hahahaha rechts bovenaan Nath! @Rasp whaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhahahaha wiehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hierbij eerst een dikke smak van mij **********smak************* aqls cadeau en het was de bedoeling dat de "winnaar" jij dus het nieuwe topic mocht openen, omdat we dachten dat je dan niet meer kon schrijven na 500 pagina's....... ......maar wat doen we nu nu we gewoon door kunnen praten?
dat weet ik dus niet! maar ja laten we even met zijn alle overleggen wat te doen: Wel of niet een 2e deel openen en deze laten sluiten: mij maakt t niets uit allebei goed!
Misschien voor de zekerheid alvast een nieuw topic openen waar we allemaal naartoe kunnen verhuizen voordat het gesloten wordt en sommigen het nieuwe topic niet kunnen vinden ofzo. En JADORE, dank je voor de kus! Hij is goed aangekomen!
graag gedaan je bent de winnaar dus je had er recht op hahaha ok. aangezien rasp de winnaar is mag zij de nieuwe openen als het aan mij ligt....... en zullen we de naam hetzelfde houden alleen dan 2e deel van ervoor? Of 2e deel en dan weer We gaan voor de 2e! Goed idee dames...denk alleen mee hoor, want het is de bedoeling dat iedereen zich er prettig bij voelt dat is het belangrijkste! Mij maakt het echt niet uit van mijn part kunnen we ook doorgaan.
Help! Waar is iedereen nou? Hihihi @ Nath, Lullig van je werk meis... Hoop wel dat het een beetje leuk blijft voor je... @ Jadore: Heb dat bij mijn zwsch ook gehad. Precies jouw verhaal. Ook echt afkeer voelen voor je eigen man. En boosheid om niks. Hij voelde zich ook erg afegewezen door me en dat gaf regelmatig spanning Blijf praten en forceer niks. Ik was daar ook erg van geschrokken, maar het gaat wel weg, echt waar! Anders had ik gisteren niet kunnen klussen hahahaha! @ Quint, Poeh ik snap je angst meis. Maar zolang je geen krampen hebt en het een beetje bloed is heb ik goede hoop hoor!! Maar ik heb natuurlijk makkelijk praten het is jouw lijf.. Jij ook een dikke knuffel! Waar is iedereen, welke is nu geopend?
Er is nog niks geopend. Jadore kan jij dat doen? Ik weet niet of ik het wel goed doe. Ik heb het wel eens eerder gedaan maar het moest me toen ook uitgelegd worden en dat ben ik al weer vergeten.
Hello! Wordt een toppic bij pag 500 of bericht 5000 gesloten dan?? Nooit van gehoord? PLaats hier dan wel effe een berichtje alsiemand een nieuwe opend. Op even pbtje sturen? Ik heb vanmmiddag mijn eerst projectje op de naaimachine afgerond, met als resultaat pijn in mijn bekken. Hopelijk van 1-daagse aard. Heb een wiegdekbedovertrekje gemaakt (stop de wiegdeken daarin), van heel fijn wit wafeltjes katoen. Heb ook nog een witte Koeka wiegdeken gescoord op Marktplaats! @ Quint: hè bah, da's balen, ik had gehoopt dat het al over was. Mijn vriendin heeft vandaag ondank al het verloren bloed weer een goeie echo gehad, dus het wil niks zeggen. Maar mag ik vragen of je morgenvroeg eens wilt tempen? (of misschien doe je dat nog voor de lol?) Dan heb je misschien wat meer zekerheid namelijk! Misschien een tip? Sterkte meid, ik denk aan je! @ Nath: hopelijk wordt je nieuwe functie ook leuk, en hopelijk ook meer secretariele werkzaamheden! Moet wel leuk blijven natuurlijk!
Ha meiden, Nog even een berichtje in dit 'oude' topic voor ik er afscheid van moet nemen Nath, ik hoop voor je dat ze nog iets aan je functie en taken kunnen doen.. En anders miet je gewon maar snel met zw verlof Jadore, heeeeeele dikke knuf voor jou (een virtuele dan want anders heb je nog zo'n irritant mens aan je lijf, hahaha) Ik herken je wel hoor! Ik sta krom van de hormonen en ben enorm wispelturig. het ene moment wil ik een knuffel en dan krijg ik een knuffel en dan vind tik het irritant. Al dat gepluk aan mijn lijf Manlief kan er gelukkig nog wel om lachen (een beetje dan..) Hij wil nu juist extra knuffelen etc omdat hij het zo bijzonder vindt dat er in mijn buik een beebje zit. Ik hoop dat het na een week of 15 weer een beetje tot rust komt bij mij. Dat was de vorige keer ook zo. Rasp proficiat met het 5000e bericht! En verder weet ik eigenlijk niet meer zo goed wat ik bij iedereen heb gelezen, sorry! Heb nu al zwangerschaps-dementie! Misschien moeten we de afwezigen een link naar het nieuwe topic pb-en?
