Ik heb een oude fractuur in mijn elleboog en daar is een groot stuk bot aan gaan groeien. (soort wildgroei van bot). Mijn elleboog kraakt enorm en er zit vocht in. N.a.v de CT gaan ze beslissen of ze het weg gaan halen. Maar ik mag dus niet meer boksen...(was dan wel recreatief maar was wel erg fanatiek) Allemaal, thnx voor alle lieve berichtjes! Maar met klussen verbrand je ook mega veel calorieën! En ik heb best vaak spierpijn de dag erop, haha! (hoe erg dat ik dit toegeef.....) Whahaha, Meesje geweldig Spannend van je schoonzus! Mijn schoonzus is ook nog niet bevallen. Charissa, volgens mij kijken we allemaal uit naar het moment dat je een nieuwe laptop hebt
Heej, Heb ik weer met mijn KV testen.... Na ja, heb er nog 5 van Sensitest bij, dus ik maak er gewoon een mooi laboratorium van! 2 tegelijk van ieder merk 1....misschien kan ik een testpanel beginnen.....
@Meesje Haha! Leuk zo'n eigen laboratorium... @Maible Oei das echt jammer... Wel stoer boksen! @Charissa Voor je het weet is het maandag joh... @Nathalie Nog maar 1 week en dan 'voor het eggie'! Aftellen.... @Quint 10 dagen voor je NOD testen is inderdaad een beetje vroeg haha, je kunt maar enthousiast zijn he... @Wolfje Ik dacht juist dat je altijd 2x per dag moest testen voor je ei? Dus 1x per 12 uur? Meiden even een dillema: We geven sinds een kleine week de fles van 23:00 niet meer, maar de afgelopen 3 nachten waren echt drama! Ze was om de 2 uur wakker en huilen. Dan gaven we haar een speentje, maar zodra die uitviel was het weer huilen... Nou willen we dan toch de fles weer van 23:00 geven, want de hele nacht slecht slapen is voor ons en haar ook niet echt leuk. Of moeten we doorzetten? Wat denken jullie? En moeten we dan wel gewoon om 7:00 de papfles geven? Of pas om 23:00? Of de papfles juist in de ochtend of middag? Veel vragen he, maar ik weet het even niet meer wat ik het beste kan doen...
Wat is de reden waarom je de fles van 23:00 wil weghalen? Want die fles was juist voor ons DE manier om juist hem een hele nacht te laten slapen We deden er rijstbloem in zodat hij verzadigd was en hij sliep 14 uur per nacht op een gegeven moment En nee dat is niet erg zolang je kindje maar niet loom wakker word En een papfles dus savonds geven is mijn advies
Welkom Whitesaber! Leuk dat je ook voor een tweede gaat! Hoe oud is jouw zoon? Giraf, ik zou de late fles weer gaan geven en daar een papfles van maken. Als ze dan weer door gaat slapen (of zo goed als) kun je proberen die late fles steeds een half uur naar voren te schuiven en de fles van 19.00 steeds iets kleiner maken. Beetje vaag uitgelegd, maar snap je wat ik bedoel? Zo had het cb het aan ons voorgesteld. Wolfje, zo te horen ben je van de leg
Hij is nu net 1 jaar geworden @Wolfje een ovu begint bij mij op dag 7 a 8 al Ik voel het dat is natuurlijk een voordeel maar bijv elke 2 dagen gemeenschap na je ongi zou ook een optie zijn
ik ben op dag 10 begonnen, omdat mijn laatste cyclis 54dg is.... vandaar en ik twijfel of ik een ei heb...
Ja ik snap het! Alleen willen we dan de papfles toch om 19:00 houden, en dan die van 23:00 steeds kleiner maken en vervroegen... Eigenwijs he? maar ze is om 19:00 altijd bekaf, dus dan gaat ze altijd slapen... Maar het idee is hetzelfde! Thanx!
