We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    Nod lijst:
    22-01-11; Raspberry ronde 1
    03-02-11; Nathalie, ronde 3
    05-02-11; Wolfje22 ronde 10
    17-02-11; Finnefant (denk ik onregelmatige cyclus)
    05-03-11, vlekkengek (bcv 42 ), ronde 9

Zwanger:
    Meesje: Uitgerekend 27 juli 2011
    Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011
    Maible: uitgerekend eind augustus 2011
    Giraf: uitgerekend 30 augustus 2011
    Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011
    Jolan25: uitgerekend 17 september 2011
    Quint: uitgerekend 4 oktober 2011
    Krumeltje: uitgerekend 1 oktober 2011

Smeppers:
    Finnefant

Ex-smeppers:
    Jadore (1e smep-ronde raak!)
    Maible (1e smep-ronde raak!)
    Giraf (1e smep-ronde raak!)
    Madeliefje (1e smep-ronde raak!)
    Jolan25 (1e smep-ronde raak!)

Afspraken:
    Meesje: 13 jan 12 weken echo, 26 jan uitslag bij VK
    Jadore: 24 jan 2e echo
    Maible: 24 jan intake
    Jolan25: 24 jan 2e echo
    Madeliefje: 27 jan intake, 31 jan 1e echo
    Giraf: 10 feb 2e echo
    Quint: 21 feb 1e echo, 1 maart intake

Geslacht willen weten/bekend maken:
    Meesje: Nee verrassing tot de geboorte
    Jadore: Ja met 15 wkn echo en Ja andere mogen het ook weten
    Maible: Ja, met 20 wkn, en ja, jullie mogen het ook weten
    Krumeltje: Ja, zodra ik het weet mag de hele wereld het ook weten!
    Giraf: Nee verrassing tot de geboorte
    Jolan25: ja, jullie mogen het weten
    Quint: Ja, wij willen het weten! Of wij het geslacht openbaar willen gaan maken, weten wij nog niet

ik heb hem even aangepast, ik gebruik ovutesten en als ie richting pos gaat word er wel vaker geklust, maar niet meer vanaf dag 6 om de dag, beetje rust is wel fijn ;)

raspberry, oh balen meid !! we gaan ervoor in de volgende ronde !

meesje, als hier alles 'vast' loopt geef ik haar kiwi's, hiermee komt het allemaal weer op gang. hoop dat je wat aan deze tip hebt, zo zielig als ze er last van hebben :(

nathalie, gaat het alweer wat beter met je rug ?

finnefant niet verlegen worden, alleen maar trots zijn dat je zo kunt dichten :D. bij een eventuele volgende krijg je zeker pb van mij ;)

vandaag 2 verjaardagen gehad, morgen weer een zware dag, een begravenis, word je nooit zoveel vrolijker van :(.
    dus niet zoveel op zp ben ik bang, dus jadore,maible en jolan: heel veel plezier met jullie echo's/inteek !! geniet ervan meiden !!!

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Meesje, ik woon daar niet zo heel ver weg vandaan maar ga voor geen goud daarheen. Kan niet tegen grote mensenmassa's + zeer commerciele aangelegenheden.

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hey Mees,

Ik wilde misschien ook gaan met een zwangere vriendin! Maar hoezo gaat het niet met auto naar A'dam? Doe ik regelmatig met de auto meis...:)
    Ach lekker zelf weten, ik vond de jonge gezinnenbeurs toch al leuker vorig jaar hahaha!

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Quint: ik deel je mening wel gedeeltelijk. Ik ben wel van het commerciele zeg maar, maar ook absoluut niet van mensenmassa's. Het idee dat ik naar A'dam moet en dan misschien ook nog moet staan in de trein, nee daar huiver ik van! Gelukkig stond mijn vriendin ook niet te springen.
    Utrecht jaarbeurs is overzichtelijk. Gewoon 1 parkeerplaats, en alles loopbaar en gezellig. Geen overkill.

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Finne: zelf rijden kan ook wel, maar dan ben je helemaal meer reistijd als beurstijd kwijt + 20 euro parkeergeld....
    Heb zelf ook het idee dat de jongegezinnenbeurs iets breder is, ook voor ouders met oudere kindjes zeg maar. En het huishoudbeurs-volk staat me een beetje tegen.....duizenden tasjesjagers.....blehr

6. Funnyfant

Ooow zo. Nee ik snap je. Ik zou ook niet zitten te wachten op die dames van de hh beurs. Het is al druk genoeg met alleen de moedertjes (to be):D

7. Funnyfant

Welterusten!

8. giraf

giraf Niet meer actief

Maible / Jadore
    Veel plezier vandaag bij de intake / echo!

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Maible en Jadore, have fun vandaag!!!

Mees, kan me voorstellen dat je baalt hoor!!! Ik vind de 9 maanden beurs altijd zo druk. Wij gingen met de trein en hebben veel moeten staan.

Finn, zou je een gedichtje willen maken en dan niet vanuit broertje of zusje. Bij Juul hadden we een gedichtje met daarin iets over nieuw leven. Vriendlief is gelovig opgevoed en wilde zoiets erin. Kun je nu weer zoiets maken? Ik wil, net als bij Juul, een lijst maken met allemaal gedichtjes en dan daaruit kiezen :D

Vlekkie, mijn rug gaat nog niet zo goed. Vooral 's nachts en 's ochtends is het echt pijnlijk. Vanmorgen op de fiets naar school en vraag me echt af of ik mijn fiets uit de parkeerkelder ga krijgen.

