Ok spannend hoe is het gegaan MAIBLE ben benieuwddddd kunnen we de J&J champy opentrekken, ik bedoel als je het hartje hoort is net zo belangrijk als de eerste echo dus ik zit klaar om het grote goede nieuws te horen
Wij hadden gisteren feestje en kregen hapjes. Ik pak dus niets vermoedend een stukje stokbrood met, ik dacht, kruiden kaas. Bleek dit dus iets anders te zijn. Zo'n speciale kaas met blauwe stukjes ofzo. Voelde me gelijk schuldig, had ook al niets vermoedend een toostje filet gepakt. Ik moet daar nu echt op gaan letten zeg. Hoewel het ook niet raak kan zijn deze maand, maar toch.......
@Nath, ahhh meis ik zou me daar zeker om een paar toastjes niet druk om maken, gewoon een klein beetje oplettten in je dpo dagen, maar ik zou er ook lekker van genieten hoor! Straks min 9 mnd niets van die dingen en misschien sommige dingen wel langer als je ook nog bv gaat geven! He hoe gaat het nu met jou en je vriendin?
Ik zit nu in mijn dagen na ovulatie. Volgens de berekeningen zou ik morgen mijn innesteling moeten hebben hahaha Maarja dat is globaal genomen. Vriendin heb ik niet meer gesproken eigenlijk.
ik keek daar ook naar, maar dat zijn maar sschattingen he verschilt tussen 4-12 dpo de innesteling (voor als je het niet wist ) maar er is dan nog geen contact met het embryo dus de eerste dpo dagen kunnen volgens mij echt geen kwaad, maak je er iig maar niet druk om. Heb je al een datum ingedachte om te gaan testen als je nog niet ongi zou zijn ?
Ik heb me voorgenomen haar ook pas later in te lichten over eventuele zwangerschap. Kijken hoe zij dat vindt
gne gne **evil** maar ik hou daar soms wel van gne gne, ik ben ook wel zo hoor, ik ben echt heeeel lief (al zeg ik het zelf ) maar als mensen mij rot behandelen dan krijgen ze dat terug, ik ben niet zo goed om dan nog steeds leuk te doen en alsof het mij geen pijn heeft gedaan. Dus ik geef je groot gelijk!
Uhmmmmm gewoon 10 dpo testen hahahahahahahaha anders zitten wij hier veeeeel te lang in spanning hahahahaha
Jaaaaaa je bent heel lastig hahahaha GEINTJE he maarummmm dan toch tempen of ovu's MOCHT er een volgende keer komen wat ik echt niet hoop!!! Nou heb ik wel pijn door jou!