Dag vrouwkes!! Ben ik weer even, ben heel druk met werken, moederen, cursussen en sporten!! Pffff. En heb mega het gevoel dat ik zwanger ben! Maarrrrrrrrr ik ga op z'n vroegst vrijdagavond testen, jullie horen het dan van me!
@ FF; van harte meid 30... mooie mijlpaal! ik zou gewoon drinken.. heb ik in de eerste 6wk volop gedaan, omdat ik van niets wist... en aangezien je al aangeeft weinig te drinken, maar de keus ligt bij jou! @ jadore; ideaal zoveel op voorraad!!! @ mamavanfinn; gefeliciteerd @ madeliefje... met me mond gaat het goed, mag niet klagen... me opa en oma...tja opa is 6kg afgevallen in 1 maand tijd... en oma is en blijft moe... @giraf; fijn dat de leidinggevende goed reageerde! @krumelte; s6 met bellen naar de vk! @nathalie; ik zou idd ook normaal gedaan hebben en al helemaal over de telefoon ja...s6 ermee @rasp; spannend! @all; drukke dagen voor de boeg dus minder op zp... ene kant vind ik dat erg jammer zat er zowat de hele dag achter... hihi maar anderzijds wel ff afleiding, zal proberen jullie te volgen en te reageren, knuffel
Ik ben ong. dus heerlijk mijn wijntjes genuttigd... Op naar ronde 2!!!!! Bedankt voor jullie felicitaties het was erg leuk vanavond. Welterusten! Knuffels!
Goedemorgen Rasp, ben heel benieuwd!!! Wolfje, afleiding is ook wel even goed inderdaad! Geniet van wat je ook gaat doen Finne, fijn dat je een gezellige avond hebt gehad en de 2e ronde is voor jou!! Zo ik heb de vaatwasser al leeg gehaald, de keuken schoon (gisteravond geen tijd meer voor hahahaha) en nu zit ik te wachten om op mijn fiets te springen
Bedankt Jadore, misschien heb ik dat gelezen en het door elkaar gehaald. Zo fijn dat je zo meedenkt! Mijn verjaardag was heel leuk! We gaan echt voor de 2e ronde.
@Madelief, ahhhhhh wat ben je toch een schat! Thanks meid! Zou wel lekker zijn voor je hoogzwangere vriendin als ze nu ook snel bevalt...ik heb laatst hier een topic gelezen dat de 2e juist vaak later komt nouuuuuu ik hoop ook eerder ik beviel met 39,1 uitgaande vd echo, uitgaande van 1e dag laatste menstr. ben ik op mijn uitgerekende dag bevallen . Zo lekker aan de schoonmaak al hihi lekker he zwanger zijn ik ga ook maar eens wat doen vandaag je motiveert me @Giraf, laatste dagen gaat het beter, ik zit nu nl aan de medicatie . He wat goed joh dat je het verteld hebt en dat hij ook nog leuk reageerde is helemaal mooi meegenomen...is hem beetje geraden ook maar op je werk kan je ook wel andere reacties verwachten dus lekker dat dat van je schouders af is en heerlijk genieten @Krumeltje, moet je ook je zorgverzekering op de hoogte brengen dan? Weet het niet meer van mijn eerste hihi. Hahahaha helemaal mee eens, wij hebben het ook vroeg bekend gemaakt, waarom zo iets moois verborgen houden, ja het kan mis gaan maar dat kan ook na de 12 weken nog helaas. Wat leuk joh, ben benieuwd hoe opa en oma's gaan reageren! Heb je je vk al gebeld? Ga je naar een nieuwe of dezelfde als je 1e? @Quint, AhA nou begrijp ik hem, he maar meestal mag je toch niet 2 aanbiedingen tegelijk gebruiken? Maar mag ik vragen waar je je daarvoor kan aanmelden.....klinkt wel erg voordelig @Nath, ooo lekker doen alsof je neus bloed....daar kan ik helemaal niet tegen hahaha, maar goed als het werkt en jullie vinden het prettig gewoon zo houden. Bij mij komt het er dan vroeg of laat toch uit en dan vaak dubbel zo hard. @Ff, geen dank meis vind het leuk om mee te denken en ik weet nu wel eea van die dingen allemaal omdat ik 24/7 mee bezig was hihihihi. Heerlijk dat je zo'n fijne verjaardag hebt gehad met lekkere wijntjes yammyyyyy Deze ronde lekker smeppen geweldig hihi welke ovu's gebruik jij eigenlijk? @Rasp, blijft spannend! @Wolfje, kom maar weer snel veel kletsen hoor , erg begrijpelijk allemaal hoor want mennnn wat maak jij een hoop mee de afgelopen tijd en nog pfffff petje af voor je meis! Wel een voordeel is dat je er even minder mee bezig bent nu! @Nath, nog even waar ga jij zo vrolijk jumpend op je fiets naartoe ?
