We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Meiden, wat hebben jullie veel gekletst zeg!!Alles ff bijlezen...:D

@ Mees Meid, is echt erg van je s.moeder zeg!!:$ ZOu ze bij mij niet hoeven wagen, want ze hoefde gelijk niet meer te kommen! Wat zegt je man er van dan? Ik heb zo'n s.moeder die alles beter weet..zucht..en ze is altijd zo irri nuchter. Je kan helaas niks aan dr vertellen ,want daar is ze veel te oppervlakkig voor. Ze luistert vaak maar met een half oor of zegt weer es : nee joh, das nergens voor nodig. (bv: met brandwonden van Maaike naar HA gaan...) Ik ga me eigen gang en ben het zat aant worden. Wij mogen altijd die kant op gaan en zelf komt ze nooit eens aanwippen. Ze is altijd aan het oppassen op de kids van me s.zus. (haar dochter dus)En je mag altijd de schattige verhalen horen over die kids...BLEGH. Nou, ik ben klaar ermee. Ik leid me eigen leven. Mees, je bent nog veel te geduldig met d'r. Hou die deur maar es dicht, want ze gaat echt te ver hoor!! En gewoon je hart luchten hier!! ;) Dwing haar maar es zo'n snoepje te eten..mag ze gelijk een kunstgebit nemen:p (sorry, kan erg sarcastisch zijn:))Mees, je bent een goede moeder, je laat je niet van de wijs brengen en dat vind ik wel heel knap, moet je toch stevig voor in je schoenen staan. DUs bij deze, grote complimenten!;)
    Mijn zus slaapt ook met voedingskussen!! (is ook zwanger, uitger. in maart) Waar dat ding al niet handig voor is;)
    Wij gaan weer een gedichtje erbij zetten op geboortekaartje. Wat een leuk idee om echt de geboortekaartjes te sturen. Ik vind het een super idee!
    Wat een verschrikkelijke namen zeg van die mensen die bij je in de buurt wonen..nee..houden wij ook nie van.

Meiden, volgens mij zijn we allemaal wel van Hollandse namen! Ik vind Eline nog steeds een mooie meisjesnaam..alleen, het verschilt maar weinig van me eigen naam...dus..twijfel nog wel.

@ Wolfje Maaike is nu 1 jaar en 3 maanden. Hoop dat je allang zwanger bent voor juli hoor! Strooi nog meer HCG jouw kant op!

@ Raspberry Vind het zo spannend! Wie weet lees ik straks ineens tussen de berichten dat je zwanger bent. Kan niet missen geloof ik!!
    meid, he, lees ik dat je nog niet posi hebt getest. Kan nog gebeuren! DIkke knuffel!!

@ Jadore Ja, goed zo dat je je eigen leven leidt. Wij zijn er achter dat vrienden het belangrijkst zijn..familie is een drama bij ons. We hebben ook super leuke buren waar we op elkaars kids passen en babyfoons uitwisselen. Dus voel me gelukkig in me eigen wereldje!Wij worden vast later een leuk gezin:p
    Oh, meid wat leuk dat je het hartje al gehoord hebt!!!! ZO'n mooi geluid!! Wie weet ga ik er ook wel 1 aanschaffen;)
    En begrijp het wel dat elk kind zijn eigen geboortekaartje krijgt. Dat willen wij ook. Alleen zo'n gedichtje is wel erg schattig. Maar daar kunnen we nog over dubben. Het wordt bij ons idd. ook geen kaartje met broertje/zusje erop.

@ Nathalie Wat een boefje si het toch, dat tie al zo slim is haha!Mooie geboortekaartje! Leuk van die voetjes, hadden wij ook! En de tekst is ook mooi!Ik had op internet ook gedichtjes gezien vanuit een broertje of zusje gezegd. Is erg leuk!

@Finnefant Wat een leuke tekst zeg! Een wijze spreuk zeg maar!;) en van die drie geboortegedichtjes is die laatste echt enig!! Dat zijn nou echt van die leuke originele gedichtjes. (ik zie ze nl. nooit) Oooh..heb je ze zelf verzonnen ook nog..haha..klop straks bij je aan hoor!;) Echt heel knap en echt leuk!!