Quint, denk veel aan jou! Ik duim heeeeel hard voor een plakbeeb! Klinkt leuk Mees! Is echt heel gaaf als je zo handig bent!
@ff, ik hoor het nu veel meer nu ik het uitgesproken heb en dat lucht wel op hoor! Het is niet leuk dat andere het ook hebben, maar voor mij voelde ik me echt alsof ik alleen op de wereld was met dit gevoel en mennn wat een schuldgevoel komt daarbij kijken. Ik hoop dat het snel over zal gaan, ik moet zeggen dat het vandaag wel beter gaat sinds ik er over heb gepraat, ik voelde me zo benauwd erdoor maar ja weg is het natuurlijk nog niet. Thanks voor je steun meis! @Meesje, wat een goed tip naar QUINT! Ja denk ook dat je het aan je temp kan zien. @Maible, thanks meis ja indd ik wist wel dat iedere zwangere zich een beetje kan irriteren enzo, maar wat ik heb is wel echt heel erg hoor ik word gewoon zo ontzettend snel boos op hem en op dat moment vind ik het nog terecht ook en heb ik echt een gevoel van please ga uit mijn buurt dus tja echt wel heftig maar ja gaat wel goed komen ben blij dat ik er met jullie over heb gepraat iig! @Rasp het is heel makkelijk maar laten we anders gewoon lekker doorgaan met dit topic tot het wel echt op slot zal gaan anders. @all, zullen we gewoon lekker door blijven kleppen hier tot het echt op slot gaat bij zoveel berichten en dan merkt ook iedereen het wel en komt het ook wel goed, ik neem aan dat ze niet ineens BAM een slotje erop doen, volgens mij was het nl zo dat we dachten dat het op slot zou gaan bij pag 500 dus als dat het geval was moesten we wel een nieuw topic openen, maar wat mij betreft zolang het kan hier kunnen we hier blijven kleppen.
Mee eens, ons krijgen ze hier niet weg, haha! @ Finnefant, foto is niet interessant. Ben wel met 2 lakentjes bezig, een mega snoezig meisjes model en 1 stoerder jongens laken. Maar dat duurt nog even, en die zal ik hier showen. Dit ding is gewoon wit, niks bijzonders hoor!
@ Mees: Dan heb ik nog even geduld whahahaha! @ Jadore: Hoe zie je dat dan aan je temp? Ik had soms zelfs echte haatgevoelens. Kon wel janken. Maar ebte wel weg rond de 20 wk geloof ik. Maar het was pas rond of na de bevalling helemaal weg bij mij... Sterkte. Misschien moeten onze mannen maar met elkaar gaan kleppen op een forum whoehahahahaha!!! Kunnen ze daar klagen en voelen wij ons minder slecht hahahaha @ all Als er nou wél BAM een slotje op komt, dan opent Jadore een nieuwe en dan kijken we gewoon bij haar berichten en komen we vanzelf bij de nieuwe uit! Goed idee?
Prima, we blijven hier gewoon hangen. En we kunnen ook via priveberichten wel contact houden dus we raken elkaar niet kwijt hoor!! Dames ik ga naar boven, kruip lekker tegen mijn vent aan! Tot morgen! Dikke knuffel voor jullie allemaal ZPvriendinnetjes X
@FF en All, vind ik een goed idee, ik ben hier toch bijna altijd dagelijks en dan hebben we een punt waar we eventueel op terug kunnen vallen, zullen we het dan zo noemen: 2e deel We gaan voor de 2e! ? @Ff,als je al een kaartje hebt dan kan je zien wat je temp is als je in je fase voor je eisprong en na je eisprong zit (voor is je folliculaier fase FF en lutale fase LF is na je eisprong) als je zwanger bent zal je temp hoog blijven net zoals je LF en als je ongi wordt dan daalt je temp en gaat het weer naar je FF temp, mocht haar temp dus nog hoog zijn is de kans heel groot dat het nog goed zit en mocht het gedaald zijn tja dat betekend heel hard gezegd meestal niet goeds! Temp jij ook of wil je tempen? Whahahahaha goed idee voor die arme mannen, ach kunnen ze ook eens helpen hahaha nee maar dat is wel goed nieuws dat het bij jou al eerder weg ging dan pas na de bevalling ik hoop dat het samen met de misselijkheid snel over zal gaan. @Meesje, ben je al meisjes dingen aan het maken ?
@ Jadore: Ben nog niet aan het tempen, maar ben wel erg nieuwsgierig daar naar. Ik doe het deze maand met alleen testen (smep), maar wie weet hoe lang de weg nog is he.. Komt echt helemaal goed tussen jullie, echt waar! Knuffel! Welterusten lieve Rasp!!!
Meis, als je echt wilt tempen wil ik je het wel leren hoor het is zooo makkelijk! Maar je moet het even door hebben. En ik heb er heel veel aan gehad, bracht me zoveel rust!