Hee dames, Fijn dat jullie weekend geslaagd was! Hier alles rustig, zijn bezig geweest met het huishouden, administratie, wassen etc en ook nog een stukje gewandeld. Morgen babyzwemmen en vanmiddag gebak halen omdat mijn man binnenkort jarig is. Giraf, wat klussen betreft is het eigenlijk het mooist om vlak voor het ei te klussen. Zaadjes hebben namelijk een aantal uur nodig om bij je ei te komen en het ei blijft maar 24 uur vruchtbaar... Maar als je je ei voelt en gelijk aan het klussen gaat dan kan het ook nog heel goed raak zijn. Kortom goede timing is cruciaal
eyyy meiden, tijdje niet geweest...druk maar ook een laptop die bijna overleden is, kan erg lastig tyen maar even over klussen...FF zegt dat het het beste is vanaf na je ongi om de dag te klussen en als je merkt dat je echt eitje bijna krijgt zoals bij een positieve ovu dan elke dag te klussen tot je temp stijgt hier nog steeds geen positieve ovu helaas iemand ondertussen al zwanger? sorry heb al een tijdje niet gelezen hier schaam schaam
Charissa Nog steeds niemand zwanger nee... Volgens mij zitten de meeste nu rond hun ei. Meiden bedankt voor de antwoorden. Ik ga gewoon vanaf volgende week weer om de 2 dagen klussen, en hopen dat ik mijn ei weer voel.
Wolfje, beterschap! Hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt. Ik dacht idd ook dat je beste kunt klussen voor een ei. Als ik er op let kan ik een eisprong redelijk goed voelen. Maar de signalen voor mijn eisprong zijn ook redelijk duidelijk (vruchtbaar slijm, sorry) Ik moest vanmorgen even weg en mijn moeder heeft even op de kleine gepast. Hij lag heerlijk te slapen toen ik ging, en toen ik terug kwam ook. Maar in de tijd dat ik weg was heeft hij alleen maar lopen brullen
maible; wat sneu dat hij in de tussentijd niks anders deed dan huilen! giraf; s6 met klussen dan he? charissa; hier ook nog niet zwanger aan het wachten op ei...
Wolfje beterschap!! Giraf, succes!! Ik moet nog een week en dan eindelijk stoppen. Krijg net een sms van mijn vriend. Vriendin van zijn collega is zwanger, 8,5 week dus begin juni uitgerekend. Vorige keer was ze in maart uitgerekend en ik in juni, dus misschien weer tegelijk zwanger
Ey Wolfje, ik ben ook bezig met mijn eitje te vinden. ik zat even naar jouw kaartje te kijken en vind het een lastig kaartje van de vorige keer iig had je toen ook een positieve ovu? hopelijk vind je hem snel, ben nog niet zo heel lang aan het tempen hoor dus kan ook mijn onervarenheid zijn
heej nou heb nog nooit een positieve ovu test gehad helaas... temp schommelt ook erg waardoor je er soms niks uit kan halen, maar deze maand doe ik dagelijks ovu test vorige keren alleen om de dag...
Moet ff mijn verhaal kwijt. Ik baal zo ontzettend.... Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat ik vanwege een blessure voorlopig niet mag sporten..:x (gelukkig mag ik wel blijven paardrijden) Over twee weken een ct scan en dan een behandelplan. Maar de arts liet al doorschemeren dat het voor mijn andere sport einde verhaal is...:x
Oh das echt k*t Maible! Had je ergens pijn of last van dan? En wat voor sport mag je niet meer doen dan? sorry voor de vele vragen, maar als je niet wilt vertellen moet je het niet doen hoor In ieder geval een dikke knuffel vanaf hier....
