We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wolfje, Leuk, geniet ervan vrijdag! En wat lief van hem om dat te zeggen!hij is zeker een schat! Lekker genieten samen! En ik duim voor je!!

Quint, kan me voorstellen dat je nu elke keer gaat kijken! Wat zou het fijn zijn als ze gelijk een echo zouden doen he! Gewoon, voor je zekerheid, of zien ze dan nog niks?

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

madeliefje; dank je wel meid!!!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    en over circa 11 dagen ga je gewoon posi testen..daar proost ik op!;)

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    quint ik hoop dat alles goed blijft gaan, we denken aan je !!

jadore, wat een mooie echofoto, al zo scherp !
    en zo te lezen voelt je meisje ook dat er wat aan de hand is, even lekker gebruik van je maken nu ze nog "alleen" is :D

wolfje, af en toe kun je ze niet volgen he, maar wel heel lief gezegd!
    en wat een mooie zin heb je in je onderschrift staan, het is zo waar !

madelief, ja hij laat een prachtige lieve vrouw en 3 tieners achter :(, echt ik snap er niets van, maar met mij velen !! schijnt toch zoiets raars te zijn dat overspannen raken.

kleine meid zou naar de kapper gaan vandaag, maar hiel haar net met 40,5 graden koorts uit bed, kapper dus maar even verzet.
    ze loop er echt rond als een zombie, even een broodje gegeten, maar alles kwam er na een half uur weer uit :(, zo zielig !
    maar wel gewoon heel vrolijk doen, kleintjes kunnen je zo voor de gek houden!

5. Zeepaardje

@madeliefje; 11dg haha nee eerst nog ff me ei afwachten...

@vlek; thanks, ja vond hem erg toepasselijk;)
    beterschap met je meisje!

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Jeetje Quint, wat enorm k*t die onzekerheid! Ik ben heel hard voor je an het duimen dat het goed zit! Go plakbeeb!! 2 weken is wel erg lang om in spanning te zitten. Mag je niet wat eerder komen?

Jadore, wat een mooie echo foto! Moest wel lachen om de opmerking van je man. Hihi

Madelief, jij hebt volgende week een echo zie ik. Heb je nog steeds het idee dat het er twee zijn?

Mees, ik heb eindelijk foto's van Oliver's kamer in mijn album gezet:D

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Madl, Thanks meis :D de 31e krijg je vast net zo'n mooie echo :D

@Quint, hahahahaha hier hetzelfde hoor, nu zou het wel weer kunnen na de echo van gister, maar het schijnt helemaal niet zo heel erg goed te zijn om gewoon hetzelfde als normaal dus regelmatig sex te hebben en vooral indd niet als je al bloed verliest, van Chloe had ik na de sex ook wel eens een paar mini druppels ik in paniek ik heb gewoon een spoed echo geregeld, over alles gebeld met mijn piepstem of ze me ajb een echo wilde geven (die van mij was nl op vakantie en om 2 weken te wachten zag ik echt niet zitten) al snel wilde een ziekenhuis in de buurt even een echo maken ;). Sterkte lieverd!

@Vlekky, ahhhhh gossie wat zieliggggg en wat hoog!!!! Pfffff en dan nog lachen ook de schat! Ja indd ik denk dat ze het voelt :D dat doet ze namelijk nooit ;)

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Maible, thanks meis! Nog even en jij hebt ook zo'n top echo in je handen van jullie beebje :D. Trouwens je uitgerekende datum he...is je vk gewoon van je 1e dag van laatste ongi uitgegaan?

9. Zeepaardje

jadore; wat heb je toch een leuke banner;)

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Madl, o ja vergeet ik weer te zeggen, ik vond het ook zo raar, vooral omdat ik de dag van mijn eisprong exact wist te zeggen, maar misschien nestelt de ene beeb zich sneller in dan de andere...zou het daar wat mee te maken kunnen hebben? Ik dacht ook echt dat ik eerder achteruit dan vooruit gezet zou worden.

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D Thanks Wolfje!

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Vlek, Beterschap voor je meisje! Arm kind!

Jadore, Als de vlos uitgaat van de 1e dag van mijn laatste menstruatie ben ik 17-08 uitgeteld. Maar omdat ik een langere cyclus heb en mijn ei rond 5 dec heb gehad dacht ze dat ik nu tussen de 8 en de 9 weken zit. Ze dacht dit ook omdat mijn baarmoeder nog niet zo hoog zit.
    Volgende week na de echo hoop ik een echte datum te hebben!

13. Zeepaardje

@maible;hopelijk heb je snel duidelijkheid...

tot morgen weer dames;) knuf

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Fijne avond Wolfje!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Kan me voorstellen meis, ik bedoel een datum is wel fijn zou nog kunnen dat je mij zelfs inhaalt :D hoe kan ze dat nou aan je bm voelen wauw wel erg knap als het klopt!

16. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Maar we gaan toch gewoon op dezelfde dag bevallen? Kunnen we gezellig samen puffen:D Misschien doet Giraf ook wel mee. Zij is ook rond dezelfde tijd uitgeteld.
    Ik ben wel erg benieuwd naar de echo, alleen al vanwege die uitspraak van de vlos;)
    Ze heeft me wel twee verwijzingen voor een echo gegeven. Voor het geval ik nog geen 10 wkn ben volgende week. Voor de 10 weken kunnen ze blijkbaar geen goede termijn bepaling doen. Dus stiekem hoop ik dan iets van 9 wkn 6 dgn te zijn. Dan mag ik nog een echo:D

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Quint; hele dikke knuffel voor jou, is vreselijk als je lijf je zo onzeker maakt!!!
    Mijn vriendin (nu 11 weken zwanger) melde me van de week ook dat ze weer bloedverlies had gehad. (en is al 2 goeie echo's verder) Ze heeft dat bij de 1e ook gehad en toen was ze ook zo onzeker dat ze een Angelsound gekocht heeft. Dat bloedverlies had ze in het begin en later ook nog een paar keer. In jouw geval kun je helaas niet meer doen dan afwachten, hoe rottig ook. We kletsen hier de tijd hopelijk snel vooruit voor je. Het kan 2 kanten op gaan, maar we gaan zeker uit van de goeie kant!!

@ Giraf: nee ben niet zenuwachtig. Als de uitslag echt slecht was had ik het allang te horen gekregen per telefoon. (heb ik nog nagevraagd) Morgen krijg ik wel de officiële ‘uitslag’ maar die wil ik maar half weten.
    Verhoogd / geen verhoogd risico. Het percentage hoef ik niet te weten, vorige keer was het 1:500, bij 1:200 of minder krijg je verder onderzoek aangeboden. Maar sprak toen een aantal meiden die 1:10.000 en 1:50.000 hadden, dus toen vond ik 1:500 erg hoog. (weer iets om over in de stress te schieten)

@ Maible: nog 1 weekje geduld he...enne die celletjes kunnen lang doen over de daawerkelijke bevruchting! Ik had za/zondags mijn ei en woensdag zou ik pas 'bevrucht' zijn volgens mijn uitgerekende datum....lijkt de baby toch op mij: ik kan ook nooit kiezen, wel niet wel niet....

@ Vlek: beterschap voor de kleine, 40,5 is wel hoog! Zetpil gegeven? Zolang ze nog vrolijk zijn...maar moet niet te lang aanhouden zeker niet als je de nacht ingaat! Sterkte!

Zo, nu ga ik eens ongegeneerd loeren naar de foto's van het kamertje van Maible!!!!
    xx

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Maible: mooi kamertje hoor! Leuk behang met die lijstjes, enne turkoois altijd mooi!! (ga ik ook gebruiken voor deze beebs als het een ventje wordt)

@ Wolfje: ik vergat je toch bijna!! Heel veel plezier alvast, en rust doet lichaam en geest wonderen!!! We duimen weer voor je!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    #4799 Madeliefje1987, 25 jan 2011
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
    @ Wolfje Sorry hoor, ben helemaal in de war door je banner! Shame on me...nou, wanneer je ook gaat testen, posi zal ie zijn! Zo!;) Ik hoop dat ei gauw in zicht komt!!

@ Vlekkengek Pff..heftig voor zijn vrouw en kinderen..erg hoor! Ga het maar eens uitleggen aan je kinderen waarom je vader zoiets gedaan heeft. Hij heeft er zelf voor gekozen en dat is het moeilijke nou juist. Nou, echt geen woorden voor!Sterkte er nog mee verder!

@ Maible Geen idee..maar manlief schijnt het al wel te weten haha...ff eerlijk: tweeling hoop ik niet op hoor, eentje is genoeg, maja als het zo is...allebei super welkom! Ik zelf denk niet dat het een tweeling is. Ook al aan het aftellen voor de echo?
    Kunnen ze nog niet zien hoe ver je bent met 9 weken? Nou, dan hoop ik ook op een 2de echo. Maar dan had diegene het aan de tel. wel gelijk gezegd lijkt me.

@ Jadore Ja, het is heel raar, ik ben benieuwd volgende week..maar het eerste waar ik naar ga kijken, is een kloppend hartje! Ik weet nog bij Maaike, dat ze op het eind opeens ging bewegen..haha..onze monden vielen wagen wijd open..we hadden dat nog niet helemaal niet verwacht!

Meiden, hebben jullie ook trek in lekkere dingen? Voor de zwangerschap hield ik veel van chips savonds, maar nu is het weer kaas met tomaat op brood..heel idioot en dat had ik bij Maaike ook. Mijn maag wil echt voedsel wat goed vult. Ik word ook misselijker als ik trek krijg. Dus ook savonds moet ik wel iets van een boterham eten..vandaar dat man denkt dat het een tweeling is..hihi..ze weten nu al van eten..

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Madl, Hahaha herkenbaar.ik dacht eerst zelf nog door de extreme misselijkheid een tweeling te krijgen, het is er toch echt 1 hoor :D 2ling lijkt me leuk maar ik heb ze ook liever 1 tegelijk lijkt me zo zwaar nl!

Maible, o ja dat is waar ook :D hahaha wat dacht je van 08-08 :D mooie datum als
    Giraf dan ook kan en wilt :p hahahaha oooo zo leuk allemaal he! Hey wat goed joh dat zou wel lekker zijn! Ben ook heeeeeeeeeeel erg nieuwsgierig:D!!!

Meesje, spannend! Dat je dat kan niet vragen naar de percentages, ik had vorige keer 1:9000. Wij gaan over 2 weken alleen voor de echo en als de nekplooi goed is dan houden we het hierbij en anders zien we weer verder op dat moment. Komt t in jullie fam voor eigenlijk? Zou me er niet druk om maken iig. Doe je ook niet dat scheelt ;).

Deel Deze Pagina