We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

2. Zeepaardje

Nod lijst:

04-11-10 quint (ronde 1)
    06-11-10; Maible (ronde 2)
    28-11-10; wolfje 22 (ronde 7)
    ??? : giraf (ronde 1)

3. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Fijn zo´n HA Wolfje..,. Gaat hij die testjes ook betalen dan... Net wat Giraf zegt.. Is een duur grapje als je zo´n onregelmatige cyclus hebt..

4. giraf

giraf Niet meer actief

Wolfje, ik hoop dat de pendels uitomen, dan kunnen we allebei naar het topic 'uitgerekend in Juni' :D
    Zou leuk zijn! Mijn uitgerekende datum exact een jaar na de bevalling...

5. Zeepaardje

tja idd..vond ik ook al... maar ja zit niks anders op:(

6. Zeepaardje

giraf ik hoop het voor je meid. maar ik heb al vele pendels gehad die niet zijn uigekomen, helaas....
    heb er nu 1 voor okt.dec en dan febr...afwachten maar!

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ja, dat wel maar ik kan daar helaas weinig aan veranderen. Ook al zou ik wat vaker daarheen gaan, het blijft erg lastig. Mijn moeder is wel na de geboorte twee keer deze kant op geweest maar de rest van de familie heeft onze jongen nog niet gezien.
    Leuk familie in Engeland en dat je regelmatig daarheen gaat!!! De rest van onze familie zit in Frankrijk om het voor ons leuker te maken :D
    En wat ben je vandaag druk geweest, wouw! Ik moet zo ook gaan opruimen omdat onze kleine aan het spelen is geweest en omdat mijn schoonouders (uit Frankrijk dus) binnenkort komen logeren. Ze komen meestal twee keer per jaar naar ons toe.

Wolfje, erg vervelend zo onregelmatige cyclus. De HA ben ik helemaal geen fan van, ze laten je gewoon lopen of stoppen je vol met allerlei medicijnen die niet werken...

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik heb ruim 11 maanden volledige bv gegeven zo'n 8 keer per dag, mijn meisje is nogal een aparte en sinds kort op logopedie omdat ze dus eigenlijk geen vast voedsel wilde en nog steeds volledige bv wilde. Nu gaat het goed gelukkig en ben ik in een paar kleine weken van 8 naar 4 en van 4 naar 2 bv pd.

Toen ik (ongepland) zwanger raakte ben ik direct gestopt met roken en nooit een uitzondering qua alcohol of dat soort dingen gemaakt. Ik was 20 kilo aangekomen en ik ben 1.76 m lang en ik ben t meesta direct na bevalling kwijt geraakt en de rest ook al met een maand ongeveer nu ben ik te dun en wil aankomen weeg nog maar 56 :( niet leuk maar ja wil alleen mooi aankomen en anders ben ik toch liever zo ben mijn hele leven al een lange den hahahaha

Wanneer is jullie Nod?

Liefs

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

whahaha sorry hoor maar ik hou jullie bijna niet bij...ff snel bijlezen ;) want vroeg dus eigenlijk hetzelfde:)

10. giraf

giraf Niet meer actief

Charissa: 11 maanden lang 8x per dag! :$ Wauw!

Ik ga naar huis, mijn werkdag zit er weer op. Vanavond visite dus ik ben er pas morgen weer. Fijne avond meiden!

11. Zeepaardje

Nod lijst:

04-11-10 quint (ronde 1)

12. Zeepaardje

giraf; fijne avond

13. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Fijne avond Giraf!

Jeetje Quint, lekker internationaal allemaal! Is jouw man,vriend Frans?

14. Zeepaardje

~vanavond ben ik er niet, net 5 kijken!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja erg he hahaha en toen was het nog weinig eerste half jaar zat ik zeker op 12x pd...als ik eraan terug denk denk ik ook ohhhh, maar ik had nogal een apart verhaal vandaar, maar nu eet ze super goed :D

Mijn Nod is de 20e, eigenlijk de 15e als ik 14 dgn reken na mijn positieve ovu-test waar ik dus ook direct mee ben begonnen dit is dus ook onze 1e ronde, maar ik reken liever op mijn langste cyclus aangezien15 september mijn eerste ongi was sinds bijna 2 jaar (inclusief zwangerschap) dus ik weet niet wat ik kan verwachten en toen ik ging ontpillen was mijn langste cyclus 35 dagen

@Quint1 ik vind het heel erg knap hoor hoe je schrijft, echt enorm veel respect voor.

@Giraf: hoeveel dagen per week werk je buiten je zp-uurtjes:p? Lekker naar huis...oh dat vond ik altijd heerlijk toen ik nog werkte.

@Wolfje: ik heb ook een onregelmatige cyclus (tussen de 28 en dus 35 dgn), ik was laatst bij de dokter voor een vetbultje blijkbaar en ik heb al een paar kleine weekjes super last van zwangerschapskwaaltjes, maar ben niet zwanger....gaat hij vragen of ik onzeker was over zwanger worden en dat ik wel even mocht laten onderzoeken als ik dat wilde ;) wel fijn om te weten maar is eerste ronde dus lijkt me een beetje overdreven na van de eerste van voor het zingen de kerk uitgaan zwanger te zijn geworden:p. Maar wat een onzin dat hij niet eens iets wilt doen.

Na ik heb weer even bijgeschreven :p

16. Zeepaardje

tja charissa ik baal er zelf ook echt van,maar ja...zet jij zelf nog even in ons nod lijstje?

17. Zeepaardje

Nod lijst:

04-11-10 quint (ronde 1)

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nod lijst:

04-11-10 quint (ronde 1)
    15-10-2010: Meesje (ronde 5)

So zeg.....kijk je een uur niet....pffff, welkom voor wie ik gemist heb! (Wolfje: dit zochten we he, wat meer gezelschap) (al kan ik nu al niet meer bijhouden wie wat is/doet/vandaan komt.....)
    Dus misschien is een kleine wie/hoe oud/geslacht kindje/uit? een leuke aanvulling?

Meesje: 33 - jongen - zuiden des lands
    Wolfje: ... - jongen - midden nederland
    Charissa:
    Giraf:
    Vlekkengek:
    Quint:

Anders kan ik er geen wijs meer uit worden vrees ik. (ben al een jaartje ouder he!)
    Ik fiets even naar de bieb, nieuw boek halen en wat boekjes voor mijn zoontje.
    Tot straks!

19. Zeepaardje

Nod lijst:

04-11-10 quint (ronde 1)
    15-10-2010: Meesje (ronde 5)

WWW:

Meesje: 33 - jongen - zuiden des lands
    Wolfje: 25- jongen - midden nederland