Ja dat bedoel ik niet dat je je oude schoenen weg moet gooien voor je nieuwe hebt...dat heb ik nog nooit gedaan! Maar als het me niet meer beviel ofzo dan ging ik wel solliciteren wat me wel trok . Het is gewoon niet leuk voor je, had het ook niet verwacht om eerlijk te zijn maar ja komt wel goed schatje
Meiden ik heb zo iets ergs..... Ik durf het eigenlijk niet te bespreken, maar ik weet niet meer wat ik moet Ik vind het zo erg voor mijn man maar ik denk dat ik door de zwangerschap een aversie tegen hem heb gekregen ik weet het het is echt heel heel erg, maar ik kan er gewoon niets aan doen . Sinds de zwangerschap kan ik niet meer tegen zijn geur (niet alleen die van hem hoor, van bijna alle geurtjes) ik kan niet uistaan als hij aan me wilt zitten en leuk wilt gaan doen omg ik vind het zo erg om het uit te spreken, maar hij merkt het en heeft zelfs gezegd....walg je van me ik ben zooooo verdrietig, ik doe dit niet met opzet en ik wil dit gevoel helemaal niet ik ben er zooooo verdrietig door, waarom, waarom krijg ik weer zoiets debiels en ook nog alle ziektes pffffff weet gewoon even niet meer wat ik moet hij kan ook niets meer goed doen in mijn ogen en alles wat hij doet irriteer ik me Wie weet wat ik kan doen? Ik voel me zo machteloos en zo radeloos heeft iemand dit ook gehad? Vast niet Sorry voor een keer een heeeel down bericht van mij maar ik weet het gewoon even niet meer
Ach meisje toch....ik denk dat het de hormonen zijn hoor! Maar kan me voorstellen dat je zoiets niet tegen hem gaat zeggen. Misschien toch proberen je er een beetje overheen te zetten. Is moeilijk natuurlijk, maar als mijn vriend me irriteerd besteed ik even geen aandacht aan hem en ga wat anders doen. Dikke knuffel meisje! Ik denk echt dat het je hormonen zijn! Je hebt slechte weken gehad dus nu even lekker tijd voor jezelf!
@Jadore, ik herken het wel wanneer ik ongesteld moet worden en ben, dus het zal wel hormonaal zijn inderdaad en gaat dus ook echt wel over. Probeer hem duidelijk te maken dat het echt met je zwangerschap te maken heeft en niet met hem persoonlijk. Het is wel heel vervelend in ieder geval, sterkte meid!
thanks meiden!! Ik heb het hem eerlijk verteld, ik ben er zo verdrietig van en indd het is eigenlijk niet persoonlijk, maar ja mijn hormonen gieren door mijn lichaam en ik baal er gewoon zo van mennnn wat kan je je rot voelen daardoor zeg Thanks voor jullie steun!
Jadore toch......arme scheet.... Ik zou dit zeker wel met hem bespreken hoe moeilijk ook! Omdat je zo misselijk bent door de zwangerschap lijkt het me vrij normaal dat je ook van lichaamsgeuren (ook al is het deo of parfum of gewoon huid geur) helemaal onpasselijk kunt worden! Het zijn echt de hormonen, want voor je zwangerschap speelde dit niet, dus maak je daarover geen zorgen. Ik moet zeggen dat ik het wel heb op sexgebied....ik kan me niet voorstellen dat ik voor de zwangerschap graag sex had. Nu moet ik er niet aan denken....moet ik me echt toe zetten maar liever niet....pfff Manlief had gisteravond ontdekt dat mijn borsten toch wel een flink maatje meer zijn intussen, en had ook zoiets van whow.....heb je zin?? Ik ben dan echt snoeihard en heb echt zoiets van: ga effe met jezelf spelen joh! (hoe erg!!) Ik zou er echt even voor gaan zitten, zodat hij ook begrip krijgt voor de nieuwe situatie en het even kan laten bezinken waarom je zo tegen hem doet. Het ergeren is ook gewoon hormonaal, dat komt en dat gaat. Maar het zou zo sonde zijn als jullie door deze zwangerschap verder van elkaar komen te staan op lichamelijk gebied. Zeg hem dat ook gewoon. Is niets om je voor te schamen!! Als hij gezien heeft hoeveel je moet spugen, dan moet hij ook kunnen begrijpen dat je hele lijf van slag is, niet alleen je maag. Meis, ik hoop dat het je lukt om er even samen voor te gaan zitten. Sterkte en je weet het, hier kun je met ons overal over praten!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Net gesprek gehad met directie, blijkt dat ze een keuze hebben moeten maken tussen mijn lg en mij voor wie er bij de sector blijft. Hun keuze was mijn lg. Wel ligt er misschien straks een mogelijkheid om weer meer secretarieel werk te doen.