Onze geboortetekst bij Maaike:
    Zo heel gewoon en toch zo bijzonder
    Zo alledaags, maar steeds een wonder
    Dit kleine nieuwe leven
    door God aan ons gegeven

Vannacht haast niet geslapen. Me hoofd stond nog aan zeg maar..de gedachten bleven maar komen en een irri liedje bleef maar doordraaien in me hoofd...hebben jullie daar ook wel es last van, of jullie verklaren jullie me nou voor gek?;)

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Madeliefje, ook een mooi tekstje!!!
    Ik herken het hoor meid, dus verklaar je niet voor gek :D

Wij mogen vanavond nog een keer klussen :D
    Merk wel aan vriendlief dat een aantal dagen achter elkaar toch wat meer moeite kost hahahaha

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha, nog even en dan heeft tie weer wat rust! Wordt weer spannend straks!!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja kunnen we weer op het beruchte bankje gaan zitten :(

5. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

@ Madeliefje: Kom maar hoor, ik vind het heel leuk om te doen! ik heb trouwens ook de trouwkaart van mijn broer ontworpen. Die is nog niet verstuurd dus kan ik nog niet laten zien. Dan krijg ik ruzie ben ik bang. hihi. Maar als je een bepaald gedichtje ofzo wil, of een eigen figuurtje of zoiets.. kom maar op dat is mijn hobby! :D

@ Nath: Succes met klussen. Ach als ze niet mogen is het niet goed en dan mag het iedere dag en dan is het weer niet goed hahaha!

6. giraf

giraf Niet meer actief

Raspberry
    Jammer van de witte test meid! Hopleijk heb je gewoon te vroeg getest!
    Leuk dat je (weer) tante wordt!

Wolfje
    Lief hoor, dat je zo goed voor je oma en opa zorgt!
    Op zich misschien wel een goed idee van je man om vanaf juli even een pauze te nemen... Even iets anders in je hoofd..

Finnefant
    Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad!
    Inderdaad een last van mijn schouders dat ze op mijn werk goed reageerden op mijn zwangerschap.
    Ik gebruikte de ovutesten van zwanger&kids, was er altijd erg blij mee.
    Je kan mooi dichten trouwens!

Jadore
    Jij had gelezen in een topic dat de 2e vaak later komt dan de 1e?? :$ Ik hoop het niet, want onze kleine meid is met 41+5 geboren.. :D
    En het hartje al gehoord!! Leuk!!
    Bij ons krijgt de 2e ook een "eigen" kaartje hoor, ook niet vanuit Isa.

Nathalie
    Nog lekker gegeten met je collega's?
    Ik moest stiekem wel lachen om die actie van Jul... Haha... hij is wel slim ja!
    En je hebt smaak! :D We hebben hetzelfde gedichtje op het geboortekaartje!

Krumeltje
    10 Febr 1e echo! Leuk, dan liggen we samen aan de monitor... Ik krijg mijn 2e echo dan...

Madeliefje
    Ik herken je voorjaarsgevoel wel een beetje hoor, zodra het zonnetje gaat schijnen voel ik me gelijk een stuk vrolijker! Heb als het zo koud en donker is echt nergens fut voor..

Wat een verhaal over je ouders :$ Jammer ook dat je broer gelijk zijn oordeel klaar had :(
    Heb je met je andere broer/zussen nog wel goed contact?

Meesje
    Tss wat een raar mens die schoonloeder van je! :$
    Ik zou er echt wel wat van zeggen hoor, maar ik ben nou eenmaal niet zo lief voor schoonmoeders ;)
    Als die van mij nog maar verkeerd kijkt naar mijn zin dan krijgt ze al een snauw :D
    Heeft ze het zelf naar gemaakt hoor, door achter mijn rug om lelijk over ons te praten.... Dus jullie hoeven geen medelijden met haar te hebben :p
    En inderdaad hebben wij toch ook nog wel veel 'nodig' voor de 2e. Gisteren had ik het er met mijn man over en ons lijstje werd steeds langer :)
    Leuk idee om iedereen hier een geboortekaartje te sturen! Ik doe mee!

