O en madl, wat super gaaf dat ze al bewoog toen joh! Ik vind met de 1e echo ook het hartje het belangrijkste en was daar ook helemaal op gefocust! Leuk is dat dat je nu al verbaast kan worden door je beebje , ben ook benieuwd wat jouw definitieve datum wordt, ze gaan tegenwoordig uit van de echo's hoorde ik van mijn vk. ***edit, o en trek in lekkere dingen, minder dan normaal normaal ben ik een zoetekauw en eet ik in een avondje een doosje kinder in mijn eentje op en nu ben ik meer van hartige dingen, gister 7 beschuitjes met boter en kaas gegeten hahahaha geweldig was echt heerlijk! Verder niet echt bijzondere dingen, ik kan nog steeds niet alles eten als ik normaal kan, maar het gaat de goede kant op
Ook even naar je kamertje gespiekt Maible, wat een leuk en schattig kamertje!!!! Heerlijk om daar dan zijn kleertjes in de kast te doen en hem in zijn bedje te leggen uhmmm hahaha ik vind het heerlijk zo'n fijne kamer!
Ach als het hier toch zo super stil is spam ik jullie nog even met een 1e buikfoto van vandaag 10.2 wkn
Jadore: mooi hoor! Leuk he, als je buik begint te groeien!! all: ik zal wat minder hier te vinden zijn, doordat ik niet elke dag kan checken mis ik een beetje alle gebeurtenissen (had nu 2 dagen niet gekeken en moet bijna 30(!) pagina's bijlezen... gaat m niet worden... sorry!!!) Kom natuurlijk wel af en toe even bijlezen of er nog zwangeren te vinden zijn! Liefs!
@ Krumeltje: jammer meid! Je bent welkom, maar als het je teveel wordt: even goeie vrienden! @ Jadore: ik doe effe mee! Mooie foto van je buikie hoor!!!! Deze is van mij met 12 weken. (niet zo'n goeie foto maar ala, volgende keer beter (met 16 weken, ik maak ze om de 4 weken))
Hoi meiden Ben ik weer even. Heb even de tijd genomen voor mezelf maar vooral ook voor mijn kleine meid die ziek is. En na een week werken was ik daar wel aan toe. Ik ben inmiddels weer gewend aan het ongesteld zijn en ga vol goede moed de tweede ronde in maar ik heb mezelf wel voorgenomen om er niet zo mee bezig te gaan als afgelopen keer want dat heeft me geen goed gedaan. We hebben het er over gehad en gezegd dat hoe lang het ook duurt, dat is niet erg want het heeft geen haast. Dus we zullen wel zien hoe het verder gaat. Ik heb even bijgelezen maar het is echt zoooo veel, daar kan ik echt niet op reageren maar wil wel even tegen QUINT zeggen dat ik het vreselijk voor je vind dat je nu in onzekerheid zit. Ik duim heel hard voor je dat het gewoon allemaal goed komt! Ik spreek jullie later weer meiden, en nogmaals bedankt voor jullie meeleven he. X
@ Vlekkie: Ach arm meisje. Beterschap!! @ Wolfje: Heel veel plezier vrijdag, ik stuur alle vruchtbaarheid naar je toe!! @ Krumel: Jammer, maar snap het wel... Zoveel verhalen @ Rasp: Goed dat je voor je rust kiest, hopelijk horen we je wel nog af en toe? Hopelijk zorgt die rust voor een prachtige roze test straks @ All: Mijn zoon is een snoepkont aan het worden, moet echt gaan oppassen nu, want hij wil niet (alles op) eten, maar wel Bessj (=iets lekkers) uit de kast. Krijgt hij dat niet, dan is het brullen! Gelukkig is fruit ook snoep voor hem en dat krijgt hij dan wel tussendoor. Maar ik wil niet dat hij zijn eten laat staan voor tusendoortjes. En als ik tegen hem zeg: Niet.... (bijv gooien) dan doet hij het wel. Hij snapt alleen het woordje er na en niet het "niet". Waaah hoe los je dat op??? Of doet ie het juist...?? *** edit: Wat een mooie buikjes dames!! En wat een lijntjes hihi. Die foto's krijg je bij mij niet te zien hoor, ik lijk nu al 14 wk zwanger hahaha!
Oh ik blijf hier wel weer mee kletsen hoor, had de afgelopen dagen alleen even nodig voor mezelf en de komende dagen ben ik aardig druk dus ook niet zo veel aanwezig hier maar ik ga niet weg hoor!! Veel te gezellig hier dus dat ga ik dan missen.
Wauw, Jadore en Mees, mooie buikjes!! Leuk he, om je buik zo te zien groeien! Jadore, 8-8 is een mooie datum maar denk niet dat ik dan al ga bevallen. Deze zal ook vast later komen dan de uitgetelde datum Rasp en FF we zijn nu vriendjes! Rasp lekker even bijkomen vanavond. Je moet nu nog 3 dagen werken? Heeft je kleine meid griep? Beterschap iig! En je hebt groot gelijk dat je rustig aan gaat doen met het zwanger raken. Ik denk dat iedereen hier kan beamen dat je je soms helemaal gek maakt door over anderen te lezen. En dat is nergens voor nodig. Krumel, jammer maar begrijpelijk. Soms gaat het erg hard hier. Kom je af en toe nog gezellig binnenvallen? Nou, ik ga mijn film verder af kijken. (stond even op pauze om dit berichtje te tikken) Fijne avond allemaal!
