We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hoi meiden!!
    is er nog een plekje in deze topic, wij gaan ook voor een 2de
    eerste ronde clomid mislukt, dus op na volgende maand

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Giraf, klopt ik ben precies 2 weken te vroeg bevallen.
    Dat is ook de reden dat ik deze keer 5 weken voor de tijd wil stoppen, als het lukt met mijn werk (en als ik geluk heb nog eens zwanger te mogen worden)

Maaike welkom!! Jammer dat de eerste ronde niet gelukt is! Succes voor de volgende ronde!

3. giraf

giraf Niet meer actief

Quint: 5 weken te vroeg! :$ zo he, dan had je er waarschijnlijk nog niet op gerekend of wel?

Wolfje: Fijne avond!

Maaike: Welkom!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Quint, dat zal wel schrikken zijn. Was je op dat moment nog aan het werk?

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Maaike, welkom!

Nathalie, denk je dat je eventuele tweede ook te vroeg zou komen? Mijn verloskundige zei dat het niet per se zo zou zijn bij een eventuele tweede zwangerschap maar ik weet het niet, hoor.
    Ik was gewoon nog aan het werk toen onze zoon geboren werd, werkte toen 40 uur. Was aan het aftellen om met zwanegrschapsverlof te mogen gaan...
    Giraf, nee wij hebben inderdaad helemaal niet op gerekend, eerlijk gezegd wisten wij toen niet eens wat ons overkwam. Je bent ineens moeder van een prematuurtje. Het was wel heftig moet ik zeggen mede omdat wij geen familie hebben om op terug te vallen.

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi allemaal.....

@ Maaike: welkom, plek zat hier!

@ Quint: kan me voorstellen dat je schrikt. Je bent er geestelijk nog helemaal niet mee bezig, en dan zonder verlof!? Hopelijk vind een 2e kindje het gezelliger in je buik. Die van mij bleef een weekje langer zitten, precies 41 weken, vanaf de 38 was ik het echt zat, dus overtijd gaan is ook echt geen lolletje. Kindje is wel helemaal af, dat wel, en geen opstart problemen gehad. Mijn zoontje was zó af dat hij al hele lange nagels had!! Hij had zijn hele gezichtje open gekrabt....zag best sneu uit zo vol krassen!

@ Wolfje: toch ook wel weer fijn he, even prive met je mannen. Maar ook fijn dat je nog een oma hebt om leuke dingen mee te doen.

@ Maible/Giraf/Nathalie/vlekkengek: Ik heb de hele dag al een zwaar gevoel in mijn baarmoeder. Zit me nu te verkneukelen of ik er een test tegenaan zal gooien. Maar temp is nog niet gekelderd, dus is nog erg vroeg voor ei. Misschien iets te hard geklust gisteravond....?;)

Hebben verjaardag gehad, en nu ga ik lekker mijn nest in. Morgen lekker vrij!! Jippie, kom ik weer wat vaker spieken hier!
    xx en welterusten
    Mees

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeiemorgen dames!

Maaike, welkom!:)

En Meesje, al getest?

Giraf heeft je meisje beter geslapen vannacht? En jij dus ook al aan de ovu testen:D

Quint, jeetje 5 weken te vroeg en nog aan het werk. Poeh dat is pittig. Nu maar hopen dat een tweede wat langer wil blijven plakken.
    Wij gaan dus voor 17 juli:D?

Hier weinig nieuws. Ik ben wat aan het voorbereiden voor mijn werk volgende week. Het einde van mijn verlof is nu echt in zicht..
    Oliver is verkouden en is daardoor wat huilerig. Arm mannetje..
    Oh, hoor hem net wakker worden. Ga hem even aankleden. Tot strakkies!

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

maaike
    welkom meid klets lekker mee!
    Waar zit je nu in de cylus?

meesje
    zeker fijn dat ik nog oma heb om leuke dingen mee te doen, maar een week op elkaars lip is iets te veel van het goede, en krijgen we kleine ergenissen, een dag of 5 is meer dan genoeg;)

Maible;
    zin om aan het werk te gaan of juist niet?
    waar gaat je kleine dan heen?

me;
    mega rugpijn niet normaal...

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    maaike welkom hier !

quint1/nathalie3004: jeej dan hebben julie bijna geen verlof gehad, tenminste niet vooraf, hadden jullie wel alles al klaar?
    tenminste vaak hoor je van hoogzwangeren, van dat doe ik als ik met verlof ben, maar die tijd hadden julie dus niet.

XmeesjeX, zeker te vroeg om te testen?? kan natuurlijk ook komen door dat klussen van jullie :D

maible, veel succes de eerst dagen zijn altijd het ergst zeggen ze, lekker opbeurend ook, sorry.
    wat voor een werk doe je dan als ik vragen mag?

quint1, geen familie om op terug te vallen?? ben niet nieuwschierig maar ...., hoeft niet hoor, kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk is.

hier alles nog prima (helaas) heb wel last van mijn onderbuik, voelt allemaal wat vreemder/zwaarder,vooral met paardrijden, maar de laatste tijd als ik uit het zwembad kom verlies ik ook iets urine :),alleen dan dus niet de hele tijd, bboefeningen gedaan dus daar kan het volgens mij niet aan liggen, voor iemand herkenbaar?

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He!