Ik heb vreemd gedroomd vannacht. Ik liep over straat en ineens ging ik melk lekken en zei tegen mijn vriend "nu weet ik het zeker, ik ben zwanger" hahaha echt zo vreemd!

10. giraf

giraf Niet meer actief

Nathalie
    Hmm da's inderdaad een vreemde droom, maar het zou wel leuk zijn als het echt zo zou zijn :D

Ben je al naar de fysio / masseur geweest voor je rug? Helpt misschien ook wel...

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Haha, dat zijn nog een dromen Nath!! Nu maar hopen dat je ook echt zwanger bent deze ronde!

Vlek, heel veel sterkte bij de begrafenis vandaag.

Nou over een uurtje is het zover. Eindelijk de intake bij de vlos. Ik heb er helemaal zin in. Ik hoop dat we het hartje kunnen horen!
    Manlief is vandaag thuis aan het werken zodat hij mee kan. Na de vlos gaan we even naar de stad om koffie te gaan drinken. We maken er een gezellige dag van! En zodra ik thuis ben laat ik jullie weten hoe het was!

Jadore en Jolan veel succes en plezier vandaag! Hoe laat hebben jullie een afspraak?

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    giraf, ben nog nergens heen geweest. Het ergste is gewoon als ik 's ochtends wakker wordt of 's nachts. Zoooooooo pijnlijk, maar zal wel komen omdat het stijf is. Ga vanavond ff lekker in bad.

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Maible, spannend!!!!!!!! Ik ga duimen dat jullie het hartje kunnen horen!!!

14. giraf

giraf Niet meer actief

nathalie
    een heet bad doet ook altijd wonderen ja!

maible
    je krijgt dus nog geen echo deze keer?
    ik duim mee dat je het hartje kan horen!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Goedemorgen,

Ik heb het meeste gelezen, mar weer een hoop vergeten.

Ik zag iets over 9 maanden beurs voorbij komen, uhmmm ik had er nog niet eens aangedacht, maar aangezien mijn 1e ongepland was en daar eind jan achterkwam was ik niet echt op de hoogte van 9mndB en het gevoel dat ik het bij 2 kindjes wil houden wordt telkens sterker dus het zou best zo kunnen zijn dat dit mijn laatste is en ik vind het dan best jammer daar nooit te zijn geweest dus ik ga even kijken wie of wat denk wel dat ik er heen wil gaan, plus ik woon niet heel ver er vandaan ;)

@Maible, spannend lieverd, ik heb er alle vertrouwen in dat jullie het hartje zullen horen straks! Hoe laat moeten jullie ook alweer, misschien handig om de tijden voortaan achter de afspraken te zetten hahaha dat vergeet ik dus ook altijd van iedereen, wij om 18.00 uur. Ben benieuwd of er een mini mensje te zien is. Ik hoop zo voor je dat ze nog tijd hebben zsm voor een mooie echo, die zijn toch het leukst en ik vind het knap hoor zo lang wachten op je echo!

@Nath, hahaha wat een droom, geweldig! Wie weet wat het brengt ;), ik droom heel naar al tijden echt vervelend schrik telkens wakker.

@All, over dromen gesproken, Zo grappig, mijn schoonzusje heeft gedroomd dat we een meisje krijgen, ook ik krijg ineens een beetje het gevoel dat het best wel eens kan kloppen (had ik daarvoor al), maar ik kan er ook vet naast zitten hoor, ik dacht nl bij de 1e ook dat het een jongen werd nou tis nog steeds een heerlijk grietje hoor :D

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Maible, veel plezier! Alles zit vast en zeker goed! Wanneer mag je een echo?

Nathalie, een bad lijkt me inderdaad een heel goed plan! Ik hoop dat je snel opknapt want last van je rug hebben is echt niks.

Jolan, hoe was jouw echo/afspraak?

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    J'adore je weet dat het een bakkerspraatje is maar ze zeggen dat als je erg misselijk bent dan krijg je een meisje... Dan zouden Giraf en jij een meisje moeten krijgen ;) Was je tijdens je eerste zwangerschap ook erg misselijk?

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mijn schoonzusje had net als ik en perfecte zwschap, maar kreeg toch echt een meisje :D

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Vlekkengek Sterkte bij de begrafenis vandaag!

@ Finnefant Geweldig zeg al die gedichtjes!!!Echt heel knap!

@ Mees Wat zielig van je zoontje! IK hoop dat door kiwi's het beter mag gaan!

@ Jadore Spannend vanavond weer een echo!!

@ Quint Erg misselijk, een meisje? Oh, dan heb ik zeker een meisje, want ben wel misselijker dan vroige zw.schap;) hih..ben benieuwd of het uitkomt! Was jij erg misselijk bij je vorige zw.schap?

@ Maible En..heb je het hartje nog gehoord? Hoe was het bij de vk? En wanneer heb je de echo?

@ Jolan Hoe laat heb je de echo? Ben echt heel benieuwd!

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Quint en Nath, ja ook een lastige zwangerschap gehad met eerste 12 weken heel erg misselijk, ik weet nou niet meer of dat stopte met 12 of rond 16 weken :S maar bij mij klopte het dus wel ;) daarom denk ik nu dat het weer een meid wordt ;), ik weet dat het bakerspraatjes zijn....maar ja you never know ;) zou het heel leuk vinden als het weer een meid wordt, maar als het een jongen wordt vind ik ook net zo leuk...maakt mij echt niet uit...wat denken jullie bij jezelf?

Deel Deze Pagina