We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ahhhh rasp wat zieliggg en goed gedaan meis! Ik begrijp echt helemaal wat je bedoeld, ik kan dat ook slecht aanzien bij mijn kind pffff men zoo zielig dikke knufff hoop dat ze heel snel beter wordt!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dank je meiden! X

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wolfje, wat verschrikkelijk van je BB vriendin zeg oooooo wat hoor ik laatste tijd veel van dit soort verschrikkelijke gebeurtenissen mennn. Wat ik me nou ook afvraag, hadden ze dat niet eerder kunnen zien dan?

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rasp, dikke knuffel voor jou en je meisje! Kan me voorstellen dat je even in panniek was!!

Ik heb dat eens gehad met Jul die een stukje patat in zijn keel had zitten.........dan schrik je je echt kapot.

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

jadore; ik snap ook niet dat dit niet eerder is gezien..volgende wk wordt zwangershcap afgebroken... pff

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Quint, hoe is het nu met jou? Heb je nog steeds bloedverlies?

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wolfje, wat erg zeg!! Maar ik denk dat ik die keuze ook had gemaakt.....

8. giraf

giraf Niet meer actief

Nou meiden mijn werkdag zit erop! Ik ga lekker naar huis, weekend vieren :D
    Niet teveel kletsen komende dagen en lief zijn voor elkaar he :p

Tot maandag allemaal! Fijn weekend alvast!

** edit **
    Voor diegen die het gemist hebben:
    Mijn computer krijgt dit weekend een update op mijn werk, dus komend weekend ben ik computer-loos.
    Maandag heb ik hem weer terug.

9. Zeepaardje

tja nathalie; ik weet echt niet wat ik in zo''n geval gedaan zou hebben en ga er ook helemaal niet over oordelen... maarbegrijp hun keuze zeker... je moet ook denken wat voor leven dat kindje anders zou hebben, maar goed... pff heftig hoor

10. Zeepaardje

giraf; fijn weekend meid!!!

11. giraf

giraf Niet meer actief

Wolfje
    Zonder organen kan een kind toch helemaal niet overleven?
    Of heb ik nou verkeerd begrepen wat er mis was? :)

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Giraf, fijn weekend meis!! Tot maandag!!!

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Raspberry Wat zielig, beterschap met je meisje!!

14. Zeepaardje

giraf; kindje heeft geen ledematen, dus geen armen en benen... :(

15. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

@ Rasp: Eng zeg, meis. Heeeel veel beterschap

@ Wolfje: Poeh, onmogelijke keuze lijkt me dat..Sterkte!

@ Giraf: Als je het nog leest: Fijn weekend!

All: Kom ik net, na een echt rampscenario van een dik half uur, eindelijk in het dorp... Weet ik echt niet meer wat ik daar doe. Ben maar weer naar huis gefietst... Finn is BLOEDchagrijnig nadat hij uit bed was gerukt door mij, dus die ligt er weer in. En het is stil, du zal ie wel nodig hebben:)

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Rasp: kindjes moesten niet ziek mogen zijn he....vreselijk. Ik heb een kotsfobie, dus als het gebeurt ga ik gelijk door het lint. Ik vind dat echt verschrikkelijk....pffffff en zielig ook, omdat ik hem dan niet durf vast te houden:)...erg he.....
    Heel veel beterschap voor je moppie!

@ Woflje: moeilijk hoor, om zo'n beslissing te moeten nemen. Ik zou de zwangerschap ook afbreken, hoe moeilijk ook....

@ Finne/Madelief: jullie kindjes zijn nog jonger als die van mij, maar ik heb mijn zoontje rond de 1 jaar al lid gemaakt van de bibliotheek! Klinkt gek misschien, maar ik zweer dat hij daardoor nu ook zo wijs is en goed praat. Hij krijgt zoveel nieuwe woordjes te zien, en hij vind het heerlijk om samen te lezen, plaatjes kijken, en maandag heb ik er zelfs legpuzzels geleend. Zo leuk voor kinderen, en ze steken heel veel op van lezen. (die van mij is 2 jaar en 2 maanden en maakt een Cars legpuzzel van 24 stukken! Hij is dus snel, maar ook met woordjes. Maar alles komt op zijn tijd, en spelenderwijs stimuleren is altijd goed lijkt me!)

Ik sterf van de honger....bah, telkens rond dit tijdstip, maar vind het zo sonde om dan nog iets te pakken....er staat om 18 uur een lekkere bak bami voor ons klaar. Schoonmams kookt als ze oppast, heerlijk is dat!
    Merk ook dat ik nu een ritme in mijn darmen heb. Steeds na 16 uur beginnen ze te functioneren en krijg ik aandrang. Met mijn obstipatie wel fijn, maar niet als je op je werk zit...:(

17. Funnyfant

@ Mees: Wat leuk dat jouw zoon het zo goed doet! Knap hoor!:D Ik lees ook erg veel met Finn. Ben nog niet lid v/d bieb omdat ik zo veel boekjes nog heb liggen dat dat nog niet nodig is;). En puzzels heb ik ook veel, maar daar gooit ie liever mee! :pHahaha! Denk ook dat het een beetje aan het kind zelf ligt. Finn stond en kroop al met 7 maanden, liep met een jaar nu kan hij al springen met 2 voetjes tegelijk! Hij kan heel snel verbanden leggen en moeilijke taakjes uitvoeren. Alleen is hij met praten niet zo snel, dus vandaar dat ik dat niet zo erg vind. Hij heeft bijna 1,5 jaar heel slecht gehoord! Ieder kindje ontwikkelt zich in een andere volgorde. Mijn collega heeft een dochtertje van 4 mnd ouder dan Finn en die spreekt al hele zinnen en zingt alle liedjes al mee, maar zij is motorisch weer minder ontwikkeld dan Finn.

Wat ben jij een bofkont met zo'n schoonmoeder!!! Heerlijk! Ik heb ook honger.. mmmm!

@ all: Nou zakt bijna mijn broek van mijn kont af hoor! De ovutest geeft NU AL (dag 7) een licht streepje!!!!! Zou ik dan vorige maand psychisch mijn ongi hebben uitgesteld? En nu al op dag 13 zitten ofzo???:(

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mees, heerlijk is dat he als schoonmams kookt. Hier ook op de donderdag!

Finn, je ging naar het dorp omdat je wat dingen vergeten was. Wb je ei, het zou kunnen je hoort het toch wel vaker?!?!

19. Funnyfant

#4939 Funnyfant, 26 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jan 2011
    Ja? Oh ik had het nog nooit gehoord, maar goed ben ook geen ervaren forumgangster hihi

***EDIT*** NOG niet hahaha

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Finn, een licht streepje is hartstikke negatief, hoor. Je moet wachten totdat het teststreepje even donker of zelfs donkerder is dan het controlestreepje. Je ovu test is dan pas positief.

Deel Deze Pagina