thanks meiden! Ja hij dacht al zoiets, maar ja door het praten is het niet alsof het nu ineens over is ofzo, het is helemaal zoals meesje het omschrijft, ik ben al zo misselijk en op de eoa manier wilt hij juist meer aandacht de laatste tijd terwijl hij normaal gesproken degene is die minder tijd heeft enzo en ahahahahahaha over dar met jezelf spelen zeg ik ook hoor whahahahahaha ja sorry maar ga niet verplicht en tegen mijn zin in maar ja ik hoop gewoon dat het snel over zal gaan en het indd niet veel problemen op zal leveren, ik heb wel het idee dat hij het begrijpt, maar hij zal nooit weten hoe ik me voel en dat merk ik dan weer dat hij me gewoon voor een groot deel begrijpt maar nooit alles. Hij is regelmatig bij me geweest btw toen ik moest overgeven, omdat ik dan bv de kleine in bad deed en ik niet meer op haar kon letten enzo plus op dat moment vind ik het wel weer fijn als hij er is pffff ik word letterlijk gek van mezelf hahaha nou ja eigenlijk is t echt niet om te lachen maar om te janken ach ja komt wel goed schatje
@nath, ok nou ja iig wel fijn om te weten dat zij dus ook geen echte keus hebben dus en fijn dat het straks wel weer kan waarschijnlijk, maar ja hoelang duurt zoiets?
@nath en jadora; tja manlief was moe enging om 9uur al naar bed, tja dan kan ik toch niet slapen dus besloot ff lekker lang te lezen ne achter de pc te gaan haha maar goed gesprek gehad erg leuk! @nath; vervelend van je werk zo! maar hopelijk komt er vooruitzicht in... @jadore; meid dat is idd niet leuk, ik werd hoe gemeen ook heel misselijk van me man, hij moest niet bij me komen dan zat ik te kokhalzen bleh... knuf meid goed dat je het besproken hebt! @quint; hoe is het met je wat bloedverlies betreft...? @all; knuffel van mij
Meiden, even heel snel. Jadore, knuffel meid. Het komt goed! Nathalie, ik kan het niet beoordelen maar ik hoop dat je met plezier naar je werk blijft gaan. Anders is het niet te doen. Ik hoop ook dat er gunstige vooruitzichten zijn/komen. Bloedverlies in nog steeds hetzelfde. Het is niet veel maar het is wel bloed en toch meer dan een paar druppels Ben nog steeds doodbang.
quint; meid ik begrijp je angst... maar je hebt geen buikpijn/kramp toch? Ik heb er een goed gevoel over, duim ook voor je dat je snel een knipperlichtje zult zien!!
thanks meiden, is al een hele opluchting het eerlijk gezegd te hebben zowel hier als thuis! Er zijn ergere dingen op de wereld helaas. @Quint, wat erg meis, wat zegt je gevoel zelf? Denk je dat het nog goed zit? ondanks je natuurlijk heel erg bang bent, heel begrijpelijk! Even iets vrolijks YEAHHHH pagina 500
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah 5000!!!!! En dat op pagina 500, hoe mooi is dat!! En hoe nu verder dan? Ik ben daar niet zo in thuis..