We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    heerlijk nathalie, krijg spontaan trek :D

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    heb hem alweer weg gezet hahaha
    Ik neem elke dag een paar lepels en dan gaat ie de vriezer weer in.

Nu ga ik lasagna maken hahahaha

3. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ook lekker Nath!

Ik ga zo even wat worteltjes koken voor mijn kleine. Wij eten kip korma, dat is nog een beetje heftig voor hem

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Juul krijgt ook geen lasagne hoor, hij neemt 2 happen en dan hoeft ie niet meer.

Kip korma klinkt ook wel lekker! ff googlen :D

5. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Kip korma is Indiaas. Milde kokus saus. Echt heel lekker met rijst, mango chutney en naan brood!

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Is dat erg pittig? Vriendlief houdt niet van pittig, maar ik wel :D

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    klinkt heerlijk!!!!

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zo meiden, hebben jullie niets te doen op maandagmiddag of zo :$

jolan, super dat je een mooi hartje hebt gehoord, hopenlijk ben je nu iets geruster, en idd een superafsluiting van jullie weekeind !

maible, jammer dat je nog niets zichtbaars hebt gezien, maar als de vlos zegt dat het goed is gewoon geloven he, en volgende week bij de echo lekker genieten van een minimensje.

jadore, wat een verhaal zeg, oh bah met 33 weken je kind verliezen, lijkt me zo heftig !!
    en veel plezier bij je echo dadelijk.

zit nu te typen met kleine op mijn schouders, hihi ze was zo aan het jammeren dat ze geen aandacht kreeg.
    maar nu zit ze aan mijn haren te trekken, is dan weer iets minder ;).

begravenis vanmiddag was zeer heftig :(, was onze dierenarts die zichzelf een handje had geholpen:(, hij kwam hier elke 4 weken voor bedrijfsbezoek, zo zie je maar weer, je kunt wel voor z'n hoofd kijken maar niet erin :(.

zo dadelijk even Sylke naar bed brengen en kalfjes voeren, vanavond even lekker niets, hoofd is ook één bonkende massa nu.

9. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hallo dames!
    Ben weer terug van een dagje kinderen vermaken hahaha!

@ Jolan en Maible: Fijn dat alles goed was! Maible: Jammer dat je nog niks hoorde, maar het klinkt allemaal wel veelbelovend:D

@ Nath: Ik kreeg ook een paar mnd geleden superpijn in mijn onderrug. Kon ook bijna niks meer. Bleek mijn bekken scheef te staan. (Ik had ook bekkeninstabiliteit in de zwangerschap.) Zou toch maar voorzichtig zijn meis! Die kip klinkt lekker, trouwens mmm krijg honger! Finn eet gelukkig echt ALLES, zelfs olijven hahaha!

@ Jadore: Hoe was het bij vk? 18:00 toch?

10. Funnyfant

Ja, jeetje heftig zeg. Je denkt iemand een beetje te kennen en dan inees, maken ze zo'n heftige beslissing. Datzelfde hadden wij 3 weken geleden met de schoonvader van mijn zus, de opa van mijn neefje en nichtjes dus. Hij kon ook niet meer, maar dat hadden we wel zien aankomen, helaas. Was ook erg heftig.:(
    Vooral ook omdat niemand meer afscheid kon nemen, de kist kon niet meer open. Zo pfffft ben er nog van ondersteboven.
    Heel veel sterkte!!

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Vlek, klinkt als een erg zware dag.. Wat erg van je DA.. Ik vind het altijd zo triest als iemand zichzelf van het leven beroofd. De persoon zelf moet dan echt in de knoop hebben gezeten en de nabestaanden blijven met zo veel vragen zitten.
    Vanavond lekker rustig aan met je bonk-hoofd. Een kleine die aan je haren trekt helpt dan ook niet echt;)

Nath, kip-korma is niet heet, juist heel mild. Ik houd niet van pittig, mijn man wel en die doet er soms wat chili of sambal door voor zichzelf.

FF, fijn he, zo'n kleine die alles lekker vindt! Tot nu toe eet Oliver ook alles wat ik hem geef. Hij mag ook altijd een beetje proeven als wij iets anders eten. kleine smul-smurf:D

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nod lijst:
    22-01-11; Raspberry ronde 1
    03-02-11; Nathalie, ronde 3
    05-02-11; Wolfje22 ronde 10
    17-02-11; Finnefant (denk ik onregelmatige cyclus)
    05-03-11, vlekkengek (bcv 42 ), ronde 9

Zwanger:
    Meesje: Uitgerekend 27 juli 2011
    Jadore: Uitgerekend: 21 augustus 2011
    Maible: uitgerekend 28 augustus 2011
    Giraf: uitgerekend 30 augustus 2011
    Madeliefje: uitgerekend 4 september 2011
    Jolan25: uitgerekend 17 september 2011
    Quint: uitgerekend 4 oktober 2011
    Krumeltje: uitgerekend 1 oktober 2011

Smeppers:
    Finnefant

Ex-smeppers:
    Jadore (1e smep-ronde raak!)
    Maible (1e smep-ronde raak!)
    Giraf (1e smep-ronde raak!)
    Madeliefje (1e smep-ronde raak!)
    Jolan25 (1e smep-ronde raak!)