All
    Nieuwe foto's in mijn album! Geboortekaartje en foto's..

Vanochtend zijn we weer lekker gaan zwemmen, vind ze echt heerlijk! Dan gilt ze het uit van plezier, zo leuk om te zien!
    Vanmiddag naar mijn opa en oma geweest, die zijn ook favoriet :p
    Zijn ze met z'n alle aan het lachen en over de grond aan het rollen :$ (Ja ook mijn opa en oma van in de 80 :D)
    Nu ligt ze in coma :p (en ik ook bijna :))

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Girafje, ik kan niet in je album :D
    Oh en lekker zwemmen!! Wil ik ook met jul gaan doen, die is niet zo gek op water dus wat meer zwemmen zou hem misschien goed doen :D

8. Funnyfant

Ik ken iemand die heeft een chelsea en een Jersey. ook niet mijn stijl. En iemand die heeft een Spijker, ja echt waar!!!:$

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Giraf: leuke foto's (ik gelijk kijken natuurlijk, hoezo nieuwsgierig....)

@ all:
    Tegen juni gaan we elkaar even een pb sturen met onze echte adressen. Ik vind het zowieso super leuk om echte kaartjes te zien en ontvangen, en we hebben t.z.t. wel een jaartje met elkaar volgelult, dus.....wie mee wil doen, doet mee ok!?

Wel grappig, als je een berichtje aan het typen bent zie je rechts ervan op de pagina een reclame voorbij komen van kaartje to go.
    Daar komt het kaartje in voor wat wij als voorbeeld gaan gebruiken.
    Kijk maar eens. Er komt er 1 voorbij met Fleur voorbij en 1 met Eefje.
    Als achtergrond gaan we dan de kleuren gebruiken die we ook in het kamertje gaan doen straks. Het is een soort postzegel met stempel. Die stempel hebben we bij mijn zoontje ook gebruikt rechts van de naam. Daar staan al zijn gegevens in: dag, gewicht, tijdstip en in het midden staat "goed gekeurd"
    Dat gaan we nu weer gebruiken. Maar we gaan niet in naam van onze zoon schrijven, en ook geen gedichtjes.

10. Funnyfant

Klink goed hoor Mees!:)

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dit was trouwens de voorkant van ons vorige kaartje. (dat verduidelijkt mijn vorige bericht)

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    En dit de binnenkant.
    KLeuren zijn trouwens nu een stuk feller dan in werkelijkheid. Strepen zijn dezelfde als op de muur in zijn kamertje.

13. Funnyfant

Stoere kaart!! Mooi hoor!

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Eigen ontwerp!

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Meiden, kom jullie even begroeten!

Zo te lezen zijn jullie erg druk geweest. Nu wij het over geboortekaartjes hebben, wil ik jullie om een mening vragen. Kan dit kaartje ook voor een jongen gebruikt worden of is het alleen voor een meisje leuk?

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zeker ook voor een jongen!!

17. raspberry

Hoi allemaal! Heb een boel bijgelezen maar sorry, te veel om op alles te reageren. Ik houd het voor nu ook maar even bij de geboortekaartjes om op te reageren.
    Ik heb mooie kaartjes gezien van jullie. Die van ons lijkt er helemaal niet op hahaha.
    Ik zal even proberen om een foto hier neer te zetten maar ik haal die dan even van de site.

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Rasp, dank je wel voor jouw reactie! Las net dat je nog geen positieve test had, ik hoop dat je te vroeg hebt getest. Een knuf en geen bloed geeft moed!

19. Funnyfant

Dat kan prima voor een jongen!

20. raspberry

Aah dank je Quint, en natuurlijk ook alle anderen die gereageerd hebben op mijn berichtje van vanmorgen, vind ik echt heel fijn!
    En ik heb nog een klein beetje hoop maar die test heeft me toch wel teleurgesteld. Maar mijn zusje vertelde me dat zij pas 4 dagen na nod een hele lichte positieve test had. Dus het kan nog maar durf er niet op te rekenen.

Deel Deze Pagina