We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik moest een beetje wennen, maar ik vind Estee wel heel mooi! Ligt er wel een beetje aan hoe je het zegt, maar op de rustige manier en niet Estheeeeeeeeeeeeee maar gewoon Estee vind ik heel mooi!!!

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb wel verteld welke naam ik heel mooi vind aan mijn zus en ouders. Maar of ik hem ook ga gebruiken is voor hun een vraag :D
    En misschien kom ik wel een andere naam tegen ineens, wat ik niet verwacht trouwens hahaha

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ja ik denk ook niet dat ik Finn had veranderd als ik wist dat ie zo polulair was. Finn is gewoon Finn!:D

4. Funnyfant

Deze vond ik zelf ook leuk, niet zelf bedacht:

Op mijn teentjes
    kijk ik over het randje van de wieg.
    Dag lief broertje/zusje,
    ik vind je lief

5. Funnyfant

Vind Estee ook mooi. En Suze, dan zou ik Suus doen, dat is meer mijn stijl. Ik vind Merin (mee-rín, niet muh-rin. Klemtoon op 'in' )Heeeeeeeeeeeeeel mooi (mijn man ook), maar dat rijmt op Finn en dat is een beetje raar. Maar ik twijfel toch nog een beetje, vind hem zooooo mooi

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja ik weet niet waarom ik het niet zo heb met de oudste zo in de belangstelling te laten staan, niet lulllig bedoelt hoor! Maar misschien komt het omdat ik de jongste ben ;) en heel erg voel dat ik niet 1e kind ben (geweest). Dus hoe ziels veel ik ook van Chloe hou, zij heeft haar kaartje gehad en dit kindje krijgt zijne. Ik heb dit gevoel altijd, terwijl ik het heel goed vind om de oudste erbij te betrekken zoveel mogelijk, maar niet op het kaartje, misschien een klein stukje met de aankondiging ofzo, maar niet in het gedicht en niet op de foto aan de voorkant ofzo, hopelijk word ik niet verkeerd begrepen, want het klinkt misschien raar maar ja kan er niets aan doen ;)

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jadore, je moet doen waar jij je prettig bij voelt! En nogmaals, ik heb het nu allemaal in mijn hoofd, maar ik ken mezelf dus het kan zo weer veranderen hahahaha

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Suus is weer niet mijn stijl :D
    Vind ik ook niet zo mooi staan bij de eerste naam die we hebben hahaha

Merin hoor je ook niet veel!!! Erg mooi. Ik vind Marin ook erg leuk, maar zo heet mijn directeur :D

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja dat doe ik ook wel hoor, maar ik zie het heel vaak dat mensen schrijven vanuit het broertje/zusje en ik vraag me wel eens af of mensen niet hetzelfde denken als ik soms dat een nieuwe beeb weer echt zijn/haar eigen kaartje krijgt, dat bedoelde ik er meer mee. Terwijl ik juist niet kan wachten tot Chloe haar oooo ik schrijf gewoon haar whahahhahaha ik bedoel hem of haar vast gaat houden en ze samen echt een hechte band zullen krijgen zie dat helemaal voor me ...***smelt***:D

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik vind Suus ook te hollands. Suze vind ik zeker mooier maar dan vind ik bv Sarah ook heel mooi!!!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik vind Chloe echt een hele mooie naam, maar manlief niet zo, verder vind ik Sarah dus heel mooi uhmmmm ben heel kieskeurig hoor, maar Jaidy vind ik ook heel leuk of Jade, Jada

Jongensnamen vind ik lastiger, Anthony vond ik erg leuk en Tyler alleen iets te Engels/Amerikaans vinden wij net zoals Megan voor een meisje heel mooi maar te EN/USA

pffff zoveel namen al voorbij zien komen en dan moet je beide echt het gevoel van JAAAA hebben, gelukkig hebben we de jongensnaam, meisjesnaam wat mij betreft ook, weet alleen niet of manlief die nou ook nog wilde ;) ik wacht even met speuren tot we weten wat het wordt als het een meisje wordt en als ik niets anders kan vinden dan overtuig ik hem wel :p:D

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Julian zou ook Jaidy hebben geheetten als hij een meisje was :D (2e naam Caithlyn)

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hahahaha leuk! Vind het erg mooi naam!!! en past ook leuk bij Julian spreek je Julian bij jullie als J of Dj?