Afspraken:
    Meesje: 13 jan 12 weken echo, 26 jan uitslag bij VK
    Madeliefje: 27 jan intake, 31 jan 1e echo
    Maible: 2 feb termijn echo (om 20.00 uur) 28 feb om 10.20 controle/ uitslag
    Jolan25: 7 feb 3e echo
    Giraf: 10 feb 2e echo
    Jadore: rond 10 feb 3e echo
    Quint: 21 feb 1e echo, 1 maart intake

Geslacht willen weten/bekend maken:
    Meesje: Nee verrassing tot de geboorte
    Jadore: Ja met 15 wkn echo en Ja andere mogen het ook weten
    Maible: Ja, met 20 wkn, en ja, jullie mogen het ook weten
    Krumeltje: Ja, zodra ik het weet mag de hele wereld het ook weten!
    Giraf: Nee verrassing tot de geboorte
    Jolan25: ja, jullie mogen het weten
    Quint: Ja, wij willen het weten! Of wij het geslacht openbaar willen gaan maken, weten wij nog niet

Hey meiden,

Alles was super goed ik ben zzelfs vooruit gezet :D ben nu 10.1 :D en over 2 wkn alweer een echo ;)

Ik ga later nog even op zp, manlief heeft de laptop en daarbij heb ik visite, snel even gespiekt zag dat Maible en Jolan ook alles goed was :D fijn meiden!

Tot later

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Wat fijn weer Jadore! Heerlijk dat alles ok is en ook nog ietsje verder!
    Heb je een foto??

14. Funnyfant

Super Jadore!!! Wat een goed nieuws zeg, heerlijk...:D

15. Funnyfant

#4755 Funnyfant, 24 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2011
    Ben vanavond een beetje moe en inspiratieloos, vind je het goed als ik het een ander keertje doe?:)

Waaah kon het toch niet laten. Is dit een beetje de sfeer die jullie willen of is het toch nog te zwaar ofzo?
    Vind zelf de laatste wel lief. Morgen zal ik nog wat verzinnen. Nu ga ik niks doen!:) oh nee klussen hahahaha

Groots in al Zijn daden
    Toch blijft dit kleinste wonder
    Slapend in zijn/haar warme bed
    Van al het meest bijzonder

Van al het meest bijzonder
    Blijft toch
    Slapend in zijn warme bed
    Gods allerkleinste wonder

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden...

sorry niet bijgelezen, zat een in clubje... meid bevallen met 21wk en woensdag is de begravenis, pff vreselijk!

nou ik ga me bedje opzoeken, knug

17. Funnyfant

Heftig Wolfje. Jeetje zeg, wat een verhaal... Even slikken

18. giraf

giraf Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Jadore
    Super dat de echo goed was, en zelfs vooruit gezet! Hoeveel dagen ben je verder gezet dan?
    En over 2 weken weer een echo! Jij hebt echt mazzel! :D

Jolan
    Leuk dat jullie een fijn weekend op cp hebben gehad, maar nog leuker om met zo'n mooie echo af te sluiten inderdaad!
    wel fijn ook dat je over 2 weken weer een echo krijgt!

Maible
    Wel goed dat je je niet druk maakt.... Het is best vroeg om het hartje zo al te horen inderdaad... Mijn VK begint er niet eens aan voor de 12 weken :)
    Maar woensdag 1e echo! Leuk! Wel hier showen he....

Meesje
    Die 'kuip' voor op de trip trap is zeker weten handig voor de baby! Dan kan hij/zij er gewoon bij liggen zonder dat de hele tafel vol staat met de wipstoel.

Nathalie
    Dankzij jou heb ik nu om 8:00 zin in ijs :) Hahaha, dat is echt mijn verslaving tijdens de zwangerschap... Er gaan zeker 2 waterijsjes per dag in :D

Vlekkengek
    Da's een heftige dag gisteren! Wat ontzettend sneu voor die man dat hij zelfmoord als enige uitweg zag :( Kan daar altijd zo naar van worden...

Net als dat nieuws van wolfje over die zwangerschap die met 21 weken mis is gegaan... Of dat nieuws van eergisteren van die met 33 weken :( Pfff... eigenlijk wil ik met dat soort nieuws het liefst mijn kop in het zand steken :) Dat soort berichten kunnen echt nog dagenlang/ wekenlang door mijn hoofd spoken...

Finnefant
    Zelfs als je inspiratieloos bent kun je nog mooi dichten meid! :D

Pittig eten
    Ons meisje eet alles mee :) Weet eigenlijk niet eens of dat wel mag ;) Maar ze lust dus echt alles..... Pittig of niet...

Stomme vraag :D
    vanaf wanneer begonnen jullie met tandjes poetsen?
    Isa heeft een tand aan de onderkant, dus ik heb al een tandenborstel voor haar gekocht, maar wanneer kan ik het best beginnen met poetsen? En wanneer? Na haar laatste fles, of gewoon ergens op de dag om te wennen?

19. Funnyfant

:)
    Ligt er aan. Begrijp ik goed dat ze flesvoeding krijgt? Dan is het beste daarna. Maar ervoor is ook niet erg, of 's ochtends. Ze mag niet vaker dan 1x p dag ivm fluorgehalte. Zo schattig dat eerste tandje poetsen! Finn doet al AAAAAAAAAH (mondje open) en GRRRRRR (tijgertandjes):D

20. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeimorgen,

Wat fijn dat alles weer goed was Jadore!! Heb je ook een foto?

Wolfje, poeh dat is heftig zeg... En dan denk je dat je na 12 weken bijna geen risico meer loopt.. Het lijkt me vreselijk om dat door te moeten maken.
    Doet me alleen maar meer beseffen hoe gezegend wij allemaal zijn met al 1 gezond kind. Nu bij de tweede zwangerschap besef ik me maar al te goed dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is.

Giraf, grappig dat jij ook veel waterijsjes eet. Dat doe ik ook. Eergisteren nog een doos gehaald en die is alweer bijna leeg:)
    Ik eet ook enorm veel fruit.

Ik ga zo mijn kleine man in de auto laden en even bij mijn ouders afzetten. Kan ik mooi even paardrijden.

Tot straks

Deel Deze Pagina