@ Vlekkengek, ik bedoelde een ovu-test, en daar start ik morgen maar mee denk ik....
    @Wolfje: je moet ergens aan gaan hangen (uit hangen/rekken) aan een trap of klimrek aanje armen gaan hangen. Dan ontspant je hele ruggewervel zich en geloof me, da's de beste oefening voor rugpijn!
    (heb zelf op mijn 18e een hernia gekregen, en heb laatst aan de andere kant van mijn rug dezelfde klachten gehad. Het is nu stabiel)
    @ Maible: Geloof me, als je weggaat, dan huil je misschien eventjes (net als alle andere moeders!!) en als je een uur op je werk bent denk je: he, ik had ook nog een leven als vrouw i.p.v. alleen als moeder! Het is echt fijn om weer eens onder de 'gewone' mensen te komen, alhoewel je je daar nu waarschijnlijk niks bij voor kan stellen. En.....het is des te leuker om je schatje weer te zien 's avonds!!!

Heb gisteravond ruzie gehad thuis....zucht.:x
    En waarover......?
    Over een speeltentje voor de kleine!!!!! Hoe erg!
    Ik had er 1 gekocht bij de Hema en het bleek zo'n pop-up geval, dus uit de zak halen en hij vouwt zichzelf uit zeg maar.
    Maar helaas vouwt het ding zich niet vanzelf in!
    We kwamen van verjaardag thuis en ik dacht: he, leuk, eens kijken hoe het ding er eigenlijk uit ziet. Maar het terugvouwen was een ramp!
    We hebben een half uur staan te klooien en uiteindelijk zijn we met ruzie naar bed gegaan omdat mijn man boos op me is dat ik zo'n goedkoop klotetentje voor hem had gekocht!
    Hoe onredelijk!!!
    En hij houd voet bij stuk en ik ook, dus vanavond zal er wel niet geklust worden volgens mijm plan-van-aanpak.
    Gadver, soms is het echt een draak.....(en ik ook)
    En het ergste vind ik nog dat door het draaien en trekken aan het ding ik het net uit de zak haalde (voor zover we het ding teruggestopt kregen) en nu is hij stuk.....helemaal verwrongen en misvormd:$

xx

11. Zeepaardje

Meesje; erg he die koppigheid!!! Zo gaat het hier ook, beide te koppig om toe te geven!
    hopelijk praten jullie het snel uit, zal toch een keer moeten! Knuffel

rugpijn gaat nu beter... ben vanmorgen lekker onder de douche gegaan... lekker heet! maar houd je tip in me gedachten!

12. giraf

giraf Niet meer actief

@Meesje;
    Ruzie? :( Vervelend! En al helemaal als het om zoiets kleins gaat..
    En piemelstraf voor je man.... haha! Herkenbaar! :)

@Vlekkengek;
    Ik ken het niet nee, sorry.

@Wolfje;
    Vervelend joh die rugpijn. Ik heb zelf een zwakke rug, dus vaak rugpijn.. Ik ga altijd op de grond liggen en dan mijn benen aan mijn knieeen omhoog trekken en dan rondjes draaien op je onderrug..
    (snappie?) Daar ontspant je rug lekker van.

@Quint;
    Da's zeker heftig! En al helemaal als je geen familie in de buurt hebt om op terug te vallen..
    Weten ze waardoor hij te vroeg geboren is? Of is het gewoon pure 'pech'?

@Maible;
    Ja hier ook vanaf maandag aan de ovu-testen :) Ben een beetje mevrouwtje-ongeduld...

@Nathalie;
    Ik snap dat je bij een 2e eerder met verlof wil... Ik heb alles bewaard tot ik verlof had.. kleertjes wassen, kamertje afmaken enzo

@Maaike
    Hoeveelste ronde zitten jullie nu in?

Vanacht heeft ons meisje weer gewoon lekker ouderwets doorgeslapen.. Heerlijk! Ik hoop dat het een fase was, en dat ze nu gewoon weer elke nacht doorslaapt. :p

Een vriendin van mij kwam gisteren met goed nieuws: Ze is eindelijk na 2 jaar zwanger! Ze is nu 10 weken, dus de ergste weken zijn (bijna) achter de rug. Vind het zo leuk voor hun!

Dit weekend ben ik er niet hoor, we gaan lekker een weekendje naar Centerparcs met de kleine...

13. Zeepaardje

giraf; thanks dat ook een goede en ja ik snap hem:p
    enjoy in cp naar welke ga je?

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Giraf: wat fijn voor je vriendin! Nu jij ook nog, zou erg leuk zijn!!
    Waar ga je Centerparksen?

Schoonzus is opnieuw opgenomen. Volgende week wordt ze ingeleid als er nog geen baby is. (tussen 37e en 38e week)
    Ben benieuwd!!! (wordt na 8 jaar proberen, 2 miskramen en 1 ivf dus een heel speciale baby!)

x

15. Zeepaardje

meesje spannend voor je schoonzusje!

16. giraf

giraf Niet meer actief

8 jaar??!! :$ PFFF da's inderdaad een hele speciale baby!
    Ook geen leuk einde van haar zwangerschap zo...

Wij gaan naar Centerparcs het Meerdal, in America :p

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi hi,
    was nog een klein detail vergeten.....schoonzus(je??) is 42..... ook bijzonder toch!

18. Zeepaardje

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Giraf: Da's bij mij om de hoek!! 2 dorpen verder zeg maar! Kun je of de koffie komen!
    Als je van een heerlijke coup ijs houd: In Grubbenvorst en Arcen zit IJssalon Clevers. Zéér de moeite waard om een lekker ijsje te gaan eten! (heeft meerdere malen prijzen gewonnen) Verder kun je natuurlijk lekker wandelen in de bossen en op het park zwemmen natuurlijk!
    Voor meer tips wet je me te vinden!

@ wolfje: ze lijkt niet zo 'oud' dat scheelt!

20. Zeepaardje

vanavond maken we er weer een hangbank avond van:)
    manlief is pas rond 1930uur thuis, vanmorgen 5uur eruit dus lange dag... liefs

Deel Deze Pagina