapen en was nu weer moe, helemaal goed even een paar uurtjes voor mezelf !!! :D

de box heb ik gister maar afgebroken ,had gehoopt dat ie kon blijven staan maar helaas :(, heb een pendel voor een positieve test in januari, hoop het zo !

fijn weekeind dames en misschien kom ik morgen nog even spieken of er nog leuke verhalen zijn.

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    meesje, wat spannend voor je schoonzusje. Ik hoop dat de kleine nog eventjes blijft zitten.

Weer is niet leuk!!! Maar ben de hele ochtend bezig geweest met een taart voor een vriendin. Juultje ligt nu op bed dus even lekker op de bank. Hij heeft trouwens zijn hele billen open, zo sneu, zijn luier van vannacht zat gewoon vast. Heeft hij echt nog nooit gehad zo erg.

Oh en een picture van het taartje :D

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Woeha!!! Nathalie, wat mooi!!!!
    Ik ga 16 nov een workshop doen, cupcakes versieren. Eens kijken of ik het ook in de vingers heb....

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh leuk!!! Heb ik vorig jaar ook gedaan. En over 1,5 week heb ik een workshop waarbij we van een muffin en cupcakes een theepot en kopjes gaan maken. Ook erg zin in.

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    @ Meesje, Spannend van je schoonzus! Het is idd mijn schoonzus die ok op ploffen staat:p Heb haar vanmorgen gezien en alles was weer rustig..;) maar ik denk niet dat het lang meer gaat duren (of dat hoop ik...)

Balen van je nega ovu test Wolfje. Op welke dag zit je nu?

Wat een boel pendels voor Januari!! Zou toch wel erg leuk zijn als we allemaal ook zwanger worden die maand. Tot nu toe Quint, Vlekkengek, Nathalie en ik een pendel voor Januari.

Giraf; alvast gefeliciteerd met je schoonmoeder! Lekker he dat doorslapen:D
    Die kleine van ons heeft geslapen van 19.00 tot 07.00. Toen een fles en weer geslapen tot 10.00 (en mama ook:D)

Gave taart Nathalie!! Ik ben net begonnen met taarten decoreren (2x) maar dit is toch wel baas boven baas:)

Heb verder niet veel zinnigs te melden. Vanmorgen zouden we naar de dierentuin met schoonzus en zwager (en alle kids) maar het was zo'n rotweer dat we maar naar een pannenkoekenhuis zijn geweest.
    Verder een beetje luie dag. En ik ben ook nog aan het zoeken naar mijn ei.

13. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Wat is het hier rustig...

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja he....;)

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Nathalie Wat een mooie taart!! En wat vervelend van je zoon z'n billetjes!! Helpt vaseline/sudocreme/zwitsal?

16. giraf

giraf Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Het is alweer maandag, pff, wat gaat zo'n weekend toch snel!
    Allemaal een leuk weekend gehad? Hier wel. Zaterdag bij mijn ouders gaan eten, en gisteren feest omdat mijn schoonmoeder 50 is geworden. Ze vierde het in het cafe, dus we hadden de kleine niet mee genomen, maar naar mijn ouders gebracht. En een commentaar dat ik heb gehad :$ Tss. echt stom. Ik ga mijn kleine van 4 maanden toch niet meenemen naar een cafe waar de muziek keihard staat en waar vollebak gerookt word? Of ben ik een overbezorgde moeder?

@Vlekkengek:
    Lekker he zo'n middagje op de bank in joggingpak, zeker met dat slechte weer!
    @Nathalie:
    Wauw, wat een mooie taart! Gevolg is nu dat ik om 8:00 in de ochtend ontzettend veel zin heb in taart ;)
    @Meesje:
    Da's leuk zo'n workshop! Dat hebben wij met alle buurvrouwen ook gedaan, was leuk en lekker haha
    @Maible:
    Jammer dat de dierentuin niet doorging gisteren, maar een pannekoekenhuis is ook leuk.
    @Wolfje:
    Heb je je ei ondertussen al gevonden?
    En leuk weekend gehad met je oma?

Ik ga weer even werken, daar word ik tenslotte op dit moment voor betaald :p

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeimorgen dames,

Giraf, Lijkt me niet meer dan logisch dat je je dochter thuis laat als je een feestje in een kroeg hebt. Dat is toch geen omgeving voor een baby van 4mnd!?!

Hier verder een redelijk rustig weekend. Gisterochtend lekker met de hele fam naar het bos geweest. Ik op mijn paard, mijn man de kleine in de babybjorn en de hond was er natuurlijk ook! Was echt heel leuk!
    'S middags bezoek gehad van vrienden. Ze hebben twee kleine zoontjes en die hebben de boel hier flink op zijn kop gezet. Jeetje wat zijn die twee DRUK;)

Dus gisteravond maar lekker op de bank gezeten met een wijntje, dvd en kachel aan.

En als ik mijn lichaam mag vertrouwen heb ik vanmorgen mijn ei gevonden:D

18. giraf

giraf Niet meer actief

Beetje een stomme vraag misschien hoor, maar wanneer "moet" je dan klussen? :)
    Ik heb denk ik vorige maand ook mij ei gevoeld, tenminste ik voelde steken in mijn zij, en een soort kramp voor 5 minuten. Ik neem aan dat dat mijn ei was. Maar moet je dan daarna klussen, of eigenlijk juist ervoor?

19. Zeepaardje

hej dames
    ben er weer ffetjes
    erg druk weekend gehad, maar was erg leuk! oma blijft tot donderdag...

nu mega hoofdpijn en een koortslip voel me niet lekker
    zo afscheidsdienst van de broer van me oma, echt geen zin in, bleh!

ovu test nog wit...we wachten af...nu dg 22
    knuffel voor jullie

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Giraf Gefeliciteerd met je schoonmoeder! En je bent een goede moeder dat je besloten hebt om je kind juist niet mee te nemen!!

Het beste is volgens mij om ervoor geklust te hebben, want dan kan het ei gelijk bevrucht worden, maar erna kan ook nog. Alleen wel snel erna, want het eitje wacht niet zo lang en het zaad moet nog een stukje zwemmen ;) Dus als je je het weer voelt...aan de slag!
    Ik voel trouwens echt niks...wat is beter: om de twee dagen klussen of 6 dgn tot je eisprong niet klussen en rond je eisprong juist weer wel. (zou het zaad super zijn)

@ Maible Klinkt ook heel gezellig zo samen op pad gaan! Ik wou dat ik paard kon rijden, heb ik altijd al willen doen!

Deel Deze Pagina