Juist perfect dit soort info Finnefant!! Ik wist dat ook niet, maar ben altijd erg zuinig geweest op zijn ruggetje, ook met fietsen enzo. Hij trok zich op met 8 maanden in de box en liep toen overal langs af, toen is hij ruim 1,5 maand later pas op de fiets meegegaan. (fiets moest nog besteld worden) Ik heb me altijd verbaast dat de kleine van mijn vriendin al in de tripptrapp werd gezet. Hij is nu 10 maanden en kan nog niet zelf GAAn zitten, blijft eigenlijk pas net zitten als je hem zo neerzet. En hij zit al vanaf 6 maanden in de kinderstoel.....nou ja zitten, hij hing er meer in en ik vroeg me altijd al af of dat nou zo verstandig was.....maar je wilt je er niet bemoeien he.... Heb van de buurvrouw een verhaal gehoord van een kindje dat ook te vroeg mee op de fiets ging. Moeder dacht: och ze is in slaap gevallen, maar ruggetje en nek bleek de schokken niet aan te kunnen en kindje zat dood in het fietszitje.... Door dit verhaal ben ik heel voorzichtig geweest! En nu alleen nog maar leuke verhalen ok!!!
Oh nee hoor, dat deed Finn ook al met 7 mnd hoor!! Die stond zelfs al pffft was best eng, hij viel zo vaak... Bedoel er echt niks mee hoor, maar veel mama's weten het gewoon niet en ik zie het zelfs bij mijn collega's dat ze voor hun gemak soms te vroeg kindjes in de kuipjes aan tafel zetten. Ik beschuldig niemand, echt niet!!! Jullie weten dondersgoed wat goed is voor jullie kleintjes. Maar ik heb het geluk makkelijk extra info te krijgen van een prof
Graag! Rillingen over mijn rug... Finn aait steeds over zijn "nieuwe" haar en zegt dan: Oooooooooh (als in "mooi"). Lief!!! EDIT: Dit zijn Finns nieuwe schoenen, wat vinden jullie?
Whoehahaahahahahaha, wat schattig van Finn!!! Enne, goeie kapper geweest? Toevallig Praedé? Daar ga ik altijd heen, erg tevreden, zoon vind het er ook leuk omdat ze rozijntjes hebben. "Die ikke heeeeeerlijk" zegt hij dan, hahahahahaha! Wat een mafkezen he die kinders van ons!!
Hallo meiden! Jullie zijn goed bezig vanmorgen, ik moest vijf pagina's bijlezen Wolfje, heftig van dat kindje zeg. Ik hoop voor ze dat de uitslag van de echo vandaag positief mee valt. Ben er echt even stil van.. Giraf, heel veel sterkte voor je oom. Hoe is hij er zelf onder? Had hij het al aan zien komen? Wbt in het wagentje zetten. Ik doe dat nog niet. Oliver kan ook nog niet zelfstandig zitten. Maar nu moet ik zeggen dat ik hem nooit meeneem voor de wekelijkse boodschappen. Dus als ik hem meeneem doe ik de mc op het onderstel van de wandelwagen en hang daar een tas aan voor de boodschappen. En die boevenstreken krijgen wij idd nog. En dubbel, als de rest 1 kindje in de peuterpubertijd heeft, hebben wij twee van die duveltjes Quint, ben veel aan jou aan het denken en voor je aan het duimen dat het goed zit. Veel sterkte bij de begrafenis! Een hele dikke knuf voor jou! Nath, spannend, bijna testen! Het wordt echt tijd dat je je aan kan sluiten bijde zwangeren hoor! (en dat geld ook voor alle andere niet zwangere natuurlijk!!!) Ik blaas even wat HCG in jullie richting! Wat een lekker boefje is Jul toch! FF, jouw foto's waren al weg, helaas.. Meesje, fijn dat de uitslag goed is! Sorry als ik iemand ben vergeten. Ik was tijdens het bijlezen ook met mijn kleine aan het spelen. hihi
Laat dat fietsen maar zitten... haha, ik wil al niet meer Ik hou ze nog wel even braaf in de maxicosi tijdens het winkelen... Maar ik zet ze dus wel al in de kinderstoel tijdens het eten, maar dat kan ik dus ook eigenlijk beter nog niet doen?
Mees wat erg zeg!!! Juul ging voor het eerst mee op de fiets toen hij 9 maanden was. Maar als ik dit lees dan schrik je wel.
Ja inderdaad! Dat was toch voorheen Kleeven of niet, die bedoel toch? Hij kreeg ook rozijntjes ja! Mijn oude buurmeisje werkt daar hihi
Mooie schoenen Finn!! En leuk dat ie zo over zijn haar aait!! Jul heeft bijna geen haar, duurt nog heel lang voor we naar de kapper gaan denk ik
Ah, jakkes wat een verhaal over dat kindje opde fiets... Hier wordt voorlopig nog niet gefietst.. Giraf, mijn kleine gaat ook al in de kinderstoel tijdens het eten. Tussen de middag ongeveer 10-15 min en bij het avondeten 10-15 min. Hij vindt het zelf enorm leuk. Maar dat kan dus beter niet begrijp ik?
