Ik kom er net achter dat het geboortekaartje niet meer te krijgen is op de site. Ik ga even een foto opzoeken die ik heb van ons kaartje.
@ Quint: Zeker ook heel leuk voor en jongen!!! Twijfel je vanwege de kleurcombi of vanwege de patroontjes? Ik vind deze knuffel zo leuk.....als we dan toch op olifanten toer gaan....
Dit is trouwens het muziekmobieltje wat ik zelf ga maken. (wel van andere stofjes, nog veel leukere!)
Ik heb een sfeerimpressie gemaakt van het kaartje dat ik voor mijn broer en (lees: vooral) schoonzus heb gemaakt en ontworpen. Zij hebben een grote tuin met varken, 2 kippen en een hond. Ook hebben zij hun houten tuinhekje aquablauw geverfd en in het midden staat een grote boom. Die dieren, boom en hekje heb ik verwerkt in hun kaartje. Foto Preview Ik wil in deze stijl ook straks een geboortekaartje maken. Maar ik maak ook schetsen en misschien wil ik dat wel gebruiken... Ben er nog niet helemaal uit hihi
Oh, Meesje, wat een gave oliefant, zeg!!!! Ik twijfel een beetje vanwege bloemetjes en vlindertjes maar jullie hebben mijn twijfels weggenomen! Dit wordt hem waarschijnlijk. Had dit kaartje toevallig tegengekomen en dacht gelijk ja dat is hem, hoef niet verder te kijken/zoeken.
@ Quint: weet niet hoe crea je bent....het olifantje is echt een zelf-maak-patroon. (hiphandwerk.nl) Dat vlindertje en bloemetje had ik nog niet eens binnen de reden-van-afkeuring gevonden, snapje? Dus echt geen twijfels daarover. Als dit hem voor je is, is het hem. Ben jij alvast klaar! @ Finnefant: heb heel veel zin om hem zelf te gaan maken, als hij klaar is kom ik hem showen. Heb een heel schattig muziekje voor erin los gekocht. Wat een mega crea kaartje trouwens, echt heeeeel erg leuk! Knap werk hoor, helemaal mijn stijl, ik hou wel van roesjes en ruitjes!
Zo'n boom leek mij ook wel wat maar dat is er niet van gekomen maar wil ik nog wel gaan doen in haar nieuwe grote meiden kamer als er een tweede komt.
Deze heb ik ook zelf gemaakt, en wil ik nu aanpassen, dus groen en oranje eraf en voor een jongen blauw en bruin erbij, en voor een meisje roze! (oh...mijn handen jeuken om te beginnen)
Ook mooi zeg!! Vind dat deze ook wel kan voor een jongen, maar blauw en bruin is ook een mooie combi!
Ja, hij wás ook voor een jongen, maar als het weer een jongen wordt krijgt hij een aquablauw met bruine kamer, vandaar!
Rasp, hele mooie kaart, helemaal vrolijk en daar hou ik van! Meesje, geweldig dat je zoiets zelf kan maken! En ja, het klinkt raar maar het kaartje hebben wij dus al Manlief vind hem ook mooi!
@Quint, ja wij gingen ook voor vrolijk dus vandaar deze kaart. En we wilden niet specifiek blauw of roze dus daarom groen.