Hi... Zit effe een potje te balen... Heb een tijdje geleden een super mooie jas gezien, en niet gekocht, mijn maat was al weg. Het ding laat me niet los..... Merk Spoom model Iva. In duitsland wel te bestellen maar helaas ook alleen daar te leveren of in Oostenrijk.....sonde!! Waarom woon ik ook in zo'n godvergeten gat waar nooit leuke jassen te krijgen zijn? Sorry, baal gewoon, nu moet ik alsnog gaan zoeken naar een alternatief, en da's moeilijk he als je iets gezien hebt wat te gek is.... @ Wolfje: klote dat het zo onduidelijk voor je is! Ik zou me niet teveel met FF bezig houden. Maak maar eens zelf een Exel schema met temps die op 0,1 zijn afgerond, dat ziet er veel duidelijker uit en zie je niet zo'n mega schommelingen. Ik heb het idee dat je daardoor een heel scheef beeld krijgt. @ de rest: heb niet alles gelezen, sorry, volgende keer beter...
Ahh ja Dat is wel erg lange cyclus Heb je dat vaker? Of is dit de eerste keer? Word ze dan met 23:00 wakker voor de fles?
Oh, dat is balen Meesje. Kan de winkel waar je de jas hebt gezien jouw maat niet meer bestellen? Leuke winterjassen zijn zeldzaam. Ben ook al twee jaar op zoek naar een mooie jas..
Pff wat een nacht... Ze was weer ineens wakker om 3 uur vanacht.. en huilen, huilen, huilen... Gek he, ze slaapt al vanaf 7 weken heel de nacht van 7 tot 7 en nu is ze 17 weken en ineens slaapt ze niet meer door Hadden jullie dat ook met jullie kindjes? Waar kan het aan liggen? @Wolfje Ik heb wel een gehoord dat alles met een cyclus van boven de 39. dat je die niet mag meetellen, want dat je dan vaak geen eisprong hebt.. Weet niet of het waar is hoor... @Maible Alles goed met je? Met je blessure enzo? @Meesje Snap heel goed dat je baalt.. En je vind inderdaad dan nooit meer een jas zo mooi als diegene die je al gezien had... @Whitesaber Ze wordt niet wakker voor de fles van 23:00, maar we maken haar wakker (beetje dan) Ze drinkt eigenlijk slapend de fles op. Maar als we haar niet wakker maken, dan gaat ze de hele nacht liggen spoken...
Wat balen Giraf! Misschien heeft ze last van een sprongetje? Dat is toch ook weer rond deze tijd? Hoe is de temperatuur op haar kamer? Oliver heeft een week of twee geleden ook een paar nachten lopen spoken en toen kwam ik erachter dat hij het koud kreeg 's nachts.. Heeft ze gisteren wel weer haar fles van 23.00 gehad? (wat een boel vragen weer..) Kun je vandaag een beetje bijkomen van je gebroken nacht of moet je werken? Wbt die stomme elleboog:x Lijkt wel of ik er steeds meer last van heb nu ik weet wat er mee aan de hand is En mijn man gaat vanavond weer lekker trainen, ik wil oooooooook:x
Hahaha lief thanks meis ja sorry voor de vierkante ogen die ik jullie bezorg nu doet die gekke laptop het even weer dus snel een inhaalslag aan het maken op zp....even jullie bijlezen Jij bent dus een gevaarlijke Maible hahaha wel stoere sport hoor en van het klussen ja volgens mij val ik nu ook af ipv aankomen....weg doos chocolade per dag
@Meesje, dat is wel goed dat je er nu voor het begin even 2 merken doet...en ik herken wat je zegt hoor hier al aan 2e pak CB Digitaal begonnen en nogsteeds negatief helaas...maar nu van tijdstip veranderd en gister daardoor dus 2x moeten testen ik schrijf wel alle data met stift op de testen is wel leuk @Giraf, ja t is alweer woensdag dus nog even maar wat vervelend zulke dilema's he...ik kan je helaas niet helpen met flesvoeding advies ik heb nl 11 maanden volledige bv gegeven wegens omstandigheden ook hoor maar ja heb dus geen ervaring met kv....gaat het alweer beter nu?