Oh, was nog even vergeten te zeggen dat je zoon een boefje is FF En nog bedankt voor de reacties op Oliver's kamertje. Ik ben er ook wel blij mee. Maar ik ben wat wispelturig wbt inrichting dus ik zit wel al te kijken om eea te veranderen. Ik wil een andere kast en ander rolgordijn
Hihi ik weet het Echt een gaaf kamertje ja, was erg benieuwd geworden! Stoer dat Lief!behang.. En wat een knappe man is jouw Oliver. Echt een scheetje!
@krumeltje, ik kan het soms zelfs niet bijhouden en soms is het ook mij te veel om bij te lezen en dan zeg ik gewoon eerlijk, ik spring weer in, iedereen begrijpt dat juist hier, ik bedoel we hebben allemaal al een kindje hier dus ja je kan/wilt niet altijd achter zp en de ene periode ben ik hier heel erg veel en klets ik lekker mee en de andere keer spring ik in, zo houd je t ook leuk voor jezelf je bent natuurlijk niet verplicht om alles bij te lezen. Ik stond ook 1x op t punt weg te gaan hier, maar iedereen hier en vooral Meesje en Giraf geloof ik deden erg hun best dat ik zou blijven en daar ben ik heel blij mee aangezien dit mijn hoofd-topic is nou ja sorry voor t lange verhaal wat je ook besluit dikke knuff en heeeeeel jammer dat je niet meer regelmatig komt klessebesse zou t leuk vinden als je blijft hoor! @Ff, poehhh ja onze kids schelen niet veel en Chloe gaat ook heel duidelijk haar peuterpubertijd in. Ze is stout en lacht me dan uit als ik haar op haar kop geef en ja dan moet ze op de trap net zolang tot ze begrijpt dat het niet mag, moet wel zeggen dat ik dit het minst leuke vind en ze slaapt ook niet zo heel goed meer iig t begin gaat ze ineens veel huilen zielig maar ook vermoeiend. Dus denk dat we wel beetje zelfde fase doorgaan @meesje, wauwie mooi buikje hoor en snel al zeg! Hoe laat krijg je morgen de uitslag? @Maible, ja ik vrees het ook hoor! Ik dacht eerst dat iedereen zei de 2e komt meestal eerder, maar toen las ik dit onderwerp op zp en zag juist het tegenovergestelde wowwww na ja we gaan het zieb, spannend @quint is het bloeden nou wel al gestopt eigenlijk? Waarom krijg je niet eerder een echo eigenlijk? @all thanks ja moest t toch even delen met jullie dat ik mijn buikje zie groeien
***Let op emo-bericht*** Wil gewoon even kwijt dat ik nu al heel veel aan jullie heb meiden!!! Het doet me zo goed met meiden te kletsen die weten wat je doormaakt en echt met iedereen meeleven!!! Ben zo blij dat ik zp heb gevonden!!! ***einde emo-bericht*** Verder gaat het wel hoor hahaha!
@ meesje; heel veel succes met de uitslagen! thanks, we gaan zeker lekker genieten! @madeliefje zal morgne wel ff me banner veranderen, nu ff geen puf in @ jadore; mooi buikfoto meid! @meesje; ook mooi buik al zeg! @zwangeren; merken jullie misschien als iets dat jullie buik nu sneller groeit dan bij de 1ste? @ ff; thanks meid @ krumeltje; jammer, maar begrijpelijk! @ rasp; tja ik hoop dat het je lukt om er minder mee bezig te zijn; lekker afleiding zoeken meid! @ff; tip; je kunt beter tegen je kindje zeggen wat die wel moet doen... bijv; op lafel leggen/ rustig lopen...dit kunnen ze beter opvolgen... s6 @ ff; ik vind zp ook heerlijk; jammer dat ik het niet met me 1ste zwangerschap ontdekt heb! @maible; mooi ventje heb je en mooi kamertje meid! @all; ik lees ook niet altijd alles bij en reageer ook neit altijd, wel doe ik altijd me best knufs voor jullie!
@ Wolfje: Ja, meestal doe ik dat ook, maar hij loopt soms bijv. naar mijn been en wil dan gaan bijten. Dan zeg ik 'Geef maar kusje', maar dan zegt hij 'nee'!. Dan zeg ik dus: Niet bijten, Finn. Maar ja... Het is soms onvermijdelijk te zeggen wat niet mag, hoor!. Maar je hebt gelijk hoor, gelukkig gaat het vaak wel goed daarmee. Maar als hij het eenmaal in zijn bol krijgt
@ff; ik zeg ook nog vaan wat hij juist niet moet doen hoor hihi .. pff @all;sem is zo stronteigenwijs!!! luistert echt nergens naar en heeft overal schijt aan pff echt niet normala