Nou ik had geen zin in een discussie met haar aan de telefoon dus heb het er even bij gelaten, maar ik ga het zeker nog wel aangeven hoor. Vrolijk op mijn fiets naar het werk hahaha Vanavond etentje met het werk, ben benieuwd, zag allemaal apparte dingen op de kaart staan en ik ben niet zo'n makkelijke eter hahaha
jadore: heb net de VK gebeld, op 10 feb. heb ik de eerste echo! jeeeej! Omdat ik verhuisd ben dit jaar, heb ik nu een nieuwe verloskundige, aan de telefoon klonk het allemaal leuk. Maar om eerlijk te zijn... het kan alleen maar tegenvallen, want vorige keer is het helemaal naar mijn zin gegaan!! Zelfs toen er eea. mis ging, is het beste scenario eruit gekomen
@ Nathalie Klussen gelukt gister? @ Jadore Vandaag is het wel echt zon heerlijke schoonmaakdag...vanmorgen lekker bezig geweest en al heerlijk wezen wandelen met Maaike. Heerlijk, het voorjaar komt er weer aan! Dit weer vind ik helemaal TOP! Gaat het al wat beter? Ik ben savonds echt kas versleten! Vanavond ga ik na een tijdje weer vrijwilligerswerk doen bij de oudjes..zie wel beetje tegen op..als je zo moe bent en savonds voel ik me meer misselijk. Maar is ook weer leuk om ze te zien. Maaike gaat elke keer bijna lopen, elke keer gaat ze los staan en dan staat ze daar echt zo dat ze zo gaat lopen, maar helaas laat ze zich vaak na een tijdje weer door de knieeen zakken. Het komt er wel aan. En o, gister moest ik zo lachen. Ik ging eten doen in de keuken, komt die kleine boef in de keuken zitten en beetje jengelen en ze wijst ergens naar. Dus ik vraag: wat wil je? Wijst ze naar de koekjestrommel en zegt dan een woord (lijkt totaal niet op koekje) Ik heb het een paar keer gevraagd en elke keer deed ze hetzelfde. Ik zeg: nee, we gaan eten. Ze was echt boos dat ze geen koekje kreeg, Zij dacht natuurlijk: mama gaat weer naar de keuken, dus dat betekent weer koekje. Haha..echt zo schattig!
@ Giraf: Wat fijn dat ze positief reageerden op je werk! Een hele last van je schouders of niet meid? Nu kun je heerlijk gaan genieten! @Jadore: Ik had sensitest, jij? Fijn dat je je beter voelt! @ Krumeltje: Leuk dat je een afspraak hebt gemaakt, spannend hoor! Ik zou proberen er helemaal blanco in te stappen, dan kan het ook niet tegenvallen toch? Ze zullen vast ook heel lief zijn daar! @ Nath: Ik vind het knap dat je je zo kunt inhouden, daar ben ik ook nooit zo goed in hihi. Maar dat brengt me idd ook niet altijd de prettigste situaties @ Rasp: Wat knap dat je zo geduldig kunt zijn, hahaha kan nog wat van je leren! @ Quint: Ja ik wil die aanbieding ook wel haha! @ wolfje: Succes met de drukke dagen, niet teveel stress hoop ik! Vanmorgen had ik even een baalmoment, maar nu heb ik weer alle positiviteit gevonden en ben helemaal klaar voor de volgende ronde! Manlief gelukkig ook, is ook wel handig, toch?
@ Finnefant Balen van je ongi! Op naar de volgende klusronde! @ Krumeltje Fijn dat de echo vaststaat, kun je er naar toeleven!
hahaha madeliefje, wat lief zeg!!! Die van mij stond gisteren naast me in de keuken dus ik kijk naar hem zie dat ie een poging doet om zijn broek naar beneden te trekken en zegt Bah. Moest echt lachen Finnefant, ik had wel moeite om me rustig te houden hoor. Maar was ook erg verbaasd dat zij niets door had.