Ach Finn praat nog niet zo goed. alleen een stuk of 25 woordjes, geen zinnen of combi's nog. Maar hij is motorisch erg snel en heeeeeel veel ziek geweest door oren (9x kuur door oorontsteking in 1 jaar) Dat belemmerd ook wel wat natuurlijk. Alles op zijn tijd
Even voor de duidelijkheid t.o.v. de anderen: Finnefant en ik wonen een dorp verder! (maar kennen elkaar niet, haha, small world he!) @ Finne: is wel duur, maar ik ga er graag heen, zijn leuke meiden! En Cay is super aardig altijd, kwestie van gunnen ook dan.
Ja vind ik ook. Ruuth is mijn oude buurmeisje, ken je die? Heeft kort blond steil haar, smal, vrij klein ***EDIT: ff Finn naar bedje brengen, was al om 6:45 op vanmorgen. Doet ie nooit! ***EDIT*** Maible, zal de foto's in mijn album zetten
@meesje; fijn dat je goed nieuwe gekregen hebt meid! @vlek; beterschap met je meisje zo zielig is dit dan! @jadore; ja ik vind pp ook geweldig, wij zaten in die nederlandse kroeg en hoefde niks te bestellen alles werd gelijk weer voor je neergezet... super! kan me alleen van na 23uur niks meer herinneren dus dit weekend maar ff wat minder drinken doe ik nooit dus tja als je het dan doet @ quint; dikke knuf meid, ik hoop zo dat je een hartje ziet kloppen met de echo, maar ik blijf goede hoop houden voor je meid! @giraf; jij voelt je in ieder geval zwanger, fijn meid! @ nath; hopelijk blijven de duivels weg! @ meesje; gelukkig is de operatie goed gegaan van je moeder... ! @giraf; gecondoleerd meid! vreselijk! @finn; stoere schoenen meid! @all; bbdinnetje heeft vandaag allerlei onderzoeken, volgende week waarschijnlijk zwangerschap afbreken... pff zelf nu veel zin in vrijdag, ff lekker relaxen gister met manlief naar hap geweest had iets in zijn oog gekregen tijdens werk... moest eruit worden geboord, vanmiddag controle bij de ha hopelijk kan hij vrijdag wel zwemmen...
meiden ik zal komende dagen niet hier op zp zijn... Normaal neem ik mijn werk laptop mee naar huis, maar die krijgt dit weekend een update, dus ik ben dit weekend computerloos Dan weten jullie waarom ik er een paar dagen niet ben...
ZO ben op pagina 485 en reageer eerst maar es ff: @ Jadore Gezonde tussendoortjes trek..das goed toch? Gisteravond weer heerlijk zitten smullen van mn boterhammetjes kaas met tomaat...heerlijk!!Beter dat de misselijkheid nu meevalt!! @ Krumeltje Snap het helemaal hoor! Klets gewoon mee wanneer je tijd hebt en geef gewoon es een update hoe het met je gaat!! @ Wolfje Meid, wat erg voor je vriendin en haar man/vriend. Dit is niet niks om dat te verwerken! Heeft het kind wel stompjes of echt helemaal niks? Mn mans nichtje heeft alleen stompjes en dat is echt zo bizar! Je maakt wat mee zeg in je familie/vriendenkring! @ ondeugende boefjes Haha..ik kan nog lachen, want Maaike zit nog niet in de peuterpuberfase...dus ik glimlach om jullie boefjes! Maar, wel zeg ik erbij: jullie pakken ze wel pedagogisch aan: op de gang/trap zetten, is heel goed! Mijn complimenten dames!! @ Mooie buikfoto's!! Ik ga er ook maar es 1 maken..maareh..die ziet er niet zo strak uit als die van jullie hoor! @ Quint Rot he die verhalen over mks! Eigenlijk moet je ze helemaal niet horen of lezen, maja. Het zegt niks over jou, gelukkig heb je veel afleiding. Al is een begrafenis ook weer heftig! Veel sterkte en ook leuke dingen gaan doen ter afleiding he! @ Vlekkengek Ach wat sneu, ze is nu een paar keer achter elkaar ziek toch? Beterschap hoor!! @ Mees Wat fijn dat de uitslagen zo goed waren!! @ Giraf Sterkte met je misselijkheid!! En die hormonen voel ik ook door me lijf heen gieren...maja..dat geeft wel de bevestiging dat ik nog steeds goed zwanger ben! @ Nathalie Spannend, maar over een week ga je gewoon posi testen!!
Ik hoop het echt Madeliefje Ik let nu ook wel overal op zeg En dat terwijl ik met mezelf had afgesproken dat niet te doen. Heb de hele tijd steekjes in mijn lies en in mijn onderbuik ook af en toe.
griaf, jammer meid, maar we spreken je vast snel weer nathalie; oh meid we zijn wel toe aan wat roze hier he!