@ Nathalie: Suf is dat he, heb je besloten dat er er per ....voor wilt gaan, en dan duren die laatste dagen eewig! En dat terwijl je van niemand die laatste pilletjes hoeft te slikken! (of was je niet aan de pil?) @ Wolfje: heb je temp kaart ook eens bekeken, maar daar kom ik ook niet wijs uit helaas!! Mijn kaarten zijn telkens volgens het boekje, alleen blijft de temp uiteindelijk niet mooi boven de 37 hangen, maar zakt hij steeds 5-6 dagen na de eisprong weer licht. Is echt lastig voor je als je zo veel testen moet doen. Sterkte meid!! @ Maible: klote voor je! Ik ben een tijd geleden met sporten gestopt, had er zo de balen van, maar begin nu ook echt in te kakken wat sportiviteit betreft...... Maar met klussen verbrand je ook mega veel calorieën! En ik heb best vaak spierpijn de dag erop, haha! (hoe erg dat ik dit toegeef.....) @ Quint: Je zat op het wachtbankje las ik. Hoeveel dagen nog tot je NOD??? @CHarissa! Heej, heb je gemist! Je moet echt een nieuwe laptop kopen!! Een jonge moeder kan écht niet zonder!! @ Giraf: Je hebt het druk gehad van het weekend lees ik! En NEE je bent een GOEDE MOEDER als je je kindje thuis laat op café feestjes!! Ik zou hetzelfde hebben gedaan! Ik heb vandaag voor het eerst Kruitvat Ovutesten gekocht. Eens kijken of die me geluk brengen.... Heb manlief alvast voorbereid op komende dagen. Heb een nieuw plan van aanpak, haha! Deze keer gaan we om de dag klussen. We hebben vorige pogingen vaker elke dag of zelfs 2x per dag geklust....pffff, geen lol aan. En aangezien ik mijn ei komend weekend ergens verwacht heb ik hem gewaarschuwd dat er di-do-za-ma geklust gaat worden! (hebben woensdag en zondag een alcohol feestje...dus vandaar dit schema!) En dan zien we wel weer he.... Schoonzus is weer thuis, maar vrees dat het echt geen week meer gaat duren. (vocht, nog te hoog eiwitgehalte, bloeddruk die stijgt) Heb een luiertaart gemaakt in Zwitsal thema. Als hij klaar is zal ik een fototje plaatsen. Verders geen nieuws hier, behalve dan dat ik een beetje gek wordt van mijn zoontje die tegenwoordig 3x per dag zijn tanden wil poetsen. Zodra hij de kommode aanraakt moet de Lala-tandpasta (teletubbies) op de borstel en likken maar! Mafkees! x Mees
meesje; heb schommelde temp helaas. test ovu van kv moet niet goed zijn, maar weet het niet.. ik ben benieuwd naar je luiertaartje! maible; wat naar voor je meid! dikke knuf en sterkte! ben er morgne weer dames, knuffel
Hee Meesje, Hopelijk brengen die neiuwe ovu testen en jouw nieuw plan van aanpak geluk! Ik duim i.i.g. voor je! Ik moet toegeven dat wij nooit heel veel klussen. Ik ben van mening dat het een kwestie van (zeer) goed timen is. En teveel klussen verslechter de zaadkwaliteit (zeggen ze)... Hier heb ik nog tijd zat tot mijn nod. Nog tien dagen te gaan, joh. Wilde vandaag bijna gaan testen, hahaha, maar natuurlijk niet gedaan. Lachen om je zoontje. Hij vindt het tanden poetsen in ieder geval leuk, dat schelt! En spannend van je schoonzus, binnenkort een kleine erbij!
Meesje, ik heb gelezen ergens dat je niet eerder kunt stoppen met een strip dus maak hem maar netjes af Maible, balen meid! Hoop dat het allemaal meevalt!
Nee dat klopt niet hoor Zaad word elke dag aangevult En als je bijv lang geen sex hebt dat is echt slecht voor het zaad En even een update Geen bloed dus hou moed We testen weer maar dan op de 29ste
SPannend...waarom deed je om de dag dan? @ MAible, jeetje wat vervelend meis @Meesje AHHHHHHHH zo LIEF ja t is schandalig sorry voor rare letters enzo...zaterdag gaan we een nieuwe koPen en het is Pas maandag maar ja ik bericht gewoon minder snel. Hoe gaat het met jou? Wat leuk dat je ook gaat testen...maar wil niet stom doen maar kv schijnt niet heel goed te zijn volgens velen hier. Hahaha over dat klusProgramma lijkt mij wel hihi...alleen wij doen gewoon om de dag en als we mooie test hebben dan elke dag tot temP omhoog gaat. SPannend van je schoonzsje, lief zo'n luiertaart...vond ik er leuk om te krijgen Wou dat mijn meisje tandenoetsen leuk vond...zij maakt er 2x Pd een drama van @all nou wie komt er met goed nieuws