Moest net zo lachen om mijn zoontje.....soms weet je niet wat je moet doen om ze iets te laten eten of drinken.....wij zijn er nu achter dus.... Hij wil nooooooit melk drinken, koud noch warm.....(bij het brood dan he, melkfles wil hij wél!, maar kan hem toch niet tot zijn 5e een flesje melk blijven maken) Hij wil altijd net als papa koffie......tja, dat ga ik hem dus niet geven... Als we nu een mini bodempje koffie in een koffiekopje doen en de rest helemaal vullen met warme melk, drinkt hij als een volwassene het hele kopje leeg! Met zo'n melksnorretje! Slimme vogel..... Tja, dan maar zo he?
@ vlekkengek: Ja hoor, klop maar aan!! Leuk! Ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt. Was bij mij dus helaas wel Jonne vind ik mooi of Joppe. En Tibe. Sepp of Seppe. Mijn collega heeft een Sylke en een Jesse. Ties vind ik ook stoer maar dat betekent in ons dialect het mannelijk geslachtsdeel. (heb jeuk an me ties bijv.) Hahaha. En voor een meisje: Yfke past wel, Benthe, Yinthe, Ninthe, Lenthe, Janne, Minke, Mirthe... Femke @ Meesje: Hihihi lekker eigenwijs! Net als papa hihi. Superoplossing! @ Rasp: idd wachten tot het voor jou goed voelt, ben weer ongeduldig, maar hoop het ook zo voor je!!! @ giraf: Een weeënstorm oke, maar geen 9 uur meer, echt liever niet!
Hey Meiden, Tjonge, jullie hebben weer veel gekletst!!Wat een creabea's zijn jullie zeg! Echt gaaf! Naaien jullie ook kleertjes dan? @ Vlekkengek Meid, balen van je nega test, duim dat tie straks wel posi is!!! Dikke knuffel! Bevalling in het kort: 17.00 uur begonnen de echte weeen die om de 30 seconden kwamen en om 04.10 uur is ze geboren. Geef mij maar een weenstorm van 2 uurtjes ofzo Maja..een bevalling kun je niet plannen... Heb ff tussendoor zitten eten en nu weet ik de helft niet meer. Ik was gisteravond heel erg misselijk, dus ben benieuwd het vanavond gaat. Heb vannnacht gelukkig wel als een blok geslapen!
Hey meiden, Wat een gezelligheid weer! Prachtige crea dingetjes en kaartjes voorbij zien komen zeg! En pfoe, die bevalling idd. Ik ben echt geen piepert, maar ik vond het pittig hoor! (ik dacht gelijk: dat doe ik niet nog 10 keer!!) Dat je eigen lijf je zo ontzettend veel geweld aan kan doen... pffoe. Ik wilde heel erg graag thuis bevallen. Na een hele dag weeen, echt goeie, heeft 's avonds de vlos mijn vliezen gebroken... bleek madame in het vruchtwater gepoept te hebben, dus ook ik moest (had het bij iemand anders ook gelezen) met 9 cm ontsluiting en persweeen naar het ziekenhuis... in de file!! whaaaa! Binnendoor gereden (lees: verkeersdrempels, rotondes en stoplichten) Ik vond het echt verschikkelijk pijn doen om persweeen in totaal 1,5 uur weg te zuchten, voordat ik mocht mee duwen. Mijn meisje en ik hebben nog 2 nachten in het ZH doorgebracht. In totaal bijna 20 uur bezig geweest, en dat vond ik meer dan genoeg. Wij hebben net onze dochter haar shirtje aangetrokken (hoera ik word grote zus) en zijn gaan ontbijten bij mijn souders en szus en zwager. Reacties waren super! Ging ongeveer zo: svader leest op: "hoera ik word grote zus haha .................. HUH??!!" We hebben dus wel gelachen! Morgen naar mijn ouders, heb er zin in!!!
Ja, ik wel! Maar ik naai liever jurkjes voor meisjes dan bijvoorbeeld broeken voor jongens. Die vind ik meestal niet zo mooi. Jurkjes vind ik zelfgemaakt wel heel mooi, maar broeken niet zo. Maar ik ben nu een wiegje aan het opknappen, dus dat is weer heel anders.
Hihi, dat was ik van die rit in de auto! Alleen mocht ik gewoon meepersen. Als ik niet perste ging de wee ook niet weg. Ik had thuis al 1,5 uur geperst, en het was een feit dat hij er zelf niet uitkon, dus persen maar. Da's raar hoor, zittend op je gat en maar persen als een gek! Vanwege rugweeën moest ik me steeds afzetten en dat was wel verschrikkelijk, aangezien ik mega kuitkrampen erbij kreeg! Iedere bevalling heeft zijn ups en downs, pijnloos bevallen geloof ik niet in, het zal per persoon verschillen, maar het zal mijn hobby niet worden..... @ Krum: leuk he als je het kan vertellen! Geniet ervan!! @ Finne: nee, kleding begin ik niet aan, liefst rechttoe rechtaan naaiwerk.
meesje: haha, nee ik weet ook leukere hobbys!! (wát een drama he, in die auto... blehhhh) Zelf de wieg bekleden bijvoorbeeld, en geboortekaartje ontwerpen, en lakentje naaien... jawel, ik ben ook enigszins crea!!