Ik merk ook wel dat ik niet meer haar beste vriendin ben zeg maar Ik ken haar al 16 jaar ofzo, altijd samen ed. Gisteren belde ze dan op en vertelde ze dat ze hadden afgesproken het alleen aan de ouders te vertellen. Nou toen had haar schoonzusje het geraden en moest ze het ook haar zus vertellen en ja dan moest ze het T (vriendin van haar) ook vertellen en ik kwam aan het eind zeg maar
Nou, weet jij ook weer waar je staat zeg, pffft. Wat een verhaal. Nou heeft ze natuurlijk het volste recht zelf te weten wie ze het vertelt, maar dan moet ze ook zelf de consequenties aanvaarden, die dat met zich meebrengt! En niet zo schijnheilig doen alsof het heel normaal is allemaal. Sterkte er mee meisje!
Ze moet inderdaad zelf weten aan wie ze het verteld, maar als je te horen krijgt dat je ergens aan het eind genoemd wordt is dat niet echt leuk. Nu weet ik dat ze heel close is met die T en dan tegen mij maar klagen dat ze me nooit spreek. Tja dan moet ze eens bij zichzelf gaan nadenken
Bovendien was zij ook degene die bij de bevalling was. Ze was er niet echt bij zeg maar, maar ze is wel die avond bij me gebleven en ze is meegegaan naar het ziekenhuis, alleen is ze in de wachtkamer gebleven.
Ja ik beschouwde haar ook echt als een goede vriendin, maar denk dat het 1 richtingsverkeer was hahaha
@Krum, wat super leuk 10 feb hoe ver ben je dan? Ach joh komt vast goed! @MadL, Ja gaat goed sinds pillen thanks! Hihi nou ik heb het toch bij een beetje gehouden veel te bang dat mijn energiepijl weer nihil wordt . Wat goed dat je vrijwilligerswerk doet! Petje af hoor!!! Extra knap dat je gewoon gaat vandaag! Weten ze het daar al? @Ff, Ok. heb ik geen ervaringen mee, maar wel goede verhalen gehoord hier op zp over de ovu's dan iig en ik gebruikte CB digitaal met een of een O maar was super alleen erg duur, 7 testen voor 33,- euro. Kan me voorstellen elke ronde dat het niet zo is is jammer en teleurstellend, maar het is nog maar het begin dus kop op met opgeheven hoofd die rode dagen door en heerlijk gaan Smeppen @Nath, oooooooooooooooooooooooooo wat erg zeg!!!!! Ik heb een beetje vergelijkbaars meegemaakt maar dan met mijn zus, is zelfs bij de bevalling geweest, toen hebben we 3 weken na mijn bevalling ruzie gekregen om de meest domme dingen echt te erg voor woorden maar goed zij was dus zwanger geraakt toen ik net was bevallen en ik kreeg sowieso later te horen dat ze zwanger was en ze heeft me 1x meegevraagd naar de VK, terwijl zij mee was met mijn 9 wkn echo ennnnn pretecho!!! en ze vroeg me een uur of 2 van te voren, maar ik was bij een vriendin en waarop ik had gereageerd van het lijkt me heel leuk een andere keer mee te gaan maar nu heb ik al een afspraak, ze heeft me nooit meer ergens mee naartoe gevraagd en ik werd gebeld dat haar kindje geboren was en toen vroeg ik aan mijn moeder, want zij belde, wanneer we mochten komen ze was heel warrig en ging er niet op in en zei dat t een zware bevalling was en dat ze snel moest ophangen om andere te bellen.....met het gevolg dat ik zoiets had nou ik hoor wel wanneer we mogen komen....paar dagen later via hyves....waren mijn nichtjes al geweest..en ik dus maar gesmst van nou ja als je nog wilt dat ik langskom....toen ben ik wel die dag erna gegaan maar is gewoon heel raar allemaal en nu hebben we alles uitgepraat en proberen we onze band weer te herstellen, maar ik ga haar naar niets meevragen! Dat station ben ik gepasseerd! Dus ik weet hoe je je voelt en weet je dat soort mensen kun je beter gewoon een afzijdige relatie mee hebben dan dat ze je zo'n verdriet doen dussss ik zou zeggen stoppen met eenrichtingsverkeer dat is nooit goed! Knuff