We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

#4861 Funnyfant, 26 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2011
    Finn kijkt zo...

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    :D Wat een schatje!!

3. Funnyfant

#4863 Funnyfant, 26 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2011
    En zo!!!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
  5. Funnyfant

hihihi thanks! Maar haal wel zo mijn foto's weer er af :D

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hopelijk ga ik niemand vergeten:

@ Vlekkie: niet leuk he kindjes die niet helemaal lekker zijn. Ik kwam gisteren thuis en had zoontje 38,2, laten 38,8 heb ik hem maar een zetpil gegeven. Hij heeft goed doorgeslapen tot 7 uur, dat dan weer wel. Maar hij was hangerig gisteren! Rode wangen, en zeuren!! Zo ken ik hem echt niet. Hij zat echt met zichzelf in de knoop. Hopelijk gaat het allemaal snel over bij onze kleintjes, kunnen we weer vollop genieten van hun streken!!

@ Nath & Finne: die van mij vind de gang ook niet zo'n ramp meer tegenwoordig. Daar staan mandjes met handschoenen en sjaals, en een lichtknopje en daar kun je prima mee spelen! Maar ben er best vroeg mee begonnen om hem op de gang te zetten als hij iets stouts deed. Hij had best jong al in de gaten dat hij fout zat er waarom hij naar de gang moet. Vind het geen zware straf hoor, 2 jaar is 2 minuten zeggen ze. Daarna praten en knuffel en alles is ok.
    Je moet ze toch echt regels geven, dat vinden kinderen ook prettig zeggen ze. Dat weten ze veel beter waar ze aan toe zijn.

@ Giraf en Quint: ik heb ook al geen goed nieuws gehoord gisteren. Een nicht van me net 50 blijkt darmkanker te hebben.....pfff... 3 tiener kinderen thuis. Bah moest niet mogen he!! Klote ziekte! Sterkte Quint met het verlies en sterkte met de komende tijd voor de oom van Giraf.

@ All: mijn moeder had gisteren d'r operatie aan d'r neus. Alles was goed gegaan, wel diep weg moeten snijden (niet kwaadaardige huidkanker) maar mooi kunnen hechten en opgevuld met neusvet ofzoiets... mocht alleen niet met de kleine langskomen van haar omdat die zich rot zou schrikken. 2 blauwe ogen en een ingepakte neus!
    Heb net mijn baas gesproken over mijn opgebouwde uren:
    Krijg van na mijn verlof tot eind van het jaar vrijdagmiddags vrij!! Dan lever ik toch 10 weken x 5 uur in en dan zijn er in ieder geval 50 weg. Super fijn, kan ik de kindjes de eerste tijd zelf van het kdv ophalen!!

** edit; Finne wat een lekker ventje!!! lekker ondeugend!****

7. giraf

giraf Niet meer actief

FF
    wauw! Vooral die 2e foto... lief!!

Meesje
    wel lekker om zelf de kids van het KDV op te halen! En lekker vroeg weekend :D
    Beterschap voor je moeder!

All
    vanaf wanneer ging jullie kleine in het winkelwagen-zitje?
    Ik neem haar nog steeds mee in de maxicosi, maar das zo onhandig..
    Ik ben meestal een half uur in de winkel (weekboodschappen) dan kan ze toch best al in het zitje?
    Thuis zit ze met het eten ook zeker een half uur in haar kinderstoel...
    ** edit ze is nu 7 maanden **

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Giraf, als ze zelf kan zitten mag ze al wel in het winkelwagentje hoor. Ik denk rond dezelfde tijd als wanneer ze meegaan op de fiets ed.

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Quint, jeetje wat heftig :( echt verschrikkelijk! Sterkte meis bleh wat een nare ziekte is het toch!

@Giraf, pfffff jeetje wat heftig ook, echt erg he dat ze je zo wegsturen eigenlijk en indd wachten tot je dan dood gaat :( zooooooo erg, maar ja zh kan er ook niets aan doen dan natuurlijk, maar ja het blijft zo hard! Rot ziekte!

@Ff, ahhhh wat een boefebekkie trekt hij zeg :D
    @Nath & FF, wat een leuke foto's echt knappe jongens hoor :D

@Meesje, wat fijn dat het goed is gegaan met je moeder! Hopelijk heelt het snel en kan ze je boefje snel weer zien zal dr zeker goed doen.

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ach had over dat stukje heen gelezen van Giraf! Wat erg meid, heel veel sterkte!!!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Vanaf dat ze zelf kon zitten Giraf begin 7 maanden was dat! En dat zelf nog beetje inbouwen door je handen dicht naast haar te zetten om het karretje te duwen, zelf zitten en bewegend in een kar is toch anders, maar het is altijd goed gegaan hoor en ik fietste ook al met 7 maanden met haar alleen dan stapte ik wel voor hobbels af!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mees, arme mams!!! Hoop dat ze zich snel beter voelt, lijkt me geen fijne operatie!

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o ja ik heb btw wel het fietszitje van GmG Yepp en dat dempt schokken dus wel een heel goed zitje gekocht!

14. Funnyfant

Sorry, maar mijn mams is fysio dus nog even verder toespitsen :p(ze zal trots op me zijn hahaha): Een kindje mag pas mee op de fiets, in het kinderstoeltje aan tafel en in een winkelwagentje als het zelf kan GAAN zitten. Dus als hij/zij vanuit kruip/tijger-houding zelfstandig gaat zitten. Als je je kindje neerzet en het blijft rechtop, dan hangt het als het ware nog aan de ruggewervels. Dan krijg je scheefgroei in het ruggetje.

Sorry, maar hoor nog te vaak dat het fout is gegaan, helaas. Bedoel het goed!:D

15. giraf

giraf Niet meer actief

Hmm ze kan nog niet eens kruipen, dus dat zal nog wel even duren dan :D

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh echt Finn, nou dan adviseren ze ook niet goed bij het CB!
    Daar werd altijd gezegd dat het kon zodra ze kunnen zitten.

Altijd handig zulke tips :D

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja dat is wel heel belangrijk natuurlijk! Even voor de duidelijkheid, Chloe kon dus zelf al zitten vanuit liggen of welke positie dan ook ;) met 7 mnd niet dat jullie denk die zet dr kind gewoon in een fietsstoeltje of boodschappenkar whahahaha

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Nath, dat bedoelt Ff er toch ook mee, zodra ze zelf kunnen zitten...volgens mij bedoelt cb daar ook mee dat ze zelf gaan zitten vanuit eoa positie of zeiden ze echt als je dr neerzet in zitpositie en ze blijft zitten dan mag het :S?

19. Funnyfant

hihihi dan had finn al heel snel er in gekund want die was zo dik dat ie op zijn buikje wel bleef hangen LOL, grapje hoor zo erg was t niet!! Nee, maar dat wordt idd vaak verkeerd geadviseerd.:(

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Giraf, bij AH heb je btw een maxicosi-boodschappenkar :D erg handig straks met de kleine doe ik Chloe gewoon in de kar en de kleine in die maxicosi-bskar :D

Deel Deze Pagina