FF egboberichtje van mij: over goede vriendinnen gesproken. Bel d'r net op. Ik zou vandaag langskomen, maar was zo moe en Maaike is niet zo lekker. Dus ja, had vanmorgen gesmst dat we niet kwamen daarom en dat ik haar zou bellen. Had ze sms gestuurd dat ik na 11 uur moest bellen en dat ze in een dip zat en liefst er ff uit ging. Belde ik net, nam haar man op en vraagt aan haar of ze me aan de lijn wil. (hoe idioot??) Zegt hij: ze zegt nee. Maja, ze zit in een dip. Nou, ik heb dit vaker gehad, maar kan er niet tegen! ALs je zulke goede vriedinnen bent, kun je toch wel met elkaar praten?? Geef dan op zn minst ff aan dat je op een beter tijdstip terug belt. Vind het ook irri dat hij dan opneemt en er zo mee omgaat. Ze heeft wel eem moeilijke tijd hoor, is haar moeder verloren en is hoogzwanger..maar ze sluit me wel elke keer buiten! Sorry meiden..moest het ff kwijt, want het doet wel zeer!
Ooooh Madeliefje: Wat een schatje. Wat zielig dat handje!! Giraf: Geniale foto waar ze zo schrikt hihihi Lief! En een leuk kaartje, met giraf haha
@ Madeliefje, sorry zag je bericht pas toen ik klaar was met typen... Wat heftig zeg. Snap dat het heel moeilijk voor je is en het pijn doet. Voor je vriendin is het natuurlijk heel heftig wat er allemaal gebeurt (is) en ik kan me voorstellen dat ze soms een dip heeft, maar het is inderdaad een aparte manier om er zo mee om te gaan. Helaas heeft iedereen een andere manier van rouwen en voor haar lijkt dit nu te werken blijkbaar. Ben alleen bang dat ze er later spijt van krijgt als ze iedereen om haar heen (uit het oog) verloren is en haar wereldje nog maar heel klein is geworden. Heel veel sterkte er mee, meid want het is allemaal niet niks. Je moet vanaf de zijlijn je vriendin zien instorten en ze laat je niet toe. En er is ook geen ruimte meer voor jou verhaal. Poeh, lastige situatie. Ik zou zeggen, blijf haar vriendin, zolang je er zelf niet onder gaat lijden of teveel energie gaat vreten. Blijf dicht bij jezelf en je gevoel. Sterkte!!
Hey Girls, Sorry hoor maar wat een kletskousen heb geen energie om bij te lezen hahaha du ik spring even in Veel mooie CreaBea dingen voorbij zien komen, lijkt me heerlijk om zo handig te zijn, ik ben wel erg Crea maar Bea laat me dan weer een beetje stikken Bevallingen pffff verschrikkelijk, ik ben nog steeds best getraumatiseerd helaas, dus ik merk dat ik nu heel erg mijn best doe om er niet aan te denken nog, denk dat als ik straks een buik ga krijgen dat die tijd wel weer komt maar nu even niet @All, gister was hartstikke leuk, maar ook wel vermoeiend! Chloe deed het volgens hun heel goed en ze hadden DE foto's Het is voor de kinderwagen van Phil & Teds, in mijn haast en gedachten ben ik helemaal vergeten te vragen wanneer het nou komt, echt balen, ik heb haar tel.nr maar zou ik haar daarvoor helemaal bellen of smsen of gewoon aan mijn cp bij modellenbureau vragen via de mail? Baal dat ik dat ben vergeten pffff. Ik vond het trouwens wel erg jammer dat ze helemaal niets met haar haartjes deden en die kleren waren ook niet mijn smaak, maar goed het is toch een soort "werk" dat merkte ik dan weer wel! Het is trouwens een super handige kinderwagen en denk dat ik die zelf misschien wel wil kopen! Gister nog TV geprobeerd te kijken, maar tijdens tv-kantine in slaap gevallen verdorrie dus ik zag alleen nog Ben met de beker in zijn handen en toen weg ach ik kon iig lekker verder slapen, want voor wie je ook zou zijn, ik zou moeten toegeven dat Ben het gewoon verdiend heeft en dat hij The Voice is!! Wat een vent, ja indd je vind hem leuk of juist niet, ik vind hem LEUK! Sommige dingen hoefde van mij niet zo overdreven bv dat zoenen, maar ja iedereen heeft soms dingen die minder zijn. En volgens mij zei Meesje het, Leonie, had ik eerder medelijden mee