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gewoon als een J, op zijn Hollands. Jaidy zouden we uitspreken met een Dj, vandaar dat het hem nu niet gaan worden :D

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik hou normaal niet van op zijn hollands maar omdat Julian in mijn ogen geen hollandse naam is vind ik het juist mooier als J ;) ingewikkelde denkster ben ik he hahahha maar J vind ik met julian dus ook mooier dan Dj. Maar Dj is ook mooi ;)

Zo wij gaan straks weg voor de shoot van Chloe :D ben benieuwd!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Succes Jadore!! Ben heel benieuwd naar de pics!!!

17. Funnyfant

@ Jadore: Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ik snap jouw uitgangspunt ook en vind ik ook wel mooi.

Ik ben juist wel van de Hollandse naam, of althans de korte bondige naam. Ik vind Friese namen ook heel mooi, maar manlief haat Friese namen. En voor meisjes vind ik ook jongensnamen stoer: Teun, Tijn enz. Maar voor Finn hadden we Linn als hij een meisje zou zijn geweest. Ninthe vind ik ook heel mooi.

18. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    Mooie namen komen voorbij hoor! Wij zijn ook meer van de hollandse namen, of in ieder geval gewoon op z'n hollands uitgesproken. Kort en krachtig!

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wij houden ook wel van kort, Chloe dr echte naam (vriendinnetjes zie de deur van Chloe in mijn foto-album ;) is ook kort en schattig dan. Ik vind voor een jongen sowieso leuker als het niet al te lang is. Linn en Ninthe vind ik ook heel mooi! Vind ik niet echt perse hollands meer teun, roos, linda, koos, anja enz enz enz maar wij krijgen een beetje een tintje dus dan vind ik niet te hollands wel mooi, maar niet ordinair, persoonlijk vind ik bv giovanni, delano, jaylano enz enz voor een NL kindje of amper iets, niet zo vind het niet lullig bedoeld, maar beetje ordinair :S sorry wil er niemand mee kwetsen hoor als iemand ze hier heeft, voor een donker kindje vind ik het wel anders, maar ook niet heeeeel geweldig!

Nou wij gaan nu echt echt de deur uit :D ik laat strakkies weten hoe het gegaan is, zijn pas in de avond thuis hoor ;)

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Even heel snel:

Iedereen heeft wel leuke namen opgenoemd vind ik! Smaken verschillen, maar wij zijn ook van Oer Hollands.
    Nu vind ik de namen die Jadore opnoemt en Nathalie ook bijv wel mooi. Megan vind ik ook mooi, maar wij hebben een oer hollands achternaam en dat slaat dan samen ook nergens op vind ik.
    Maar ben ook met Jadore eens dat die (ordi)-engelse namen ook totaal niet mijn smaak zijn.
    Hier waar ik woon woont een stel en die vrouw heeft nog echt zo'n getoupeerde 80-er jaren kuif als pony, weet je dan wat ik bedoel? Zoooo fout, anyway, ze kregen een zoontje: Dylano.
    2 jaar later kregen ze een tweeling, weer jongens: Deshley en Divinio....
    Kun je je voorstellen dat je dat in 1 zin moet roepen?? Ieks.....
    En mijn schoonvader is hertrouwd en haar kleinzoon heet, let op: Revalino........burb....
    En haar kersverse kleindochter heet Avony.......(de naam is afgeleid van een computerspelletje wat haar vader graag speelt......hoe erg??)
    Nee, daar houd ik dus echt niet van, sorry als ik iemand voor de kop stoot!!!
    Als ouders halfbloed zijn, (al dan niet een tintje) vind ik het ook anders. Hebt soms ook familie in buitenland die de naam ook moeten kunnen uitspreken. Zelfde als ik het heel gek vind als een donker kindje Klaas, Kees of Willem heet....

@ Jadore: veel plezier bij de shoot! laat even weten in welk nummer ze komt!
    @Rasp; balen meid! Had het niet verwacht gezien je symptomen. Zondag zit ik weer klaar. Werk ze nog!

@ Krumeltje(of was het Finnefant?) en Nathalie: leuke kaartjes! De onze was totaal anders, zal een kijken of ik hem vanavond erop krijg....

Deel Deze Pagina