en ook ik had het idee dat ze elke moment keihard zou gaan huilen en vooral het laatste nummer, verder vond ik dr wel schattig. Madl, mennn sorry hoor, maar ze zal wel dr redenen hebben en natuurlijk is dat hartstikke moeilijk voor haar allemaal, maar om nou zo tegen jou te doen. Ik vind het nogal kinderachtig! En dat die man van haar er nog in mee gaat ook tja dan kan ik me voorstellen dat ze denkt dat haar gedrag nog goed te keuren is ook, ik bedoel wat heb jij haar misdaan.....???Niets dus ik snap niet dat er net wordt gedaan alsof ze een reden heeft jou niet te willen spreken. Pfff vriendschappen en dat soort dingen zijn soms zooooo lastig, ik heb dat dan weer eerder met familie, bij mij is net zoals jij volgens mij zei, maar weet ik niet meer zeker, maar vriendschappen zijn voor mij veel belangrijker dan familie aangezien ik geen goede band heb met mijn fam. Pfff heel verhaal hihii nou nog een beetje ingehaald zo hoop ik
Hoi dames, even snel want ik moet zo ook al weer weg, t is weer zo'n ren en vlieg dag. Schoonvader is jarig en we gaan daar zo naartoe en daarna Vera weg brengen naar mijn zusje en daarna nog uit eten met de shcoonouders. En heb al gewerkt dus pffff....maar goed wel lekker eten vanavond. Ik heb niet getest vanmorgen en nou heb ik de hele dag al het gevoel dat ik ongesteld ga worden, denk dat deze ronde op z'n eind is helaas...ik ga er maar van uit maar ik baal er van dat ik daar dan zo teleurgesteld over ben want ik vind dat ik dat niet mag zijn omdat het pas de eerste ronde is en er genoeg vrouwen zijn die niet zo gezegend zijn. Anyways! Tot snel dames en een fijne dag verder! X
Hoi dames! Rasp ik weet wat je bedoeld, maar je mag gewoon balen hoor, ook de eerste ronde. Je wilt het gewoon heel erg graag en dan ben je even teleurgesteld en daar heb je gewoon recht op, vind ik! Had ik ook even. Maar hou nog even moed, want geen bloed, toch?! Dames ik ga nieuwe schoenen kopen voor Finn en daarna nog stof voor het wiegje en dan naar 2 verjaardagen! Fijne dag!!
Nee geen bloed maar wel zeurende rug en buik net als anders als ik ongesteld word en er zaten vanmorgen een paar rode hele dunne sliertjes door de afscheiding.
hey meiden, Giraf, ik had mijn album op openbaar staan. Gelijk veranderd Madeliefje, fijn zo'n vriendin! Ze zal wel haar redenen hebben, maar leuk is het niet! Rasp, fijne dag vandaag! Ik moet zeggen dat ik er ook van overtuigd was bij de vorige zw dat ik ongi ging worden. Ik stelde het testen ook steeds uit Hier, is heb echt super last van mijn rug kan niet normaal lopen of Juul oppakken. Ook steeds steekjes in mijn onderbuik en lies, maar ik probeer mezelf niet gek te maken en realistisch te blijven hoe moeilijk dat ook is hahaha Oh en Rasp ik was de eerste ronde ook teleurgesteld hoor. Ondanks dat het de eerste ronde is vind ik dat je dat gevoel best mag hebben. Dat is ook de reden dat ik mezelf steeds terug fluit
Spanned, nath, ach je weet het sowieso nooit wel leuk dat als je achteraf weet dat je wel zwanger was dat je het merkte en er aandacht aangaf en zo niet ach lekker belangrijk je wilt nou eenmaal graag en dat zou gek zijn als je dat niet had als je het echt zoooooo graag wilt hoeveel dpo zit je?
Als ik cyclus van 30 aanhoud, dan 2 dagen hahaha Maar als ik voor 28/29, dan weer 3/4 dagen Ach je lichaam kan je zo voor de gek houden dat je van alles gaat denken. Eigenlijk moet ik er niet eens over na gaan denken, want kan ook zijn dat ik grieperig ga worden.
Het zal niet schaden om eraan te denken iig ach juist leuk toch lekker "dagdromen" enzo dat maakt het zwanger worden juist ook zo leuk! Spannend dus ik duim iig voor je!!!
Hmmmm dat had ik helaas ook. Maar ja: misschien innesteling? Ach en anders is het gewoon kl#t# en gaan we samen vol er tegenaan in ronde 2!!!